1) STRANKE, ki iščejo ponudnika storitve nam zaupajo podrobnosti in želje glede svojega projekta.
2) POVEŽEMO jih s preverjenimi ponudniki storitev, s katerimi si lahko dopisujejo ali jih pokličejo (ponudba, sestanek, ogled, ...).
3) S PONUDNIKI se stranke dogovorijo s pomočjo mnenj in ocen preteklih strank, referenc in cenovnih ponudb
Omisli.si vam pripelje nove in preverjene stranke, več posla, odstrani druge stroške oglaševanja in marketinga ter dvigne ugled vašemu podjetju.
Strankam, ki iščejo vaše storitve blizu vas, posebej priporočimo preverjene ponudnike na Omisli.si. Tako boste prejemali neposredne klice in obiske na vaše morebitne obstoječe spletne strani.
Glede teh strank vas tudi posebej obvestimo, da lahko tudi vi njih pokličete ali jim pišete (dodatna vprašanja, ponudbe, ...).
V končni fazi si želite delati to, v čemer ste res dobri. Želite si preverjenih strank, ki vedo kaj hočejo. Želite si dober ugled in želite si prijetno izkušnjo pri pridobivanju novih strank. Omisli.si vam vse to zagotavlja.
->Zaupa nam več kot 4.800 podjetij / ponudnikov storitev
->Posredovali smo jim preko 35.800 strank
Preizkusite Omisli.si. Registracija je brezplačna.
Za vpis svojega podjetja kliknite tukaj.
Če ob registraciji iskalnik ne najde podatke o vašem podjetju, vpišite podatke ročno (ime podjetja ali dejavnosti) in kliknite naprej.
Če želite kontaktirati stranko, ne odgovarjajte na e-maile neposredno, temveč kliknite na gumb v e-mailu "pošlji sporočilo" ali "pokliči po telefonu".
Če brskate med strankami preko seznama vseh strank v razdelku Moje stranke, pa uporabite gumbe "Pošlji sporočilo" ali "Pokliči".
Postopek prikaza telefonske številke in pisanja stranki je viden tukaj. Če je bila ponudba oziroma sporočilo poslano boste videli v pogovornem oknu.
Vedite, da v FREE paketu ne morete kontaktirati strank (pisati sporočila, pošiljati ponudb, klicati). Prav tako stranka ne more dostopati do vaših kontaktov (www / tel / @) preko imenika preverjenih ponudnikov.
Če želite stranko poklicati kliknite na gumb v e-mailu "pokliči po telefonu".
Če brskate med strankami preko seznama vseh strank v razdelku Moje stranke, pa uporabite gumb "Pokliči", kot je prikazano tukaj. Za prikaz številke je torej nujno, da stranki hkrati pošljete kratko sporočilo. To pa zato, da bi stranka kasneje vedela, kateri ponudnik jo je poklical.
Vedite, da v FREE paketu ne morete kontaktirati strank (pisati sporočila, pošiljati ponudb, klicati). Prav tako stranka ne more dostopati do vaših kontaktov (www / tel / @) preko imenika preverjenih ponudnikov.
2) Medtem, ko ste prijavljeni, registrirajte nov profil oz. dejavnost.
Odslej boste prejemali stranke tudi za te dejavnosti.
Po registraciji vas bomo predlagali strankam glede pogoje, ki ste jih opredelili v razdelku Nastavitve za povpraševanja. To je tudi izhodišče za vaše rangiranje v imeniku vseh ponudnikov. Ali drugače, to so nastavitve glede strank, ki jih želite prejemati.
Med nastavitvami poiščite razdelek nastavitve za povpraševanja (na levi) nato pa kliknite na storitev / dejavnost, za katero želite nastaviti parametre. Izberite regije, za katere želite prejemati stranke in morebitne druge nastavitve.
(nastavitve > nastavitve za povpraševanja > vaše storitve)
Po registraciji vas bomo predlagali vsem strankam ki iščejo storitve, glede na pogoje, ki ste jih opredelili v razdelku Nastavitve za povpraševanja.
Te nastavitve vplivajo na to, katerim strankam posredujemo vaše kontakte oz. vas priporočimo. Prav tako pa to vpliva na to, katere stranke vam posredujemo na email.
Zato je pomembno, da imate pravilno označena področja in podpodročja vaše dejavnosti ter regije, kjer jih nudite.
Nove storitve dodajate takole, obstoječe pa pa urejate (podstoritve / regije) takole.
Med nastavitvami torej poiščite razdelek nastavitve za povpraševanja (na levi) nato pa kliknite na "dodaj storitev" ali na obstoječo storitev / dejavnost, za katero želite nastaviti parametre. Izberite regije, za katere želite prejemati stranke in morebitne druge nastavitve.
(nastavitve > nastavitve za povpraševanja > vaše storitve)
Ko stranke preko Omisli.si iščejo preverjenega ponudnika storitev, jih najprej povprašamo po podrobnostih projekta, nato pa jim nemudoma posredujemo seznam TOP 10 ponudnikov, glede na lokacijo, storitev in rang med ponudniki. Stranka lahko takoj priporočenim ponudnikom piše ali jih pokliče, preden bi te ponudnike sploh obvestili o strankinem projektu. Zato se ponudnikom zelo splača biti med TOP ponudniki na Omisli.si. Več o tem tukaj.
Zatem stranko preverimo in jo skupaj s podrobnostmi projekta posredujemo vsem ostalim primernim ponudnikom znotraj Omisli.si na njihov email. To traja do največ 24 ur. Vsi ponudniki so torej enakočasno obveščeni o novih strankah.
Medtem ko na seznamu aktualnih povpraševanj vidite vsa povpraševanja strank, ste preko e-maila obveščeni le o tistih, ki so prikrojena vam, ki torej ustrezajo vašim storitvam, ki jih opravljate, regiji, kjer delujete in drugim podatkom, ki ste jih vnesli ob registraciji svojega podjetja na Omisli.si. Te nastavitve lahko spreminjate v razdelku Nastavitve za povraševanja.
Tukaj imate kot pridružen ponudnik storitev pregled nad vsemi potencialnimi in obstoječimi strankami ter vsa aktualna povpraševanja, ki so prispela v vaš poštni predal.
Tukaj najdete tudi vso komunikacijo s strankami. Na voljo so tudi napredna CRM orodja za prikaz npr. najbolj vrednih strank, komu ste že poslali ponudbo, novih strank, itd.
Svetovalec/ka je ključen del ekipe Omisli.si. Naloge svetovalca so:
1) preverjanje potencialnih strank in povpraševanj, preden vam jih posredujemo ter reševanje sporov med izvajanjem storitev in po zaključenih projektih.
2) pridobivanje dodatnih informacij od strank (na zahtevo ponudnikov in samoiniciativno)
3) prodajno-marketinška in tehnična pomoč ponudnikom Omisli.si (pri pripravi ponudb, itd.)
V svojem profilu si nastavite želeno. Za učinkovito pridobivanje strank sledite tem navodilom.
1. Bodite pozorni na e-mail obvestila glede novih strank.Če emailov ne prejemate, preverite vsiljeno pošto (spam). Znotraj obvestil boste našli vse potrebne informacije, kaj storiti. Stranke lahko pokličete, jim pišete ali jih zavrnete. Vsekakor storite kaj od naštetega. Če še niste registrirani kot ponudnik na Omisli.si, lahko anonimizirane aktualne stranke preverite tukaj.
2. Izberite stranko. Kliknite na stranko, ki se vam zdi zanimiva, bi jo radi kaj dodatno vprašali, poslali ponudbo ali si ogledali dodatne podrobnosti (npr. telefonska številka potencialne stranke).
4. Stopite v stik.Pokličite, pišite ali oddajte ponudbo tako, da kliknete na povezavo »Pošlji sporočilo" ali "Pokliči". Glede odziva stranke vas bomo obvestili.
Povpraševanje pošlje iskalec storitve (stranka), kjer opiše kaj točno potrebuje, po čem povprašuje oziroma kaj išče.
Na podlagi povpraševanja nato ponudniki storitev iskalcem pošljejo svoje ponudbe, jih pokličete za dodatne informacije ali se dogovorite za sestanek glede izvajanja storitve oz. ogled lokacije del.
Pošiljanje povpraševanj je za iskalce brezplačno in tudi za ponudnike je registracija brezplačna. Več o tem tukaj.
Vsaj tri glavne razlike med Primerjam.si in Omisli.si za ponudnike so:
1) Omisli.si ne zaračunava vseh povpraševanj. Pri Omisli.si se sami odločite, na katera povpraševanja boste odgovorili s svojo ponudbo. Zaračunamo le mesečno naročnino in / ali provizijo od pridobljenih poslov.
2) Omisli.si je lahko brezplačen: Pri Omisli.si omogočamo brezplačen paket zavedno.
3) Garancija posla: Sklenitev poslov vam Omisli.si zagotavlja. Več o tem tukaj.
Ko prejmete novo povpraševanje stranke, vas o tem obvestimo preko e-maila.
Če želite pisati stranki, ne odgovarjajte na emaile neposredno, temveč kliknite na gumb v emailu "pošlji sporočilo" ali "pokliči pokliči po telefonu".
Če pa brskate med strankami preko seznama vseh strank (https://omisli.si/moje-stranke/), pa uporabite gumbe "Pošlji sporočilo" ali "Pokliči".
V FREE paketu ne morete kontaktirati strank (pisati sporočila, pošiljati ponudb, klicati). Prav tako stranka ne more dostopati do vaših kontaktov (www / tel / @) preko imenika preverjenih ponudnikov. Vam pa posredujemo anonimizirana povpraševanja zainteresiranih strank, ki iščejo vaše storitve, da dobite občutek delovanja sistema.
Če potrebujete pomoč, nam pišite na info@omisli.si ali kliknite na pomoč na strani.
Uspešno preverimo preko 90 % vseh povpraševanj strank. Povpraševanja, ki so preverjena, so posebej označena.
O novih povpraševanjih strank vas obveščamo preko emaila. V vsakem emailu imate 3 možnosti:
1) "Pošlji sporočilo" ali ponudbo -> začetek pogovora s stranko
2) Zavrni povpraševanje -> odstopite možnost drugim ponudnikom in se odjavite od nadaljnih obvestil glede te stranke
3) "Pokliči po telefonu" -> Če je stranka to dovolila, jo lahko nemudoma pokličete.
Povpraševanja strank lahko vedno preberete brezplačno. Prav tako lahko brezplačno vprašate za morebitne dodatne informacije svetovalca.
V FREE paketu ne morete kontaktirati strank (pisati sporočila, pošiljati ponudb, klicati). Prav tako stranka ne more dostopati do vaših kontaktov (www / tel / @) preko imenika preverjenih ponudnikov.
Vam pa posredujemo anonimizirana povpraševanja zainteresiranih strank, ki iščejo vaše storitve, da dobite občutek delovanja sistema.
Cenik in koncept PROFI članstva preveritetukaj.
Posredovanje strank je brezplačno, za pogovor s strankami in pridobivanje novih poslov pa boste izbrali vam primeren paket PLAČLJIVEGA članstva, ki nudi mnoge ugodnosti, z ali brez provizij.
Za več informacij glede paketov pišite namartin@omisli.si.
Vse je odvisno od vaše ponudbe, kako so vas ocenile pretekle stranke, kolikokrat ste že bili najeti, ali ste preverjen ponudnik in komunikacije med vami in stranko. Več o tem tukaj.
Uspešni ponudniki, ki sledijo preverjenim napotkom za uspešno pridobivanje novih strank, realizirajo vsako 5. povpraševanje oz. stranko (20-% konverzija).
Izkoristite Omisli.si in vzpostavite pristen stik z vašimi potencialnimi strankami. Če potrebujete pomoč pri pisanju ponudb, nam pišite na info@omisli.si.
Svoje članstvo lahko preverite, sklenete, podaljšate ali prekličete znotraj vašega profila v razdelku moje članstvo.
Članstvo plačate v enkratnem znesku in ga lahko enkrat letno za največ 3 mesce zamrznete. Za več informacij nam pišite na info@omisli.si.
Ko vam plačljivo članstvo poteče, vas o tem obvestimo s predračunom in vam ga samodejno podaljšamo.
Vedno imate možnost članstvo prekiniti pred samodejnim podaljšanjem.
Garancija zadovoljstva vam omogoča, da za vaš denar zagotovo prejmete posel. Če po nakupu in izteku letnega PLAČLJIVEGA članstva ne boste pridobili nove stranke, vam članstvo podaljšamo - brezplačno. Vse dokler ne realizirate prvega posla.
Za uveljavljanje garancije zadovoljstva pišite na info@omisli.si.
Ko sklenete plačljivo članstvo vam račun pošljemo po pošti. Provizije obračunavamo do 10. v mescu, za pretekli mesec, pri čemer imate tudi možnost reklamacije. Več o tem si preberite v Pogojih poslovanja.
Do Omisli.si nimate nikakršnih obveznosti. Brezplačno se vpišete tukaj, nato pa brezplačno spremljajte vam zanimiva povpraševanja.
Več o tem si preberite v Pogojih poslovanja oziroma na strani PLAČLJIVA članstva.
1. Prijavite se na Omisli.si tukaj.
2. Izberite zavihek »Moja povpraševanja«.
3. Kliknite na povpraševanje, ki ga želite umakniti.
4. Kliknite »Umakni to povpraševanje«.
Tako kot vi imajo tudi ponudniki zelo radi povratne informacije.
Ko prejmete ponudbo (ali več njih), jih pozorno preglejte in nadaljujte pogovor s posameznimi ponudniki. Vedno se lahko za nasvet obrnete tudi na svetovalca Omisli.si.
Če vam ponudba ne ustreza, jo lahko zavrnete, vendar pa lahko pred tem ponudnika še kaj vprašate oziroma prosite za dodatna pojasnila.
Ko se odločite za primernega ponudnika, sprejmite njegovo ponudbo.
Na profilni strani ponudnika boste našli obrazec za ocenjevanje ponudnikov. Če ga ne najdete, nam pišite na info@omisli.si in vam pošljemo povezavo za ocenjevanje konkretnega ponudnika.
V primeru, če ponudnik storitve, ki ste ga našli preko omisli.si, del ni opravil v skladu z dogovorom je najbolje, da se najprej pogovorite s ponudnikom glede vaših pričakovanj pred najetjem in mu poskusite zelo natančno orisati razloge, zakaj z opravljeno storitvijo niste zadovoljni. Nekateri ponudniki nudijo vračilo denarja v tem primeru.
Kakorkoli, če vaše nezadovoljstvo preide v spor s ponudnikom, nam to sporočite na info@omisli.si in poskusili bomo posredovati tako, da bo volk sit in koza cela.
Ekipa Omisli.si se bo takoj posvetila vašemu primeru. V najkrajšem možnem času se bomo potrudili nesporazum odpraviti.1. Prijavite se na Omisli.si tukaj.
2. Izberite zavihek »Moja povpraševanja«.
3. Kliknite na povpraševanje, ki ga želite umakniti.
4. Kliknite »Umakni to povpraševanje«.
Tako kot vi imajo tudi ponudniki zelo radi povratne informacije.
Ko prejmete ponudbo (ali več njih), jih pozorno preglejte in nadaljujte pogovor s posameznimi ponudniki. Vedno se lahko za nasvet obrnete tudi na svetovalca Omisli.si.
Če vam ponudba ne ustreza, jo lahko zavrnete, vendar pa lahko pred tem ponudnika še kaj vprašate oziroma prosite za dodatna pojasnila.
Ko se odločite za primernega ponudnika, sprejmite njegovo ponudbo.
Na profilni strani ponudnika boste našli obrazec za ocenjevanje ponudnikov. Če ga ne najdete, nam pišite na info@omisli.si in vam pošljemo povezavo za ocenjevanje konkretnega ponudnika.
V primeru, če ponudnik storitve, ki ste ga našli preko omisli.si, del ni opravil v skladu z dogovorom je najbolje, da se najprej pogovorite s ponudnikom glede vaših pričakovanj pred najetjem in mu poskusite zelo natančno orisati razloge, zakaj z opravljeno storitvijo niste zadovoljni. Nekateri ponudniki nudijo vračilo denarja v tem primeru.
Kakorkoli, če vaše nezadovoljstvo preide v spor s ponudnikom, nam to sporočite na info@omisli.si in poskusili bomo posredovati tako, da bo volk sit in koza cela.
Ekipa Omisli.si se bo takoj posvetila vašemu primeru. V najkrajšem možnem času se bomo potrudili nesporazum odpraviti.