fb

Grafično oblikovanje?

Hitro povprašajte vse preverjene grafične oblikovalce za grafično oblikovanje ter pridobite cene in ponudbe.

brezplačno
300.985
povpraševanj strank
11.030
ponudnikov storitev

Preverjeni ponudniki za grafično oblikovanje

Preverjeni grafični oblikovalci
  1. Omisli.si
  2. Grafično oblikovanje
Cheelot Creative Visuals - Logotip
Cheelot Creative Visuals
5,0
(20)
· Izbran: 16 krat
Virtualna in obogatena resničnost (VR - AR) · Video produkcija · Fotografiranje · Oglaševalske storitve in marketing · Snemanje poroke
Bumcolor, tiskarna d.o.o. - Logotip
Bumcolor, tiskarna d.o.o.
· Izbran: 5 krat
Tiskarske storitve · Grafično oblikovanje
Dr.team, Dario Drašler s.p. - Logotip
Dr.team, Dario Drašler s.p.
5,0
(1)
· Izbran: 1 krat
Polepitev vozila · Grafično oblikovanje
Dejavnost Oglaševalskih Agencij, Janja Murko s.p. - Logotip
Dejavnost Oglaševalskih Agencij, Janja Murko s.p.
5,0
(1)
· Izbran: 7 krat
Razvoj in programiranje · Grafično oblikovanje · PR / odnosi z javnostmi · SEO optimizacija spletnih strani · Oglaševalske storitve in marketing
CREATIVE37, Računalniško Programiranje In Svetovanje d.o.o. - Logotip
CREATIVE37, Računalniško Programiranje In Svetovanje d.o.o.
· Izbran: 3 krat
Razvoj in programiranje · Računalništvo in IT storitve · Grafično oblikovanje · Oglaševalske storitve in marketing · Pisanje besedil (copywriting)
MARIDEA, komunikacijske in marketinške storitve - Logotip
MARIDEA, komunikacijske in marketinške storitve
5,0
(1)
· Izbran: 6 krat
Lektoriranje besedil · Razvoj in programiranje · Organizacija dogodkov · PR / odnosi z javnostmi · Oglaševalske storitve in marketing
Aero Print tiskarna Ljubljana - Logotip
Aero Print tiskarna Ljubljana
5,0
(4)
· Izbran: 4 krat
Table in napisi · Tiskarske storitve · Grafično oblikovanje · Polepitev vozila
Svetgrafike.si (O3N d.o.o.) - Logotip
Svetgrafike.si (O3N d.o.o.)
5,0
(9)
· Izbran: 35 krat
Temnenje stekel na vozilu · Grafično oblikovanje · Polepitev vozila · Table in napisi · Tiskarske storitve
Nimam.si (Urška Pevec s.p.) - Logotip
Nimam.si (Urška Pevec s.p.)
4,9
(11)
· Izbran: 15 krat
Table in napisi · Grafično oblikovanje · Polepitev vozila · Tiskarske storitve
Neli Štrukelj - grafično oblikovanje - Logotip
Neli Štrukelj - grafično oblikovanje
5,0
(6)
· Izbran: 4 krat
Grafično oblikovanje
Preverjeni grafični oblikovalci
Cheelot Creative Visuals - Logotip Zlati partner
Cheelot Creative Visuals
5,0
(20)
Virtualna in obogatena resničnost (VR - AR) · Video produkcija · Fotografiranje · Oglaševalske storitve in marketing · Snemanje poroke · Grafično oblikovanje
Prihranite čas in pridobite brezplačno ponudbo od tega ponudnika.
Za vas oblikujemo privlačne vsebine, ki bodo pritegnile vsakogar!
Preverjeni ponudnik Garancija zadovoljstva Izbran že 16 krat

Opis

Poroka ali vaš najlepši dan
Za vas z veseljem ujamemo vaše najlepše trenutke v naše objektive! Ponujamo:

  • Predporočno fotografiranje
  • Poldnevno do celodnevno fotografiranje z 1 ali 2 fotografoma
  • Fotografije in posnetki iz zraka z dronom
  • Krajše in daljše filmske videoposnetke vaše poroke

Kontaktirajte nas in z veseljem vam pripravimo ugodno ponudbo!

Video produkcija
Snemamo predstavitvene videe, oglase za socialna omrežja, produktne videe, videospote, korporativne videe, nudimo posnetke iz zraka z klasičnimi in FPV droni in še bi lahko naštevali. Smo marketinško naravnani, za vas lahko ustvarimo vse od scenarija do končnega izdelka na ključ, ki bo dosegel svoj cilj - bodisi povečati vašo prepoznavnost, povečati prodajo vaših izdelkov ali pa obeležiti pomembne dogodke v vašem življenju.

Fotografija
Nudimo različne vrste vrste fotografiranja, portretne fotografije, produktne fotografije, studijsko fotografiranje, fotografije z droni iz zraka in še.

Grafično oblikovanje
Za vas oblikujemo celostno grafično podobo vašega podjetja od spletne strani, logotipa do različnih tiskovin, vizitk, nalepk, letakov, plakatov itd.

Ponujamo vse kar potrebuje posameznik ali pa večje podjetje za svojo prepoznavnost v digitalni dobi marketinga.

Reference

Ansambel Glas - videospot, ZAG – promo video za mlade,Flying Riders – FPV, Ansambel Občutek – Videospot, Islandija – Predstavitev destinacije, Meko – Glenor KR+, FPV vs ATV, KinVital – Epic video, Magic Paws – Pasji salon, KinVital – Official video, Spottina Heart – Predstavitev legla, Unik – Intervju, itd.

Kako smo drugačni

Hitrost. Zanesljivost. Ugodne storitve. Kreativnost. Svobodomiselnost. Prilagodljivost. Sodobnost. Strokovnost. Marketinška naravnanost. Vse kar potrebujete za vsebino s katerim boste sporočili gledalcu več kot le z besedami.

Kontakt
Pokliči
Povezave
Storitve
Virtualna in obogatena resničnost (VR - AR) (Virtualna resničnost (VR), Augmented Reality (AR), Izdelava 360° fotografij, Virtualni sprehodi, Virtualne trgovine), Video produkcija (Video prenos v živo, Predstavitev podjetja (korporativni video, promocijski, prodajni), Snemanje reklam, oglasov, Snemanje dogodkov / konferenc, Animirani video, Video za vsebinski marketing (predstavitev izdelkov in storitev, how-to, webinar, testemonials, FAQ, ...), Izobraževalni video (spletni tečaj, explainer, demonstracijski video, ...)), Fotografiranje (Poročni fotografi (fotografiranje poroke), Družinsko fotografiranje novorojenčka, dojenčkov, otrok, parov, Nosečniško fotografiranje (fotografiranje nosečnic), Portretna fotografija (fotografiranje portretov), Fotografiranje izdelkov (produktna fotografija), Boudoir fotografiranje, Snemanje (video produkcija), Božično fotografiranje), Oglaševalske storitve in marketing (Google in Facebook oglaševanje, Influencer marketing z vplivneži, Radio oglaševanje, Spletno oglaševanje (članki, bannerji, nagradne igre, ...), Oglaševanje v tisku (revije in časopisi), TV oglaševanje, Oglaševanje z Jumbo plakati, Oglaševanje na avtobusih, LCD zaslonih, toaletah in drugo oglaševanje), Snemanje poroke (Snemanje poroke iz zraka (drone), Poročni video (snemanje poroke in montaža posnetka poroke), Kratek poročni video, Snemanje in izdelava video vabila na poroko in predporočni video), Grafično oblikovanje (Izdelava logotipa, oblikovanje blagovne znamke in celostna grafična podoba (CGP podjetja), Oblikovanje embalaže, nalepk in etiket, Oblikovanje tiskovin in prelom strani (oblikovanje knjige, revije, kataloga, brošure, zloženke, cenikov...), Uporabniška izkušnja (UX), oblikovanje spletne strani ali aplikacije, Oblikovanje plakata, reklamne table ali letaka (poster / flyer design), Oblikovanje vizitk, Spletno oblikovanje (banner / web design), Izdelava ilustracije, Izdelava animacije, Modno oblikovanje, 3D modeliranje in CAD, Industrijsko oblikovanje, Drugo oblikovanje)
Lokacija
Ljubljana
Storitve opravljamo po celotni Sloveniji:
Ajdovščina, Ankaran, Apače, Beltinci, Benedikt, Bistrica ob Sotli, Bled, Borovnica, Bovec, Braslovče, Brežice, Cankova, Celje, Cerklje na Gorenjskem, Cerknica, Cerkno, Cerkvenjak, Cirkulane, Črenšovci, Črna na Koroškem, Črnomelj, Destrnik, Divača, Dobrna, Dobrovnik, Dol pri Ljubljani, Dolenjske Toplice, Domžale, Dornava, Dravograd, Gorišnica, Gornja Radgona, Gornji Grad, Grad, Grosuplje, Hodoš, Horjul, Hrastnik, Idrija, Ig, Ilirska Bistrica, Ivančna Gorica, Izola, Jesenice, Juršinci, Kamnik, Kidričevo, Kobarid, Kobilje, Komen, Komenda, Koper, Kostanjevica na Krki, Kostel, Kozje, Kočevje, Kranj, Kranjska Gora, Križevci, Krško, Kuzma, Laško, Lenart v Slovenskih goricah, Lendava, Litija, Ljubljana, Ljutomer, Logatec, Lovrenc na Pohorju, Luče, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Medvode, Mengeš, Metlika, Mežica, Miklavž na Dravskem polju, Mirna, Mirna Peč, Mislinja, Moravske Toplice, Moravče, Mozirje, Murska Sobota, Muta, Naklo, Nazarje, Nova Gorica, Novo mesto, Odranci, Oplotnica, Ormož, Osilnica, Pesnica, Piran, Pivka, Podlehnik, Podvelka, Podčetrtek, Poljčane, Polzela, Postojna, Prebold, Preddvor, Prevalje, Ptuj, Puconci, Radenci, Radeče, Radlje ob Dravi, Radovljica, Ravne na Koroškem, Razkrižje, Rečica ob Savinji, Ribnica, Ribnica na Pohorju, Rogatec, Rogaška Slatina, Rogašovci, Ruše, Selnica ob Dravi, Semič, Sevnica, Sežana, Slovenj Gradec, Slovenska Bistrica, Slovenske Konjice, Sodražica, Solčava, Središče ob Dravi, Starše, Straža, Sveti Jurij ob Ščavnici, Sveti Tomaž, Šalovci, Šempeter pri Gorici, Šentjernej, Šentjur, Šentrupert, Šenčur, Škocjan, Škofja Loka, Škofljica, Šmarje pri Jelšah, Šmarješke Toplice, Šmartno ob Paki, Šmartno pri Litiji, Šoštanj, Štore, Tabor, Tišina, Tolmin, Trbovlje, Trebnje, Trnovska vas, Trzin, Tržič, Turnišče, Velenje, Velika Polana, Velike Lašče, Veržej, Videm, Vipava, Vitanje, Višnja Gora, Vodice, Vojnik, Vransko, Vrhnika, Vuzenica, Zagorje ob Savi, Zavrč, Zreče, Žalec, Železniki, Žetale, Žiri, Žirovnica, Žužemberk
Prihranite čas in pridobite brezplačno ponudbo od tega ponudnika.
Ocene
Ocena: 5,0 od 20 uporabnikov.
Prijaznost:
[5,0]
Razmerje cena/kvaliteta:
[4,9]
Kvaliteta storitve:
[4,9]
Hitrost in odzivnost:
[4,9]
  • Polona T. 06. Dec. 2023
  • Preverjena ocena

Prijaznost, vodenje skozi postopek in strokovnost.

  • Maja M. 03. Avg. 2023
  • Preverjena ocena

odlično, vec kot smo pričakovali. Res priporočam vsem

  • Kristina O. 23. Maj. 2023
  • Preverjena ocena

Nad vsemi pričakovanji! Snemanje in fotografiranje celotnega poročnega dne, izjemne slike in še boljši filmski posnetek - definitivno priporočam vsem! :)

  • Sabina H. 19. Maj. 2023
  • Preverjena ocena

Zelo sva zadovoljna s snemanjem poroke in končnim izdelkom. Snemalca sta bila dva, na lokacijo sta prišla še veliko pred nami, bila sta praktično neopazna in zelo prilagodljiva. Oba sta bila zelo prijazna, profesionalna in sta nama bila dostikrat v veliko pomoč. Zelo priporočam!

  • Jure G. 02. Maj. 2023

Hitro naredi, pošteno obračuna ure dela, dober editing, vrhunska snemalna oprema - specialni droni in kamere itd.

  • Žan K. 16. Apr. 2023
  • Preverjena ocena

Žan in njegova ekipa so super! Poleg zares lepega pred poročnega fotografiranja in snemanja celotne poroke smo se tudi odlično imeli :)

  • Matic B. 11. Apr. 2023
  • Preverjena ocena

Ugodno snemanje na zelo profesionalnem, filmskem nivoju - priporočam vsem naprej! Poskrbeli za vse, od A do Ž! 🙂

  • Klemen B. 02. Apr. 2023
  • Preverjena ocena

Čudovito posneta poroka. Sploh nismo pričakovali tak nivo končnega izdelka, zares filmsko, polno čustev in definitivno zdaj moj najljubši film 😁

  • Denis T. 30. Mar. 2023

Vrhunska storitev, svetovanje, odzivnost ter konkurenčna cena. Priporočam vsem, ki potrebujejo to storitev.

  • Klara S. 09. Mar. 2023
  • Preverjena ocena

Enkratna odzivnost, hvala za super projekt. Lp, Klara

  • Matic C. 28. Feb. 2023

Z video produkcijo Cheelot sem zelo zadovoljen. So zelo odzivni in fleksibilni , pristop pa profesionalen. Tudi sam koncni izdelek je presegel pričakovanja tako po kvaliteti kot tudi cenovni ugodnosti in bi jih definitivno priporocil tudi ostalim ki želijo imeti posnetke na popolnoma novem nivoju.

  • Sara K. 01. Feb. 2023

Profesionalni, hitri, ugodni in več kot odlično opravljena storitev.

  • Boris R. 22. Dec. 2022

Žana poznam že več let. Všeč mi je njegova doslednost, natančnost, inovativnost, vesten in celovit pristop k delu.
Ne bo vam žal sodelovanja z njim. Priporočam.

  • Mitja Ž. 21. Dec. 2022

Snemali smo videospot. Izdelek je nastal odličen. Enkraten "moving" kamere.

  • Vasko A. 21. Dec. 2022

Hitra in kakovostna izvedba.

  • Tilen D. 07. Dec. 2022

Zan najde odlicno konceptualno resitev. kakovost je odlicna. Cenovno je 2 x cenejsi od drugih produkcijskih his za enako storitev

  • Matic S. 07. Dec. 2022

S ponudnikom sem zelo zadovoljen saj se povsem prilagofi potrebam stranke.

  • Matej N. 07. Dec. 2022

Zelo profesionalno

  • Klara S. 07. Dec. 2022
  • Preverjena ocena

Vse narejeno kot smo zahtevali in seveda v dogovorjenem roku.
Super ekipa!
Hvala Cheelot

  • Mark V. 07. Dec. 2022

Kvaliteten izdelek, prijazno osebje...

Ocenite tega ponudnika
Prihranite čas in pridobite brezplačno ponudbo od tega ponudnika.
0
Izbrali ste 0 ponudnikov (počisti). Izberete jih lahko še več, ali pa... ...pošljite povpraševanje takoj

TOP 10 izbor najboljši ponudniki za grafično oblikovanje je narejen na podlagi ocen preteklih strank in preko 43 drugih dejavnikov kvalitete, ki vplivajo na Omisli.si rang za leto 2024. Seznam osvežimo vsak dan.

Če poznate ponudnika za grafično oblikovanje in menite, da manjka na seznamu, mu posredujte to povezavo.

Pogosta vprašanja za grafično oblikovanje

Kaj je grafično oblikovanje?

Grafično oblikovanje je proces ustvarjanja vizualnih vsebin za posredovanje sporočil na vizualno privlačen način. Običajno vključuje uporabo različnih oblikovalskih elementov, kot so barve, tipografija in slike, za ustvarjanje vizualnih kompozicij. Grafično oblikovanje se lahko uporablja za tiskane in digitalne medije.

Kaj ni grafično oblikovanje? - Grafično oblikovanje ni isto kot ilustracija, ki je ustvarjanje umetniških del z ustvarjalnim namenom. - Prav tako ni isto kot spletno oblikovanje, ki se osredotoča na oblikovanje spletnih strani in spletnih aplikacij. - Grafičnega oblikovanja ne smemo zamenjevati z oglaševanjem, ki uporablja vizualne podobe za promocijo izdelkov ali storitev.

Grafično oblikovanje se uporablja za različne namene, kot so oblikovanje blagovnih znamk podjetij, oglaševalskih in trženjskih kampanj, embalaže za izdelke, uredniško oblikovanje knjig in revij, oblikovanje spletnih strani in drugo. Grafični oblikovalci so ustvarjalni reševalci problemov, ki uporabljajo različna orodja za ustvarjanje vizualno privlačne vsebine, ki učinkovito prenaša sporočila.

Grafični oblikovalci lahko z združevanjem načel oblikovanja in svoje ustvarjalnosti pomagajo podjetjem posredovati njihove ideje v na vizualno prepričljiv način.

Zakaj je pri izbiri grafičnega oblikovalca pomembo veselje do oblikovanja?

Oblikovanje je pomemben del ustvarjanja uspešnega izdelka ali projekta, izbira pravega grafičnega oblikovalca pa lahko veliko spremeni. Grafični oblikovalci v svoje delo vnašajo edinstven pogled in ustvarjalnost, kar je lahko bistvenega pomena pri ustvarjanju nečesa, kar izstopa iz množice. Z izbiro oblikovalca, ki resnično uživa v oblikovanju, si zagotovite, da bo vaš projekt posvečena pozornost podrobnostim in strast, ki si jo zasluži. Oblikovalec, ki uživa v svojem delu, bo motiviran, da ustvari nekaj resnično edinstvenega in posebnega, kar lahko vašemu projektu pomaga izstopati od ostalih. Poleg tega bo oblikovalec s strastjo do oblikovanja pripravljen tvegati in eksperimentirati z novimi idejami, kar bo privedlo do bolj ustvarjalnega končnega izdelka. Če izberete oblikovalca, ki uživa v svojem delu, ste lahko prepričani, da bo projekt deležen potrebne skrbi in pozornosti, da bo uspešen.

Katere so najpogostejše storitve grafičnega oblikovanja?

Najpogostejše storitve grafičnih oblikovalcev so oblikovanje logotipa, oblikovanje spletnih strani, oblikovanje brošur, oglaševalskega in trženjskega gradiva, plakatov in drugih tiskovin, ilustracij in infografik, oblikovanje embalaže, multimedijskih predstavitev in gibljive grafike.

Oblikovanje logotipa je eden od najpomembnejših vidikov grafičnega oblikovanja, saj služi za posredovanje sporočila podjetja in identiteto svojemu občinstvu.

Oblikovanje spletnih strani pa je ustvarjanje vizualno privlačne spletne strani, ki najbolje služi svojemu namenu - zagotavljanju zanimive izkušnje za uporabnika.

Oblikovanje brošur vključuje ustvarjanje gradiv, ki informacije sporočajo na organiziran način s privlačnimi vizualnimi podobami.

Druge storitve vključujejo oglaševalsko in trženjsko gradivo, plakate in druge tiskovine, ilustracije in infografike, oblikovanje embalaže, multimedijske predstavitve in gibljive grafike.

Vse te storitve temeljijo na spretnosti in ustvarjalnosti grafičnega oblikovalca, da ustvari privlačne in uspešne predloge, ki služijo določenemu namenu.

Katere spretnosti so potrebne za uspešno delo grafičnega oblikovalca?

Za uspešno delo grafičnega oblikovalca je potrebnih veliko različnih spretnosti. Dobra poznavanje načel oblikovanja in sposobnost uporabe programske opreme, kot je Adobe Creative Suite, sta bistvenega pomena. Pomembno je tudi, da imate ustvarjalno oko in da znate razmišljati izven okvirjev. Dragocene so tudi dobre komunikacijske sposobnosti, saj je pogosto treba sodelovati z drugimi oblikovalci, strankami in zainteresiranimi stranmi.

Poleg tega morajo grafični oblikovalci znati reševati probleme, biti organiziran in imeti smisel za podrobnosti. Pomembne lastnosti uspešnega grafičnega oblikovalca so tudi potrpežljivost, navdušenje in sposobnost dela pod pritiskom. Poznavanje trendov v panogi je bistvenega pomena za ohranjanje sodobnih oblikovalskih praks in ohranjanje konkurenčnosti. Vse te spretnosti je mogoče razviti z izkušnjami, izobraževanjem ali tečaji usposabljanja. S trdim delom in predanostjo, lahko vsakdo postane uspešen grafični oblikovalec.

Kaj je to korporativno grafično oblikovanje?

Oblikovanje korporativne grafike vključuje ustvarjanje vizualnih elementov, kot so logotipi, grafikoni, infografike in ilustracije, ki ciljnemu občinstvu posredujejo sporočilo podjetja. Pri tej vrsti oblikovanja je treba skrbno upoštevati blagovno znamko in vrednote podjetja, da bi ustvarili nekaj edinstvenega in privlačnega.

Oblikovanje embalaže je še en pomemben del grafičnega oblikovanja, ki vključuje oblikovanje embalaže za izdelke in storitve ter oblikovanje gradiva za prodajna mesta. Korporativno grafično oblikovanje se uporablja v vseh vidikih poslovanja, od oblikovanja trženjskega gradiva do oblikovanja spletnih strani. Za podjetja je bistvenega pomena, da imajo edinstveno in profesionalno oblikovano blagovno znamko, ki jim lahko pomaga izstopati med konkurenti. Grafični oblikovalci morajo biti ustvarjalni in imeti smisel za podrobnosti, ko oblikovanje korporativnih modelov ter poznavanje ciljnega trga in trenutnih trendov. Grafični oblikovalci lahko s pravim znanjem pomagajo podjetjem, da na stranke naredijo močan vtis.

Kaj je digitalno grafično oblikovanje?

Digitalno grafično oblikovanje vključuje ustvarjanje vizualno privlačnih digitalnih izdelkov za splet, kot so spletna mesta, aplikacije, videoigre in interaktivne vsebine. Oblikovalci uporabljajo različna orodja za ustvarjanje privlačnih vizualnih podob in njihovo oživitev v digitalnem prostoru. To lahko vključuje programe, kot so Adobe Photoshop, Illustrator in InDesign, pa tudi druge programe.

Kaj je to oblikovanje logotipa?

Oblikovanje logotipa je pomemben del grafičnega oblikovanja podjetja. Je vizualni prikaz blagovne znamke in vrednot podjetja ter je pogosto prva stvar, ki jo stranke vidijo, ko stopijo v stik s podjetjem. Izdelava logotipa vključuje oblikovanje različnih formatov logotipa, kot so .eps, .pdf, .jpg in .png. Vključuje tudi oblikovanje edinstvene barvne palete in sloga pisave, ki je hkrati sodoben in brezčasen.

Kaj je to celostna grafična podoba?

Celostna grafična podoba je bistven del vsakega podjetja, saj pomaga ustvariti celostno in profesionalno blagovno znamko. Vključuje oblikovanje modelov za vizitke, dopisne papirje, račune, kuverte, žige in mape. Vse te oblike morajo biti skladne med seboj in s splošno strategijo blagovne znamke podjetja. Pomembno je zagotoviti, da je vsak element oblikovanja usklajen s splošnim sporočilom in vrednotami blagovne znamke podjetja, tako da ga stranke prepoznajo takoj, ko ga vidijo. Celostno grafično oblikovanje vključuje tudi oblikovanje zasnov za izdelke in storitve ter vse druge vizualne podobe, povezane z blagovno znamko podjetja. To lahko vključuje oblikovanje ikon, slik, pasic, spletnih predlog in interaktivnih vsebin. Na spletni strani, je treba poskrbeti, da so vsi vizualni elementi skladni z blagovno znamko in zagotavljajo privlačno uporabniško izkušnjo. Celostno grafično oblikovanje pomaga podjetjem ustvariti enoten videz in občutek, ki odmeva pri njihovi ciljni skupini.

Celostna grafična podoba vključuje tudi gibljivo grafiko, animacijo in produkcijo videoposnetkov. Ta vrsta dela vključuje ustvarjanje animacij ali videoposnetkov za posredovanje sporočilo ali zgodbo o izdelku, storitvi ali blagovni znamki. Gibljive grafike se uporabljajo za ustvarjanje privlačnih vizualnih podob in interaktivno vključevanje gledalcev. Z animacijami je mogoče na zanimiv način razložiti zapletene koncepte, videoposnetki pa pomagajo oživiti izdelke in storitve podjetja. Vse te elemente je treba oblikovati z enako skrbnostjo kot vse ostale grafične predloge in poskrbite, da se ujemajo s splošnim sporočilom in identiteto blagovne znamke. Z ustvarjanjem skladnega videza in občutka pri vseh izdelkih in storitvah lahko podjetja ustvarijo vtis zanesljivosti in strokovnosti, ki ga je težko prezreti.

Celostna grafična podoba vključuje tudi oblikovanje logotipov in nalepk za avtomobile, oblikovanje embalaže, označevalnih tabel in oglasnih panojev, gibljive grafike, animacije in video produkcijo. Oblikovanje logotipa vključuje oblikovanje edinstvene vizualne predstavitve identitete blagovne znamke podjetja. Oblikovan mora biti tako, da strankam v trenutku posreduje sporočilo in vrednote podjetja. Nalepke za avtomobile lahko podjetjem pomagajo pri oglaševanju njihovih izdelkov in storitev, medtem ko je mogoče z reklamnimi napisi in oglasnimi panoji doseči širše občinstvo.

Kaj je to spletno oblikovanje?

Spletno oblikovanje je oblika grafičnega oblikovanja, ki se osredotoča na ustvarjanje vizualnih podob za spletna mesta, spletne aplikacije in druge digitalne platforme. Vključuje oblikovanje uporabniških vmesnikov, postavitev spletnih strani, infografik, gumbov in ikon za izboljšanje videza spletnega mesta. Spletni oblikovalci uporabljajo orodja, kot so HTML, CSS in JavaScript, da svoje zasnove oživijo v digitalni svet. Celostno oblikovanje ali celostno oblikovanje je vrsta spletnega oblikovanja, ki se osredotoča na ustvarjanje celostne izkušnje blagovne znamke za obiskovalce spletnega mesta. Vključuje oblikovanje ne le grafike in vizualnih elementov, temveč tudi animacije, videoposnetke, zvočne in druge interaktivne vsebine. Cilj celostnega oblikovanja je ustvariti zanimivo uporabniško izkušnjo, ki bo obiskovalce pritegnila in jih spodbudite, da ostanejo na spletnem mestu. Z ustvarjanjem enotne izkušnje blagovne znamke na vseh digitalnih platformah lahko podjetja gradijo zaupanje pri svojih strankah in se uveljavijo kot avtoriteta v svoji panogi. Celostno oblikovanje je celosten pristop k grafičnemu oblikovanju, ki upošteva vse elemente poti stranke na različnih stičnih točkah, kot so spletni, mobilni ali tiskani medijski kanali.

Spletno oblikovanje vključuje tudi oblikovanje oglasov za Google Adwords, Facebook, Instagram in druge digitalne platforme. Ti oglasi morajo biti oblikovani tako, da pritegnejo pozornost uporabnikov in jih spodbudijo k ukrepanju (CTA - call to action). Uporaba živih barv, privlačnih vizualnih podob in prepričljivega besedila so ključnega pomena za oblikovanje uspešnih kampanj. Pristajalne strani (landingpages) in e-strani je treba prav tako skrbno in premišljeno zasnovati, da se zagotovi brezhibna pot uporabnika. Dobro zasnovana pristajalna stran bo pomagala obiskovalce pretvoriti v stranke, medtem ko lahko e-novice podjetjem pomaga pri vzpostavljanju odnosov s strankami.

Vsebina je še en ključni element spletnega oblikovanja, saj podjetjem omogoča, da predstavijo svoje izdelke/storitve in ustvarijo smiselne povezave s svojimi strankami. Vsebino je treba ustvariti tako, da je informativna, prepričljiva in privlačna. Ujemati se mora tudi s celotno zasnovo spletnega mesta ter krepiti sporočilo in identiteto blagovne znamke.

Na splošno oblikovanje spletnih strani zajema več področij, da bi ustvarili celostno izkušnjo za stranke. Z uporabo vseh teh elementov skupaj lahko podjetja vzpostavijo zaupanje in zvestobo svojih strank, kar vodi k večji prodaji in večji vključenosti strank.

Kaj je to oblikovanje tiskovin?

Oblikovanje tiskovin vključuje izdelavo različnih fizičnih predmetov, kot so letaki, plakati, oglasi, vabila in čestitke, darilni boni in drugo. Pomembno je zagotoviti, da so ti predmeti oblikovani tako, da pritegnejo pozornost strank in učinkovito posredujejo sporočilo podjetja.

Oblikovanje letakov vključuje ustvarjanje privlačnih vizualnih podob in prepričljivo besedilo, ki bo stranke spodbudilo k ukrepanju.

Oblikovanje brošur je še ena vrsta oblikovanja tiskovin, ki vključuje oblikovanje informativnih in vizualno privlačnih dokumentov o izdelkih, storitvah ali dogodkih. Pomembno je, da so brošure oblikovane tako, da obveščajo stranke, ne da bi vsebovale preveč besedila.

Oblikovanje avtomobilskih nalepk in transparentov vključuje oblikovanje modelov za avtomobile in transparenti, ki se lahko uporabljajo na promocijskih dogodkih ali razstavah.

Oblikovanje embalaže vključuje oblikovanje privlačnih in privlačnih oblik za izdelke, ki jih je treba natisniti na škatle, steklenice ali druge materiale. Oblikovanje embalaže je zelo pomembno tudi pri ustvarjanju zanimive izkušnje strank pri spletnem nakupu izdelka.

Na splošno oblikovanje tiskovin zajema vse vidike ustvarjanja vizualnih podob, ki bodo pritegnile, informirale in privabile stranke. To je pomemben del trženjske strategije vsakega podjetja, saj pomaga graditi zaupanje in zvestobo strank.

Oblikovanje tiskovin vključuje tudi oblikovanje koledarjev, ki vključuje oblikovanje vizualno privlačnih koledarjev, ki se lahko uporabljajo kot promocijsko gradivo ali podarjajo kot darila.

Oblikovanje katalogov vključuje oblikovanje interaktivnih katalogov, v katerih podjetja predstavijo svoje izdelke ali storitve.

Kakšne lastnosti ima dober logotip?

Dobro oblikovan logotip je lahko razlika med uspešno blagovno znamko in blagovno znamko, ki je spregledana. Dober logotip mora odražati bistvo blagovne znamke, ne da bi bil preveč zapleten. Biti mora prepoznaven, brezčasen in enostaven za zapomnitev, hkrati pa mora posredovati sporočilo. Tukaj je nekaj značilnosti dobrega logotipa:

Dobre značilnosti logotipa: -Preproste in prepoznavne oblike -Čiste linije in čitljive pisave -Privlačne barve, ki izražajo bistvo blagovne znamke -Oblikovanje, ki hitro posreduje sporočilo podjetja

Slabe lastnosti logotipa:
-Zapletene zasnove s prevelikim številom elementov -Nepregledni slogi pisav ali nečitljive pisave -Prepletajoče se barve, ki jih je težko poistovetiti z blagovno znamko -Slabo izvedene oblike, ki ne posredujejo sporočila ali se ne razlikujejo od drugih logotipov.

Pri oblikovanju logotipa ne smete pozabiti na te lastnosti, da bi ustvarili logotip, ki bo vaši blagovni znamki pomagal izstopati in si jo zapomniti. Dober logotip mora zajeti bistvo vaše blagovne znamke in jo je mogoče prepoznati, tudi če je omejena na en sam element. Prav tako mora biti brezčasna in izražati močno sporočilo, ki se bo ohranilo skozi čas.

Z upoštevanjem teh nasvetov lahko ustvarite logotip, ki bo vašemu podjetju pomagal izstopati iz množice. Dobra zasnova logotipa je bistvenega pomena za vsako podjetje, ki si prizadeva pridobi dober ugled in zaupanje pri svojih strankah.

S skrbnim načrtovanjem in premišljenim oblikovanjem lahko ustvarite logotip, ki bo vašemu podjetju pomagal rasti in postati uspešno.

Kako poteka proces izdelave logotipa

Postopek ustvarjanja logotipa v ustvarjalni agenciji se običajno začne tako, da naročnik naroči logotip. Naročnik in agencija se najprej posvetujeta o viziji logotipa in o tem, kaj mora logotip doseči.

Nato bo agencija na podlagi tega posvetovanja oblikovala osnutek oblikovanja. V tem dokumentu so opisani vsi elementi logotipa in njegovega videza. Naročnik lahko nato potrdi ali zavrne to zasnovo in predlaga morebitne spremembe, ki bi jih želel videti.

Ko naročnik odobri končno zasnovo, agencija ustvari različico logotipa visoke ločljivosti, ki se lahko uporablja v tiskanih ali spletnih medijih. Ta različica mora biti je na voljo v različnih oblikah, tako da ga je mogoče uporabljati na vseh platformah.

Agencija bo nato naročniku zagotovila navodila za ustrezno in učinkovito uporabo logotipa, vključno s smernicami blagovne znamke za barve, pisave in velikosti. Agencija lahko pripravi tudi promocijsko gradivo, ki vsebuje logotip, ali poda predloge za njegovo uporabo.

Logotip oblikovanje je ustvarjalni proces, ki združuje razumevanje naročnikovih potreb in vizije z veščinami profesionalnih oblikovalcev, da bi ustvarili močan simbol, ki bo pomagal oblikovati močno identiteto blagovne znamke. Z upoštevanjem tega postopka lahko agencije ustvarijo logotipe, ki so učinkoviti in zapomnljivi.

Postopek oblikovanja logotipa je treba zaključiti v tesnem sodelovanju med naročnikom in oblikovalsko agencijo, da bi zagotovili, da bo nastali logotip popoln odraz njihove blagovne znamke. Ta postopek mora potekati neprekinjeno, obe strani pa se morata zavezati, da bosta po potrebi izvajali posodobitve in izboljšave.

Ustvarjanje uspešnega logotipa zahteva čas, ustvarjalnost in strokovno znanje tako naročnika kot agencije.

Kakšna je razlika med grafičnim oblikovalcem, oblikovalsko agencijo in kreativno agencijo?

Grafični oblikovalec je posameznik, ki je specializiran za ustvarjanje vizualnih podob za blagovne znamke, izdelke in storitve. Običajno pozna različna orodja in tehnike digitalnega oblikovanja, kot so Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign in Sketch. Grafični oblikovalci običajno sodelujejo s strankami pri oblikovanju logotipov, transparentov, vizitk, oblikovanju embalaže in drugega trženjskega gradiva.

Oblikovalska agencija je podjetje, ki ponuja vrsto storitev, povezanih z ustvarjanjem in izdelavo vizualnih podob za spletna mesta, tiskano gradivo, oglaševalske kampanje in druge medije. Oblikovalske agencije običajno zaposlujejo grafične oblikovalce, umetniške direktorje in animatorje, ki ustvarjajo vizualne podobe po naročnikovih specifikacijah.

Kreativna agencija je podjetje, ki ponuja več kot samo tradicionalne storitve grafičnega oblikovanja. Kreativne agencije so običajno specializirane za zagotavljanje različnih kreativnih storitev, kot so oglaševalske kampanje, oblikovanje blagovnih znamk, oblikovanje in razvoj spletnih strani, ustvarjanje vsebin in video produkcija. Običajno imajo večjo ekipo kreativcev, vključno s pisci, fotografi in snemalci, ki lahko skupaj ustvarjajo edinstvene izkušnje za stranke.

Kako poteka izdelava celostne grafične podobe

  1. Naročnik se najprej posvetuje z ustvarjalno agencijo o svoji viziji celostne grafične identitete, vključno z elementi, ki jih želi vključiti, in želenim rezultatom.
  2. Kreativna agencija nato pripravi osnutek konceptualnega dokumenta, v katerem so opisani vsi elementi, ki bodo sestavljali identiteto blagovne znamke in njen videz.
  3. Spletna stran oblikovanje in drugo digitalno gradivo, da se zagotovi skladnost blagovne znamke na vseh platformah.
  4. Tiskovine, kot so vizitke, dopisni papirji, brošure in embalaža, se oblikujejo v skladu z dogovorjenimi konceptualnimi dokumenti.
  5. Kreativna agencija oblikuje sklop smernic za uporabo identitete, da se ohrani doslednost v vseh aplikacije.
  6. Identiteto je treba redno pregledovati in posodabljati, da ostane sveža in primerna za ciljno občinstvo.
  7. Kreativna agencija mora pripraviti načrt za uvedbo nove grafične identitete, da se zagotovi, da vse zainteresirane strani razumejo in prepoznajo njen pomen.
  8. Nazadnje, dosledno spremljanje blagovne znamke na različnih platformah je potrebna za zagotovitev pravilne uporabe identitete in za morebitne potrebne prilagoditve.

Kreativna agencija mora biti sposobna zagotoviti stalno podporo pri vzdrževanju in upravljanju grafične identitete podjetja. To vključuje svetovanje o tem, kako najbolje uporabiti identiteto na vseh platformah, iskanje rešitev za morebitne težave, ki se pojavijo med njeno uporabo, in pomoč pri ohranjanju doslednosti blagovne znamke. S pomočjo kreativne agencije lahko podjetja ustvarijo celostno grafično identiteto, ki natančno odraža njihove vrednote in etiko.

Kaj je to Marketinški vizualni koncept (MVK)

Marketinški vizualni koncept (MVK) je celovita strategija za ustvarjanje vizualnega marketinškega gradiva, ki učinkovito sporoča sporočilo in vrednote blagovne znamke. Pogosto vključuje celovit nabor gradiv, kot so logotipi, barvna paleta, tipografija, fotografija, video in ilustracije, ki vsi skupaj ustvarjajo dosledno vizualno identiteto na več kanalih in platformah. MVC je zasnovan tako, da pomaga ustvariti močno vizualno predstavitev blagovne znamke, ki bo odmevala pri ciljnem občinstvu.

Trženjski vizualni koncept mora vključevati poglobljeno analizo vrednot, poslanstva in izdelkov ali storitev podjetja ter raziskavo o konkurenci in ciljnem občinstvu. To bo ustvarjalni ekipi omogočilo, da razvije vizualne podobe, ki bo učinkovito odražal bistvo blagovne znamke in se razlikoval od konkurence. MVC mora vključevati tudi smernice za uporabo in vzdrževanje vizualnih elementov, da bodo vsi deležniki jasno seznanjeni s skladnostjo blagovne znamke. Nazadnje je pomembno zagotoviti, da se MVC lahko izvaja na vseh platformah, tako da je vizualna identiteta vključena v celotno trženje podjetja.

Kaj pomeni namizno založništvo oz. desktop publishing (DTP)?

Namizno založništvo (DTP) je postopek ustvarjanja dokumentov, običajno za tisk ali digitalne medije, iz niza že oblikovanih sestavin. Naročnik običajno zahteva storitev DTP; ta naročnik je lahko podjetje ali posameznik, ki želi za svoje podjetje ustvariti profesionalno oblikovane publikacije, kot so glasila, brošure, katalogi, revije ali drugi dokumenti.

DTP vključuje uporabo specializirane programske opreme, kot sta Adobe InDesign ali QuarkXPress. S to programsko opremo se dokument ustvari iz različnih sestavin, kot so besedilo in slike, ki jih je že zagotovila stranka. Oblikovalec nato te komponente razporedi v estetsko prijetno obliko, pri čemer s ciljem ustvariti privlačno in profesionalno publikacijo, ki ne bo le dobro videti, ampak se bo tudi dobro brala. Oblikovalec lahko nato dokument izvozi v različnih formatih, tako da ga lahko pošlje tiskarni ali objavi na spletu.

Namizno založništvo (DTP) je vse bolj priljubljena možnost za podjetja, saj jim omogoča hitro ustvarjanje visokokakovostnih publikacij in publikacije z višjo stopnjo strokovnosti. Podjetjem ponuja tudi možnost, da ustvarijo prilagojeno gradivo, ki je posebej prilagojeno njihovim potrebam in zahtevam. Zato je DTP pomemben del trženjske in komunikacijske strategije vsakega podjetja.

Zakaj je celostna grafična podoba podjetja (CGP) tako pomembna?

Korporativna identiteta je bistvenega pomena pri ustvarjanju in ohranjanju močne in prepoznavne podobe, ki je zaznavna pri strankah in jim pomaga izstopati od konkurence. Tukaj je nekaj ključnih razlogov, zakaj je korporativna identiteta tako pomembna:

  1. Prepoznavnost blagovne znamke: Dobro opredeljena korporativna identiteta pomaga strankam, da hitro prepoznajo in si zapomnijo podjetje. To je še posebej pomembno na današnjem prenatrpanem trgu, kjer se za pozornost strank poteguje veliko blagovnih znamk.

  2. Zvestoba blagovni znamki: Stranke pogosto izberejo podjetje z močno in izrazito korporativno identiteto, saj ta pomaga graditi zaupanje med blagovno znamko in stranko, kar lahko pripomore k večji zvestobi strank.

  3. Razlikovanje: Izrazita korporativna identiteta lahko pripomore k razlikovanju podjetja od konkurence, saj si kupci lažje zapomnijo in povežejo podjetje z edinstvenim vizualnim slogom.

  4. Doslednost: Uspešna korporativna identiteta mora ostati konsistentna skozi čas, da jo stranke prepoznajo in si jo zapomnijo. To pomeni, da je treba uporabljati iste vizualne elemente in sporočila na vseh stičnih točkah.

  5. Profesionalnost: Močna korporativna identiteta, ki se dojema kot profesionalna, lahko pomaga strankam bolj zaupati podjetju in ustvarja vtis uveljavljenega podjetja.

Na splošno močna korporativna identiteta pripomore k zvestobi strank, razlikovanju od konkurence ter spodbujanju strokovnosti in prepoznavnosti blagovne znamke.

Katere vrste oblikovanja poznamo?

  1. Grafično oblikovanje: To je proces ustvarjanja vizualnih vsebin za sporočanje sporočil na estetsko prijeten način. Vključuje elemente, kot so barve, tipografija, slike in ilustracije, za ustvarjanje kompozicij, ki blagovnim znamkam pomagajo izstopati od konkurence. Grafično oblikovanje se lahko uporablja v tiskanih in digitalnih medijih, vključno s spletnim oblikovanjem, embalažo izdelkov, uredniškim oblikovanjem, oglaševalske in tržne kampanje.

  2. Oblikovanje izdelkov: vključuje oblikovanje fizičnih izdelkov, ki so funkcionalni in estetski. Ta vrsta oblikovanja je pogosto osredotočena na uporabniško izkušnjo, saj zagotavlja, da izdelek izpolnjuje potrebe uporabnikov, hkrati pa je zanje vizualno privlačen.

  3. Oblikovanje interakcij: osredotoča se na oblikovanje za interaktivne uporabniške izkušnje. Ta vrsta oblikovanja vključuje oblikovanje uporabniških vmesnikov, ki se na uporabnikov vnos odzivajo na intuitiven in prijeten način.

  4. Oblikovanje gibanja: osredotoča se na ustvarjanje oblikovanja z gibanjem, kot so vektorska grafika, animacije in video učinki. Ta vrsta oblikovanja se pogosto uporablja v oglaševalskih kampanjah ali mobilnih aplikacijah, da bi pomagala ustvariti privlačne vizualne podobe in pritegniti uporabnike.

  5. Okoljsko oblikovanje: osredotoča se na oblikovanje okolja, ki nas obdaja, vključno s strukturami, pokrajinami in mestnimi prostori. Ta vrsta oblikovanja se pogosto uporablja za ustvarjanje estetsko prijetnih javnih prostorov, ki izpolnjujejo tudi funkcionalne potrebe.

  6. Oblikovanje UX/UI: vključuje ustvarjanje uporabniku prijaznih izkušenj za digitalne izdelke, kot so spletna mesta in mobilne aplikacije. Osredotoča se na funkcionalnost izdelka in zagotavlja, da lahko uporabniki brez težav krmarijo po njem in ga uporabljajo.

Potem poznamo še nekaj podvrst grafičnega oblikovanja:

  1. Znamčenje podjetja: Pri oblikovanju blagovne znamke podjetja gre za oblikovanje vizualnih identitet in logotipov, ki odražajo poslanstvo, vrednote in kulturo podjetja. Ta vrsta grafičnega oblikovanja se lahko uporablja za različne aplikacije, kot so vizitke, spletna mesta, pisarniški material, embalaža, oznake, oglasi in drugo.

  2. Oglaševanje: Oglaševanje se uporablja oblikovanje: Oglaševalsko grafično oblikovanje se osredotoča na ustvarjanje vizualne vsebine, ki promovira izdelek ali storitev. To vključuje oblikovanje oglasnih panojev, tiskanih oglasov, radijskih oglasov, televizijskih oglasov in drugih.

  3. Uredniško oblikovanje: Uredniško oblikovanje je umetnost urejanja besedila in grafike za oblikovanje revij, časopisov in drugih tiskanih gradiv, kot so letna poročila, knjige in brošure.

  4. Embalaža izdelka: Embalaža izdelkov je oblikovanje embalaže za izdelke, kot so živila, pijače in drugo potrošniško blago. Grafični oblikovalci uporabljajo različne elemente, kot so barve, tipografija in ilustracije, da ustvarijo privlačno embalažo, ki je hkrati funkcionalna in privlačna.

  5. Spletno oblikovanje: Oblikovanje spletnih strani združuje grafično oblikovanje z jeziki kodiranja, kot so HTML in CSS za ustvarjanje spletnih mest in spletnih aplikacij. Ta vrsta grafičnega oblikovanja uporablja različne elemente, kot so barve, tipografija, slike in animacija, da ustvari estetsko prijetno uporabniško izkušnjo.

Kaj je to industrijsko oblikovanje?

Industrijsko oblikovanje je ustvarjalni proces, ki združuje umetnost in znanost za razvoj praktičnih izdelkov, sistemov in storitev ob upoštevanju kulturnega, družbenega in okoljskega vpliva. Ta vrsta oblikovanja vključuje raziskovanje potreb in želja uporabnikov, da bi ustvarili izdelke, ki so estetski in funkcionalni. Industrijski oblikovalci uporabljajo različna orodja, kot so CAD (Computer Aided Design) in izdelavo prototipov za ustvarjanje izdelkov, ki ustrezajo potrebam uporabnikov. Industrijsko oblikovanje se lahko uporablja za vse, od kuhinjskih aparatov do medicinske opreme, avtomobilov in drugih izdelkov.

Oblikovalci pogosto sodelujejo z inženirji, proizvajalci, tržniki in zainteresiranimi stranmi, da bi zagotovili, da izdelek izpolnjuje njihove zahteve, kot sta stroškovna učinkovitost in trajnost. Končno so industrijski oblikovalci odgovorni za zagotavljanje estetskega videza izdelka, saj ima ta pogosto pomembno vlogo pri zadovoljstvu strank.

Industrijsko oblikovanje lahko pomaga ustvariti izdelke, ki so hkrati funkcionalni in estetski, kar lahko izboljša uporabniško izkušnjo in zadovoljstvo z izdelki. Ta vrsta oblikovanja pomaga podjetjem izstopati od konkurence z ustvarjanjem edinstvenih in inovativnih modelov, ki izpolnjujejo potrebe uporabnikov. Je bistven del današnjega procesa razvoja izdelkov in bo imel pomembno vlogo tudi v prihodnosti.

Industrijsko oblikovanje lahko pomaga ustvariti izdelke, ki so funkcionalni in estetski, kar izboljša uporabniško izkušnjo in zadovoljstvo strank. Z združevanjem umetnosti in znanosti za razvoj praktičnih izdelkov in storitev s kulturnimi, družbenimi in vpliv na okolje, se lahko industrijsko oblikovanje uporablja za ustvarjanje edinstvenih in inovativnih modelov, ki ustrezajo potrebam strank. Industrijsko oblikovanje je bistven del današnjega procesa razvoja izdelkov in bo imelo pomembno vlogo tudi v prihodnosti.

Katere vrste in sloge oblikovanja poznamo?

  1. Oblikovanje logotipa: Oblikovanje logotipa vključuje oblikovanje identitete blagovne znamke ali izdelka, ki je prepoznavna in pomenljiva. Ta vrsta grafičnega oblikovanja uporablja elemente, kot so tipografija, barve, oblike in ilustracije, da ustvari edinstven in nepozaben logotip, ki odraža osebnost blagovne znamke.

  2. Tipografija: Tipografija: Tipografija je umetnost oblika sama po sebi, ki uporablja pisave in druge grafične elemente za posredovanje sporočila. Grafični oblikovalci uporabljajo pisave za ustvarjanje edinstvenih, izrazitih oblik, ki so vizualno prijetne in lahko berljive.

  3. Ilustracija: Grafični oblikovalci pogosto uporabljajo ilustracijo, da bi oblikovanju dodali vizualno zanimivost. Z združevanjem tradicionalnih umetniških tehnik z digitalnimi orodji lahko ilustratorji ustvarijo slike so privlačni in informativni.

  4. Oblikovanje notranjosti: Oblikovanje notranjosti je umetnost ustvarjanja prostorov, ki so vizualno prijetni, udobni in funkcionalni. Grafični oblikovalci lahko sodelujejo pri oblikovanju notranje opreme za stanovanjske in poslovne prostore z uporabo elementov, kot so barve, osvetlitev, pohištvo, umetniška dela in tekstil, da ustvarijo prostor, ki je privlačen in vabljenje.

  5. 3D oblikovanje: 3D oblikovanje je postopek ustvarjanja podob v tridimenzionalnem prostoru. Ta vrsta grafičnega oblikovanja se lahko uporablja za ustvarjanje maket izdelkov, arhitekturnih načrtov in drugih vizualnih podob, ki zahtevajo tridimenzionalno perspektivo.

  6. Gibljiva grafika: Gibalna grafika je oblika animacije ali videoposnetek, ki združuje grafično oblikovanje in gibanje. Z gibljivo grafiko lahko ustvarite zanimive videoposnetke in animacije za spletne, televizijske in filmske projekte.

  7. Oblikovanje uporabniškega vmesnika: Oblikovanje uporabniškega vmesnika (UI) je postopek ustvarjanja vmesnikov, ki so enostavni za uporabo in razumevanje. Grafični oblikovalci uporabljajo elemente, kot so barve, tipografija, slike, postavitev in animacije za ustvarjanje uporabniku prijaznih vmesnikov, ki so intuitivni in privlačni.

  8. Oblikovanje tiskanih medijev: Oblikovanje tiskanih medijev je umetnost oblikovanja tiskanih materialov, kot so letaki, plakati, vizitke, revije in časopisi. Grafični oblikovalci uporabljajo tipografijo, slike, barve in postavitev za ustvarjanje privlačnih tiskanih gradiv, ki učinkovito posredujejo sporočilo.

  9. Digitalno oblikovanje: Digitalno oblikovanje je umetnost ustvarjanja digitalnih izdelkov, kot so spletna mesta, mobilne aplikacije, igre in programska oprema. Grafični oblikovalci z uporabo elementov, kot so barve, tipografija, slike in animacija, ustvarjajo vmesnike, ki so vizualno privlačni in enostavni za uporabo.

  10. Oblikovanje embalaže: Oblikovanje embalaže vključuje oblikovanje očes, oblikovanje zložljive škatle, oblikovanje nalepk in oblikovanje embalaže v obliki lističev. Grafični oblikovalci uporabljajo elemente, kot so barve, tipografija, slike in postavitev, da ustvarijo privlačno in privlačno embalažo.

  11. Oglaševalsko oblikovanje: Oblikovanje oglasov vključuje oblikovanje tiskanih oglasov, radijskih spotov, televizijskih oglasov in spletnih pasic. Grafični oblikovalci uporabljajo elemente, kot so barve, tipografijo, slike in postavitev za ustvarjanje prepričljivih in zapomnljivih oglasov.

  12. Oblikovanje informacij: Oblikovanje informacij je umetnost jasnega in jedrnatega predstavljanja kompleksnih informacij. Grafični oblikovalci uporabljajo elemente, kot so tipografija, ilustracije, diagrami in zemljevidi, da olajšajo razumevanje informacij.

  13. Oblikovanje družbenih medijev: Oblikovanje za družbene medije vključuje oblikovanje vizualnih podob za družbena omrežja, kot so Facebook, Twitter in Instagram. Grafični oblikovalci uporabljajo slike, videoposnetke, infografike in druge elemente za ustvarjanje vizualno privlačne in zanimive vsebine.

  14. Oblikovanje identitete blagovne znamke: Oblikovanje identitete blagovne znamke je postopek ustvarjanja edinstvene vizualne predstavitve podjetja ali izdelka. Grafični oblikovalci uporabljajo elementov, kot so barve, tipografija, slike in logotipi, da bi ustvarili enotno vizualno identiteto, ki izraža sporočilo blagovne znamke.

  15. Oblikovanje okolja: Okoljsko oblikovanje zajema oblikovanje notranjih in zunanjih prostorov, ki so estetski, funkcionalni in trajnostni. Grafični oblikovalci uporabljajo elemente, kot so tekstura, barva, osvetlitev in postavitev, da ustvarite vizualno privlačne in funkcionalne prostore.

  16. Oblikovanje razstave: Oblikovanje razstav je umetnost ustvarjanja zanimivih in spodbudnih fizičnih izkušenj za obiskovalce razstav, sejmov in dogodkov. Grafični oblikovalci uporabljajo elemente, kot so barve, tipografija, slike in postavitev, da ustvarijo okolje, ki gledalce pritegne.

  17. Gibljiva grafika: Grafika gibanja: grafike gibanja je umetnost ustvarjanja animirane grafike, videoposnetkov in animacij za spletne, televizijske in filmske projekte. Grafični oblikovalci uporabljajo elemente, kot so barve, tipografija, slike, animacija in zvok, da ustvarijo dinamično vizualno izkušnjo.

  18. Urejanje videoposnetkov: Video montaža je postopek urejanja videoposnetkov za ustvarjanje končnega izdelka. Grafični oblikovalci uporabljajo programsko opremo, kot so Adobe Premiere Pro in Final Cut Pro za dodajanje učinkov, prehodov in drugih elementov za ustvarjanje vizualno privlačnega videoposnetka.

  19. Oblikovanje uporabniške izkušnje (UX): Oblikovanje UX vključuje oblikovanje digitalnih izdelkov, kot so spletna mesta in aplikacije, ki so intuitivni in enostavni za uporabo. Grafični oblikovalci uporabljajo elemente, kot so barve, tipografija, slike in postavitev, da ustvarite uporabniško izkušnjo, ki je prijetna in učinkovita.

  20. Oblikovanje virtualne resničnosti (VR): Oblikovanje virtualne resničnosti vključuje ustvarjanje potopitvenih izkušenj za slušalke za virtualno resničnost. Grafični oblikovalci uporabljajo elemente, kot so 3D modeli, teksture in animacija, da ustvarijo realističen virtualni svet.

  21. Oblikovanje razširjene resničnosti (AR): Oblikovanje razširjene resničnosti vključuje ustvarjanje digitalnih predmetov, ki se lahko prekrijejo z resničnim svetom. Grafični oblikovalci uporabljajo elemente, kot so 3D modeli, teksture in animacija, da ustvarijo poglobljeno izkušnjo AR.

  22. Spletno oblikovanje: Spletno oblikovanje je: Oblikovanje spletnih strani vključuje ustvarjanje vizualno privlačnih, informativnih in enostavnih za uporabo spletnih strani. Grafični oblikovalci uporabljajo elemente, kot so barve, tipografija, slike in postavitev, da ustvarijo spletno mesto, ki ustreza potrebam uporabnikov.

  23. Oblikovanje iger: Oblikovanje iger vključuje ustvarjanje zanimivih iger za spletne in mobilne platforme. Grafični oblikovalci uporabljajo elemente, kot so grafike, animacije in zvok, da ustvarite prepričljivo igralno izkušnjo.

  24. Tiskanje: Tiskanje vključuje pripravo datotek za digitalni ali ofsetni tisk. Grafični oblikovalci uporabljajo programsko opremo, kot sta Adobe Photoshop in InDesign, da ustvarijo za tisk pripravljene umetnine, ki izpolnjujejo zahteve tiskarn glede kakovosti.

  25. Oblikovanje embalaže: Oblikovanje embalaže: Oblikovanje embalaže je umetnost oblikovanja embalaže je ustvarjanje kreativne in privlačne embalaže, ki učinkovito sporoča zgodbo izdelka. Grafični oblikovalci uporabljajo elemente, kot so barve, tipografija, slike in postavitev, da ustvarijo prepričljivo vizualno identiteto izdelka.

Katere so različne tehnike grafičnega oblikovanja?

  1. Teorija barv: Grafični oblikovalci uporabljajo različne barvne sheme in kombinacije, da ustvarijo vizualne podobe, ki so estetsko prijetne in vzbujajo določena čustva.

  2. Tipografija: Tipografija: Tipografija je umetnost urejanja pisave, ki vključuje izbiro pisave, njeno velikost, vodenje, sledenje, kerning in druge oblikovne elemente, ki se uporabljajo pri oblikovanju besedil.

  3. Slike: Grafični oblikovalci uporabljajo podobe, kot so fotografije, ilustracije in ikone, da ustvarijo vizualne podobe, ki učinkovito posredujejo sporočilo ali identiteto blagovne znamke.

  4. Postavitev: Grafični oblikovalci uporabljajo kompozicijo, ravnovesje, kontrast in hierarhijo za estetsko razporeditev elementov na strani.

Kakšna je razlika med grafičnim oblikovalcem in ilustratorjem?

Grafični oblikovalec in ilustrator sta oba umetnika, vendar sta specializirana za različne oblike umetnosti. Grafični oblikovalci so pogosto zadolženi za ustvarjanje vizualnih elementov, kot so logotipi, brošure, spletna mesta, korporativne identitete, revije, plakati in drugo tržno gradivo. Ilustrator je strokovnjak, ki ustvarja umetniška dela, ki spremljajo besedilo ali grafične podobe. Illustratorji so običajno odgovorni za ustvarjanje umetniških del, kot so stripi, zgodbe, karikature, naslovnice knjig in druge ilustracije.

Kakšna je razlika med grafičnim oblikovalcem in spletnim oblikovalcem in oblikovalcem tiskovin in UX oblikovalcem?

Grafični oblikovalec je odgovoren za oblikovanje vizualnih podob, kot so logotipi, brošure, revije, plakati in drugo tržno gradivo. Spletni oblikovalci se osredotočajo na oblikovanje spletnih strani, kar lahko vključuje kodiranje, vizualno oblikovanje in uporabnost. Grafični oblikovalci pogosto uporabljajo programe, kot sta Adobe Photoshop ali Illustrator, da ustvarijo potrebne vizualne podobe. Spletni oblikovalci uporabljajo HTML, CSS in JavaScript, da oblikovanje postavitve in zasnove spletnega mesta. Spletni oblikovalci morajo razumeti tudi optimizacijo za iskalnike (SEO) in uporabniško izkušnjo (UX).

V nekaterih primerih lahko posameznik opravlja naloge grafičnega in spletnega oblikovanja. Vendar pa je pogosto koristno, da za vsako vrsto dela najamete ločene strokovnjake

Oblikovalec tiskovin se osredotoča na oblikovanje tiskovin, ki vključuje postavitev, tipografijo in slike, uporabljene v tiskanih delih, kot so revije, knjige, plakati in druge publikacije. Oblikovalci tiskovin uporabljajo programe, kot sta Adobe InDesign ali QuarkXPress, da ustvarijo potrebne vizualne podobe.

Oblikovalci tiskovin poznajo tudi tiskarske postopke, materiale in tehnologije, ki se uporabljajo za izdelavo visokokakovostnih tiskanih izdelkov. Poznati morajo tehnične omejitve in zahteve različnih načinov tiskanja, da lahko realizirajo svoje predloge vizualnih podob, ki ustrezajo zahtevam kakovosti tiskalnikov.

Oblikovalec UX (User Experience) se osredotoča na oblikovanje uporabniške izkušnje, ki je optimizirana za izpolnjevanje uporabniških potreb, vključno s tem, kako uporabnik komunicira z vmesnikom ali izdelkom. Uporabljajo raziskovalne metode, kot so ankete, intervjuji, testi uporabnosti, prototipe in diagrame uporabniškega toka za opredelitev najboljših rešitev za uporabniško izkušnjo.

Kakšna je razlika med grafičnim oblikovalcem in modnim oblikovalcem in industrijskim oblikovalcem?

Medtem ko je grafični oblikovalec odgovoren za oblikovanje vizualnih podob, kot so logotipi, brošure, revije, plakati in drugo tržno gradivo, je modni oblikovalec oseba, ki ustvarja oblačila in dodatke. Poznati mora trenutne modne trende in dobro razumeti, kako se tkanine in oblačila skupaj ustvariti želeni videz. Modni oblikovalci s svojimi ustvarjalnimi sposobnostmi ustvarjajo modne in funkcionalne kose.

Industrijski oblikovalec je odgovoren za oblikovanje izdelkov, kot so pohištvo, naprave in medicinska orodja. Industrijski oblikovalci morajo upoštevati, kako se bo izdelek uporabljal, njegovo ergonomijo, varnostne značilnosti in proizvodne metode, da bi zagotovili, da izdelek ustreza potrebe predvidenih uporabnikov. Industrijski oblikovalci uporabljajo programsko opremo CAD za izdelavo prototipov izdelkov in tehničnih risb ter podrobno analizo. Poznati morajo tudi materiale, proizvodne postopke in proizvodne stroške, da lahko uspešno oblikujejo izdelek.

Grafično oblikovanje ni le izdelava logotipa?

Če vam nekdo reče grafično oblikovanje, verjatno najprej pomislite na oblikovanje plakata, letaka, brošure in oglase v reviji, ne? Vse to je res, a se večina grafičnega oblikovanja zgodi pravzaprav na spletu in v spletnih medijih. Poglejmo kaj vse te dni tudi delajo grafični oblikovalci? CGP ali celostna grafična podoba

Celostna grafična podoba je skupek vsega, kar v grafičnem smislu predstavlja neko organizacijo ali podjetje javnosti. To je tisti ton, ki ga slišite preko grafike, ko z ljudmi še nismate opravka. Da, tako močna je lahko celostna grafična podoba podjetja. Zajema pa vse od izbire fontov, barv, logotipa, barvne sheme, itd. A ni dovolj, da vam grafični oblikovalec le izdela CGP, odtod dalje se ga morate držati. In če kasneje outsourcate izdelavo nekega oglasa, ne pozabite povpraševanju pripeti tudi vaše celostne grafične podobe. 

Oblikovanje tiskovin

Tisk ni mrtev in tudi oblikovanje tiskovin nikakor ne. Še vedno se veliko kuminicira prreko klasičnih tiskovin kot so časopisi in revije pa seveda tudi letakov, plakatov in prodajnih brošur. Pri Ker je oblikovanje tiskovin precej širok pojem moramo dobro poznati ciljno publiko, predno se lotimo grafičnega oblikovanja tiskovine. Predvsem je to pomembno pri JUMBO plakatih in oglasih v revijah, saj pozornost uporabnika ne bo dolgo usmerjena na oglas. Po drugi strani pa je oblikovanje brošur in cenikov, menijev in podobno zopet druga zgodba, saj tukaj pedvidevamo, da se bo uporabnik dalj časa zadržal, a mora vseeno hitro pridobiti ključne informacije. Tukaj si grafični oblikovalci navadno privoščijo več kreativnosti in persone branda. Logotipe SVG lahko enostavno pretvorite v datoteke AI (Adobe Illustrator) s storitvijo theonlineconverter.com, ki ponuja brezplačen pretvornik SVG v AI.

WEB design oziroma spletno oblikovanje

Sicer pojem oblikovanje spletnih strani danes zamenjujejo besedne skovanke kot so UX design (dizajn uporabniške izkušnje) in podobno. A na koncu dneva pomeni še vedno isto. Torej elementi grafičnega oblikovanja morajo biti dobro vidni tudi v dizajnu in oblikovanju spletne strani, bannerjev, emailingov pa vse do priprave postov za družbena omrežja. Tudi tukaj je oblikovanje zelo odvisno od kanala in ciljne publike. Na instagramu bomo povsem drugače komunicirali kot na TikToku ali Facebooku. Po drugi strani pa bo banner na tuji spletni strani drugačen kot denimo email domači bazi. Tukaj je tudi nekaj več zahtev po tehničnem znanju saj postanejo zelo pomembni tudi velikost datotek in poznavanje specifičnih tehnologij. 

Oblikovanje embalaže

Danes je oblikovanje embalaže nekaj povsem drugega, kot je bilo včasih. Blagovne znamke preko embalaže komunicirajo s strankami, saj so embalaže postale medij nna prodajnih policah pa tudi v rokah uporabnikov. Izdelek lahko izstopa po oblikovanju embalaže (grafično oblikovanje) pa tudi po samem formatu oziroma obliki embalaže. Sem štejemo kartonske embalaže, vrečke, dostavne pakete, konzerve, steklenice in še bi lahko naštevali. Tukaj je poleg poznavanja publike in branda pomembno tudi, da grafični oblikovalec pozna značilnosti materiala, kako se bo prepogibal, itd...

Oblikovanje logotipa in izdelava logotipa

Oblikovanje logotipa in izdelava logotipa je v očeh naročnika ista stvar. Gre za izhodišče blagovne znamke in prvino celostne grafične podobe. Je verjetno tudi eno bolj pogostih naročil strank, ko iščejo grafično oblikovanje. Pa vendar, dober grafičen oblikovalec se bo moral zelo poglobiti v zgodbo podjetja, message blagovne znamke in pozicijo, ki jo želi podjetje zasedati na trgu.  

Izdelava animacije

Potem so tukaj še animirane vsebine. Večina grafičnih oblikovalcev se ob grafičnem oblikovanju ukvarja tudi z montžo in /ali izdelavo video vsebin, kamer štejemo vse vrste premikajočih sličic, od gifov, utripšajočih bannerjev, animiranih logotipov, animacij, itd.  Tukaj je pomemben scenarij. 

Industrijsko oblikovanje

Ko podjetja načrtujejo nove izdelke potrebujejo industrijsko oblikovanje. Mnogokrat se z industrijskim oblikovanjem ukvarjajo tudi grafični oblikovalci. Takšno oblikovanje navadno naročniku omogoča, da že v zelo zgodnji fazi načrtovanja in razvoja izdelka spoznajo in zmanjšajo tveganje za napačne poslovne odločitve. Dobro industrijsko oblikovanje zagotavlja prijazno uporabo izdelka (UX) in t.i. berljivo obliko izdelka. Postopšek industrijskega oblikovanja se giblje od razvoja ideje, do #D modela izdelka, renderjev, produktne grafike in na koncu izdalave prototipa ali makete.

Koliko stane grafični oblikovalec (povprečna cena / ceniki)?

Povprečna cena grafičnega oblikovalca za grafično oblikovanje je med 15€ - 30€/h, ki pa je odvisna od vrste grafičnega oblikovanja potrebnega za izdelavo. Ceno je zaradi tega zelo težko posplošiti. Grafično oblikovanje lahko stane že od približno 10€ (e-knjige, e-katalogi,...) pa vse do 1000€ ali več (celostne grafične podobe). Za grafične oblikovanja kot so vizitke, ceniki, jedilni listi, menuji, transparent, zastava, diploma, priznanje, darilni bon, kupon, avto nalepka itd. boste odšteli nekje med 30€ - 100€. Medtem ko boste za embalažo, jumbo plakat, katalog, prospekt, brošura, logotip itd. odšteli nekje med 100€ - 300€. Celostne grafične podobe pa lahko stanejo tudi 1000€ in več.

Kateri je najbolj iskani / najboljši grafični oblikovalec?

V Sloveniji je ogromno grafičnih oblikovalcev: Mediaplaj Marko Mavec s.p., AGD grafično oblikovanje, BURGER DESIGN oblikovanje in izris prostora Boštjan Burger s.p., Grafično oblikovanje Miha Dominik Puc s.p., Grafično oblikovanje Sebastijan Cvetković s.p., FLAVEE Štefan Košir s.p., Industrijsko in grafično oblikovanje Blaž Bajželj s.p., Grafično oblikovanje Kristijan Mitić s.p., Gigodesign oblikovanje in komunikacije d.o.o., Ilustracija in grafično oblikovanje Bogdana Krušič s.p., Studio identiteta grafično oblikovanje Katja Pirc s.p., ...

...Vektor grafično oblikovanje Grega Bulog s.p., Grafično oblikovanje in arhitekturno svetovanje Barbara Rožić s.p., Grafično oblikovanje Jernej Kramberger s.p., Grafično oblikovanje Ana Ugrin s.p., Future Art studio za arhitekturno, grafično in Web oblikovanje d.o.o., Industrijsko in grafično oblikovanje Martin Šoštarič s.p., Pajac podjetje za grafično in industrijsko oblikovanje d.o.o., Emigma Media d.o.o., Grafično oblikovanje Vasja Lebarič s.p., Grafično oblikovanje Mija Zorec s.p. in mnogi drugi. Najbolje pa je, da se obrnete kar na omisli.si, kjer so zbrani vsi preverjeni in ocenjeni grafični oblikovalci in s tem prihranite na vašem času in denarju.

Katere prednosti ima poklicni oblikovalec pred amaterskim grafičnim oblikovanjem?

Profesionalni grafični oblikovalec vam bo prihranil čas in tako oblikoval visoko kakovostne in edinstvene dizajne. Poleg tega, da bodo kreacije prilagojene vašim željam, bodo ideje postavljene na kvalitetno raven, kjer se bodo vidno odražale vrednote vašega izdelka ali podjetja.

S strokovnim znanjem in dolgoročnimi izkušnjami grafičnega oblikovalca, boste imeli tudi podporo pri marketinških potezah. Ta vam bo pomagal ustvariti profesionalne in unikatne podobe, ki sledijo zadnjim trendom in izstopajo iz  povprečja.

Katera področja sodijo v grafično oblikovanje?

Oblikovalec je prisoten na mnogih področjih: sodeluje pri izdelavi logotipov, nalepk, celostnih grafičnih podob podjetij. Pri oblikovanju tiskovin dizajnirajo kataloge, revije, knjige, cenike, brošure in zloženke.

Oblikujejo tudi plakate, reklamne table in vse do manjših prospektov in letakov. Prisotni so tudi pri načrtovanju in izdelavi spletnih strani in oglasov, aplikacij ter UX in UI oblikovanju. Pomembno področje grafičnega oblikovanja pa so tudi ilustracije in animacije, kot tudi industrijsko in modno oblikovanje.

Kako izbrati primernega grafičnega oblikovalca?

Da se bo lahko grafični oblikovalec čim bolj približal realizaciji vaši ideje, je pomembna komunikacija. Pred samim izborom preberite priporočila in reference njihovih prejšnjih strank. Preglejte njihove pretekle projekte in preverite, ali so v preteklosti že imeli podobne podvige, ki ustrezajo vašemu projektu. Zastavite čim več vprašanj v zvezi s postopkom oblikovanja, in se posvetujte o vaši glavni ideji končnega izdelka.

Ali oblikovalci med svojimi storitvami ponujajo tudi tiskanje?

Nekateri ja, ne pa vsi. Običajno grafični oblikovalci če nimajo te storitve na voljo, sodelujejo z različnimi tiskarnami, priporočamo pa, da se o tem prej posvetujete s samim oblikovalcem.

Kakšni so trendi grafičnega oblikovanja?

Grafično oblikovanje je čedlje bolj popularno, zato se hitro razvijajo vedno novi trendi, ki jih grafični oblikovalc pretvori v realnost. Nekateri izmed trendov so: abstraktni 3D in žive barve, multisenzionalne vsebine, organski videz in občutek, ukrepanje na področju trajnosti in mnogi drugi.

1) Abstraktni 3D in žive barve: Ta trend spodbuja posodobitev programske opreme, ki ima demokratizirano tehnologijo 3D uporabljeno. Opazno je da večina modelov ustvarja občutek 3D, tako da ustvarja globino slojev tipografije, slik in abstraktnih oblik, ki pogosto odražajo blagovno znamko podjetja. To je pogosto seznanjeno s svetlimi, živimi barvami in gradienti, kar lahko vrjamem, da bo postalo močan trend tudi v naslednjem letu.

Neonski, fluorescenčni žarki in svetle žive barve so še naprej najpomembnejši oblikovalci, ki bodo pomagali oblikovanju izstopati. S priljubljeno digitalno uporabo ali posebnimi barvami za tisk dodajanje subtilnih gradientov pomaga, da se barve počutijo živo in dajo oblikovanju mladosten in v prihodnosti optimističen estetski izgled.

2) Multisenzionalne vsebine: Načrtovanje gibanja in gibljive slike postajajo bolj priljubljene kot fotografije. V grafičnem oblikovanju gibanja se je povečala obdelava in izrazi v klasični animaciji s ključnimi okviri. Blagovne znamke se vedno bolj zavedajo, kako pomemben je dober dizajn gibanja. Ne le kot orodje za poenotenje vseh vidikov njihovega oblikovanja, temveč tudi pri nadaljnjem sporočanju njihovih ključnih sporočil.

Ko se naša pozornost skrajša in se nam poveča želja po takojšnjem zadovoljevanju, bomo videli veliko več blagovnih znamk, ki vlagajo v premikajoče se vsebine. V prihodnosti bodo blagovne znamke verjetno poskušale pridobiti prepoznavnost za svoj slog grafike gibanja ali zvok blagovne znamke.

3) Organski videz in občutek: Vedno več oblikovanja blagovnih znamk in embalaže se osredotoča na organsko, pomirjujoče in naravno. Trenutno se ta trend le stopnjuje. To je odziv na negotov odnos z našim vse bolj izčrpavajočim planetom. Vsi hrepenimo po večji odprtosti in preglednosti in vidimo, da na to vplivajo vrsta, barva, ilustracije, embalaža in oblikovanje izdelkov. Zato podjetja s tehnološkimi izdelki sprejemajo estetiko in materiale, ki so po navdihu narave in v skladu z našimi domovi.

4) Ukrepanje na področju trajnosti: Osredotočenost na trajnost trenutno ne vpliva samo na to, kako izgledajo dizajni, ampak na sam postopek oblikovanja. Več blagovnih znamk poskuša pozitivno prispevati s prehodom na inovativne pristope k pakiranju, kot je uporaba recikliranih ali etično pridobljenih materialov. Vrste črnil, ki jih uporabljamo, različni zaključki, ki jih vidimo, in materiali, ki jih določimo, prispevajo k bolj oblikovanemu trendu oblikovanja in to bo postalo zagon v letu 2020. Globalno vprašanje trajnosti in vpliva na podnebne spremembe je ena od pomembnih tem, ki sega skozi kreativne misli vseh oblikovalskih in proizvodnih skupin. Ko oblikovalci prevzamejo več odgovornosti pride do želje po iskanju trajnostnih materialov, tehnik in dodelave.

Kaj so prednosti dobrega grafičnega oblikovanja?

Prednost dobrega grafičnega oblikovanja je, da je individualno prilagojeno potrebam stranke ali podjetja. To vključuje primerno uporabniško izkušnjo, uporabljene barve in elemente ter podobno.

Kaj potrebuje oblikovalec da lahko začne z oblikovanjem?

Najbolj idealno je, da stranka pripravi BRIEF s smernicami za oblikovanje, ki jih grafični oblikovalec potrebuje. Sicer pa je najbolj pomembna komunikacija stranke z oblikovalcem, saj vam bo le ta znal povedati zahteve za vrsto grafičnega oblikovanja ki jo potrebujete.

Kaj je grafično oblikovanje?

Grafično oblikovanje je način predstavljanja idej z vizualno in tekstovno vsebino. Je ustvarjalni proces, ki najpogosteje vključuje stranko in grafičnega oblikovalca ter se zaključi s produkcijsko obliko (programsko izdelek, tiskalniški ispis,...).

Grafični oblikovalci pokrivajo mnogo več področij, kot se nam zdi na prvi pogled. Oblikovanje zajema velik spekter vizualnih komunikacij in dizajniranja, dela oblikovalcev pa najdemo vsepovosod: na embalaži, potiskih oblačil, grafičnih podobah v tiskanih in digitalnih medijih itd..

Pri oblikovanju se oblikovalec drži par glavnih načel; kombiniranje barv, enakomerna umestitev v format, ravnotežje vseh oblik in linij. Ob upoštevanju le teh in vaših idej, oblikovalec združi grafiko in dizajn v enotno in uravnoteženo formo. Njihov cilj je, da bo kreacija privabila pozornost pri čim večjem številu ljudi in ob enem prenesla glavno idejno sporočilo.

Kaj vse dela grafični oblikovalec?

Grafični oblikovalec lahko opravlja veliko različnih vrst grafičnega oblikovanja. Lahko oblikuje elemente celostne grafične podobe, promocije ali reklamne tiskovine, ilustracije ali obdelavo fotografij, publikacije, oblikovanje spletnih elementov in marsikaj drugega. Zato moramo pri iskanju grafičnega oblikovalca upoštevati katero vrsto grafičnega oblikovanja potrebujemo.

Nasveti za grafično oblikovanje

Pomagali vam bomo poiskati primernega grafičnega oblikovalca za vaše potrebe

Kaj menijo stranke, kot ste vi?

Ocenjeni ponudniki / izvajalci / grafični oblikovalci

Vrhunska, izjemno kvalitetna in strokovna storitev!
Izjemno zadovoljen z zelo kvalitetno storitev polepitve celotnega vozila v folijo. Moje naslednje vozilo bom v prihodnosti definitivno prepustil Dr.teamu!
Zelo priporočam.

Prijaznost, vodenje skozi postopek in strokovnost.

Odlični so.

Zelo zadovoljen s kvaliteto majic, priporočam.

Je izjemno profesionalna, strokovna in odzivna. Ima zelo dobre ideje in konceptualne rešitve. Priporočam vsem, ki želijo imeti vrhunsko storitev.

Mogoče bi lahko bili pikico cenejši.

Super zadovoljna, fanta sta odlična, priporočam!

odlično, vec kot smo pričakovali. Res priporočam vsem

Hitro in kvalitetno.

Nad vsemi pričakovanji! Snemanje in fotografiranje celotnega poročnega dne, izjemne slike in še boljši filmski posnetek - definitivno priporočam vsem! :)

Zelo sva zadovoljna s snemanjem poroke in končnim izdelkom. Snemalca sta bila dva, na lokacijo sta prišla še veliko pred nami, bila sta praktično neopazna in zelo prilagodljiva. Oba sta bila zelo prijazna, profesionalna in sta nama bila dostikrat v veliko pomoč. Zelo priporočam!

Hitro naredi, pošteno obračuna ure dela, dober editing, vrhunska snemalna oprema - specialni droni in kamere itd.

Žan in njegova ekipa so super! Poleg zares lepega pred poročnega fotografiranja in snemanja celotne poroke smo se tudi odlično imeli :)

Ugodno snemanje na zelo profesionalnem, filmskem nivoju - priporočam vsem naprej! Poskrbeli za vse, od A do Ž! 🙂

Izredno sposoben izvajalec, komunikacije glede zahtev posla se je razvila hitro in zelo efiksno z nekaj izmenjav sporocil preko potrala omisli. Izvajalec je zelo dobro razumel moje zahteve, ki sva jih nato hitro uskladila z dodatnimi informacijami. Posel se sicer ni zakljucen, sva na tocki da sem sprejel izvajalcevo ponudbo, vendar do te tocke vse top top.

Čudovito posneta poroka. Sploh nismo pričakovali tak nivo končnega izdelka, zares filmsko, polno čustev in definitivno zdaj moj najljubši film 😁

Vrhunska storitev, svetovanje, odzivnost ter konkurenčna cena. Priporočam vsem, ki potrebujejo to storitev.

Enkratna odzivnost, hvala za super projekt. Lp, Klara

Z video produkcijo Cheelot sem zelo zadovoljen. So zelo odzivni in fleksibilni , pristop pa profesionalen. Tudi sam koncni izdelek je presegel pričakovanja tako po kvaliteti kot tudi cenovni ugodnosti in bi jih definitivno priporocil tudi ostalim ki želijo imeti posnetke na popolnoma novem nivoju.

Zelo korektni, vse kar smo se zmenili je bilo OK, zelo hitro odzivni, z veseljem bom tudi v bodoče z njimi sodeloval.....lp Marko

Prijazno osebje ugodna cena narejeno do datuma kvaliteta tudi
skratka brez pripomb
Zelo priporočam

Neli je oblikovala celostno grafično podobo za našo prepoznavno blagovno znamko stenskih žepkov za rastline Florideja GreenUp.
Ustvarila je tudi spletno stran, ki je bila vizualno privlačna in hkrati pregledna, da je na enostaven način obiskovalcem predstavila prednosti vertikalnih vrtov.
Neli je profesionalna, z njo je enostavno delati in je izredno odzivna.
Zelo priporočam!

Pri Nelijinem pristopu mi je bilo zelo všeč, da nam je zastavila vrsto vprašanj in nam pomagala priti do bistva naše organizacije in zagotoviti jasnost. Za naše centre otrok in najstnikov je oblikovala logotipe in poskrbela za to, da je imel vsak oddelek unikaten znak ter bil hkrati prepoznaven del celotne skupine vseh centrov. Neli priporočam zaradi kvalitete njenega dela, odzivnosti, in sposobnosti, da uresniči cilje svoje stranke.

Hvala!

Profesionalni, hitri, ugodni in več kot odlično opravljena storitev.

I really enjoyed working with Neli. She is very structured in her approach. I especially liked that she ensured an hollostic understand for the task, consulting to make sure the outcome met my briefing.

Neli je prijazna punca s profesionalnim pristopom in odnosom do dela. Pomagala je maksimalno in se držala dogovorov. Z izdelkom sem zelo zadovoljen. Verjamem, da bova sodelovala tudi vnaprej. Maksimalno priporočam vsem. Go Neli!!!

Žana poznam že več let. Všeč mi je njegova doslednost, natančnost, inovativnost, vesten in celovit pristop k delu.
Ne bo vam žal sodelovanja z njim. Priporočam.

Snemali smo videospot. Izdelek je nastal odličen. Enkraten "moving" kamere.

Hitra in kakovostna izvedba.

Ustrezal so mojim željama
Lp

Zan najde odlicno konceptualno resitev. kakovost je odlicna. Cenovno je 2 x cenejsi od drugih produkcijskih his za enako storitev

S ponudnikom sem zelo zadovoljen saj se povsem prilagofi potrebam stranke.

Zelo profesionalno

Vse narejeno kot smo zahtevali in seveda v dogovorjenem roku.
Super ekipa!
Hvala Cheelot

Kvaliteten izdelek, prijazno osebje...

Pogovor teče, predlogi in usklajevanje super. Brez pripomb.

Vse ok... v roku in po dogovorjeni ceni... kvalitetno

Dal po sredini avta mustang črte gloss črne barve narejeno profesionalno perfektno v nulo... Poceni, da ne moreš verjeti pa še nadomesni avto dobiš zelo zelo zadovoljen vrnu se bom spet kaj narediti...

top odziv ter ponudba

Vse je potekalo kot po maslu,prijazni fantje,lepo narejeno.
Zelo priporočam

Super odnos, prijazni, odzivni.

Se bomo še vrnili.

Korektno in hitro. Vsec mi je stil besedila.

Visoka kakovost in hiter odziv

Hitra izdelava po željah

Izdelal nalepko po lastni slikovni predlogi.

Super nalepke

Vselej narejeno v dogovorjenem roku, kvalitetni izdelki, cenovno ugodno, prilagodljivi vsem željam/potrebam stranke.

Vse je bilo super

Odlična odzivnost, prijaznost in ustrežljivost.

Vse je bilo odlicno od dogovarjanja do koncnega produkta. Absolutno priporocam!

hitro sem dobila ponudbo, vendar sem se vseeno odločila za drugo, ker mi je bilo oblikovano bližje. sicer pa lahko samo pohvalim pripravljenost sodelovanja, zelo hitro sem prejela ponudbo in predlog. hvala

Profesionalni, odzivni, priporočam

Profesionalni odnos do strank, hitra odzivnost in vrhunske storitve.

Kako deluje Omisli.si?

Povejte nam, kaj iščete

Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje, ki ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.

Prejmite ponudbe

Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.

Vi izberete najboljšega

S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.

Ste ponudnik? Vpišite se brezplačno!

Iščete delo in si želite več zaslužka?
Včlanite se v največji posredovalnik povpraševanj in ponudb v Sloveniji.
Brezplačen vpis, zato pohitite z registracijo.