Pisanje člankov: Koliko stane tekstopisec (copywriter cena)

pisanje-člankov-besedil-cena
Kakšna je cena za pisanje člankov in drugih besedil?

CENA ZA PISANJE ČLANKOV / BESEDIL
(tekstopisec / copywriter)

4 – 56 EUR / stran

Pridobite ponudbe in cene preverjenih tekstopiscev za pisanje člankov
VRSTA VSEBINE / BESEDIL:CENA (€ / stran)
Pisanje člankov / prispevkov / blogov5 – 36
Pisanje spletne vsebine / besedila za spletne strani7 – 34
Pisanje prodajnih člankov20 – 40
Pisanje SEO člankov4 – 10
Pisanje oglasov (Google, FB, tisk, ...)34 – 56
Pisanje marketinških besedil (PR članki / besedila)22 – 43
Pisanje sloganov≈ 100 – 300
Pisanje e-novic8 – 32
Pisanje e-knjige7 – 25
Pisanje opisov izdelkov3 – 26
Prevajanje člankov in besedil za spletne strani15 – 45
* Cene so izražene v EUR / avtorsko stran, t.j. 1500 znakov brez presledkov. Cene za pisanje člankov in drugih besedil smo empirično izračunali na podlagi preko 280 ponudb strankam s strani preverjenih tekstopiscev na Omisli.si/pisca. Cene za pisanje člankov / besedil niso fiksne in veljajo za: Ljubljana, Maribor, Celje, Kranj, Koper, Novo mesto, Velenje in drugod po Sloveniji. Končna cena pisanja in priprave besedil je odvisna od namena in vrste besedila ter izkušenosti tekstopisca. Za točno ceno pošljite povpraševanje preverjenim copywriterjem – zeleni gumb.

Pisanje člankov, blogov in drugih (marketinških) besedil

Ptički že čivkajo, da je vsebina kraljica. S tem marketinški strokovnjaki svarijo nad pomembnostjo kvalitetnih in uporabnih vsebin (članki, prispevki, whitepaperji, …) in novejših, manj vsiljivih ter bolj verodostojnih »pull« pristopih (namesto »push«, kot je denimo moteče »in your face« oglaševanje preko jumbo plakatov, tv oglasov, itd.), kar lahko tukaj imenujemo native marketing (tudi content marketing). Cilj je je napisati strokovno besedilo in se pozicionirati kot strokovnjak iz področja, na katerega se lahko obrnejo potencialne stranke, ki iščejo informacije okoli izdelkov in storitev, ki jih nudite. Morda res najbolje poznate področje, to pa še ne pomeni, da znate to najbolje ubesediti v članke, vsebino na spletni strani, opise izdelkov in storitev in podobno. Koliko stane tekstopisec (copywriter) in koliko vas bo stala priprava člankov za vašo spletno stran?

copywriter-pisanje-člankov-besedil-cenik
Tekstopisec in copywriter v večini promerov izvaja enako storitev, t.j. marketinško pisanje člankov / besedil.

Copywriter pomeni tekstopisec

Da ne bo pomote, če iščete nekoga za pisanje člankov, iščete tekstopisca, kateremu te dni večinoma rečemo kar copywriter. Večina tekstopisja je namreč usmerjena v povečevanje prodaje, marketinga, oglaševanja, ozaveščanja blagovnih znamk, itd. Tekstopisec je torej nekdo, ki piše tekst. Copywriter pa tisti, ki piše tekst, ki ima marketinški pridih in učinek. Če niste založnik, ki izdaja izključno neprodajno vsebino (iskreno dvomim, da kaj takšnega obstaja v Sloveniji), potem skoraj gotovo iščete copywriterja za pripravo, pisanje, urejanje in lektoriranje vaših tekstov na spletni strani in v drugih promocijskih materialih (članki, prispevki, blogi, spletna vsebina, besedila za spletne strani, prodajni članki, SEO članki Google in Facebook oglasi, marketinška besedila, PR članki, slogani, e-novice, e-knjige, opisi izdelkov, prevajanje člankov, itd.).

pisanje-člankov-cena
Namesto študentov priporočamo najetje profesionalnih tekstopiscev preko Omisli.si/pisca.

Najeti študenta ali profesionalnega tekstopisca?

Čeprav se študentsko delo vztrajno draži, je še vedno včasih ceneje najeti študenta za pisanje člankov. A če je vaš cilj bralca prepričati v katerokoli smer, toplo priporočamo sodelovanje s preverjenimi tekstopisci, ki jim zaupamo. Tekstopisec z dolgoletnimi izkušnjami vam bo znal svetovati ne samo na podlagi nekaj prebranih blogov (navodil iz spleta) temveč na podlagi dolgoletnih izkušenj in nenehnega izpopolnjevanja in izobraževanja iz področja tekstopisja.

copywriter-pisanje-člankov-besedil-cena

Kaj so to SEO članki?

Tukaj bi radi le raztolmačili razliko med klasičnim marketinškim pisanjem in SEO članki. Že res, da večina tekstopiscev upošteva SEO zakonitosti (search engine optimization) pri slehernem spletnem pisanju, a je namensko pisanje SEO člankov drugačno, saj se v veliki meri uporablja izven spletne strani naročnika, na podpornih straneh in blogih. Glavni cilj takšnih SEO člankov je preusmerjanje bralca na spletno stran naročnika, poleg samega linkanja vsebin.

Kdaj so tekstopisci / copywriterji najbolj iskani v Sloveniji?

Glede na podatke Google iskanj in podatke, ki smo jih zbrali preko Omisli.si/pisca, opažamo, da marca in oktobra tekstopisci / copywriterji najbolj zasedeni, saj prejmejo največ povpraševanj. Ti podatki lahko sovpadajo s ceno storitve (cena pisanja člankov / besedil), ni pa nujno. Najmanj Slovenci iščemo pisce za pisanje člankov in drugih besedil decembra in julija.

pisanje člankov besedil zasedenost
Graf: Oktobra in marca Slovenci najbolj iščemo tekstopisce / copywriterje.

 


PRIPRAVLJENI NAJETI TEKSTOPISCA?

BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH TEKSTOPISCEV / COPYWRITERJEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)

 

Pridobite ponudbe in cene preverjenih tekstopiscev copywriting besedil

Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 4 Povprečje: 5]


Vprašajte & Odgovorimo


Ker sodelujemo z ogromno preverjenimi ponudniki, ki opravljajo v tem članku opisane storitve, nas lahko vprašate karkoli. Potrudili se bomo, da vam odgovorimo čim prej!
Storitev je brezplačna. Z oddajo vprašanja se strinjate s pogoji na https://omisli.si/pogoji-uporabe/.