Copywriting: Cena tekstopisca za pisanje besedil (digitalni marketing)

ocena bralcev
5 od 2

Tekstopisje ali copywriting je veščina, ki številnim ponudnikom in izvajalcem pomaga izboljšati / povečati njihovo prodajo. Tekstopisec se poigra z besedami na način, da oblikuje kvalitetno vsebino, ki spodbudi stranke k nakupu. Predstavite svoje izdelke ali storitve na način, da jih bodo potencialni kupci zares začutili, se poistovetili z njimi. Tekstovna oblika prodaje je pomemben element digitalnega oglaševanja, zato si pravočasno zagotovite profesionalnega mojstra za copywriting in povečajte vašo prodajo ter prepoznavnost podjetja. V nadaljevanju pa ne spreglejte seznama preverjenih piscev za copywriting.

COPYWRITING : CENA

Povprečne cene tekstopiscev za pisanje besedil za digitalni merketing in ceniki

5-70 €/stran

Pridobite 7 ponudb za copywriting
copywriting-cena-pisanje-besedil
Okvirna cena za tekstopisje znaša od 5 – 70 €/Stran.

Preverite tudi: Koliko stane grafični oblikovalec?

Copywriting: Cena tekstopisca za pisanje besedil in koliko stane copywriting v Sloveniji?

Copywriting je pogosto razlog, ki spodbudi ljudi k nakupu nekega izdelka. Zato je ena ključnih komponent digitalnega marketinga. Storitve, ki jih pokriva copywriting, so različne in tudi stroški niso pri vseh enotni. Pisanje spletnih vsebin, kot tudi člankov in napisov v časopisih ter drugih revijah, okvirno stane od 5 – 50 €/stran. Sem spadajo tudi blogi in PR članki. Copywriting pa obsega tudi e-knjige, reklamne oglase, in druge prispevke po ceni od 5 – 70 € dalje/stran. Prav tako med tekstopisje sodi prevod besedil in gradiva za določene spletne/tiskane vsebine, po okvirni ceni od 10 €/stran dalje.

Preveri tudi: CENA ZA PISANJE ČLANKOV / BESEDIL

Lastnosti dobrega članka za digitalni marketing (copywriting, tekstopisje) 

Gotovo ste že kdaj naleteli na spletni ali časopisni članek, ki vas je pritegnil z zares udarnim naslovom ali vsebino. No, za tovrstnimi naslovi in gesli se skriva dober poznavalec copywritinga. Bistvo tekstopisja je, da nagovori stranke in potencialne kupce, ko obiščejo vašo spletno stran ali prelistajo izbran tiskani medij. Kot avtor prispevka se tekstopisec običajno vpraša, kdo so tisti idealni kupci, na katere vsebina še najbolj apelira, kako se jim približati in kaj si ponudnik / izvajalec želi od njih. Na podlagi teh informacij skuša zasnovati članek tako, da z vsebino nagovarja k nakupu, na prikrit način. Predvsem s tem, da v bralcu prispevka vzbudi pozitivna čustva, lahko pa celo krivdo, da tega izdelka še nima. To so marketinški triki, s pomočjo katerih ponudnik inkognito vpliva na aktivno prodajo svojih storitev.

facebook-socialna-omrezja-digitalni-marketing
Digitalni marketing vključuje tudi pojavljanje izdelkov ali storitev ponudnika na socialnih omrežjih. Tekstopisec bo zasnoval vsebino, ki bo že s samim naslovom pritegnila pozornost obiskovalcev.

Dober copywriting cena in lastnosti

Dober copywriting pomeni, da tekstopisec zna pristopiti h kupcem, igrati na čustveno noto in jih spodbuditi k nakupu. Večina podjetij se poslužuje copywritinga v okviru digitalnega marketinga, sploh v današnjem času, ko velik del nakupov in prodaje poteka preko spleta. Besede so zasnovane tako, da pri kupcu vzbudijo čustva in ga nagovorijo, da ta izdelek res potrebuje. Gre za izstopajočo vsebino, ki je nekaj novega, za inovativno predstavitev izdelka ali storitev, uporabo empatije pri pisanju in kreativno igro besed. Cene za copywriting so različne, okvirni stroški pa znašajo od 5 – 70 €/stran. Cenik je odvisen od količine izdelane marketinške vsebine, vrste člankov oziroma prispevkov in izbire izvajalca.

Digitalni marketing – kaj je to in zakaj je pomemben?

Večina podjetij za svojo prepoznavnost uporablja svojo oblikovano spletno stran, kot tudi spletno trgovino za prodajo. A za večji donos potencialnih strank se je smiselno poslužiti celovitosti digitalnega marketinga. To je spletno oziroma digitalno oglaševanje, ki vključuje pojav podjetja na različnih socialnih omrežjih, komunikacijo preko različnih spletnih platform. Tudi izdelavo predstavitvenih elementov (video in avdio vsebine, brošur, letakov, reklamnih panojev, itd.). Na več mestih kot se pojavite, večja je verjetnost, da vas bodo vaši kupci našli, sprejeli predstavljene izdelke ali storitve za svoje in dostopali do pomembnih informacij.

Preverite tudi: IZDELAVA SPLETNIH STRANI: CENE

Tekstopisec – poklic prihodnosti

Povpraševanje po tekstopiscih je iz leta v leto vse večje. Večina podjetij namreč posluje preko spletnih strani in spletnih trgovin. Na teh mestih je ena ključnih lastnosti dobre prodaje to, da znamo obiskovalce in potrošnike na pravi način nagovoriti in pritegniti njihovo pozornost. Tukaj v proces oglaševanja vstopi copywriting. Dober tekstopisec obvlada SEO optimizacijo, ima bogat besedni zaklad, nekaj umetniške žilice za izvirno povezovanje besed v celoto in pa predvsem veliko inovativnih idej. Tekstopisec lahko v teh nepredvidljivih časih dela od doma. Lahko se polno zaposli kot copywriter, ali pa se s tektopisjem ukvarja le v prostem času oziroma kot dodatno dejavnostjo.

tekstopisec-delo-od-doma
Tekstopisec je v sedanjem času vse bolj poznan poklic. Lahko ga opravljate od doma, poleg drugih obveznosti.

Preverite tudi: PRAVNI NASVET: CENE ZA PRAVNO SVETOVANJE

Kateremu ponudniku lahko zaupam pisanje copywriting vsebin?

Copywriting je delo, ki ga pogosto opravljajo tudi študenti preko študentskih napotnic. Jasno je, da je študentsko delo za izvajalca ugodnejše, kot plačilo profesionalnega tekstopisca. V primeru, da pa ciljate na določeno populacijo strank / kupcev, kjer je za predstavitev izdelkov, storitev oziroma podjetja, potrebno strokovno znanje iz točno določenega področja, se obrnite na priznanega mojstra tekstopisca, ki vam bo pomagal s svojimi večletnimi izkušnjami in znanjem. Izbirate lahko med: Andreja Terbos, Satler Alenka, Nina Tomić, Global Spot, Dvojka d.o.o., Romana Verbič, Tanja Žnidaršič, Nataša Muller, Novo Int d.o.o., Simona Berden, Miha Jenko, Anglos d.o.o., P. Biro d.o.o., Julija Potrč, Poliglotka, Adrijana Štefančič, Karmen Baron, Mojca Mastnjak, Tina Škrinjar, Peter Hronek, Libar, Zmago Pavličič, Slovarček, …

Preverite tudi: Katere poklice izriva umetna inteligenca? + Seznam AI aplikacij

…  Minka Šrimpf Žerjav, Markos, Denis Žganec, Maja Trifunović, Nadja Škof, Evromid d.o.o., Leksis, Sergej Smolič, Proletra,  Psd d.o.o., Verbum Dives, Doris Pihler, Ms Maja Šraj, Vigred, Mladen Dabanović, Darija Mirković, Miha Maranšek, Kocbek Ivana, Nevenka Lubej Artnak, Tina Kovačič, Brina Zapušek, Peter Štebej, Tanja Tion, Živa Florjanc, Maja Poturović, Interpret Inženiring, Dialectus d.o.o., Sara Božič, Polona Vrabec, Apostrof d.o.o., Mojca Marija Hočevar, Esperanto d.o.o., Eu-Clip, Jernej Zoran, Marta Štimec in številnimi drugimi. Preverite, kdo so vsi priznani mojstri za tekstopisje.

Preverite tudi: RAČUNOVODSKI SERVIS: CENE IN PREVERJENI RAČUNOVODSKI SERVISI

Copywriting: Pogosta vprašanja in odgovori glede tekstopisca za pisanje besedil

Da boste lažje izbirali med mojstri za pisanje besedil, smo odgovorili na nekatera pomembna vprašanja v zvezi s copywriting.

Kaj je copywriting?

Copywriting je veščina, ki vključuje pisanje besedil, tekstov oziroma člankov, namenjenih oglaševanju oziroma ustvarjanju reklamnega gradiva. Uporablja se tako pri občilih (časopisi, revije), kot na spletnih straneh, v izložbah trgovin, itd. Copywriting besedila zasledite tudi na reklamnih panojih. Gotovo ste že naleteli na reklamni pano ob cesti, ki je v vas vzbudil zanimanje ‘’le kaj pomeni ta besedna zveza, kakšen je odgovor na to vprašanje’’ in na podlagi te radovednosti ste poiskali odgovor na spletni strani predstavljenega ponudnika. In to je tudi namen oziroma skrivnost copywriting vsebin. Copywriting pa niso zgolj daljše tekstovne vsebine, ampak tudi krajši nagovori, fraze, naslovi, ki se pojavijo v okviru omenjenih omrežij in občil.

Kako se tekstopisje razlikuje od copywritinga?

V resnici oboje pomeni enako. Tekstopisje ali copywriting je eden glavnih elementov digitalnega oglaševanja. Gre za ustvarjanje vsebine, ki služi namenom trženja in oglaševanja različnih izdelkov, storitev. Velika večina podjetij sodeluje s copywriterji. Ti lahko pisanje besedil opravljajo kot dodatno storitev v prostem času, ali pa se zaposlijo kot profesionalni tekstopisci. Izraz tekstopisje pogosteje zasledimo pri nas, med tem, ko je copywriting poznan mednarodni izraz za poimenovanje te storitve.

Preverite tudi: SEO OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI: CENA, TRENDI IN PREVERJENI STROKOVNJAKI

Kako postanem copywriter?

Copywriter je v podjetju običajno zaposlen v oddelku marketinga. Skrbi za optimizacijo vsebine na način, da privabi potencialne stranke, kupce in s tem poveča prodajo ter povpraševanje. Delo tekstopisca je predvsem izvirno, ustvarjalno in polno novih izzivov. Poenostavljeno lahko rečemo, da je copywriter lahko vsak, ki ima vsaj nekaj veščin pisanja in ustvarjanja vsebin, še boljše pa, če ima znanje marketinga in povečevanja prodaje. Seveda pa lahko svoje znanje tekstopisja sproti nadgrajujete z udeležbo na tečajih, delavnicah, usposabljanjih in drugih izobraževanjih, kjer se podučite o številnih trikih uspešnega marketinga, itd.

Kako je copywriting povezan z digitalnim marketingom?

Če ste v vlogi izvajalca ali ponudnika določenih izdelkov in storitev potem gotovo veste, kako težko je predstaviti svoj izdelek na izviren način, da ga približate velikemu številu potencialnih kupcev. Velik pomen pri tem ima copywriting. Ta spremeni monotone, dolgočasne besede, v celoto, ki nagovori stranko, jo spodbudi k nakupu in predstavi vsebino tako, da zaigra na njena čustva in spodbudi zanimanje. Da poenostavim, namesto, da bi rekli ‘’to nujno potrebujem’’, vas bo članek o tem nezavedno prepričal.

Preverite tudi: SPLETNO OGLAŠEVANJE: CENE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE NA SPLETU (CONTENT / INBOUND VSEBINSKI / DIGITALNI MARKETING)

Kaj so to SEO članki in SEO optimizacija?

Kratica SEO, ki v angleščini pomeni search engine optimization pomeni, da v članek poleg vsebine, pisnega dela, vključimo tudi druge spletne strani. Torej direktno v sam članek vstavimo povezavo do spletnega mesta in tako prejemniku omogočimo lažji dostop do celote, ki jo predstavlja določena vsebina. SEO članki se torej nanašajo predvsem na spletne strani podjetij, tudi bloge. Ponudnik vas s pomočjo SEO optimizacije lahko direktno usmeri do določenega izdelka na svoji spletni strani.

Preverite tudi: DAVČNI SVETOVALEC: CENE IN PREVERJENI DAVČNI SVETOVALCI

Kakšne vrste besedil piše tekstopisec za digitalno oglaševanje?

Tekstopisec bo v okviru digitalnega marketinga poskrbel tako za spletno kot tudi pisno predstavitev vaših storitev ali izdelkov. Pripravil bo razna marketinška besedila, promocijske tekste (obvestila, novice na spletni strani, oglase, bloge, besedilo na spletnih straneh, akcijske ponudbe, itd). Prav tako napise za reklamne plakate in drugo želeno gradivo. Med digitalno oglaševanje pa sodijo tudi PR članki, PR oglasi, ki jih bo tekstopisec optimiziral v skladu s copywriting.

Pridobite 7 ponudb za digitalni marketing









ocena bralcev
5 od 2

Add a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja