fb

Copywriter, tekstopisec

Se išče copywriter, tekstopisec? Pošljite povpraševanje preverjenim tekstopiscem (copywriterjem) ter pridobite cene in ponudbe.

brezplačno
230.451
povpraševanj strank
8.558
ponudnikov storitev

Preverjeni ponudniki za pisanje besedil (copywriting)

Preverjeni tekstopisec / copywriter
  1. Omisli.si
  2. Pisanje besedil (copywriting)
Dejavnost Oglaševalskih Agencij, Janja Murko s.p. - Logotip
Dejavnost Oglaševalskih Agencij, Janja Murko s.p.
5,0
(1)
· Izbran: 7 krat
SEO optimizacija spletnih strani · PR / odnosi z javnostmi · Pisanje besedil (copywriting) · Grafično oblikovanje · Oglaševalske storitve in marketing
Nina Novak - pisanje besedil - Logotip
Nina Novak - pisanje besedil
5,0
(24)
· Izbran: 15 krat
Pisanje besedil (copywriting)
BN Kreativ, Komunikacijske Storitve - Logotip
BN Kreativ, Komunikacijske Storitve
5,0
(25)
· Izbran: 15 krat
Oglaševalske storitve in marketing · Pisanje besedil (copywriting) · PR / odnosi z javnostmi
MARIDEA, komunikacijske in marketinške storitve - Logotip
MARIDEA, komunikacijske in marketinške storitve
5,0
(1)
· Izbran: 6 krat
Lektoriranje besedil · Razvoj in programiranje · Oglaševalske storitve in marketing · Grafično oblikovanje · Organizacija dogodkov
Stvarjalnica, stvaritev besedil, Sabina Tamše Kozovinc s.p. - Logotip
Stvarjalnica, stvaritev besedil, Sabina Tamše Kozovinc s.p.
Pisanje besedil (copywriting) · Lektoriranje besedil · SEO optimizacija spletnih strani
Skupaj je lažje - Logotip
Skupaj je lažje
5,0
(2)
· Izbran: 4 krat
Pisanje besedil (copywriting) · Pomoč na domu
PERLIN Maja Klakočar s. p. - Logotip
PERLIN Maja Klakočar s. p.
5,0
(10)
· Izbran: 2 krat
PR / odnosi z javnostmi · Oglaševalske storitve in marketing · Pisanje besedil (copywriting)
Aero Print tiskarna Ljubljana - Logotip
Aero Print tiskarna Ljubljana
5,0
(2)
· Izbran: 1 krat
Virtualna in obogatena resničnost (VR - AR) · Table in napisi · Poslovno svetovanje · Pisanje besedil (copywriting) · PR / odnosi z javnostmi
DOT, prevajanje in lektoriranje, Daniela Ivanuš, S. P. - Logotip
DOT, prevajanje in lektoriranje, Daniela Ivanuš, S. P.
5,0
(12)
· Izbran: 16 krat
Prevajanje · E-učenje na daljavo · Učenje jezika · Pisanje besedil (copywriting) · Lektoriranje besedil
Družinski center Preobrazba, svetovanje, izobraževanje in psihoterapija, Maja Korošak, s.p.
5,0
(14)
· Izbran: 12 krat
Psihoterapija · Pisanje besedil (copywriting) · Alternativne metode zdravljenja
Preverjeni tekstopisec / copywriter
Dejavnost Oglaševalskih Agencij, Janja Murko s.p. - Logotip
Dejavnost Oglaševalskih Agencij, Janja Murko s.p.
5,0
(1)
Oglaševalske storitve in marketing · Grafično oblikovanje · Pisanje besedil (copywriting) · PR / odnosi z javnostmi · SEO optimizacija spletnih strani
Prihranite čas in pridobite brezplačno ponudbo od tega ponudnika.
Poslovne predstavitve in marketing.
Preverjeni ponudnik Garancija zadovoljstva Ponudnik izbran že 7 krat

Opis

Za uspešno poslovanje oz. prodajo storitev/izdelkov, je potrebna izvedba celostne podobe podjetja.

KAJ VAM NUDIMO?

  • CGP (logo...),
  • vsebina za spletno stran,
  • priprava besedila
  • priprava grafike,
  • izdelava spletne strani (samostojno ali v sodelovanju s programerji),
  • priprava materiala za nastop na sejmih, pri strankah,
  • socialna omrežja,
  • spletna trgovina,
  • mailingi,
  • Google oglaševanje
  • Sodelovanje pri manjših in večjih projektih,
  • raziskava trga,
  • priprava SEO izpopolnjenih besedil
  • iskanje ustrezne kombinacije inbound in outbound marketinga,
  • povezovanje digitalnega marketinga z osebnim pristopom in/ali tradicionalnim marketingom.

IZOBRAZBA IN NAGRADE:

  • leta 2019 pridobljen certifikat strokovnjak za digitalni marketing (DMI PRO na Digital Marketing Institute).
  • študij na Ekonomsko poslovni fakulteti v Mariboru,
  • pridobljen certifikat za bonitetno oceno A+ v letu 2020

IZKUŠNJE: pospeševanje prodaje, večji dogodki, manjši prodajni dogodki, izobraževalni dogodki, vodenje delavnic, digitalni marketing.

CENIK STORITEV: za več informacij nas kontaktirajte.

Ne glede na to, na kakšen način se lotevamo prodaje, najpomembnejša je izkušnja uporabnika – pot do prodaje.

Reference

Kako smo drugačni

Celostno obravnavanje marketinških storitev za stranko (besedilo, grafika, izvedba), osebni pristop, velika mera kreative in samoiniciativnosti, usmerjenost k rešitvam, prilagajanje, po izvedbi spletne strani poskrbim še za vašo promocijo.

Kontakt
Pokliči
Povezave
Storitve
Oglaševalske storitve in marketing (Google in Facebook oglaševanje, Influencer marketing z vplivneži, Radio oglaševanje, Spletno oglaševanje (članki, bannerji, nagradne igre, ...), Oglaševanje v tisku (revije in časopisi), TV oglaševanje, Oglaševanje z Jumbo plakati, Oglaševanje na avtobusih, LCD zaslonih, toaletah in drugo oglaševanje), Grafično oblikovanje (Izdelava logotipa, oblikovanje blagovne znamke in celostna grafična podoba (CGP podjetja), Oblikovanje embalaže, nalepk in etiket, Oblikovanje tiskovin in prelom strani (oblikovanje knjige, revije, kataloga, brošure, zloženke, cenikov...), Uporabniška izkušnja (UX), oblikovanje spletne strani ali aplikacije, Oblikovanje plakata, reklamne table ali letaka (poster / flyer design), Spletno oblikovanje (banner / web design), Izdelava ilustracije, Izdelava animacije, Drugo oblikovanje), Pisanje besedil (copywriting) (Strokovni članki (znanstveni, akademski), Pisanje člankov in besedil za spletne strani in trgovine, SEO članki (pisanje SEO člankov), PR-članki (pisanje PR besedil), Copywriter za kreativno pisanje, Tekstopisje v tujem jeziku (angleški članki, nemški, ...), Transkripcija posnetka, pretipkavanje in prepisovanje besedil, Preurejanje obstoječega besedila), PR / odnosi z javnostmi (Odnosi z javnostmi, piar, Marketing, branding, tržno komuniciranje, Več obiska / prodaje preko spletne strani, Korporativno komuniciranje1, Korporativno komuniciranje), SEO optimizacija spletnih strani (ONsite SEO na vaši strani (slike, naslovi, vsebine, meta, ...), OFFsite SEO izven vaše strani (grajenje povezav, PR članki, forum backlink, socialna omrežja, ...))
Lokacija
Podvinci 135, 2250 Ptuj

Storitve opravljamo v
Sloveniji
Prihranite čas in pridobite brezplačno ponudbo od tega ponudnika.
Ocene
Ocena: 5,0 od 1 uporabnika.
  • Jernej K. 27. Apr. 2021
  • Preverjena ocena

Korektno in hitro. Vsec mi je stil besedila.

Ocenite tega ponudnika
0
Izbrali ste 0 ponudnikov (počisti). Izberete jih lahko še več, ali pa... ...pošljite povpraševanje takoj

TOP 10 izbor najboljši ponudniki za pisanje besedil (copywriting) je narejen na podlagi ocen preteklih strank in preko 43 drugih dejavnikov kvalitete, ki vplivajo na Omisli.si rang za leto 2022. Seznam osvežimo vsak dan.

Če poznate ponudnika za pisanje besedil (copywriting) in menite, da manjka na seznamu, mu posredujte to povezavo.

Pogosta vprašanja za pisanje besedil (copywriting)

Kdo je tekstopisec oz. copywriter?

Tekstopisec ali copywriter (angleški izraz) je oseba, ki piše prispevke. Kakšni so ti prispevki, njihova tema ipd. pa je odvisno od povpraševanja. Copywriter namreč nudi storitev pisanja različnih člankov, glede na to, kar stranka potrebuje. Članki so torej lahko poljudnoznanstvena besedila, znanstveni ali akademski članki, SEO ali PR članki, oglasi, dopisi, ipd. Le-ti so lahko potem objavljeni na internetu, na spletnih straneh trgovin ali drugih podjetij, v knjigah, itd.

Tekstopisje ali copywriting je običajno asociiran z digitalnim marketingom oz. drugačnimi oblikami trženja.

Primarni cilj copywriter-ja je napisati estetsko in vsebinsko dovršeno strokovno besedilo, ki bo pritegnila pozornost potencialnih strank in jim podala koristne informacije, ki jih morda iščejo. Avtor besedila mora poznati področje o katerem piše in mora imeti dovolj znanja s področja pisanja, ekonomije (predvsem marketinga) in seveda storitve, ki jo poskuša v tekstu predstaviti.

Kakšna je razlika med tekstopiscem in copywriter-jem?

Oba termina se običajno uporabljata za isto stvar, le da je beseda »copywriter« nekoliko bolj mednarodna. V slovenščini je tekstopisec vsak, ki piše tekst. V ožjem pomenu besede, gre za nekoga, ki piše besedila z ekonomsko vsebino oz. marketinškim učinkom, torej copywriter-ja.

Kaj vse zajema delo tekstopisca?

Tekstopisci poskrbijo za predstavitev storitev ali izdelkov s pomočjo marketinških besedil, promocije (oglasi na spletni strani, akcijske ponudbe, novice …). Po želji se pripravijo tudi reklamni plakati oz. panoji in podobno gradivo.

Delo zajema pripravo, pisanje, urejanje in lektoriranje poljudnoznanstvenih besedil, znanstvenih ali akademskih članke, SEO ali PR člankov, oglasov, dopisov, ipd. Le-ti so lahko potem objavljeni na internetu, na spletnih straneh trgovin ali drugih podjetij, v knjigah, itd.

Cilj copywriter-ja je napisati estetsko in vsebinsko dovršeno strokovno besedilo, ki bo pritegnila pozornost potencialnih strank in jim podala koristne informacije, ki jih morda iščejo.

Potrebujem tekstopisca – na koga naj se obrnem?

Na naši spletni strani smo vam pripravili seznam preverjenih ponudnikov storitve. Večina vam bo z veseljem tudi brezplačno svetovala in odgovorila na morebitna vprašanja.

Ali je vseeno kdo nudi storitev? Moram nujno izbrati strokovnjaka s tega področja?

S pisanjem različnih besedil se dandanes ukvarja marsikdo, a to še ne pomeni, da svoje delo opravljajo kvalitetno. Ker gre za pisanje vsebine, ki je lahko ključnega pomena za vaše poslovanje, vam svetujemo, da za delo najamete strokovnjaka. Na naši spletni strani smo zbrali preverjene ponudnike storitve, ki vam bodo z veseljem svetovali in odgovorili na morebitna vprašanja.

Zakaj bi najel tekstopisca, če lahko sam napišem poljuben tekst?

Pisanje člankov se morda na prvi pogled zdi lahka naloga, a je tekst potrebno ne le pripraviti in napisati, ampak tudi urediti in lektorirati. Ker gre za obliko pisanja, ki zahteva veliko predznanja z določenih področij in običajno tudi dodatno raziskavo teme ali trga, vam svetujemo, da se obrnete na strokovnjaka. Na naši spletni strani smo zbrali preverjene ponudnike storitve, ki vam bodo z veseljem svetovali in odgovorili na morebitna vprašanja.

Ostali razlogi, zakaj želite za to najeti nekoga drugega: prihranili boste veliko časa, ne bo vam potrebno delati dodatnih raziskav, večina podjetij ima svojega tekstopisca, saj le-ti opravijo raziskave hitro in učinkovito ter bolje zajamejo bistvo, ker na vaše storitve gledajo skozi oči potencialnih klientov.

Ali lahko copywriter vpliva na poslovanje mojega podjetja?

Da. Naloga vsakega copywriter-ja je priprava estetsko in vsebinsko dovršenih besedil, ki bodo služila marketinškim namenom – pritegnila potencialne kupce in jih informirala o vaši storitvi. Dobra reklama nedvomno lahko izboljša poslovanje.

Tekstopisec bo temeljito raziskal poslovni trg in vzdrževal komunikacijo z vašimi strankami. Zaradi izkušenj s SEO metodami, socialnimi mediji ter trenutnimi trendi trženja, bo z nepristranskim pogledom pripomogel k boljšemu poslovanju.

Kaj odlikuje dobrega tekstopisca?

Dober copywriter je nekdo, ki ni le vešč pisanja različnih besedil v željenem jeziku, ampak ima tudi potrebno znanje s področja marketinga. Besedila, ki so namenjena marketingu imajo določene lastnosti, ki so značilne le za to vrsto besedil in marsikdo se tega ne zaveda. Oseba mora imeti vso tehnično znanje, veliko pa pripomorejo tudi izkušnje na področju pisanja različnih besedil. Ker se časi hitro spreminjajo, je zaželeno tudi, da oseba konstantno izpopolnjuje in nadgrajuje svoje znanje s pomočjo izobraževanj ipd. na področju tekstopisja.

Dober tekstopisec bo znal pritegniti pozornost strank in jih spodbuditi k izbiri vaše storitve. Ne le, da ta oseba zna z besedami in pozna besedilne vrste, ampak mora biti tudi kreativna, inovativna in empatična. Le tako bo tekst dovršen in bo služil svojemu namenu.

Katere storitve običajno nudijo tekstopisci?

Storitve se seveda razlikujejo od ponudnika do ponudnika – po navadi glede na njihovo znanje oz. usposobljenost. V mislih je potrebno imeti, da nihče ni mojster za vsa področja. Tekstopisci poskrbijo za predstavitev storitev ali izdelkov s pomočjo marketinških besedil, promocije (oglasi na spletni strani, akcijske ponudbe, novice …). Po želji se pripravijo tudi reklamni plakati oz. panoji in podobno gradivo.

Na tekstopisce se obrnemo, če potrebujemo poljudnoznanstvena besedila, znanstvene ali akademske članke, SEO ali PR članke, oglase, dopise, ipd. Le-ti so lahko potem objavljeni na internetu, na spletnih straneh trgovin ali drugih podjetij, v knjigah, itd. Delo zajema pripravo, pisanje, urejanje in lektoriranje besedila glede na vaše želje (namen teksta).

Kdaj je povpraševanje po tekstopiscih najvišje?

Glede na raziskave so tekstopisci najbolj iskani marca in oktobra, seveda pa je odvisno od tega kaj iščete in na katerega ponudnika se obrnete.

Kakšne so cene storitve?

Cena storitve je odvisna od vrste besedila (npr. SEO članek, znanstveni članek, besedilo za spletno stran, pisanje e-novic …), njegove dolžine, namena in seveda od ponudnika. Na splošno se cene gibljejo med 5 – 70 € na stran. Okviren cenik lahko najdete na naši spletni strani ali pa se kar direktno obrnete na ponudnika – mu pošljete povpraševanje. Le-ta vam bo z veseljem tudi svetoval in odgovoril na morebitna vprašanja.

Zakaj se odločiti za tekstopisje v tujem jeziku?

V več jezikih kot je vaša ponudba, več ljudi boste lahko dosegli. Tekstopisju v tujem jeziku se ne morete izogniti, če je vaše podjetje mednarodno in posluje v tujini ali če je vaša spletna stran prevedena v več jezikov.

Ko se odločate za copywriting v jezikih, ki jih sami niste vešči, bodite še bolj pozorni, da ste res našli kvalitetnega copywriter-ja, ki bo znal vaše zamisli vključiti tudi v tuj jezik.

Naj za to poskrbi prevajalec ali naj bo besedilo ponovno napisano, le v drugem jeziku?

V večini primerov je bolje, da so marketinška besedila napisana na novo, kot pa prevedena. Temu je tako zaradi njihove vsebine, ki se mnogokrat opira na kulturne reference, privlačne fraze in podobne metode, katerih namen je pritegniti bralca in ga prepričati v nakup izdelka/storitve.

Neizogibno je, da se bo v prevodu nekaj zgubilo – bodisi vsebinsko ali stilistično – zato vam svetujemo, da se tekst napiše posamično v vsakem jeziku posebej, četudi bosta zelo različna. Pomen sam je tukaj sekundarnega pomena, prioriteta je zagotovo marketing  in spodbujanje poslovanja.

Za katere tuje jezike naj se odločim?

To je odvisno od vašega podjetja in namena teh besedil. Če poslujete izven Slovenije, potem zagotovo potrebujete tekstopisje v jezikih, kjer imate svoje poslovalnice. Vedno je dobra ideja tudi to, da imate možnost vsaj angleškega jezika, ki je trenutno svetovni »lingua franca« (mednarodno razširjen skupni jezik), kar pomeni, da četudi morda ne boste imeli vaših vsebin na voljo v maternem jeziku določenega kupca, bo le-ta še vedno lahko prebiral vaše članke v angleščini.

Spletne vsebine v tujih jezikih pa so praktične tudi za tista podjetja, ki morda niso mednarodna, še posebej če se ukvarjajo s storitvami, ki jih morda iščejo turisti oz. drugi tujci, ki so se znašli v naši državi.

Na koga se obrniti, če želim tekstopisje v tujem jeziku?

Ker gre za pisanje vsebine, ki je lahko ključnega pomena za vaše poslovanje, vam svetujemo, da za delo najamete strokovnjaka. Na naši spletni strani smo vam pripravili seznam preverjenih ponudnikov. Večina vam bo z veseljem tudi brezplačno svetovala in odgovorila na morebitna vprašanja glede tekstopisja.

Kakšne so cene storitve?

Cena storitve je odvisna od vrste besedila, njegove dolžine, namena in seveda od ponudnika. Okviren cenik lahko najdete na naši spletni strani ali pa se kar direktno obrnete na ponudnika – mu pošljete povpraševanje. Le-ta vam bo z veseljem tudi svetoval in odgovoril na morebitna vprašanja.

Začetna cena je 10 €/stran, razlikuje se predvsem od željenega tujega jezika pa tudi od kvalitete članka, njegove zahtevnosti in izkušenosti tekstopisca.

Kaj so znanstveni, strokovni in akademski članki? Kakšna je razlika?

Članki so navadno krajša besedila, ki jih zasledimo predvsem v časopisih, revijah, ipd. Kot pri vseh besedilnih vrstah, tudi članek delimo na podkategorije glede na njegov namen oz. ciljne bralce.

Znanstveni članek je vrsta članka, ki poda informacije na podlagi znanstvene raziskave in izhaja iz znanstvene teorije ali problema. Pred objavo so takšni članki recenzirani, saj drugače niso veljavni. Recenzent je nekdo, ki je priznan vodilni strokovnjak s področja, ki ga članek naslavlja.

Strokovni članek je vrsta članka, ki splošno obravnava določeno temo ali problem iz stroke oz. prakse. Predstavi nam že znano problematiko in poudarja širjenje znanja in dosedanje rezultate. Gre za strokovno, vendar ne znanstveno stališče avtorja. Ti članki niso recenzirani, so pa ključnega pomena v vsaki stroki.

Akademski članek je vrsta članka, ki se pojavlja v akademskih krogih – torej predvsem na univerzah. Avtorji in uredniki so strokovnjaki na področju o katerem pišejo, jezik članka pa je striktno formalen in pogosto vsebuje žargon. Običajno so objavljeni v priznanih znanstvenih, akademskih, ali tehnoloških revijah.

Akademski članek je običajno tudi strokovni ali znanstveni članek, medtem ko ne moremo za vsak znanstveni ali strokovni članek reči, da je tudi akademski.

Kako se odločiti za vrsto članka?

Če potrebujete znanstveni, strokovni ali akademski članek, potem najverjetneje poznate strokovnjaka iz danega področja oz. ste sami strokovnjak na tem področju. Preverite pri prejšnjem vprašanju kako se posamezne vrste razlikujejo.

Potrebno je tudi omeniti, da te vrste besedil pišejo strokovnjaki. Če niste strokovnjak z določenega področja, se morda pisanja takšnih besedil ne lotite oz. če ste študent, ki potrebuje akademski članek za oceno, iščete storitev, ki je v Sloveniji ilegalna – vsa dela, ki jih oddate na univerzi bi naj bila izključno vaša stvaritev.

Na koga se obrniti?

Ker gre za pisanje vsebine, ki je lahko ključnega pomena za vaše poslovanje, vam svetujemo, da za delo najamete strokovnjaka. Na naši spletni strani smo vam pripravili seznam preverjenih ponudnikov. Večina vam bo z veseljem tudi brezplačno svetovala in odgovorila na morebitna vprašanja.

Kakšne so cene storitve?

Cena storitve je odvisna od vrste besedila, njegove dolžine, namena in seveda od ponudnika. Ker gre za zelo zahtevne tekste, ki vsebujejo strokovno terminologijo, je to zagotovo ena najdražjih storitev v copywriting-u. Pozorni bodite pri izbiri ponudnika in v tem primeru ne varčujte, saj to besedilno vrsto lahko spišejo le strokovnjaki z izbranega področja, ki jih običajno ni lahko najti, članki pa običajno terjajo dolgotrajne raziskave.

Kaj uvrščamo med kreativno pisanje?

Med kreativno pisanje uvrščamo pisanje knjig, zgodb, oglasov, sloganov, ponudbe, ipd. Gre za tekste, ki nimajo nujno točno določene oblike ali stila ter od avtorja zahtevajo ustvarjalnost in edinstvenost.

Kako se kreativno pisanje razlikuje od ostalih tekstov?

Kreativno pisanje se razlikuje predvsem po tem, da ima avtor običajno več svobode pri pisanju. Čeprav nima nujno točno določenega formata ali stila, ki bi se ga moral držati, pa to ne pomeni, da pri kreativnem pisanju ne obstajajo nobena pravila.

Kreativno pisanje je lahko dosti bolj zahtevno od stalnih besedilnih vrst, saj od pisca zahteva več ustvarjalnosti in unikatnih idej.

Kaj je cilj kreativnega pisanja?

Primarni cilj je ustvariti nekaj novega, nekaj posebnega. To je ključen element marketinga, saj z inovativnostjo in privlačnimi zgodbicami ali slogani pridobivamo na prepoznavnosti podjetja in njegovemu ogledu.

Ali se lahko kreativnega pisanja lotimo sami?

Seveda. Tukaj je nekoliko več manevrskega prostora kot pri drugih, bolj stalnih besedilnih vrstah. Če ste po naravi ustvarjalni in polni idej, si lahko sami omislite slogan za vaše podjetje ali pa napišete reklamo.

Kljub temu, da kreativno pisanje dopušča večje odstopanje od klasičnih ustaljenih besedilnih vrst, je potrebno poudariti, da sta pravopis in primernost besedila še vedno ključnega pomena, zato svetujemo posvet vsaj z lektorjem, idealno pa sodelovanje z izkušenim copywriter-jem, s katerim boste našli idealne rešitve glede na vaše potrebe.

Na koga se obrniti za kreativno pisanje?

Ker gre za pisanje vsebine, ki je lahko ključnega pomena za vaše poslovanje, vam svetujemo, da za delo najamete strokovnjaka. Na naši spletni strani smo vam pripravili seznam preverjenih ponudnikov. Večina vam bo z veseljem tudi brezplačno svetovala in odgovorila na morebitna vprašanja.

#Kakšne so cene storitve?

Cena storitve je odvisna od vrste besedila, njegove dolžine, namena in seveda od ponudnika. Okviren cenik lahko najdete na naši spletni strani ali pa se kar direktno obrnete na ponudnika – mu pošljete povpraševanje. Le-ta vam bo z veseljem tudi svetoval in odgovoril na morebitna vprašanja.

Okvirno se cene gibljejo med 20 – 45 €/stran, odvisno od kvalitete članka, njegove zahtevnosti in izkušenosti tekstopisca.

Nasveti za pisanje besedil (copywriting)

Pomagali vam bomo najti pravega tekstopisca za vas

Kaj menijo stranke, kot ste vi?

Ocenjeni ponudniki / izvajalci / tekstopisec / copywriter

Zelo dobra terapevtka, najboljsa kar sem jih sem jih do sedaj imel. Vcasih mi pove stvari, ki mi res niso vsec, iz tega pa potem izvirajo spoznanja za spremembo, ki mi je na koncu resnicno najbolj vsec.

Zelo sem bila zadovoljna s terapijo, ko sem s terapevtkino pomocjo lahko rešila svoje težave. Priporočam!

Pred približno enim letom sem prvič obiskala terapijo pri G.Maji. Takrat sem bila na točki ki je zdaj skoraj da nebi prepoznala. Kljub temu da sem vedela že veliko o sebi in iz kje izhajajo moje travme sem se nakoncu vedno znašla v obupu in žalosti. Nisem našla načina kako bi se dejansko spremenila in izboljšala svoje življenje, zato sem pisala na portal in se dogovorila za termin pri G.Maji. Vse kar lahko rečem je to da se je moje življenje spremenilo do točke katere si nisem niti predstavljala. Odpravila sem vse pomembne težave in travme ki so bile izpostavljene, zravn pa še ogromno drugih, za ketere nisem niti vedela.
Sam potek terapije je včasih "naporen" zato, ker G.Maja pride hitro h bistvu. Meni osebno je zelo všeč, saj vsakič ko odpreš temo oz. zaupaš težavo na koncu vedno prideš do zaključka in odgovorov. Vedno se počutiš sprejetega in če tudi se ti zdi da neveš kaj pravzaprav sploh govoriš ali kako bi opisal svoj občutek, te G.Maja začuti in usmeri da skupaj najdeta glavni problem. Vedno te zbrano posluša in pri njej nobena "težavica" ni nepomembna.
Vsem, ki iščete dobro psihoterapijo bi močno priporočala obisk pri G. Maji in se ji ob drugem še zahvalila, da sem lahko dobila priložnost biti njen klient.

Sama ne bi zmogla, neizmerno sem hvaležna ga. Maji, da mi je prisluhnila, me vodila in usmerjala skozi preizkušnje ter mi res pomagala. Je strokovno prilagodljiva, zavzeta za doseganje rezultatov, komunikacijsko sposobna in čustveno inteligentna. Toplo priporočam!

Termin je bil zelo hiter, kvaliteta odlična.

Res priporočam.

Kar je bilo je bilo izvrstno .

Dobra komunikacija. Prijaznost. In pripravljenost pomagati.

Bila sem zadovoljna s pristopom.

Bse je bilo izvrstno

Terapevtka je pokazala veliko sočutja in empatije, profesionalen in hkrati topel človeški odnos. Zelo sem bila zadovoljna z njo.

Z Nino je izredno lahko delati. Je profesionalna, točna, in cenovno dostopna. Njeno delo je vedno vrhunsko. Vsekakor jo priporočam!

Zelo smo zadovoljni, Nataša je hitra in besedilno spretna! Poglobi se v tematiko, pozna pravila pisanja v smislu navajanja virov, citatov..., zato ji zaupamo pisanje tudi zahtevnejših tekstov.

Hitro in profesionalno

Odlična izkušnja

Resno, kvalitetno, v roku.

Hitro in korektno opravljeno delo.

Nimam nobenih pripomb, da bi ga. Maja lahko kaj izboljšala, z njene strani so bile storitve hitre in kvalitetne...

Terapevtka je imela posluh zame, všeč mi je bila iskrenost terapevta in obojestransko zaupanje.

S psihoterapevtko sem vzpostavila zelo prijeten odnos, ki mi je pomagal pri spoznavanju sebe in soočanju z izzivi v življenju. Moja izkušnja je večinoma pozitivna. Najtežje pri terapiji mi je bilo to, da je bila velikokrat čustveno izčrpavajoča, vendar se zavedam, da je to posledica kvalitetne terapije.

Prijaznost. Profrsionalnost

Z opravljenim delom sem bila zelo zadovoljna.

S storitvijo sem bila več kot zadovoljna. Besedilo je bilo napisano odlično. Preseglo je vsa moja pričakovanja. Poleg tega bi želela pohvaliti odnos gospe Nataše Okorn. Poleg strokovnosti, zelo sočutna, prijazna in razumevajoča. Kaj takega redko doživiš. Zelo, zelo priporočam!

Hiter odziv in hitra lektura brošure (< 24h).

Izjemna zavzetost in natančnost ter sposobnost prilagajati se različnim tematikam.

Izjemno nadarjena pisateljica, ki razume potrebe naročnika in se zna prilagoditi vsem zahtevam. Na koncu je delo izjemno obogateno. Toplo priporočam.

strokovni, prilagodljivi, kredibilni nasveti

Super odnos, prijazni, odzivni.

Se bomo še vrnili.

Z Natašo iz podjetja BN kreativ je super delati. Že več let imamo izzive pri pisanju tekstov in Nataša nam je pri tem več, kot samo pomagala. Iz naših vsebin je izluščila bistvo, podala vsebini drugo perspektivo in vse to zelo lepo zaokrožila v tekstu. Dober pisec je zlata vreden in to Nataša vsekakor je. Vsem jo toplo priporočam.

BN Kreativ je izpolnil vsa moja (visoka) pričakovanja.

Korektno in hitro. Vsec mi je stil besedila.

S ponudnikom sem izredno zadovoljen, tako iz tekstovnega (copywriting) stališča kot tudi oblikovno (design besedila). Gre za izjemno angažirano in kreativno ekipo, ki vas bo za vas hitro in efektivno našla rešitev. Zelo samo iniciativni, idejni in zmožni realizirati celoten paket - od besedila do izgleda. Toplo priporočam!

Učenje angleščine v vrtcu v predšolski skupini. Hči je bila zelo vesela, ko so imeli prvo uro angleščine. Takoj, ko sem jo dvignila v vrtcu mi je povedala, da so imeli angleščino in da jih ima super učiteljica. Povedala je, da so se predstavljali v angleščini. Angleščina je potekala 1x tedensko. V kratkem času je znala veliko povedati v angleškem jeziku. Je zelo vesela in komaj čaka na ponovna srečanja. Naučili so se polno novih besed, predmetov, živali, hobijev, o družini,....
Hvala, smo zelo zadovoljni.

Zelo zadovoljna tako z delom kot odnosom do stranke

Gospa Daniela nudi instrukcije iz anglescine moji hčerki. Smo zelo zadovoljni, saj zna na zanimiv nacin razloziti snov in motivirati za ucenje. Definitivno priporocam!

Nataša je super profesionalna, ima oseben pristop, je hitro odzivna, prijazna in ima zares dolgoletne izkušnje, kar je najino sodelovanje naredilo hitro, učinkovito in prijetno. Se veselim vseh prihodnjih projektov.

všeč mi je poglobljen pristop, ki naredi končni izdelek res neverjetno osebnostno izpopolnjen. Izjemno me impresionira predvsem dejstvo, kako je z igro pravih besed mogoče narediti tak "wau" učinek. Hvala!

Že prvi vtis ob pogovoru z Natašo je bil odličen, prisluhnila je željam in pripravila vsebino točno tako, kot sem pričakovala. Pohvalila bi še Natašino odzivnost in proaktivnost, računam, da je to začetek dolgoročnega sodelovanja.

Živim za, z in od avtomobilov, zato bi pri sodelovanju z BN Kreativ izpostavila štiri značilnosti, ki so ključne tudi pri avtomobilih: kakovost, varnost, vrhunskost in zanesljivost.
Kakovost, ker znajo najti najboljšo rešitev. Varnost, ker si pri sodelovanju z njimi oddahneš, za marketing bo poskrbljeno in se sam lahko brezskrbno posvetiš svojemu delu. Vrhunske so njihove izbrane besede, ki te ne pustijo ravnodušnega. Zanesljivost pa pomeni, da je obljubljeno zagotovo dokončano v roku. Najkrajše je bilo narejeno čez noč.

Delo z BN Kreativ je sproščeno in zabavno. Natančno naredijo to, kar obljubijo. So polni novih in izvirnih idej in znajo najti prave besede. Priporočam.

Z BN Kreativ smo se povezali pri komunikaciji novega brezplačnega svetovalnega telefona OnkoFON. Njihovo razumevanje naših izzivov, ideje in izkušnje so bile nad pričakovanji in verjamemo, da je pripravljena komunikacija z jasno sporočilnostjo in bo sporočilo prišlo do pravih ljudi.

BN Kreativ je našemu klasično zastavljenemu obvestilu za javnost dodal novo svežino s svojim kreativnim pristopom.

Danieli sem prepustila lektoriranje svojega magistrskega dela. Delo je opravila res hitro, nad kvaliteto njenega dela pa je bila navdušena tudi moja mentorica na faksu, ki zaradi slabih izkušenj z ostalimi lektorji, pred oddajo tudi sama preveri pravilnost zapisanega.
Na kratko: bila sem zelo zadovoljna. Priporočam vsakemu, ki potrebuje hitro in kakovostno lektoriranje! :-)

V BN kreativ so čudoviti!

Imamo super izkušnjo sodelovanja, zelo so bili odzivni in kreativni in z njihovo pomočjo smo v kratkem času zelo razširil vest o naši Božični zgodbi.

Toplo priporočamo!

Zelo zadovoljna. Priporocam!

Zame so opravili lektoriranje diplomske naloge in angleški prevod. Opravljeno hitro, kvalitetno, povrh vsega pa so bili še prijazni in zabavni. Pravo olajšanje v tistih stresnih dneh. Priporočam!!

Vedno pravočasno prejmem prevod, zelo sem zadovoljna tudi s kvaliteto prevodov ter strokovnostjo gospe Daniele.

Daniela je hitro odzivna in z veseljem se loti stvari. S kvaliteto prevoda in lekture magistrske naloge sem izredno zadovoljna.

Profesionalen odnos in odlicno opravljena storitev.

Lektroriranje je bilo hitromin kvalitetno izvedeno. Priporocam sodelovanje.

BN Kreativ odlično PR svetuje in poišče izvirne možnosti sodelovanja z mediji!

Kreativno, igrivo in učinkovito.
Erika

BN Kreativ ima veliko idej, včasih še preveč. Všeč mi je, da znajo prisluhniti in so takoj za akcijo.

Pred izbruhom izrednih razmer zaradi koronavirusa smo v našem podjetju pripravili za naše razmere veliko oglaševalsko akcijo. Ko smo
imeli pripravljeno že večino gradiva, smo ugotovili, da je tekst sicer strokovno pravilno napisan, je pa zelo, zelo dolgočasen in prav nič prijazen. Želeli smo namreč tekst,ki bi kupca takoj pritegnil, ohranil njegovo pozornost in ga pritegnili k nakupu.
Vse to nam je pripravil BN Kreativ in moram reči, da smo bili navdušeni. Zdaj, ko smo jih odkrili, bodo naši teksti
pristali najprej na njihovem računalniku in šele nato pri oglaševalcu.

Zelo profesionalno in kreativno.

Iz lastnega promocijskega gradiva, s katerim sem predstavljala svojo dejavnost, je BN Kreativ pozorno izluščil najpomembnejša sporočila in izdelal predstavitev, ki je odražala v čem se razlikujem od konkurence, kaj prejmejo moje stranke, kaj je avtentično pri meni, zakaj sem jaz zanje najboljša rešitev. Stvari se loteva premišljeno, poglobljeno, igrivo, srčno, predano - in rezultat je kreativno besedilo, ki zadene, ki prodaja, ki dela obrate. Toplo priporočam vsem, ki potrebujete nekoga z idejami, ki dela daleč nad-povprečno.

Odlicno sodelovanje. Nino lahko samo priporocam ! Njeno delo je strokovno, zanesljivo, sodelovalno.

Nina je zelo dobra pisateljica. Napisala mi je besedila za celotno spletno stran in moram priznati, da sem več kot zadovoljen. Ima zelo širok besedni zaklad in vedno se drži datumov. Zelo je zanesljiva in prilagodljiva ter realizira želje strank, kar je bilo meni zelo pomembno. V prihodnosti jo bom sigurno še kdaj najel.
Zelo priporočam.

Zelo dobra odzivnost, vedno prisluhnejo in pomagajo ob vseh izzivih ki jih imamo.

Vse je bilo vec kot odlicno.

Z Nino sem sodelovala prvič in prepričana sem, da ne zadnjič. Cenim njen enostaven in učinkovit način dela. Ne komplicira. Intervju z Nuško Drašček je opravila odlično.

Sodelovanje z Nino je bilo super, je izjemno profesionalna, zanesljiva in odlično je opravila delo. Vsekakor bi z njo sodelovala tudi v prihodnosti in jo priporocila tudi drugim!

Profesionalni, odzivni, priporočam

Nina je hitro razumela kaj potrebujem, držala se je terminskega dogovora in oddala odlične tekste.

Nina je bila prava izbira! Zelo sem bila zadovoljna. Vse je bilo tako kot sva se zmenili.

Nina je odzivna, vestna in kreativna tekstopiska. Željeno besedilo je dostavila v takšni obliki in na datum, kot smo se dogovorili. Priporočam!

Profesionalni odnos do strank, hitra odzivnost in vrhunske storitve.

Vedno odlično opravljeno delo!

Zelo dobra izkušnja v vseh pomenih in primerih. Čudovit nastop na OŠ Bogojina, prav tako literarni večeri oz. predstavitve njenih knjig.

V Knjižnici Otona Župančiča vodi pogovore s slovenskimi jazzovskimi ustvarjalci, je zelo profesionalna, na intervjuje se vedno skrbno pripravi, skratka, z njo imamo zelo dobre izkušnje.

Vse je bilo kot dogovorjeno.

Nina je izredno profesionalna, odzivna in prijetna sodelavka, z resnično izbranim okusom za pisano besedo. Z njo imam veliko lepih izkušenj in verjamem, da bo z njenim pristopom k delu zadovoljen še marsikdo v bodoče. Anja

Nina je nadvse prijazna, spoštljiva, odprta, strokovna oseba, ki se poglobi v svoje delo, skuša razumeti vse vidike in plasti tematike. Interakcija s sogovorniki je izjemna.

Z Nino Novak sodelujem na velikem projektu, pisanju prve tamburaške opere na svetu za katero je Nina napisala libreto.

Redko, če sploh kdaj, najdeš tako samoiniciativno osebo.

Nina je neverjetno aktivna in izvirna oseba. Pripravljenost za pomoč bližnjim in predvsem intelektualen način s katerim spreminja družbo, me je osupnil. Sem nekdo, ki je zaradi nje dobil čudovito priložnost , čeprav me na začetku ni poznala. Velikokrat ne znamo navezati stika, saj je pretežko premagati most neprijetnosti in strahu, da bomo razočarani.

Nina pripravi čudovite predstavitve svojih knjig, ki jih popestri z glasbo, tako da na koncu dogodka obiskovalci odidejo domov polni nove energije , zadovoljstva ... da so med nami še tako sončna bitja, ki ustvarjajo tako z besedo kot z glasom.

Nina Novak je izvrstna krtičarka an področju glasbe, specializirana za jazz in etno godbo ter uglabljeno poezijo.

Zanesljiva, odzivna, prijazna, kreativna in izvrstna avtorica. Profesionalen pristop, osredotočenost, fleksibilnost in visoka delovna etika so ključ njenih uspehov.

Sve je bilo odlično i profesionalno.

Nina je izjemno kreativna, topla ustvarjalka z velikim potencialom.

Izkušnja je bila zelo dobra.

Hitra, odzivna. Prodajno besedilo je na kreativen način povzelo bistvo. Super!

Vse odlicno

Odlično lektoriranje. Priporočam!

Vse odlično , odnos in hotrost😉

Všeč mi je bilo držanje dogovorjenih rokov, natančnost in samoiniciativnost.

Vse je bilo super

Maja je mojstrica besede in ostrega peresa z ogromno izkušnjami. Ne samo to, tudi njen profesionalen odnos do strank je zlata vreden. Toplo priporočam.

Lektorske storitve - storitev na nivoju, hitro in brez težav. Lahko le priporočim.

Odlična storitev, zelo profesionalna. Prijazna, hitra. Piše prvovrstne članke. Priporočam vsem.

Varni z Omisli.si
Z našimi preverjenimi ponudniki si delimo predanost zagotavljanja izjemne izkušnje pri najemanju storitev. Zato ob najemu na Omisli.si nudimo brezplačno pravno pomoč v primeru kakršnihkoli težav z izbranim ponudnikom.

Kako deluje Omisli.si?

Povejte nam, kaj iščete

Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje, ki ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.

Prejmite ponudbe

Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.

Vi izberete najboljšega

S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.

Ste ponudnik? Vpišite se brezplačno!

Iščete delo in si želite več zaslužka?
Včlanite se v največji posredovalnik povpraševanj in ponudb v Sloveniji.
Brezplačen vpis, zato pohitite z registracijo.