Naša ekipa Omisli.si je že preverila tega ponudnika, zato mu lahko zaupate. Preverili smo:
V podjetju Birokrat IT d.o.o. se ukvarjamo z razvojem in prodajo programske opreme. Ponujamo sodobne poslovno informacijske rešitve za podjetja, samostojne podjetnike, društva, javne zavode, hotelsko-turistične objekte, trgovine, gostinske lokale ipd..
Osnovni izdelek našega podjetja je programski paket Birokrat, s katerim si boste olajšali delo in prihranili čas pri obveznih in nepriljubljenih opravilih kot so izdelava računov, obračun potnih nalogov, izpolnjevanje raznih zakonsko predpisanih obrazcev in podobno. Na voljo vam je več različic, tako da lahko funkcionalnost programa prilagodite svojim željam in potrebam.
Izdelki in storitve, ki jih nudimo:
Računovodstvo v oblaku
Davčna blagajna na ključ (za Android, desktop, Windows...)
Programi Birokrat:
Birokrat: Birokrat je program za vodenje knjigovodstva - poslovanja, skladišča, glavne knjige oz. računovodstva.
Birokrat POS: Birokrat POS je en izmed modulov programa Birokrat. Birokrat POS je program za vodenje maloprodajne trgovine, gostinskega lokala.
Birokrat ANDROID: Najpreprostejša rešitev za pametne telefone in tablice, ki delujejo na os Android
DAVČNE BLAGAJNE: Rešitev za davčne blagajne za os MS Windows in za Android,
Hotelir: Hotelir je program za vodenje hotelsko turističnega objekta.
Birokrat elShop: Spletna trgovina samostojno ali v povezavi s programom Birokrat
Prireditelj - prodaja vstopnic: Prireditelj je program za organizacija prireditev, prodajo kart, ...
Receptor: Receptor je program za vodenje izobraževalnih, športnih, kulturnih dejavnosti z evidenco članstva.
Brezplačni program Računi in potni nalogi: Program za izdajo računov in obračun potnih nalogov.
Mobilna prodaja, Čitalci, Inventure: Prenosne terminale/čitalce črtne kode lahko uporabljate za prodajo na terenu.
Izdelava poslovnih aplikacij po naročilu: Vaši procesi bodo enostavnejši, bolj definirani in časovno hitrejši kot kadarkoli prej.
O nas: Vsa naša programska oprema je plod lastnega razvoja. Naše več kot 25 letne izkušnje so zagotovilo za odlično rešitev. Trenutno naše poslovno-informacijske rešitve uporabljajo več kot 14.000 uporabnikov po celi Sloveniji.
Poslovno informacijske rešitve: Veleprodaja, Maloprodaja, Storitve, Računovodstvo, Proizvodnja, Gostinstvo, Turizem, Hotelirstvo, Ticketing, Internetna trgovina, Izdelava internetnih strani – CMS sistem
Naše rešitve uporablja že več kot 14.000 uporabnikov. Skupaj s poslovnimi partnerji uporabnikom naših programskih orodij zagotavljamo hiter servis in strokovno pomoč po vsej Sloveniji.
Vse reference in mnenja uporabnikov najdete na povezavi: http://www.birokrat.si/izjave-uporabnikov/
Uvrščamo se med 6 največjih slovenskih razvojnih ponudnikov programske opreme. Leta 1997 smo pridobili naziv Microsoft Independent Software Developer, štiri leta smo izpolnjevali Microsoftove zahteve za pridobitev statusa Microsoft Certified Solution Provider, v letu 2001 smo pridobili naziv Microsoft Certified Partner in ga v letu 2007 oplemenitili v Microsoft Gold Certified Partner.
Kakovost našega poslovanja potjujejo tudi nazivi: Microsoft Small Business Specialist, kompetence Information Worker Solutions Competency in Networking Infrastructure Solutions Competency.
TOP 10 izbor najboljši ponudniki (configuration management) je narejen na podlagi ocen preteklih strank in preko 43 drugih dejavnikov kvalitete, ki vplivajo na Omisli.si rang za leto 2022. Seznam osvežimo vsak dan.
Če poznate ponudnika za razvoj in programiranje in menite, da manjka na seznamu , mu posredujte to povezavo.
Okvirna cena managementa je odvisna od tega, koliko naprav je v določenem paketu. Paket desetih naprav stane okvirnih 600 €. 100 naprav je približno 3840 €, 1000 naprav pa dobite za 11000 €.
Cena se od ponudnika do ponudnika razlikuje, zato priporočamo, da pošljete povpraševanja različnim ponudnikom. Z enostavnim klikom lahko to naredite na naši spletni strani Omisli.si, še pred tem pa se lahko tudi brezplačno posvetujete s strokovnjakom.
Potrebujete sistem za upravljanje konfiguracije. Cena sistema je odvisna od serverjev, baze podatkov, omreženih naprav, telefonije, prostora za shranjevanje…
Še pred tem pa potrebujete strokovnjake, ki znajo sistem postaviti. Če znotraj svojega podjetja nimate usposobljenega kadra, svetujemo, da najamete zunanje strokovnjake. Poleg tega, da je sistem treba vzpostaviti je ključnega pomena tudi to, da strokovnjaki usposobijo vaš obstoječi kader za upravljanje z novo pridobitvijo.
Predlagamo, da najdete izvajalca CM, s katerim boste sodelovali dlje. V tem primeru obstaja večja verjetnost, da bodo po tem, ko postavijo sistem za upravljanje konfiguracije, poskrbeli tudi za usposabljanje vaših zaposlenih in vam bili na voljo ob morebitnih zapletih.
Upravljanje konfiguracije (CM) je sistemski postopek, ki ga potrebujemo za ugotavljanje in vzdrževanje zmogljivosti izdelka in njegovih fizičnih in funkcionalnih lastnosti.
ITSM skrbi, da je konfiguracija sistemskih resursov, računalniškega sistema, serverjev in ostalih naprav, povezljiva, delujoča in zaupanja vredna.
Da. Svetujemo, da za razvoj CM po meri najamete posameznika ali podjetje, ki bo sistem prilagodil vašim željam in potrebam. Ker je cena CM po meri občutno višja od orodij, ki so že dostopna na spletu, lahko še vseeno preverite, če vam kakšen ustreza. Lahko izbirate med: Ansible (brezplačen), HashiCorp Terraform (brezplačen), CFEngine, Microsoft System Center Configuration Manager, Puppet (80 € letno na vozlišče), Chef, AWS OpsWorks in Saltstack.
Želimo prenovo spletne strani oz. sočasno tudi razširitev. Spletna stran mora biti uporabna za vse vrste uporabnikov (računalniki, tablice, telefoni...). Posebnih zahtev glede tega ali je izdelana v joomla ali wordpress ali....nimamo. Spletna trgovina ni pogoj. V kolikor najdemo možnost sodelovanja in bi bilo to za društvo sprejemljivo, bi želeli zadevo izvesti kar se da hitro. Spletni marketing se bo najverjetneje razvil. V samem zagonu pa ni obvezen, da bi deloval takoj.
Potrebujemo python programerja, in-house ali outsource. Potrebujemo za prilagoditev modulov obstoječega odprtokodnega sistema Odoo, priprava dizajna in uporabniške izkušnje za nove stranke, razvoj novih funkcionalnosti za sistem Odoo.
Pozdravljeni, Potreboval bi ponudbo za LINUX centralni streznik (ubuntu / debian / fedora / centos / redhat oz. kar se vam zdi primerno) za manjse podjetje (10-20 delovnih postaj), v naslednji konfiguraciji: Zahtevana strojna podpora z OS vidika: 2x raid1 (torej vsaj 2x2 diska/arraya, s SSD cachejem; 1x system raid1, 1x data raid1) v LVM postavitvi (hdd raid -> ssd cache raid -> volume manager -> particije). Zahtevani servisi: - web streznik s php podporo (najraje nginx, lahko tudi apache ali kaj drugega, ce smatrate, da je bolj primerno) - postni streznik (najraje postfix oz. drugo po presoji) z web frontendom in pripadajocim imap streznikom, - DNS streznik (avtoritativni, za administracijo domene) z DNS cachejem za LAN - datotecni streznik (samba, lahko nfs po presoji, mesano linux/windows delovne postaje in strezniki) - baza podatkov (mysql, lahko postgresql oz. drugo po presoji) - tiskalni streznik - pozarni zid za LAN - NTP streznik za LAN - DHCP streznik za LAN - VPN za varen oddaljen dostop (wireguard oz. drugo po presoji) - drugo potrebno za normalno delovanje podjetja z IT vidika (po presoji, prosim predlagajte). Zaenkrat me zanima zgolj informativna okvirna in ne detaljna ponudba (cenovni rang, hitra ocena). Za en oz. dva taksna sistema (povezana preko VPN). Samo programska oprema z instalacijo (brez strojne opreme). Prosil bi se za loceno ponudbo za administracijo omenjenih sistemov (mesecno / letno / urno oz. po potrebi / zaposlitev), prav tako okvirno, za zacetno 10-20 uporabnikov (startup) z moznostjo razsiritve na vec. Ponudbe samo na email.
Spoštovani! Smo sredi nastajanja nove spletne trgovine - platforme za katero želimo, da bo vidna čimvečjemu številu uporabnikov na spletnih družabnih platformah po vsej Evropi. Podjetje za omenjeni posel še ne obstaja, ker zbiramo vse potrebne ponudbe in informacije. Posredujte nam osnutek pogodbe za naslednje storitve: oglaševanje (Google Ads oglaševanje, Facebook/Instagram oglaševanje, LinkedIn, YouTube itd.) upravljanje/oglaševanje na družbenih omrežjih analize (ključnih besed, spletnih strani ali trgovin, družbenih medijev…) izdelava strategije (nastop na družbenih medijev, iskalnikih – Google…) izdelava spletne strani e-mail marketing (e-novice) video produkcija SEO optimizacija spletnih strani vsebinski, inbound marketing, skratka od postavitve spletne strani do vsega oglaševanja in podpore kupcem. ● ciljna skupina ● Osebe, ki jih navdušujejo dobri avtomobili, osebe, ki obožujejo eksotična potovanja, kupci oblačil za prosti čas ● starost ● Od 18 do 45 let ● spol ● Moški in ženske ● zanimanja ● Potovanja, sanjski avtomobil – dream car, ... ● trgi ● Španija, Nemčija, Avstrija, Slovenija, Hrvaška ● trajanje ● Ena kampanja 30 dni ● cilj oglaševanja ● Pridobiti čim večje število registriranih uporabnikov na naši spletni strani in čim več vplačil ● obseg oglaševanja, kateri kanali ● You tube, FB, Instagram, Tik Tok, Google ● že imate pripravljeno digitalno strategijo ● Ne. ● imate pripravljene kakšen materiale, vsebine ● Ne. ● kaj pričakujete od agencije ● Zanesljivo, profesionalno, korektno in dolgoročno sodelovanje
Potrebujemo selitev Panteon programa na virtualni strežnik: Rabimo instalacijo Panteona na novem virtualenem strežniku in prenos baze iz trenutnega strežnik in vzpostavite 100% delovanja.
Iščem nekoga, ki obvlada Airtable in Zapier in bi lahko nudil podporo uporabnikom oziroma ustvarjal uporabniku prijazne podatkovne baze.
Potrebujem spletno stran, kjer bi bila vključena spletna trgovina izdelkov. Izdelke in koncept že imam na obstoječi spletni strani, tako da bi se besedila in fotografije prenesli na novo spletno stran. Storitev nudi mesečne naročnine na damske izdelke za intimno higieno, torej je glavni cilj prodaja naročnin. Spletna stran mora biti odzivna in fleksibilna za dodajanje novih artiklov, omogočati mora tudi blog. Trenutno je spletna stran vezana na sistem za naročnine - Cratejoy.com, ki omogoča zelo dobro beleženje vseh enkratnih naročil in naročnin. Nekaj podobnega bi želela tudi na novi spletni strani, dobro ozadje in sistem, beleženje zalog, omogočanje različnih vrste plačila in možnost naročnin (avtomatsko trganje s kreditne kartice ali Paypala).
Potrebujem nekoga za urejanje Magento spletne trgovine.
Izdelava upravljalnega sistema Odoo po specifikacijah. Specifikacije: - Računovodstvo - Odhodi/prihodi - Udeležbe - Plača - Zaposleni
Iščem programerja za dodelavo izbornega programa za izbor naših izdelkov (dll). Osnova je narejena v programu Delphi, in jo je potrebno dvigniti na novejši nivo, poleg tega pa je potrebno narediti popravke v samem programu.
Iščemo programerja, ki se bo ukvarjala z načrtovanjem razvoja aplikacijske programske opreme. Ukvarjal se bo z načrtovanjem in razvojem programske opreme, predvsem spletnih aplikacij ter z integracijo obstoječih rešitev. Nujna znanja: • dobro poznavanje in izkušnje pri razvoju in načrtovanju programske opreme, • poznavanje različnih metod razvoja programske opreme, • poznavanje java EE programskega okolja, nujno poznavanje JAVA programskega okolja • poznavanje orodij hibernate in maven je prednost, • poznavanje *SQL in NoSQL podatkovne zbirke, • poznavanje spletne tehnologije in aplikacijskih strežnikov, poznavanje REST mehanizmov in postopkov avtentikacije je prednost • vodstvene in načrtovalske sposobnosti Iščemo kandidate, ki jih zanima tudi zaposlitev. Za več informacij pišite na martina.gerbec@kadis.si
Iščemo mladega programerja, razvijalca, z zahtevnejšim znanjem Ruby, Python, PHP, in delovanje spletne varnosti (PGP, Comodo,..). Znanje Adobe Illustrator in Photoshop je tudi željeno. Možnost sodelovanja od samega začetka v novem start-up podjetju. Velik rizik v sodelovanju, vendar je enako velik tudi potencial.
Iščem tim oseb, ki bi izdelali aplikacijo in internet stran za prodaja artiklov ( podobno Alibaba - Alixpress, Amazon, Ebay, Shopkick... ). Jaz imam idejo, da bi izdelali aplikacijo, ki združuje funkcije raznih aplikacij, ki se danes uporabljajo se pravi multifunkcijsko aplikacijo.
Gre se predvsem za mobilno oglaševanje poveznao s socijalnimi omrežji
Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje, ki ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.
Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.
S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.
Iščete delo in si želite več zaslužka?
Včlanite se v največji posredovalnik povpraševanj in ponudb v Sloveniji.
Brezplačen vpis, zato pohitite z registracijo.