fb

Pogosta vprašanja glede Omisli.si

Kako deluje Omisli.si?

1)  Ko iščete katerokoli storitev, nam zaupajte podrobnosti vašega projekta in povezali vas bomo s preverjenimi ponudniki storitev, ki jim zaupamo.

2)  Kmalu boste prejeli kontakte in/ali ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.

3)  S pomočjo ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si, izberite vam najboljšega ponudnika.

Omisli.si - lokalni ponudniki, ki jim zaupamo



Pogosta vprašanja za iskalce storitev

Kako umaknem svoje povpraševanje?

1. Prijavite se na Omisli.si tukaj.

2. Izberite zavihek »Moja povpraševanja«.

3. Kliknite na povpraševanje, ki ga želite umakniti.

4. Kliknite »Umakni to povpraševanje«.


Kaj moram storiti, ko prejmem ponudbo?

Tako kot vi imajo tudi ponudniki zelo radi povratne informacije.

Ko prejmete ponudbo (ali več njih), jih pozorno preglejte in nadaljujte pogovor s posameznimi ponudniki. Vedno se lahko za nasvet obrnete tudi na svetovalca Omisli.si.

Če vam ponudba ne ustreza, jo lahko zavrnete, vendar pa lahko pred tem ponudnika še kaj vprašate oziroma prosite za dodatna pojasnila.

Ko se odločite za primernega ponudnika, sprejmite njegovo ponudbo.


Kako ocenim ponudnika?

Na profilni strani ponudnika boste našli obrazec za ocenjevanje ponudnikov. Če ga ne najdete, nam pišite na info@omisli.si in vam pošljemo povezavo za ocenjevanje konkretnega ponudnika.


Ponudnik se ni prikazal - kaj zdaj?

Če ste sprejeli ponudbo ponudnika in se ta ni prikazal v dogovorjenem času na dogovorjeni lokaciji, nas o tem nemudoma obvestite na info@omisli.si. Ekipa Omisli.si se bo takoj posvetila vašemu primeru. V najkrajšem možnem času se bomo potrudili nesporazum odpraviti.


Nisem zadovoljen z opravljenim delom ponudnika - kaj zdaj?

Najbolje bo, da se najprej pogovorite s ponudnikom glede vaših pričakovanj pred najetjem in mu poskusite zelo natančno orisati razloge, zakaj z opravljeno storitvijo niste zadovoljni. Nekateri ponudniki celo nudijo vračilo denarja v tem primeru.

Kakorkoli, če vaše nezadovoljstvo preide v spor s ponudnikom, nam to sporočite na info@omisli.si in poskusili bomo posredovati tako, da bo volk sit in koza cela.



Pogosta vprašanja za podjetja (ponudnike storitev) 

Zakaj bi se včlanil kot ponudnik na Omisli.si?

Omisli.si vam pripelje nove in preverjene stranke, več posla, odstrani druge stroške oglaševanja ter dvigne ugled vašemu podjetju.

V končni fazi si želite delati to, v čemer ste res dobri. Želite si preverjenih strank, ki vedo kaj hočejo. Želite si dober ugled in želite si prijetno izkušnjo pri pridobivanju novih strank. Omisli.si vam vse to zagotavlja.


Omisli.si - Preverjene stranke za mala podjetja.

->Več kot 1 milijon EUR sklenjenih poslov
->Zaupa nam že 3.500 podjetij / lokalnih ponudnikov storitev
->Posredovali smo že preko 16.500 strank


Preizkusite Omisli.si.Registracija je brezplačna.


Kako se včlanim kot ponudnik?

Za vpis svojega podjetja kliknite tukaj


Kako registrirati nov profil (dejavnost) pod obstoječe podjetje na Omisli.si?

1) Prijavite se z vašimi prijavnimi podatki. Če ste geslo pozabili ali ga še nimate, si ga (po)nastavite tukaj.

2) Medtem, ko ste prijavljeni, registrirajte nov profil oz. dejavnost.


Odslej boste prejemali stranke tudi za te dejavnosti. 


Sem o novih povpraševanjih obveščen?

Da, ko prispe novo povpraševanje, ste o tem obveščeni preko e-maila, s katerim ste se registrirali na Omisli.si. 


Zakaj ne prejemam e-mail obvestil o novih povpraševanjih?

Medtem ko na seznamu aktualnih povpraševanj vidite vsa povpraševanja, ste preko e-maila obveščeni le o tistih, ki so prikrojena vam, ki torej ustrezajo vašim storitvam, ki jih opravljate, regiji, kjer delujete in drugim podatkom, ki ste jih vnesli ob registraciji svojega podjetja na Omisli.si.


Kje so zbrana vsa aktualna povpraševanja potencialnih strank?

Vsa aktualna povpraševanja potencialnih strank so zbrana v razdelku moje stranke, do koder dostopate preko povezave Omisli.si/povprasevanja.


Kaj pomeni razdelek "Moje stranke"?

Tukaj imate kot pridružen ponudnik storitev pregled nad vsemi potencialnimi in obstoječimi strankami ter vsa aktualna povpraševanja, ki so prispela v vaš poštni predal. Tukaj najdete tudi vso komunikacijo s strankami.


Kdo je svetovalec Omisli.si?

Svetovalec/ka je ključen del ekipe Omisli.si. Naloge svetovalca so:
1) preverjanje potencialnih strank in povpraševanj, preden vam jih posredujemo ter reševanje sporov med izvajanjem storitev in po zaključenih projektih.
2) pridobivanje dodatnih informacij od strank (na zahtevo ponudnikov in samoiniciativno)
3) prodajno-marketinška in tehnična pomoč ponudnikom Omisli.si (pri pripravi ponudb, itd.)


Kako spremenim svoje podatke in sliko?

V svojem profilu si nastavite želeno. Za učinkovito pridobivanje strank sledite tem navodilom.


Kje dobim podatke o naročniku?

Vsa povpraševanja (stranke) so zbrana v razdelku Moje stranke. Ko najdete zanimivo povpraševanje, nanj reagirate s svojo ponudbo oziroma z dodatnim vprašanjem za stranko.


Kako pridobivam stranke preko Omisli.si?

1. Bodite pozorni na e-mail obvestila glede novih strank.. Znotraj obvestil boste našli vse potrebne informacije, kaj storiti. Stranke lahko pokličete, jim pišete ali jih zavrnete. Vsekakor storite kaj od naštetega. Če še niste registrirani kot ponudnik na Omisli.si, lahko anonimizirane aktualne stranke preverite tukaj

2. Izberite stranko. Kliknite na stranko, ki se vam zdi zanimiva, bi jo radi kaj dodatno vprašali, poslali ponudbo ali si ogledali dodatne podrobnosti (npr. telefonska številka potencialne stranke).

4. Stopite v stik.Pokličite, pišite ali oddajte ponudbo tako, da kliknete na povezavo »Pošlji sporočilo" ali "Pokliči". Glede odziva stranke vas bomo obvestili.


Kakšna je razlika med povpraševanjem in ponudbo?

Povpraševanje pošlje iskalec storitve (stranka), kjer opiše kaj točno potrebuje, po čem povprašuje oziroma kaj išče. Na podlagi povpraševanja nato ponudniki storitev iskalcem pošljejo svoje ponudbe, jih pokličete za dodatne informacije ali se dogovorite za sestanek glede izvajanja storitve oz. ogled lokacije del. Pošiljanje povpraševanj je za iskalce brezplačno in tudi za ponudnike je registracija brezplačna. Več o tem tukaj.


V čem se Omisli.si razlikuje od Primerjam.si?

Vsaj tri glavne razlike med Primerjam.si in Omisli.si za ponudnike so:

1) Omisli.si ne zaračunava vseh povpraševanj:Primerjam.si zaračuna ponudnikom prav vsako povpraševanje, ki vam ga dostavi, pa če to želite ali ne. Pri Omisli.si se sami odločite, na katera povpraševanja boste odgovorili s svojo ponudbo. Zaračunamo le mesečno naročnino in / ali provizijo od pridobljenih poslov.

2) Omisli.si je lahko brezplačen:  Za razliko od Primerjam.si, vam pri Omisli.si omogočamo brezplačen paket zavedno!

3) Garancija posla: Za razliko od Primerjam.si vam posel ekipa Omisli.si garantira. Več o tem tukaj.


Kaj moram storiti, ko prejmem povpraševanje?

Ko prejmete novo povpraševanje, vas o tem obvestimo preko e-maila. Znotraj sporočila kliknite na povezavo “Poskusite pridobiti to stranko” in nato sledite navodilom, ki sledijo. Če potrebujete pomoč, nam pišite na info@omisli.si ali kliknite na pomoč na strani.

Kadarkoli lahko preverite, če ste morda kakšen e-mail spregledali in ali vas čakajo nove priložnosti tukaj (tu so zbrana tudi vsa pretekla in potekla povpraševanja).


Ali preverjate vsa povpraševanja?

Uspešno preverimo preko 90 % vseh povpraševanj. Povpraševanja, ki so preverjena, so posebej označena.


Kako stranko kaj vprašam, preden pošljem ponudbo?

O novih povpraševanjih vas obveščamo preko emaila. V vsakem emailu imate 3 možnosti: 

1) Stopi v stik s stranko / pošlji ponudbo -> začetek pogovora s stranko

2) Zavrni povpraševanje -> odstopite možnost drugim ponudnikom in se odjavite od nadaljnih obvestil glede te stranke (brezplačno)

3) Zahtevaj dodatne informacije -> Preko Omisli.si svetovalca lahko od stranke zahtevate dodatne informacije, ki vam pomaga pripraviti ponudbo (brezplačno)


Kaj je to PROFI in PREMIUM (plačljivo) članstvo?

Povpraševanja lahko vedno preberete brezplačno. Prav tako lahko brezplačno vprašate za morebitne dodatne informacije svetovalca (cenik in koncept PROFI članstva preveritetukaj).


Kako prevzamem brezplačen paket?

Brezplačen paket vam dodelimo samodejno ob prvi registraciji na Omisli.si.


Koliko stane posredovanje strank preko Omisli.si?

Posredovanje strank je brezplačno, za pogovor s strankami in pridobivanje novih poslov pa boste izbrali vam primeren paket PLAČLJIVEGA članstva, ki nudi mnoge ugodnosti, z ali brez provizij. 

Za več informacij glede paketov pišite namartin@omisli.si.


Kdaj lahko računam na prvi posel?

Vse je odvisno od vaše ponudbe, kako so vas ocenile pretekle stranke, kolikokrat ste že bili najeti, ali ste preverjen ponudnik in komunikacije med vami in stranko. Več o tem tukaj. Uspešni ponudniki, ki sledijo preverjenim napotkom za uspešno pridobivanje novih strank, realizirajo vsako 5. povpraševanje oz. stranko (20-% konverzija). Izkoristite Omisli.si in vzpostavite pristen stik z vašimi potencialnimi strankami. Če potrebujete pomoč pri pisanju ponudb, nam pišite na info@omisli.si.


Kje lahko spremljam stanje mojega članstva?

Svoje članstvo lahko preverite, sklenete, podaljšate ali prekličete znotraj vašega profila v razdelku moje članstvo.


Ali lahko članstvo zamrznem?

Članstvo plačate v enkratnem znesku in ga lahko enkrat letno za največ 3 mesce zamrznete. Za več informacij nam pišite na info@omisli.si.


Kaj se zgodi, ko mi članstvo poteče?

Ko vam plačljivo članstvo poteče, vas o tem obvestimo s predračunom in vam ga samodejno podaljšamo. Vedno imate možnost članstvo prekiniti pred samodejnim podaljšanjem.


Kaj je Garancija zadovoljstva in kako jo unovčim?

Garancija zadovoljstva vam omogoča, da za vaš denar zagotovo prejmete posel. Če po nakupu in izteku letnega PLAČLJIVEGA članstva ne boste pridobili nove stranke, vam članstvo podaljšamo - brezplačno. Vse dokler ne realizirate prvega posla. Za uveljavljanje garancije zadovoljstva pišite na info@omisli.si.


Kako je z izdajanjem faktur?

Ko sklenete plačljivo članstvo vam račun pošljemo po pošti. Provizije obračunavamo do 10. v mescu, za pretekli mesec, pri čemer imate tudi možnost reklamacije. Več o tem si preberite v Pogojih poslovanja.


Kakšne so moje obveznosti do vas?

Do Omisli.si nimate nikakršnih obveznosti. Brezplačno se vpišete tukaj, nato pa brezplačno spremljajte vam zanimiva povpraševanja. Več o tem si preberite v Pogojih poslovanja oziroma na strani PLAČLJIVA članstva


Stranka mi (še) ni plačala - kaj zdaj?

Omisli.si je zgolj posredniška platforma, torej ne delujemo kot naročnik vaših storitev niti kot ponudnik storitev v luči iskalcev. Neposredno torej ne moremo vplivati na to ali vam stranka za opravljeno delo plača ali ne. Vedno pa s svojimi izkušnjami in ugledom na trgu pomagamo, tudi pravno. V primeru neplačnikov ali težavnih strank pišite na info@omisli.si in preverili bomo, kako vam lahko pomagamo.