Spletno oglaševanje: Cene in ponudniki za oglaševanje na spletu (content / inbound vsebinski / digitalni marketing)

ocena bralcev
5 od 1

Z vse večjim številom potrošnikov (in podjetij), ki kupujejo in raziskujejo izdelke na spletu, je za podjetja pomembno, da prepoznajo pomen internetnega trženja. Spletno oglaševanje je eden najučinkovitejših načinov za podjetja vseh velikosti, da razširijo svoj doseg, poiščejo nove stranke in povečajo svoj tok prihodkov. Ko vidite, kako učinkovit je internetni marketing, lahko začnete razvijati svoje podjetje na povsem nove načine. A ključ, brez katerega mnogi ne bi uspeti, je vsebinski marketing. Kaj to je, zakaj in kako ga uporabiti, kje in cene za preverjene ponudnike, preverite spodaj.

Kazalo >

SPLETNO OGLAŠEVANJE – CENE

povprečne cene za objavo PR članka / vsebinski marketing ter ceniki

150 – 1100 EUR/objavo PR članka

Kontaktirajte medije za objavo PR članka (ponudbe / cene)

medijcena objave člankadoseg medija*Cena / 10.000 bralcevizpostavljenost na naslovnicikdo pripravi članek?
finance.si1.500 €253.0005,93 €7 dniČlanek pripravi naročnik
zurnal24.si1.100 €711.0001,55 €7 dniČlanek pripravi naročnik ali medij
delo.si1000 €669.0001,49 €7 dniČlanek pripravi naročnik ali medij
rtvslo.si900 €763.0001,18 €7 dniČlanek pripravi naročnik
vecer.si750 €456.0001,64 €7 dniČlanek pripravi naročnik
dnevnik.si700 €462.0001,52 €7 dniČlanek pripravi naročnik
svet24.si700 €641.0001,09 €7 dniČlanek pripravi naročnik
slovenskenovice.si700 €719.0000,97 €7 dniČlanek pripravi naročnik
siol.net600 €794.0000,76 €7 dniČlanek pripravi naročnik
24ur.com500 €951.0000,53 €5 dniČlanek pripravi naročnik
nova24tv.si500 €1 danČlanek pripravi naročnik
ekipa24.si500 €7 dniČlanek pripravi naročnik
metropolitan.si460 €479.0000,96 €7 dniČlanek pripravi naročnik
njena.si350 €87.0004,02 €7 dniČlanek pripravi naročnik
najstnica.si150 €17.0008,82 €7 dniČlanek pripravi naročnik
*podatki o dosegu medijev so povzeti po raziskavi MOSS, podatke o ceni in paketih spletnega oglaševanja pa smo pridobili neposredno od omenjenih medijev. Cene, ki so navedene so redne cene objave PR članka z cca. tedensko izpostavljenostjo na naslovnici. Zavedati se morate, da mediji v večini primerov ponudijo tudi popust na te cene in dodajo bombončke, kot so denimo priprava članka, dodatne izpostavitve ali zakup banner oglaševanja preko oglasnih pasic.

Kontaktirajte preverjene ponudnike za spletno oglaševanje (ponudbe / cene)
oglaševanje-na-spletu-omisli-si-digitalni-marketing
Oglaševanje na spletu = digitalni marketing.

Preberite tudi: JUMBO PLAKAT IN REKLAMNI PANO: CENA ZA ZUNANJE OGLAŠEVANJE V SLOVENIJI?

Pogosta vprašanja glede spletnega oglaševanja

Kaj je to vsebinski, content, inbound oz. digitalni marketing?

Vsebinski marketing je poslovna strategija, ki pritegne kupce z ustvarjanjem dragocenih vsebin in izkušenj, prilagojenim le njim. Medtem ko tradicionalni marketing prekine vašo publiko z vsebino, ki je ne želijo, oblike vsebinskega marketinga tvorijo povezave, ki jih vaše stranke iščejo, in rešujejo težave, ki jih že imajo.

Zakaj se vedno več podjetij odloča za vsebinski marketing?

1. Načini nakupovanja ljudi so se spremenili

Potrošniki so pametnejši kot kdajkoli prej in so postali odporni na ponudbe, ki jih spremljajo na vsakem koraku. Dandanes želijo ljudje nadzorovati postopek nakupa, zato se vedno bolj obračajo na internet. Če jim želite pomagati, morate ponuditi ustrezne, kakovostne vsebine, iz katerih se bodo nekaj naučili. Sčasoma vas bodo vedno bolj dojemali kot strokovnjaka in zaupanja vrednega svetovalca na svojem področju in ne le kot prodajalca, ki si želi nekaj prodati.

Preberite tudi: RADIO OGLAŠEVANJE: CENIK, TRENDI, IDEJE IN PREVERJENI PONUDNIKI

2. Je stroškovno učinkovit in cenejši

Pred internetno dobo, ko ljudje na dosegu roke niso imeli takojšnjega dostopa do svetovnih informacij, je bil odhodni marketing pravilen. Časi so se vendarle spremenili in veliko kupcev zdaj odkriva trženje za malce preveč agresivno in se mu spretno izogibajo. Hkrati pa se razlikuje od vsebinskega marketinga na način, da je: dražji, neosebno pristopa do kupca, težje opredeljuje ciljno skupino, slabše analizira ciljno skupino in ni usklajeno s sodobnim vedenjem kupcev. V primerjavi s pripravo katalogov, radijskih in tiskanih oglasov, direktnih klicev pa je vsebinski marketing tudi časovno manj zamuden, cenejši in lažje sprejemljiv s strani kupcev.

3. Obiskovalci se pogosteje spremenijo v kupce

Ljudje, ki vas bodo našli prek spleta prek vsebinskega trženja, bodo verjetno aktivno iskali vaš izdelek ali storitev in se bodo o produktu že zavedali. Oni ne bodo t.i. cold audience, ki je o vašem produktu slišal prvič, ampak se bodo o svoji težavi že zavedali in jo bodo s pomočjo vaše vsebine in nakupa produkta/storitve rešili. Vse, kar morate vi narediti na tej točki je, da skozi vsebino pridobite njihovo zaupanje in občutek, da jim resnično želite pomagati, saj razumete njihovo situacijo.

Čeprav je ustvarjanje resnično koristne vsebine nujen del trženja, samo po sebi ni dovolj. Če ste navdušeni nad dejstvom, da dosežete svojo občinstvo takrat in na mestu, kjer je pravi trenutek za vaše stranke, ko vas potrebujejo, namesto da jih prekinjate, ko počnejo kaj drugega, je oglaševanje vsebinskega marketinga pravšnje za vas. S tem postavite neverjetno vsebino, za katero veste, da lahko pomaga vaši publiki, na prostor, kjer jo lahko najdejo.

Katere so prednosti spletnega plačljivega oglaševanja

Spletno plačljivo oglaševanje ni edina možnost za promocijo, vendar je iz več prepričljivih razlogov eno najboljših. Poglejte si le nekaj razlogov, zakaj je smiselno oglaševati svoje vsebine, ki so narejene na način vsebinskega marketinga.

Preberite tudi: TV oglasi: Cenik, trendi, ideje in ponudniki za oglaševanje na televiziji

# To je učinkovit način za promocijo vaše vsebine.

Vaše podjetje morda že uporablja plačano oglaševanje za promocijo svojih izdelkov, če pa ga ne uporabljate tudi za promocijo svoje vsebine, je to zamujena priložnost. Če je malo ljudi v vaši ciljni publiki zdaj seznanjeno z vašo blagovno znamko, je malo verjetno, da bi kar ujeli vašo ponudbo na spletu. Plačano oglaševanje je lahko spodbuda, ki jih prinese na vaše spletno mesto prvič. Ko so tam, boste imeli priložnost, da jih predstavite svoji blagovni znamki in jih začnete osvojiti s koristnimi informacijami v obliki brezplačnih priročnikov.

# Lahko ciljamo usmerjeno.

Oglas ob cesti si lahko ogleda tisoče ljudi, toda, koliko od teh bo izdelek/storitev res želelo ali jih bo potrebovalo? Z digitalnim plačljivim oglaševanjem vam ni treba investirati v test, kjer ne morete izmeriti, kako učinkovit je pravzaprav vaš oglas. Lahko se osredotočite na doseganje pravih ljudi na podlagi demografskih podatkov in podatkov o vedenju.

# Hitri rezultati in spremljanje analitike.

Optimizacija spletnih iskalnikov (SEO) je ena najpomembnejših taktik za promocijo vsebine za a ima eno veliko pomanjkljivost: vzame veliko časa. Tudi če naredite vse, kar bi morali, lahko pričakujete, da boste počakali mesece ali celo leta, da se bo vaša vsebina začela uvrščati med ključne ključne besede, na katere ciljate. In vključitev plačljivega oglaševanja v vašo strategijo lahko posredno spodbudi vaše prizadevanje za SEO , ker je za mnoge meritve, za katere velja, da so dejavniki razvrščanja, potreben začetek prometa. Hkrati lahko plačujete le na klik in ves čas spremljate vašo analitiko in lastnosti vaših kupcev.

Preberite tudi: OGLAŠEVANJE V REVIJAH IN ČASOPISIH: CENIK, TRENDI, IDEJE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE V TISKU

# Ponovno trženje lahko uporabite za premikanje kupca skozi prodajni lijak

Vse prevečkrat se zgodi, da vas ena ponudba zamika, si jo ogledate, vas nekaj zmoti in nikoli več se ne vrnete na spletno mesto, čeprav vam je bilo všeč to, kar ste videli. Uspešni vsebinski marketing se začne s pridobivanjem pozornosti, vendar vključuje načrt za nadaljevanje odnosov tudi po tej točki. S ponovnim ciljanjem lahko zagotovite, da se vaši oglasi prikazujejo ljudem, ki so se že prej zanimali za vašo blagovno znamko. In na podlagi pretekle interakcije lahko prilagodite, kar vidijo.

OBJAVA BANNERJEV – CENE

povprečne cene za objavo oglasne pasice / bannerja ter ceniki

8 – 11 €/1000 prikazov

Kontaktirajte medije za objavo oglasne pasice (ponudbe / cene)

medijdosegcena ogalševanja
rtvslo.si590.0008 eur / 1000 prikazov
dnevnik.si6.565.87311 eur / 1000 prikazov
24ur.com990.0009.90 eur / 1000 prikazov
viva.si100.658300 eur / mesec
dolenjskilist.si54.000350 eur / mesec
druzina.si120.000327 eur / mesec
m.delo.si50.0418 eur / 1000 prikazov
*podatke o dosegu medijev smo pridobili neposredno od medijev oz. njihovih ponudb za objavo oglasne pasice oz. banerja. Zavedati se morate, da mediji v večini primerov ponudijo tudi popust na te cene in dodajo bombončke, kot so denimo objava na Facebook strani in dodatni popusti pri zakupu drugih oglaševalskih paketov.

Kontaktirajte preverjene ponudnike za objavo bannerja (ponudbe / cene)

Spletno oglaševanje – Cenik za oglaševanje na spletu in povprečne cene za content / inbound vsebinski / digitalni marketing

Cena je seveda odvisna od tega, na kateri spletni strani se vaša objava nahaja, ali je njena pozicija vidna ob brskanju čez celotno spletno stran portala in kako obsežna je. V večini primerov se cena izoblikuje na podlagi vrste vašega prikaza, števila prikazov ter dolžine.

Povprečna cena za vsebinski PR članek, ki ga pripravi naročnik sam, znaša 700 evrov, ob izpostavljenosti na naslovnici za 1 teden.

Kako mora izgledati PR članek, kakšne vse oblike oglaševanja lahko izberete in vse podrobnosti se pozanimate pri posameznem mediju ali preprosto povprašate tu.

oglaševanje
Na spletu lahko oglašujete preko številnih platform. Pomembno je nenehno slediti generaciji Z.

Kakšna je razlika med oglasi za tisk in spletnimi oglasi?

Oglasi v časopisih na papirju temeljijo na dosegu. Doseg se izračuna kot naklada, pomnožena s številom krat, ko je revija „predana naprej“. Vključujejo se nekatera ugibanja in točni podatki skoraj nikoli niso zbrani.

S spletnim oglaševanjem pa je prav to nasprotno! Z natančnostjo treh decimalnih mest natančno določite, kdo je videl vaš oglas, kako dolgo si ga je ogledoval in kakšen je bil učinek oglasa. Pravzaprav lahko vidite, kako si je gledal ogledal vaš oglas in katere povezave je nato kliknil. Prav tako boste lahko videli, ali si je vaš oglas ogledal na računalniku, na tabličnem računalniku ali mobilnem telefonu. Digitalni oglas lahko poleg merljivosti vsebuje veliko večpredstavnostne vsebine ali prilagojene informacije.

Vrste oglasov na spletu

Oglas v pravilnih dimenzijah praviloma pripravite sami. Kot druge opcije oglaševanja lahko izberete tudi:

  • Video oglas
  • Razširljiv oglas
  • Celostranski oglas
  • Terminski zakup ozadja (mere: odvisno od ponudnika)
  • PR članek ali advertorial (lahko vam ga pripravijo oni ali ga pripravite sami in vam ga pregledajo oni in je na njihovi strani pozicioniran v ospredju en teden)

Standardni oglasni formati so običajno v merah: 300 x 250 px, 728 x 90 px, 160 x 600 px, lebdeči oglasi, razširljivi oglasi in video oglasi oziroma 3D animacije. Veliko se jih odloči tudi za opcijo pasice, kjer so standardne velikosti: 320 x 50px, 300 x 50px, 300 x 250px in 216 x 36 px.

Ne samo to, odločite se lahko tudi za pasice. Katera je najboljša oblika oglaševanja in na katerem mediju je najbolje oglaševati za vaše podjetje preverite tu.

Seznam spletnih medijev in portalov, kjer lahko oglašujete: Preverjeni ponudniki za content spletno oglaševanje na spletu

Spodaj si lahko ogledate seznam medijev, kjer lahko oglašujete svoj PR članek, se odločite za advertorial ali si zakupite medijski prostor v obliki pasice na njihovi spletni strani.

Digitalni marketing – PR Članek: 

  • delo.si | 1000 eur | 7 dni| Članek pripravi naročnik ali medij
  • rtvslo.si | 900 eur | 7 dni |Članek pripravi naročnik
  • dnevnik.si | 700 eur | 7 dni |Članek pripravi naročnik
  • siol.net |600 evrov | 7 dni| Članek pripravi naročnik
  • 24ur.com |500 evrov| 5 dni |Članek pripravi naročnik
  • njena.si 350 eur |7 dni| Članek pripravi naročnik
  • nova24tv.si |500 eur |1 dan| Članek pripravi naročnik
  • svet24.si : 700 eur|7 dni| Članek pripravi naročnik
  • ekipa24.si: 500 eur |7 dni| Članek pripravi naročnik
  • najstnica.si | 150 eur |7 dni| Članek pripravi naročnik

PONUDNIKI SPLETNEGA OGLAŠEVANJA (mediji in agencije) se brezplačno vpišite tukaj

posredujemo vam stranke ?
največ strank v SLO ?
brezplačen vpis ?


Od česa je odvisna cena?

Cena je odvisna od tega, ali se odločite za PR članek ali za pripravo advertorial članka. Advertorial članek je članek, pripravljen s strani medija. Spletni medij lahko le prilagodi vaš članek glede na bralne navade njihovih bralcev ali spiše celotni članek na podlagi vaših poslanih izhodišč.

Običajno je članek en teden viden v ospredju, nato pa se ga odstrani iz mesta izpostavitve, vendar še vedno ostane v arhivu ter je še vedno dostopen uporabnikom za branje. V večini primerov je advertorial dražji od PR članka, saj ima višjo pozicijo na strani.

Ob odločitvi za PR članek premislite tudi o tem, da bi hkrati objavili tudi advertorial članek ali se odločili za pasice, saj so rezultati bistveno boljši, če se na spletu pojavite bolj kontinuirano in pogosteje.

Digitalni marketing – pasice:

Običajno lahko pri pasicah za spletno oglaševanje izbirate med:

  • Nebotičnik (mere: 160 x 600 px)
  • Zgornja pasica (mere: 728 x 90 px)
  • XL pasica (mere: 300 x 600 px)
  • Kocka (mere: 300 x 350 px)
  • Billboard (mere: 970 x 250 px)
  • 3D Billboard (mere: 970 x 250 px)
  • 3D kocka (mere: 300 x 250 px)
  • Mali lebdeči oglas (mere: 250 x 250 px)
  • Veliki lebdeči oglas (mere: 500 x 500 px)
  • Banderola (mere: običajno v meri 1920 x 150 px)
Od česa je odvisna cena?

Cena se običajno giblje za klasične pasice 728 x 90 px in pozicijo vstopne strani, cena pa je v večini opredeljena glede na 1000 prikazov ali kot mesečni zakup medijskega prostora. V spodanji tabeli si oglejte primere cen za objavo bannerjev, ki smo jih pridobili neposredno od omenjenih medijev.

  • rtvslo.si| Doseg: 590.000| 8 eur
  • dnevnik.si | Doseg: 6.565.873 |11 eur
  • 24ur.com | Doseg: 990.000| 9.90 eur
  • viva.si | Doseg: 100.658 | 300 eur (/mesec)
  • dolenjskilist.si |Doseg: 54.000 |350 eur (/mesec)
  • druzina.si |  Doseg: 120.000 |327 eur
  • m.delo.si | Doseg: 50.041 | 8 eur (cena na prikaz)
inbound marketing
Oglaševanje na spletu je le ena izmed mnogih oblik oglaševanja preko katerih lahko dosežete vaše stranke.

Trendi in ideje za vsebinsko oglaševanje na spletu

Učinkovite tržne strategije lahko povečajo prodajo in splošno rast vašega podjetja. Uvedba trendov vam lahko pomaga hitreje pritegniti in razveseliti potencialne stranke ter jim ponuditi zaupanje v vašo blagovno znamko. Povezanost in zaupanje, ki ga gradite s svojimi strankami, sta odvisna od vrednosti in izkušenj, ki jih ponujate.

Vsebinski marketing vam pomaga, da pritegnete svoje potencialne stranke in jih z ustreznimi in koristnimi vsebinami ciljate, da obiščejo vaše spletno mesto, ciljno stran ali strani družbenih medijev. Podrobneje si oglejmo 9 najboljših trendov inbound marketinga in si oglejmo, kako lahko z vplivom na te trende popeljete svoje podjetje na naslednjo stopnjo rasti.

#Trend št.1 – video marketing za vključitev ciljne publike

Ustvarjanje videoposnetkov in video trženje bosta eden najboljših trendov vsebinskega marketinga. Po podatkih raziskave strank, je video vsebina dobila najvišjo uvrstitev, saj se počutijo najbolj zbližani z osebo na drugi strani.

#Trend št. 2 – mikro-influencerji z več sledilci

Najem mikro influencerjev za vašo naslednjo promocijsko kampanjo je odlična strategija inbound marketinga. To so posamezniki od 5.000 do 10.000 sledilcev na družbenih medijih. So dobro poznani in lahko vplivajo na ljudi, s​​aj se izjemno trudijo, da bi dobili več sledilcev in zadovoljili svoje sedajšnje.

Lahko sodelujete z mikro-influencerjem, da promovirate svojo blagovno znamko in dosežete ciljno publiko in ne množice. Partnerstvo z mikro-influencerjem v vaši niši vam pomaga doseči boljšo prodajo in višjo stopnjo angažiranosti.

#Trend št.3 – vsebine, ki so prilagojene mobilnim napravam

Interaktivna vsebina uporabnikom omogoča sodelovanje in ukrepanje. Vključuje lahko kvize za ocenjevanje, ankete, ponovitev, direktno vzpostavitev stika in interaktivno infografiko. Vaši uporabniki tako lahko sodelujejo z vami in se počutijo kot del vaše »družine«.

#Trend št.4 – oglaševanje na platformah, ki so generaciji Z najbližje

Generacija Z? To so milenijci, rojeni med letoma 1995 in 2010, ki so rojeni v času tehnologije. Znani so po tem, da je njihova pozornost res kratka, ker hitijo naprej in da imamo njihovo pozornost največ 8 sekund. To je kratek čas, ko jih moramo ujeti, zato je pomembno, da jih spremljamo na vsakem koraku in se gibljemo tam, kje so oni. Tudi na najnovejših platformah, kot so TikTok, Pinterest, Apple Ads …

#Trend št.5 – uporabite virtualno resničnost

Navidezna resničnost si ogleda računalniško ustvarjen resničen scenarij. Virtualna resničnost (VR) je simulirana izkušnja, ki je lahko podobna resničnemu svetu ali popolnoma drugačna.

Tudi oni vplivajo na vaše življenje. Ste kdaj na Facebooku gledali 360 ° video? To je VR. Aplikacije virtualne resničnosti lahko vključujejo zabavo in izobraževalne namene. Te aplikacije ponujajo različne izkušnje, a naredijo velik korak v marketinškem svetu.

virtualna realnost
Pri oglaševanju je vedno pomembno, da se znate diferencirati od konkurence. Ena izmed možnost je lahko tudi virtualna resničnost, ki jo lahko uporabite v številnih oblikah oglaševanja.

Spletno oglaševanje: Pogosta vprašanja in odgovori za vsebinsko oglaševanje na spletu

Ali se mora moje podjetje oglaševati tudi na spletu?

Večina podjetij se mora oglaševati na neki stopnji –  za marsikoga bodo tudi PR, dogodki, neposredna prodaja, trženje po e-pošti in uporaba socialnih medijev dosegli tudi odlične rezultate. Trenutno je spletno oglaševanje najbolj stroškovno učinkovit in najlažji način za doseganje velikega občinstva; nacionalne medijske publikacije izgubljajo bralce. Kljub temu pa se lokalni časopisi in revije še vedno pogosto berejo, nekateri strokovni časopisi pa lahko dosežejo tudi znak, če želite doseči nišno občinstvo.

Zakaj oglaševanje s plačilom na klik?

Oglaševanje s plačilom na klik je tudi koristen način za prepoznavnost niše ali lokalnega podjetja. Glede oglaševanja – verjetno se strinjate, da je je Coca Cola ena najbolj prepoznavnih pijač, ko pomislimo na to, da smo žejni? Že nekaj let se uvršča na vrhunec slave, a kljub temu velik del svojega proračuna namenja oglaševanju – zakaj? Ker se na trgu preprosto moraš gibati, tudi ko si na vrhu, sicer lahko kmalu potoneš v pozabo, tega tveganja pa si nihče ne želi prevzeti.

Koliko proračuna naj namenim za spletno oglaševanje?

Razmislite o tem, koliko običajno porabite za trženje in kako učinkovito je glede na vaše poslovne cilje. Ocenite, kaj počnejo vaši konkurenti – če se močno oglašujejo, boste morda morali storiti enako, da se vaše sporočilo sliši.

Razmislite tudi, kako daleč ste od doseganja svojih ciljev. Če na primer predstavljate nov izdelek znotraj povsem nove blagovne znamke, ki jo ljudje še ne poznajo, boste morda morali porabiti veliko, da ustvarite ozaveščenost.

Preberite še: Najboljši slovenski kuharski blogi

Spletno oglaševanje vam omogoča upravljanje in nadzor stroškov. Z merjenjem rezultatov lahko izboljšate svoje spletne kampanje in izboljšate njihovo donosnost naložbe.

Kako mora izgledati članek za digitalni marketing, ki ga pripravim sam?

Običajna struktura članka, ki ga pošljete spletnemu mediju, vsebina kratek naslov (do 100 znakov skupaj s presledki, kratek uvod, podnaslovi in vodilno besedilo (ki običajno nima omejitve). Za vsebino vam svetujemo, da jo razbijete s fotografijami, saj je tako celotni članek bolj berljiv. Besedilo mora pred pošiljanjem biti lektorirano. Vsaka medij ima nato še dodatna navodila za članek oziroma advertorial, zato se je pred pisanjem dobro o njih pozanimati pri izbranem mediju. Kako se tega lotijo drugi, lahko preverite tu.

Katera orodja se uporabljajo za digitalni marketing?

Za prvi stik se poleg advertorialov in PR člankov uporabljajo tudi družbena omrežja, e-maili, blogi/spletne strani, sledenje analitiki spletnih strani, SEO optimizacija, e-knjige, grafika s pozivi k dejanju in ciljne strani.

Kontaktirajte preverjene ponudnike za spletno oglaševanje (ponudbe / cene)









ocena bralcev
5 od 1