Cenik oblikovanja: kaj nudi slovenski trg?

Grafično oblikovanje nas, čeprav morda nezavedno, obdaja na vsakem koraku. Za najrazličnejša podjetja, organizacije ali zavode je to nepogrešljiv način komunikacije s svojo ciljno skupino uporabnikov. Danes je skoraj nujno uporabiti oblikovalsko storitev, preleteti cenik oblikovanja in realizirati svoje zamisli o javni podobi podjetja ali katerekoli druge organizacije, ki želi nagovoriti množico.

 

cenik oblikovanja

 

Kakšne so prednosti?

Sledi oblikovanja se nahajajo v nešteto oblikah, natisnjenih, projiciranih ali predvajanih na zaslonih, a vedno v kombinaciji podob in črk, ki so združene v celoto zgolj s ciljem ustvariti uspešen komunikacijski kanal.

Ne glede na velikost in usmerjenost podjetja je njegov cilj ustvariti ponudbo, v katero povsem zaupa. Vendar s tem delo ni končano, saj vedno obstaja prostor za napredek in izboljšavo, prav tako pa je pomembno ustvarjeno ponudbo predstaviti ljudem. Vizualna podoba je ključen faktor, saj ljudje svet zaznavamo predvsem skozi vidni kanal. Dobro oblikovanje povzroči prepoznavnost in privabi pozornost, poveča trženje ali zanimanje. Na njem lahko podjetje zgradi svojo podobo, poleg tega pa z oblikovanimi izdelki opozarja nase, na vizijo, poslanstvo ali namen.

 


Iščete primernega oblikovalca? Oddajte brezplačno poizvedbo in posredovali vam bomo najboljše ponudbe preverjenih oblikovalcev za vaše iskanje


 

Kaj vse je grafično oblikovanje?

Drugo ime zanj je tudi komunikacijsko oblikovanje, kot umetnost prenosa ideje v vidni in besedni kontekst. Toda o tem smo že govorili. Čeprav ob grafičnem oblikovanju najprej pomislimo na oglaševanje, so njegove storitve enako pogosto uporabljene tudi v izobraževalne, kulturne in politične namene.

 

cenik oblikovanja
Preverite cenik oblikovanja za storitev, ki jo iščete.

 

Najbolj tipični izdelki, ki so nastali s pomočjo grafičnega oblikovanja so plakati, oglasne table, embalaža, letaki, etikete, vizitke in logotipi. Toda s tem se komaj začne. Za dobro prepoznavnost in interakcijo s svojo ciljno skupino je potrebno oblikovati učinkovito in pregledno spletno stran in jo morda celo nadgraditi v mobilno aplikacijo. Številna podjetja se odločajo tudi za spletne oz. oglaševalske pasice, ki jim v žargonu pravimo “bannerji”, po angleškem izvoru besede. Druga posegajo po tisku revij, katalogov, časopisov, brošur ali knjig.

 

Cenik oblikovanja

Tako kot pri drugih storitvah tudi v primeru grafičnega oblikovanja cene variirajo glede na zahtevnost in kakovost izdelka. Cenik oblikovanja se med številnimi ponudniki ne razlikuje bistveno. Vseeno pa se je potrebno zavedati, da se cene za iste storitve lahko nahajajo v širokem razponu, odvisno kako zahtevna je in koliko podrobnosti potrebuje. Primer tega je logotip, ki je lahko črkoven ali grafičen, številni oblikovalci pa nato posebej računajo še izbor barv. Črkovni logotip je praviloma precej cenejši od grafičnega.

Cenik oblikovanja tiskovin se začne okoli 60€, kolikor odštejete za letak velikosti A4, cene plakatov pa se pričnejo okoli 90€, seveda pa se je potrebno zavedati, da so jumbo plakati veliko dražji. Preprost logotip dobite od 120€, idejno zasnovo spletne strani pa 250€. Pri oblikovanju knjig se cene razlikuje glede na oblikovanje naslovnice, kazala in morebitnih posebnih strani, ki bi zahtevale več dela. Zavedajte se, da se cene slovenskih oblikovalcev pogosto razlikujejo tudi po slovenskih krajih (Ljubljana, Maribor, Celje, Koper, Velenje, Novo mesto, Kranj, Ptuj …)

Iščete cenik oblikovanja za kaj drugega? Imate vprašanje za oblikovalca? Pošljite nam brezplačno poizvedbo in prejeli boste najboljše ponudbe za vaše iskanje.

 

Nika Pogorelc
Življenje je tek na dolge proge, sanje so sredstvo, ki te obdrži na stezi.