Marketing za storitve: Kako pridobiti več (dobrih) spletnih ocen in strank: Nasveti za ponudnike storitev

ocena bralcev
5 od 2


Vsaka stranka bo, preden vas najame, preverila kakšne so vaše ocene in odzivi preteklih strank ter reference na storitve, ki jih nudite. Seveda si kot zaupanje vreden ponudnik storitev želite, da bi bili tako odzivi, kot ocene pozitivne in dobre. Vaš cilj naj bo, da postanete eden izmed top ponudnikov na portalih, kot je Omisli.si. Tako boste vedno med prvimi predlagani strankam, ki iščejo vaše stortve, kar je odličen marketing za vaše storitve.

pridobivanje strank omisli.si primarjam.si mojmojster.net

Na slabo oceno se odzovite takoj

Slabša spletna ocena oz. odziv pretekle stranke naj vas ne vrže s tira. Na to glejte kot na priložnost izboljšave svoje storitve ali na priložnost, kako javno nastopiti kot zares verodostojen ponudnik storitve. Na slabo spletno oceno se nemudoma odzovite. Najbolje je, da nezadovoljni stranki odgovorite tako na javnem profilu, kot preko elektronskega sporočila ali telefona. Tako boste namreč tudi bodočim strankam pokazali, da vam je mar in ste se pripravljeni izboljšati. Slaba ocena lahko da tudi večjo težo vsem ostalim, ki so boljše ali celo odlične.

slaba spletna ocena - marketing za storitve
Slaba spletna ocena je priložnost za marketing vaše storitve.

V realnem življenju ni nič ocenjeno s petimi zvezdicami. Imejte tudi to v mislih.

> Preberite tudi: Kako se odzvati na slabe spletne ocene?

Zakaj so odzivi in ocene tako pomembni?

Spletne ocene so izjemno pomembne, saj ima stranka navadno dobro idejo o tem, kaj si želi. Oziroma bolje, ve, česar noče. Zato stranke najprej dobro raziščejo trg preverjenih ponudnikov storitev, pri čemer pa so ji spletne ocene in komentarji v veliko pomoč. Stranke zanima vse: vaše delo in pretekli projekti (reference), cene, odnos in zavzetost. Čeprav lahko na portalu Omisli.si stranke privabite tudi z urejenim in dodelanim profilom, so odzivi še vedno zelo pomembni. Prinesejo vam namreč nove stranke, ki iščejo vaše storitve.

Veliko bodočih strank bo pripravljenih odšteti tudi kakšen evro več, če bodo vaše ocene dobre. Na ocene lahko gledate kot na samodejno prepričevanje in utemeljevanje cenovnega ranga vaših storitev.

Kaj lahko naredite, da bodo ocene del vašega marketinga za storitve?

Najbolj pomembno je, da svoje delo opravite dobro, ste zanesljivi, dosegljivi ter vljudni. Če nekaj obljubite, to tudi naredite. Vedno imejte v mislih, da slabe novice potujejo, hitreje kot dobre. Ne želite si, da bi se med potencialnimi strankami o vas razširil slab glas, kajne?

Če nimate časa, ne obljubite stranki, da se “verjetno” oglasite. Če se stranki mudi s storitvijo, raje pomislite, če lahko najdete podizvajalca, ki bi storitev opravil namesto vas. Ali še bolje, stranko napotite drugemu izvajalcu. Tako ste stranki naredili uslugo, vaš ugled zaradi prepozno opravljene storitve ne bo trpel, s podizvajalcem ali napotitvenem partnerju (affiliate) pa sklenite vzajemen poslovni odnos. Tako boste vsi zmagali.

Dobri odzivi so pomembni za pridobivanje strank
Dobre spletne ocene preteklih strank so pomembni za pridobivanje novih strank.

Stranko prosite za spletno oceno

Ko stranko prosite za oceno in komentar, prilagodite uvodno sporočilo. Izpostavite, da ste bili vi zadovoljni s stranko ter omenite, da ste uspešno sodelovali. Naposled stranko prosite, da poda še svoj komentar na portalu Omisli.si. Ne pozabite dodati povezave do obrazca za ocenjevanje. Le dodajte “/oceni” na konec povezave do vašega profila (npr: https://omisli.si/gin-tonic-prikolica/oceni). Zadovoljna stranka bo to z veseljem storila. Če imate na družbenih omrežjih ali spletni strani že odzive zadovoljnih strank, jih prosite, če jih lahko prenesete tudi na portale, kot je Omisli.si. To bo zagotovo velika prednost, saj bo že prva morebitna stranka preko tega portala lahko prebrala pozitivne komentarje.

Pomembno je, da stranko za odziv prosite, ko so občutki glede vaše storitve še sveži. Ko bo stranka enkrat dobila svojo storitev, jo bo prečrtala s seznama in šla naprej. Če boste za komentar prosili prepozno, morda ne bo tako iskren ali dober, kot bi bil lahko sicer.

Marketing za storitve nedvomno vključuje tudi pridobivanje odzivov od vaših zadovoljnih strank. Po opravljeni storitvi jih zato prosite, da pustijo svoj komentar in oceno. To vam bo v veliko pomoč pri nadaljnjem pridobivanju strank.

pridobivanje strank omisli.si primarjam.si mojmojster.net








ocena bralcev
5 od 2