Naša ekipa Omisli.si je že preverila tega ponudnika, zato mu lahko zaupate. Preverili smo:
Ta ponudnik vrne denar, vas oprosti plačila oz. ponudi popust, če storitev ne bo opravljena tako, kot ste bili z njim dogovorjeni.
Oprostitev sorazmernega deleža plačila (do 1000 €) lahko od ponudnika zahtevate, če:
Več o garanciji zadovoljstva tukaj.
Za uspešno poslovanje oz. prodajo storitev/izdelkov, je potrebna izvedba celostne podobe podjetja.
KAJ VAM NUDIMO?
IZOBRAZBA IN NAGRADE:
IZKUŠNJE: pospeševanje prodaje, večji dogodki, manjši prodajni dogodki, izobraževalni dogodki, vodenje delavnic, digitalni marketing.
CENIK STORITEV: za več informacij nas kontaktirajte.
Ne glede na to, na kakšen način se lotevamo prodaje, najpomembnejša je izkušnja uporabnika – pot do prodaje.
Celostno obravnavanje marketinških storitev za stranko (besedilo, grafika, izvedba), osebni pristop, velika mera kreative in samoiniciativnosti, usmerjenost k rešitvam, prilagajanje, po izvedbi spletne strani poskrbim še za vašo promocijo.
TOP 10 izbor najboljši ponudniki za grafično oblikovanje je narejen na podlagi ocen preteklih strank in preko 43 drugih dejavnikov kvalitete, ki vplivajo na Omisli.si rang za leto 2023. Seznam osvežimo vsak dan.
Če poznate ponudnika za grafično oblikovanje in menite, da manjka na seznamu, mu posredujte to povezavo.
Če vam nekdo reče grafično oblikovanje, verjatno najprej pomislite na oblikovanje plakata, letaka, brošure in oglase v reviji, ne? Vse to je res, a se večina grafičnega oblikovanja zgodi pravzaprav na spletu in v spletnih medijih. Poglejmo kaj vse te dni tudi delajo grafični oblikovalci? CGP ali celostna grafična podoba
Celostna grafična podoba je skupek vsega, kar v grafičnem smislu predstavlja neko organizacijo ali podjetje javnosti. To je tisti ton, ki ga slišite preko grafike, ko z ljudmi še nismate opravka. Da, tako močna je lahko celostna grafična podoba podjetja. Zajema pa vse od izbire fontov, barv, logotipa, barvne sheme, itd. A ni dovolj, da vam grafični oblikovalec le izdela CGP, odtod dalje se ga morate držati. In če kasneje outsourcate izdelavo nekega oglasa, ne pozabite povpraševanju pripeti tudi vaše celostne grafične podobe.
Tisk ni mrtev in tudi oblikovanje tiskovin nikakor ne. Še vedno se veliko kuminicira prreko klasičnih tiskovin kot so časopisi in revije pa seveda tudi letakov, plakatov in prodajnih brošur. Pri Ker je oblikovanje tiskovin precej širok pojem moramo dobro poznati ciljno publiko, predno se lotimo grafičnega oblikovanja tiskovine. Predvsem je to pomembno pri JUMBO plakatih in oglasih v revijah, saj pozornost uporabnika ne bo dolgo usmerjena na oglas. Po drugi strani pa je oblikovanje brošur in cenikov, menijev in podobno zopet druga zgodba, saj tukaj pedvidevamo, da se bo uporabnik dalj časa zadržal, a mora vseeno hitro pridobiti ključne informacije. Tukaj si grafični oblikovalci navadno privoščijo več kreativnosti in persone branda. Logotipe SVG lahko enostavno pretvorite v datoteke AI (Adobe Illustrator) s storitvijo theonlineconverter.com, ki ponuja brezplačen pretvornik SVG v AI.
Sicer pojem oblikovanje spletnih strani danes zamenjujejo besedne skovanke kot so UX design (dizajn uporabniške izkušnje) in podobno. A na koncu dneva pomeni še vedno isto. Torej elementi grafičnega oblikovanja morajo biti dobro vidni tudi v dizajnu in oblikovanju spletne strani, bannerjev, emailingov pa vse do priprave postov za družbena omrežja. Tudi tukaj je oblikovanje zelo odvisno od kanala in ciljne publike. Na instagramu bomo povsem drugače komunicirali kot na TikToku ali Facebooku. Po drugi strani pa bo banner na tuji spletni strani drugačen kot denimo email domači bazi. Tukaj je tudi nekaj več zahtev po tehničnem znanju saj postanejo zelo pomembni tudi velikost datotek in poznavanje specifičnih tehnologij.
Danes je oblikovanje embalaže nekaj povsem drugega, kot je bilo včasih. Blagovne znamke preko embalaže komunicirajo s strankami, saj so embalaže postale medij nna prodajnih policah pa tudi v rokah uporabnikov. Izdelek lahko izstopa po oblikovanju embalaže (grafično oblikovanje) pa tudi po samem formatu oziroma obliki embalaže. Sem štejemo kartonske embalaže, vrečke, dostavne pakete, konzerve, steklenice in še bi lahko naštevali. Tukaj je poleg poznavanja publike in branda pomembno tudi, da grafični oblikovalec pozna značilnosti materiala, kako se bo prepogibal, itd...
Oblikovanje logotipa in izdelava logotipa je v očeh naročnika ista stvar. Gre za izhodišče blagovne znamke in prvino celostne grafične podobe. Je verjetno tudi eno bolj pogostih naročil strank, ko iščejo grafično oblikovanje. Pa vendar, dober grafičen oblikovalec se bo moral zelo poglobiti v zgodbo podjetja, message blagovne znamke in pozicijo, ki jo želi podjetje zasedati na trgu.
Potem so tukaj še animirane vsebine. Večina grafičnih oblikovalcev se ob grafičnem oblikovanju ukvarja tudi z montžo in /ali izdelavo video vsebin, kamer štejemo vse vrste premikajočih sličic, od gifov, utripšajočih bannerjev, animiranih logotipov, animacij, itd. Tukaj je pomemben scenarij.
Ko podjetja načrtujejo nove izdelke potrebujejo industrijsko oblikovanje. Mnogokrat se z industrijskim oblikovanjem ukvarjajo tudi grafični oblikovalci. Takšno oblikovanje navadno naročniku omogoča, da že v zelo zgodnji fazi načrtovanja in razvoja izdelka spoznajo in zmanjšajo tveganje za napačne poslovne odločitve. Dobro industrijsko oblikovanje zagotavlja prijazno uporabo izdelka (UX) in t.i. berljivo obliko izdelka. Postopšek industrijskega oblikovanja se giblje od razvoja ideje, do #D modela izdelka, renderjev, produktne grafike in na koncu izdalave prototipa ali makete.
Povprečna cena grafičnega oblikovalca za grafično oblikovanje je med 15€ - 30€/h, ki pa je odvisna od vrste grafičnega oblikovanja potrebnega za izdelavo. Ceno je zaradi tega zelo težko posplošiti. Grafično oblikovanje lahko stane že od približno 10€ (e-knjige, e-katalogi,...) pa vse do 1000€ ali več (celostne grafične podobe). Za grafične oblikovanja kot so vizitke, ceniki, jedilni listi, menuji, transparent, zastava, diploma, priznanje, darilni bon, kupon, avto nalepka itd. boste odšteli nekje med 30€ - 100€. Medtem ko boste za embalažo, jumbo plakat, katalog, prospekt, brošura, logotip itd. odšteli nekje med 100€ - 300€. Celostne grafične podobe pa lahko stanejo tudi 1000€ in več.
V Sloveniji je ogromno grafičnih oblikovalcev: Mediaplaj Marko Mavec s.p., AGD grafično oblikovanje, BURGER DESIGN oblikovanje in izris prostora Boštjan Burger s.p., Grafično oblikovanje Miha Dominik Puc s.p., Grafično oblikovanje Sebastijan Cvetković s.p., FLAVEE Štefan Košir s.p., Industrijsko in grafično oblikovanje Blaž Bajželj s.p., Grafično oblikovanje Kristijan Mitić s.p., Gigodesign oblikovanje in komunikacije d.o.o., Ilustracija in grafično oblikovanje Bogdana Krušič s.p., Studio identiteta grafično oblikovanje Katja Pirc s.p., ...
...Vektor grafično oblikovanje Grega Bulog s.p., Grafično oblikovanje in arhitekturno svetovanje Barbara Rožić s.p., Grafično oblikovanje Jernej Kramberger s.p., Grafično oblikovanje Ana Ugrin s.p., Future Art studio za arhitekturno, grafično in Web oblikovanje d.o.o., Industrijsko in grafično oblikovanje Martin Šoštarič s.p., Pajac podjetje za grafično in industrijsko oblikovanje d.o.o., Emigma Media d.o.o., Grafično oblikovanje Vasja Lebarič s.p., Grafično oblikovanje Mija Zorec s.p. in mnogi drugi. Najbolje pa je, da se obrnete kar na omisli.si, kjer so zbrani vsi preverjeni in ocenjeni grafični oblikovalci in s tem prihranite na vašem času in denarju.
Profesionalni grafični oblikovalec vam bo prihranil čas in tako oblikoval visoko kakovostne in edinstvene dizajne. Poleg tega, da bodo kreacije prilagojene vašim željam, bodo ideje postavljene na kvalitetno raven, kjer se bodo vidno odražale vrednote vašega izdelka ali podjetja.
S strokovnim znanjem in dolgoročnimi izkušnjami grafičnega oblikovalca, boste imeli tudi podporo pri marketinških potezah. Ta vam bo pomagal ustvariti profesionalne in unikatne podobe, ki sledijo zadnjim trendom in izstopajo iz povprečja.
Oblikovalec je prisoten na mnogih področjih: sodeluje pri izdelavi logotipov, nalepk, celostnih grafičnih podob podjetij. Pri oblikovanju tiskovin dizajnirajo kataloge, revije, knjige, cenike, brošure in zloženke.
Oblikujejo tudi plakate, reklamne table in vse do manjših prospektov in letakov. Prisotni so tudi pri načrtovanju in izdelavi spletnih strani in oglasov, aplikacij ter UX in UI oblikovanju. Pomembno področje grafičnega oblikovanja pa so tudi ilustracije in animacije, kot tudi industrijsko in modno oblikovanje.
Da se bo lahko grafični oblikovalec čim bolj približal realizaciji vaši ideje, je pomembna komunikacija. Pred samim izborom preberite priporočila in reference njihovih prejšnjih strank. Preglejte njihove pretekle projekte in preverite, ali so v preteklosti že imeli podobne podvige, ki ustrezajo vašemu projektu. Zastavite čim več vprašanj v zvezi s postopkom oblikovanja, in se posvetujte o vaši glavni ideji končnega izdelka.
Nekateri ja, ne pa vsi. Običajno grafični oblikovalci če nimajo te storitve na voljo, sodelujejo z različnimi tiskarnami, priporočamo pa, da se o tem prej posvetujete s samim oblikovalcem.
Grafično oblikovanje je čedlje bolj popularno, zato se hitro razvijajo vedno novi trendi, ki jih grafični oblikovalc pretvori v realnost. Nekateri izmed trendov so: abstraktni 3D in žive barve, multisenzionalne vsebine, organski videz in občutek, ukrepanje na področju trajnosti in mnogi drugi.
1) Abstraktni 3D in žive barve: Ta trend spodbuja posodobitev programske opreme, ki ima demokratizirano tehnologijo 3D uporabljeno. Opazno je da večina modelov ustvarja občutek 3D, tako da ustvarja globino slojev tipografije, slik in abstraktnih oblik, ki pogosto odražajo blagovno znamko podjetja. To je pogosto seznanjeno s svetlimi, živimi barvami in gradienti, kar lahko vrjamem, da bo postalo močan trend tudi v naslednjem letu.
Neonski, fluorescenčni žarki in svetle žive barve so še naprej najpomembnejši oblikovalci, ki bodo pomagali oblikovanju izstopati. S priljubljeno digitalno uporabo ali posebnimi barvami za tisk dodajanje subtilnih gradientov pomaga, da se barve počutijo živo in dajo oblikovanju mladosten in v prihodnosti optimističen estetski izgled.
2) Multisenzionalne vsebine: Načrtovanje gibanja in gibljive slike postajajo bolj priljubljene kot fotografije. V grafičnem oblikovanju gibanja se je povečala obdelava in izrazi v klasični animaciji s ključnimi okviri. Blagovne znamke se vedno bolj zavedajo, kako pomemben je dober dizajn gibanja. Ne le kot orodje za poenotenje vseh vidikov njihovega oblikovanja, temveč tudi pri nadaljnjem sporočanju njihovih ključnih sporočil.
Ko se naša pozornost skrajša in se nam poveča želja po takojšnjem zadovoljevanju, bomo videli veliko več blagovnih znamk, ki vlagajo v premikajoče se vsebine. V prihodnosti bodo blagovne znamke verjetno poskušale pridobiti prepoznavnost za svoj slog grafike gibanja ali zvok blagovne znamke.
3) Organski videz in občutek: Vedno več oblikovanja blagovnih znamk in embalaže se osredotoča na organsko, pomirjujoče in naravno. Trenutno se ta trend le stopnjuje. To je odziv na negotov odnos z našim vse bolj izčrpavajočim planetom. Vsi hrepenimo po večji odprtosti in preglednosti in vidimo, da na to vplivajo vrsta, barva, ilustracije, embalaža in oblikovanje izdelkov. Zato podjetja s tehnološkimi izdelki sprejemajo estetiko in materiale, ki so po navdihu narave in v skladu z našimi domovi.
4) Ukrepanje na področju trajnosti: Osredotočenost na trajnost trenutno ne vpliva samo na to, kako izgledajo dizajni, ampak na sam postopek oblikovanja. Več blagovnih znamk poskuša pozitivno prispevati s prehodom na inovativne pristope k pakiranju, kot je uporaba recikliranih ali etično pridobljenih materialov. Vrste črnil, ki jih uporabljamo, različni zaključki, ki jih vidimo, in materiali, ki jih določimo, prispevajo k bolj oblikovanemu trendu oblikovanja in to bo postalo zagon v letu 2020. Globalno vprašanje trajnosti in vpliva na podnebne spremembe je ena od pomembnih tem, ki sega skozi kreativne misli vseh oblikovalskih in proizvodnih skupin. Ko oblikovalci prevzamejo več odgovornosti pride do želje po iskanju trajnostnih materialov, tehnik in dodelave.
Prednost dobrega grafičnega oblikovanja je, da je individualno prilagojeno potrebam stranke ali podjetja. To vključuje primerno uporabniško izkušnjo, uporabljene barve in elemente ter podobno.
Najbolj idealno je, da stranka pripravi BRIEF s smernicami za oblikovanje, ki jih grafični oblikovalec potrebuje. Sicer pa je najbolj pomembna komunikacija stranke z oblikovalcem, saj vam bo le ta znal povedati zahteve za vrsto grafičnega oblikovanja ki jo potrebujete.
Grafično oblikovanje je način predstavljanja idej z vizualno in tekstovno vsebino. Je ustvarjalni proces, ki najpogosteje vključuje stranko in grafičnega oblikovalca ter se zaključi s produkcijsko obliko (programsko izdelek, tiskalniški ispis,...).
Grafični oblikovalci pokrivajo mnogo več področij, kot se nam zdi na prvi pogled. Oblikovanje zajema velik spekter vizualnih komunikacij in dizajniranja, dela oblikovalcev pa najdemo vsepovosod: na embalaži, potiskih oblačil, grafičnih podobah v tiskanih in digitalnih medijih itd..
Pri oblikovanju se oblikovalec drži par glavnih načel; kombiniranje barv, enakomerna umestitev v format, ravnotežje vseh oblik in linij. Ob upoštevanju le teh in vaših idej, oblikovalec združi grafiko in dizajn v enotno in uravnoteženo formo. Njihov cilj je, da bo kreacija privabila pozornost pri čim večjem številu ljudi in ob enem prenesla glavno idejno sporočilo.
Grafični oblikovalec lahko opravlja veliko različnih vrst grafičnega oblikovanja. Lahko oblikuje elemente celostne grafične podobe, promocije ali reklamne tiskovine, ilustracije ali obdelavo fotografij, publikacije, oblikovanje spletnih elementov in marsikaj drugega. Zato moramo pri iskanju grafičnega oblikovalca upoštevati katero vrsto grafičnega oblikovanja potrebujemo.
Odziven, zanesljiv, pozitiven. Žur kot mora biti :)
Hitri in kvalitetni
Vse top. Priporočam
Moram reči da super opravljeno. V roku. Vsec mi je ker znajo vprasat prava vprasanja, da potem ni presenečenj. Dobro opravljeno delo in pa profesionalen odnos.
Odličen, prijazen, natančen in predvsem tako kot je rekel, je tudi bilo!
Super sodelovali . Še se bomo na njih obrnili .
Ustrežljivi, sposobni, strokovni!
Zelo dober posluh za želje in nadgradnja glede na osnoven koncept.
Zelo zadovoljen. Vrhunsko profesionalno delo in hitra odzivnost
Sodelovanje je bilo produktivno, prebili smo se tudi skozi težavnejše koncepte z računalniškim vidom in na koncu uspeli narediti mobilno aplikacijo v predvidenem roku. Komunikacija je bila prijazna in učinkovita. Zelo priporočamo sodelovanje!
So zelo odzivni in prilagodljivi. Ne glede na naše posebne zahteve so se vsake točke lotili profesionalno in jo brez težav rešili.
Bili so zelo fleksibilni in hitro dodali še enega programerja, ko smo izdelavo aplikacije morali pospešiti.
Znanje je precej široko, saj so programerji pomagali tudi pri razvoju skript preko dockerja oz GitHub akcij, čeprav to na začetku ni bilo niti mišljeno ali omenjeno.
Duo je top res izvrstna in pa energicna glazbenika ki druzbo res dvigne in je zabava odlicna...vse pohvale in pa Robert odlicen pevec si
Lahko rečem da je ta skupina res topppp. Prijaznost na vrhuncu, glede petja pa moram res res zelo pohvaliti.. Sama postavitev ko imajo od petja do vsega lahko rečem da so vredni nastopa.Bravo Robert in Denis👏👏 za čudovit nastop še se bomo videli ...
Odlična zabava. Priporočam.
Hitri in strokovni
Bilo je luštno....
Pri takih storitvah je zelo težko razbrati želje naročnima, sploh, če ta nima izkušenj. Gospa Janja je takoj razumela kaj želim in mi pripravila štiri variante, vse Top, prva pa je bila "ljubezen na prvi pogled". Pohvalim lahko njeno odzivnost, strokovni odnos, prijaznost in končni izdelek.
Toplo priporočam. Hvala ❤️❤️
Zelo zadovoljni z nastopom. SIgurno se še kdaj vidimo :)
Pogovor teče, predlogi in usklajevanje super. Brez pripomb.
Profesionalno opravljeno delo.
Nejc je fotografiral najino poroko, zelo sva bila zadovoljna. Je nekompromisen pri kvaliteti, prilagodljiv, odziven, ima dobre ideje tako za klasicne kot za “izven okvirja” fotografije. Fotoknjiga je krasna, dodelana. Lahko ga le toplo priporocim!
vse ok...........................
Dobro razmerje med ceno in kakovostjo grafičnega oblikovanja...
Janja je zelo hitro odzivna in bo hitro naredila vse popravke. Ima super ideje in sva na koncu našle odličen logo zame.
Še enkrat hvala za tvoj trud in čas.
Visoka kakovost in hiter odziv
Hitra izdelava po željah
Izdelal nalepko po lastni slikovni predlogi.
Super nalepke
Vselej narejeno v dogovorjenem roku, kvalitetni izdelki, cenovno ugodno, prilagodljivi vsem željam/potrebam stranke.
Vse je bilo super
Odlična odzivnost, prijaznost in ustrežljivost.
Hiter in multidisciplinaren pristop.
Zelo sem zadoljna z delom in sodelovanje z go. Mišo. Zelo profesionalno, odzivno, veliko znanja, ga. Miša se res poglobi v stranko. Zelo priporočam!
Vse je bilo odlicno od dogovarjanja do koncnega produkta. Absolutno priporocam!
hitro sem dobila ponudbo, vendar sem se vseeno odločila za drugo, ker mi je bilo oblikovano bližje. sicer pa lahko samo pohvalim pripravljenost sodelovanja, zelo hitro sem prejela ponudbo in predlog. hvala
hitro sva se zmenili
Janja je svoje delo opravila odlično! Vedno je bila dosegljiva na telefon in hitro se je odzivala na maile. S pomočjo njenih bogatih izkušenj in talenta sva prišli do logotipa, ki me najbolje predstavlja. Z njenim delom sem zelo zadovoljna in priporočam jo vsem, ki si želijo kvalitetnega izdelka in dolgoročnega sodelovanja.
Priporočam Janjo, upošteva predloge, predlaga boljše predloge in svetuje, skratka jaz sem izjemno zadovoljna z njenim delom. Če želite res lep izdelek se obrnite nanjo.
Odziven in prijazen računovodsko servis.
Pozdravljeni, Janjo priporočam za osebnega dizajnerja, saj je ta 100% naklonjena, hitro odzivna in zelo pozitivna oseba. Storitev za ceno pa je zelo primerna! Vsem ki iščete zaupnega in odgovornega dizajnerja svetujem Janjo! lp
Sodelovali smo pri kopici projektov, predvsem fotografiranje koncertov, glasbenih festivalov, dogodkov... Zelo kvalitetno, zanesljivo in profesionalno.
Potrebovali smo hitro in kvalitetno storitev. Vse je bilo narejeno celo pred dogovorjenim rokom, čeprav je bil le ta izredno kratek. Priporočamo.
Zelo zadovoljen z dosedanjim sodelovanjem.
Delo je bilo vedno opravljeno kvalitetno ter v skladu z dogovorom.
Vse je potekalo profesionalno in v sila sproščenem vzdušju z izvrstnimi nasveti. Končni izdelek pa res krepko nad pričakovanim. Res izjemna storitev fotografije. Se vidi, da so zadaj dolgoletne izkušnje. Toplo priporočam.
Vse promocijske fotografije, ki sem jih uporabljal v zadnjih 15 letih za projekte Terrafolk, Simbolični orkester, Godalkanje so nastale pod taktirko Bojana Stepančiča, lani pa tudi Mateje Pivk. Domala vedno, ko sta bila na prizorišču, je nastalo kar nekaj izrednih fotografij presežne vrednosti.
Zelo profesionalno izvedena dela. Vse je pripravljeno točno tako kot se dogovoriš.
Zelo strokoven in profesionalen odnos. Fotografinja prijazna, prilagodljiva, vseeno vztraja na kakovosti in visokih standardih fotografij. Vnaprej dobro oceni, kaj lahko ponudi in ne obljublja nemogočega.
Ga. Pivkova je opravila zame storitev fotografiranja psa v naravnem okolju. Izvajalka si je vzela čas, da je spoznala psa in fotografiranje prilagodila njegovemu tempu, gibanju in živahnosti. Obdelane fotografije sem prejela v dogovorjenem času, z njimi in njeno storitvijo pa sem bila zelo zadovoljna.
Vsekakor priporočam, pa tudi sama bom še koristila njene storitve.
Zelo dobra izkušnja. Strokovno, prijazno, z odličnimi rezultati.
Zelo zadovoljna
Vse je bilo res vrhunsko ! Samo tako naprej !
Miša je bila zelo odzivna in prisluhnila mojim željam, tako da sva skupa prišli do oblikovne rešitve, ki je bila kombinacija mojih želja in njenega znanja. Sem zelo zadovoljna.
Ob oblikovanju lastne blagovne znamke je bilo potrebno najti dizajnerja za celostno graficno podobo, odlocitev je padla na gospodicno Perko-kar se je izkazalo za najboljso mozno opcijo. Glede na to, da sem bila na tem podrocju popoln laik, je bila v veliko pomoc. Vsako stvar, preden se jo je lotila, sva skupaj preucili v katero smer bi sli(po potrebi je dala vec mozosti in res prisluhnila v katero smer oblikovati, da bo koncni produkt res to, kar sem si zelela). Je izjemno prijazna, strpna, natancna, odzivna, ter najpomembneje-strokovnjakinja na svojem podrocju. Stvari, ki bi lahko bila boljsa resnicno ne morem navesti, saj jo ni bilo. Ob naslednji priloznosti jo vsekakor spet najamem, do takrat pa srcno svetujem vsakomur, ki me povprasa za nasvet glede graficnega oblikovalca. Lp
Z Mišo sem sodelovala pri projektu CGP Kranjska Gora in lahko rečem, da je bila ažurna, profesionalna in da zelo dobro opravila svoje delo.
Profesionalno, ucinkovito, izvirno
Misha je zelo korektna in empatična oseba s katero je krasno sodelovati, pedvsem pa je nadarjena oblikovalka, ki svoje delo opravlja s strastjo in veliko predanostjo.
Vse zgoraj ocenjeno drzi in ne vem, kako bi lahko bilo boljse.
Zelo lepo oblikovano
Odlična izkušnja.
Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje, ki ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.
Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.
S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.
Iščete delo in si želite več zaslužka?
Včlanite se v največji posredovalnik povpraševanj in ponudb v Sloveniji.
Brezplačen vpis, zato pohitite z registracijo.