Naša ekipa Omisli.si je že preverila tega ponudnika, zato mu lahko zaupate. Preverili smo:
V podjetju Birokrat IT d.o.o. se ukvarjamo z razvojem in prodajo programske opreme. Ponujamo sodobne poslovno informacijske rešitve za podjetja, samostojne podjetnike, društva, javne zavode, hotelsko-turistične objekte, trgovine, gostinske lokale ipd..
Osnovni izdelek našega podjetja je programski paket Birokrat, s katerim si boste olajšali delo in prihranili čas pri obveznih in nepriljubljenih opravilih kot so izdelava računov, obračun potnih nalogov, izpolnjevanje raznih zakonsko predpisanih obrazcev in podobno. Na voljo vam je več različic, tako da lahko funkcionalnost programa prilagodite svojim željam in potrebam.
Izdelki in storitve, ki jih nudimo:
Računovodstvo v oblaku
Davčna blagajna na ključ (za Android, desktop, Windows...)
Programi Birokrat:
Birokrat: Birokrat je program za vodenje knjigovodstva - poslovanja, skladišča, glavne knjige oz. računovodstva.
Birokrat POS: Birokrat POS je en izmed modulov programa Birokrat. Birokrat POS je program za vodenje maloprodajne trgovine, gostinskega lokala.
Birokrat ANDROID: Najpreprostejša rešitev za pametne telefone in tablice, ki delujejo na os Android
DAVČNE BLAGAJNE: Rešitev za davčne blagajne za os MS Windows in za Android,
Hotelir: Hotelir je program za vodenje hotelsko turističnega objekta.
Birokrat elShop: Spletna trgovina samostojno ali v povezavi s programom Birokrat
Prireditelj - prodaja vstopnic: Prireditelj je program za organizacija prireditev, prodajo kart, ...
Receptor: Receptor je program za vodenje izobraževalnih, športnih, kulturnih dejavnosti z evidenco članstva.
Brezplačni program Računi in potni nalogi: Program za izdajo računov in obračun potnih nalogov.
Mobilna prodaja, Čitalci, Inventure: Prenosne terminale/čitalce črtne kode lahko uporabljate za prodajo na terenu.
Izdelava poslovnih aplikacij po naročilu: Vaši procesi bodo enostavnejši, bolj definirani in časovno hitrejši kot kadarkoli prej.
O nas: Vsa naša programska oprema je plod lastnega razvoja. Naše več kot 25 letne izkušnje so zagotovilo za odlično rešitev. Trenutno naše poslovno-informacijske rešitve uporabljajo več kot 14.000 uporabnikov po celi Sloveniji.
Poslovno informacijske rešitve: Veleprodaja, Maloprodaja, Storitve, Računovodstvo, Proizvodnja, Gostinstvo, Turizem, Hotelirstvo, Ticketing, Internetna trgovina, Izdelava internetnih strani – CMS sistem
Naše rešitve uporablja že več kot 14.000 uporabnikov. Skupaj s poslovnimi partnerji uporabnikom naših programskih orodij zagotavljamo hiter servis in strokovno pomoč po vsej Sloveniji.
Vse reference in mnenja uporabnikov najdete na povezavi: http://www.birokrat.si/izjave-uporabnikov/
Uvrščamo se med 6 največjih slovenskih razvojnih ponudnikov programske opreme. Leta 1997 smo pridobili naziv Microsoft Independent Software Developer, štiri leta smo izpolnjevali Microsoftove zahteve za pridobitev statusa Microsoft Certified Solution Provider, v letu 2001 smo pridobili naziv Microsoft Certified Partner in ga v letu 2007 oplemenitili v Microsoft Gold Certified Partner.
Kakovost našega poslovanja potjujejo tudi nazivi: Microsoft Small Business Specialist, kompetence Information Worker Solutions Competency in Networking Infrastructure Solutions Competency.
TOP 10 izbor najboljši ponudniki (pošiljanje masovne pošte (newsletter / mailing)) je narejen na podlagi ocen preteklih strank in preko 43 drugih dejavnikov kvalitete, ki vplivajo na Omisli.si rang za leto 2022. Seznam osvežimo vsak dan.
Če poznate ponudnika za razvoj in programiranje in menite, da manjka na seznamu , mu posredujte to povezavo.
Newsletter je orodje, ki se uporablja za izmenjavo informacij oziroma novic z mrežo strank, potencialnih strank in naročnikov. Njegov namen je pošiljanje masovne pošte. Pretežno ga uporabljajo podjetja in organizacije, lahko pa ga uporabljajo tudi posamezniki, ki imajo vzpostavljeno mrežo ljudi, ki se zanimajo za njih.
Naročniki newsletter prejmejo preko maila. Tako, da bi lahko rekli, da gre za pošiljanje novic poznanemu občinstvu preko maila. Newsletter se jim prikaže kot mail v mapi “prejeto“, včasih se lahko zgodi, da ga prejmejo v “spam“.
Newsletterji so zelo pomemben del strategije trženja po e-pošti. In ker newsletterje pošiljamo preko maila, nam le-to omogoča, da na preprost način in dokaj jasno izmerimo zastavljene cilje. Videti je mogoče, koliko ljudi je odprlo mail, koliko časa so preživeli ob odprtem mailu in podobno. Takšne analize preteklih newsletterjev so zelo koristne, saj vam lahko pomagajo pri oblikovanju novih newsletterjov, da bodo le-te še boljši in bolj učinkoviti. Gre za to, da so analize ključnega pomena za napredek pre e-poštnih kampanjah.
Newsletter naj z izgledom pritegne pozornost porabnika, hkrati pa naj izgleda privlačno. Podoba newsletterja, katerega namen je pošiljanje masovne pošte, je zelo pomembna, saj če se porabnikom na prvi pogled ne bo zdela privlačna, verjetno sploh ne bodo brali vsebine. Vseeno pa mora biti vsebina podana na jasen in pregleden način, poleg besedila je priporočljivo dodati kakšne fotografije, ilustracije ali grafike, ki pa naj ne bodo prevelike in prevzele preveč pozornosti.
Newsletter naj bo prilagojen vaši ciljni skupini na katero se sama vsebina nanaša. Nekaj primerov: če so vaša ciljna skupina moški, stari med 40 in 60 let, bodite pozorni na to, da newsletter ne bo rožnate barve z okraski rožic in zvezdic. Če želite doseči večji promet na spletni strani, bodite pozorni na to, da vsebina newsletterja porabnike usmerja na vašo spletno stran. Če želite povečati prodajo svojih izdelkov ali storitev, bodite pozorno na to, da vsebina newsletterja spodbuja prodajo. In tako naprej.
Newsletter ni le napisano besedilo poslano po mailu. Gre za pripomoček, ki se uporablja pri marketinških strategijah, zato mora biti učinkovito in privlačno, hkrati pa izgledati profesionalno.
Nekaj elementov, ki jih priporočajo, da jih poleg besedila vključite v newsletter so: logotip, glava, naslov in nekaj personalizirane vsebine.
Če začnemo na začetku, mora newsletter imeti zanimiv naslov, v okencu “zadeva“ na mailu, ki bo pritegnil pozornost porabnika in ga prepričal, da bo kliknil na mail in si želel prebrati več o določeni stvari. Naslov ne sme biti prekratek, ne sme biti predolg in mora nekaj sporočati. Enako velja za glavo newsletterja. Naj odraža podobo vaše blagovne znamke, hkrati pa spodbuja porabnika, da bere dalje. Predlagajo, da logotip blagovne znamke tudi vključite v zgornji del maila, da porabniki takoj vedo, kdo jim pošilja novice. Priporočena je tudi uporaba fotografij, ilustracij ali grafik, saj pritegnejo pozornost bralca, hkrati pa sam mail ne izgleda dolgočano besedilo, ker se tega nobenemu ne bi dalo brati. Slike pa razbijejo monotonost in besedilo razdelijo na več delov, kar porabniku daje občutek krajšega besedila. Zaželeno je, da se vsebina v newsletterjih personalizira. Seveda, da ne v celoti, a že samo ime porabnika ob pozdravu ga lahko prepriča k branju nadaljne vsebine.
Dobro in kakovostno zgrajena mailing lista je ključna za pošiljanje masovne pošte. Namreč, vsak porabnik, ki ga dodate na mailing listo, lahko predstavlja novo priložnost, da pridobite novega porabnika, novo stranko ali kaj podobnega.
Obstaja mnogo načinov, kako in kje pridobiti ljudi, ki jih lahko vključite v mailing listo. Nekaj izmed teh je oblikovanje vsebin, ki so ekskluzivne in dostopne le naročnikom na newsletter, tako bodo porabniki radovedni in ne bodo želeli zamuditi novih vsebin. Lahko oblikujete spletno stran, ki za vstop zahteva e-mail naslov porabnika. Preko ostalih medijev promovirajte vaš newsletter z različnimi slikami in pozivi k naročilu, da se prijavijo na vaš seznam. Če prodajate izdelke ali storitve preko spleta jih ob koncu oziroma ob plačilu pozovite k tem, da vam pustijo e-mail naslov za pošiljanje newsletterja. Organizacija spletnih dogodkov predstavlja dober primer za zbiranje velikega števila e-mail nalsovov. V največji meri pa predlagajo, da na preostalih družbenih omrežjih promovirate obstoj in prednosti newsletterja.
Seveda ne. Oblikovanje newsletterja je dandanes dokaj nezahtevna stvar, ki ne zahteva nekega predznanja v programerstvu ali čem podobnem. To velja za preprostejše oblike newsletterjev. Če želite zelo specifične newsletterje pa priporočajo sodelovanje z oblikovalci in programerji.
Preden pa se spravite ustvarjati newsletter, se vprašajte, kaj želim komu sporočiti na kakšen način. Tako boste okvino določili namen oziroma vsebino newsletterjev, vaše ciljne skupine in približno obliko in ton sporočila. Poleg tega si zastavite cilje, ki jih boste kasneje lahko ovrednotili in ugotovili, kaj se da izboljšati. Svetujejo, da je newsletter v barvah vaše blagovne znamke, da se takoj ve, kdo novice pošilja. Če pri oblikovanju ne boste sodelovali z oblikovalci in programerji, dandanes na spletu obstaja že mnogo orodij, ki vam bodo delo precej olajšala. Poznamo spletna orodja, ki imajo že vnaprej pripravljene predloge in omogožajo zelo preprosto urejanje vsebin. To so Mailchimp, Pardot, Marketo in ActiveCampign.
Z Aleksandrom sva se hitro ujela in hitro je razumel moje zahteve in pričakovanja. Po skupnem usklajevanju in njegovih predlogih, sva našla skupno pot in naredila zadevo tako kot je treba.
Všeč mi je njegovo razmišljanje, znanje in predlogi, pa tudi ostalo znanje, ki ga ima na drugih področjih in so pogoj, za dobro spletno stran.
Projekt je bil hitro, kvalitetno in cenovno dostopno izpeljan.
Zelo dobro in hitro opravljeno delo.
Všeč mi je bil osebni pristop in razumevanje glede zahtev. Sem zelo zafovoljen s strotivijo.
Odlicna odzivnost, svetovanje in individualni pristop. Nimam pripomb. Za naslednjo spletno stran bomo izbrali enako. Lp
Vse je bilo najbolse
Ni kaj za pripomnit vse super
Naročil celostno podobo, izdelavo reklamnega materiala, dizajn in programiranje spletne strani www.ohcajter.si.
Zadovoljen.
Na koncu dogovorili tudi za oglaševanje. Super ekipa
Ekipa AD ON je z nami sodelovala na večih področjih (oblikovanje, marketinške storitve in IT). Zadovoljni. Priporočamo!
Iskali smo oglaševanje na družbenih omrežjih in vodenje profilov. Dobili smo vse kar smo se dogovorili, s svojo ponudbo grafičnega oblikovanja pa so naše profile povzdignili še na višjo raven.
Vse je bilo ok.
Hitro, ugodno in profesionalno
Zelo sem zadovoljna z opravljeno storitvijo, PRIPOROČAM !
Srcna oseba, ki se zna na hitro odzvati, prilagoditi zeljam uporabnika in delo kvalitetno opraviti.
Zelo zadovoljna z oblikovanjem vizitk in brošur. Priporočam.
S simpatiično Nino je pravi užitek sodelovati, saj že po nekaj minutah spoščenega pogovora razume kaj želiš. Obvlada svoj posel, ima ogromno dobrih idej in se zna tudi odlično prilagajati strankinim željam. Zelo sem navdušena nad najinim sodelovanjem in rezultati, ki pa tako ali tako govorijo sami zase.
Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje, ki ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.
Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.
S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.
Iščete delo in si želite več zaslužka?
Včlanite se v največji posredovalnik povpraševanj in ponudb v Sloveniji.
Brezplačen vpis, zato pohitite z registracijo.