Grafični oblikovalec 

Grafični oblikovalec lahko opravlja veliko različnih vrst grafičnega oblikovanja. Lahko oblikuje elemente celostne grafične podobe, promocije ali reklamne tiskovine, ilustracije ali obdelavo fotografij, publikacije, oblikovanje spletnih elementov in marsikaj drugega. Zato moramo pri iskanju grafičnega oblikovalca upoštevati katero vrsto grafičnega oblikovanja potrebujemo.

GRAFIČNI OBLIKOVALEC: CENE

povprečne cene za grafično oblikovanje in ceniki

15-30 EUR/h

Kontaktirajte preverjene grafične oblikovalce (ponudbe / cene)

grafični design, napitek, sok

Koliko stane grafični oblikovalec (povprečna cena / ceniki)?

Povprečna cena grafičnega oblikovalca je med 15€ – 30€/h, ki pa je odvisna od vrste grafičnega oblikovanja potrebnega za izdelavo. Ceno je zaradi tega zelo težko posplošiti. Grafično oblikovanje lahko stane že od približno 10€ (e-knjige, e-katalogi,…) pa vse do 1000€ ali več (celostne grafične podobe). Za grafične oblikovanja kot so vizitke, ceniki, jedilni listi, menuji, transparent, zastava, diploma, priznanje, darilni bon, kupon, avto nalepka itd. boste odšteli nekje med 30€ – 100€. Medtem ko boste za embalažo, jumbo plakat, katalog, prospekt, brošura, logotip itd. odšteli nekje med 100€ – 300€. Celostne grafične podobe pa lahko stanejo tudi 1000€ in več.

grafični design, del obraza

Preverite tudi: GRAFIČNO OBLIKOVANJE: CENIK / ANALIZA CEN OBLIKOVALCEV

Kateri so najbolj iskani / najboljši grafični oblikovalec?

V Sloveniji je ogromno grafičnih oblikovalcev: Mediaplaj Marko Mavec s.p., AGD grafično oblikovanje, BURGER DESIGN oblikovanje in izris prostora Boštjan Burger s.p., Grafično oblikovanje Miha Dominik Puc s.p., Grafično oblikovanje Sebastijan Cvetković s.p., FLAVEE Štefan Košir s.p., Industrijsko in grafično oblikovanje Blaž Bajželj s.p., Grafično oblikovanje Kristijan Mitić s.p., Gigodesign oblikovanje in komunikacije d.o.o., Ilustracija in grafično oblikovanje Bogdana Krušič s.p., Studio identiteta grafično oblikovanje Katja Pirc s.p., …


GRAFIČNI OBLIKOVALCI se brezplačno vpišite tukaj

posredujemo vam stranke 📸
največ strank v SLO 🙏
brezplačen vpis 👀


…Vektor grafično oblikovanje Grega Bulog s.p., Grafično oblikovanje in arhitekturno svetovanje Barbara Rožić s.p., Grafično oblikovanje Jernej Kramberger s.p., Grafično oblikovanje Ana Ugrin s.p., Future Art studio za arhitekturno, grafično in Web oblikovanje d.o.o., Industrijsko in grafično oblikovanje Martin Šoštarič s.p., Pajac podjetje za grafično in industrijsko oblikovanje d.o.o., Emigma Media d.o.o., Grafično oblikovanje Vasja Lebarič s.p., Grafično oblikovanje Mija Zorec s.p. in mnogi drugi. Najbolje pa je, da se obrnete kar na omisli.si/oblikovalca, kjer so zbrani vsi preverjeni in ocenjeni grafični oblikovalci in s tem prihranite na vašem času in denarju.

grafično oblikovanje, črke

GRAFIČNI OBLIKOVALCI se brezplačno vpišite tukaj

Trendi grafičnega oblikovanja

Grafično oblikovanje je čedlje bolj popularno, zato se hitro razvijajo vedno novi trendi, ki jih grafični oblikovalc pretvori v realnost. Nekateri izmed trendov so: abstraktni 3D in žive barve, multisenzionalne vsebine, organski videz in občutek, ukrepanje na področju trajnosti in mnogi drugi.

Abstraktni 3D in žive barve

Ta trend spodbuja posodobitev programske opreme, ki ima demokratizirano tehnologijo 3D uporabljeno. Opazno je da večina modelov ustvarja občutek 3D, tako da ustvarja globino slojev tipografije, slik in abstraktnih oblik, ki pogosto odražajo blagovno znamko podjetja. To je pogosto seznanjeno s svetlimi, živimi barvami in gradienti, kar lahko vrjamem, da bo postalo močan trend tudi v naslednjem letu.

Neonski, fluorescenčni žarki in svetle žive barve so še naprej najpomembnejši oblikovalci, ki bodo pomagali oblikovanju izstopati. S priljubljeno digitalno uporabo ali posebnimi barvami za tisk dodajanje subtilnih gradientov pomaga, da se barve počutijo živo in dajo oblikovanju mladosten in v prihodnosti optimističen estetski izgled.

3D grafično oblikovanje

Multisenzionalne vsebine

Načrtovanje gibanja in gibljive slike postajajo bolj priljubljene kot fotografije. V grafičnem oblikovanju gibanja se je povečala obdelava in izrazi v klasični animaciji s ključnimi okviri. Blagovne znamke se vedno bolj zavedajo, kako pomemben je dober dizajn gibanja. Ne le kot orodje za poenotenje vseh vidikov njihovega oblikovanja, temveč tudi pri nadaljnjem sporočanju njihovih ključnih sporočil.

Ko se naša pozornost skrajša in se nam poveča želja po takojšnjem zadovoljevanju, bomo videli veliko več blagovnih znamk, ki vlagajo v premikajoče se vsebine. V prihodnosti bodo blagovne znamke verjetno poskušale pridobiti prepoznavnost za svoj slog grafike gibanja ali zvok blagovne znamke.

Organski videz in občutek

Vedno več oblikovanja blagovnih znamk in embalaže se osredotoča na organsko, pomirjujoče in naravno. Trenutno se ta trend le stopnjuje. To je odziv na negotov odnos z našim vse bolj izčrpavajočim planetom. Vsi hrepenimo po večji odprtosti in preglednosti in vidimo, da na to vplivajo vrsta, barva, ilustracije, embalaža in oblikovanje izdelkov. Zato podjetja s tehnološkimi izdelki sprejemajo estetiko in materiale, ki so po navdihu narave in v skladu z našimi domovi.

organski letaki

Ukrepanje na področju trajnosti

Osredotočenost na trajnost trenutno ne vpliva samo na to, kako izgledajo dizajni, ampak na sam postopek oblikovanja. Več blagovnih znamk poskuša pozitivno prispevati s prehodom na inovativne pristope k pakiranju, kot je uporaba recikliranih ali etično pridobljenih materialov. Vrste črnil, ki jih uporabljamo, različni zaključki, ki jih vidimo, in materiali, ki jih določimo, prispevajo k bolj oblikovanemu trendu oblikovanja in to bo postalo zagon v letu 2020. Globalno vprašanje trajnosti in vpliva na podnebne spremembe je ena od pomembnih tem, ki sega skozi kreativne misli vseh oblikovalskih in proizvodnih skupin. Ko oblikovalci prevzamejo več odgovornosti pride do želje po iskanju trajnostnih materialov, tehnik in dodelave.

sustainability

Preverite tudi: POCENI TISKARNA? ANALIZA CEN TISKARJEV ZA TISK (NA MAJICE, VIZITK, NALEPK, LETAKOV, NA PLATNO, …)

Pogosta vprašanja za grafične oblikovalce

Kaj je grafično oblikovanje?

Grafično oblikovanje je način predstavljanja idej z vizualno in tekstovno vsebino. Je ustvarjalni proces, ki najpogosteje vključuje stranko in grafičnega oblikovalca ter se zaključi s produkcijsko obliko (programsko izdelek, tiskalniški ispis,…).

Kaj so prednosti dobrega grafičnega oblikovanja?

Prednost dobrega grafičnega oblikovanja je, da je individualno prilagojeno potrebam stranke ali podjetja. To vključuje primerno uporabniško izkušnjo, uporabljene barve in elemente ter podobno.

Kaj potrebuje oblikovalec da lahko začne z oblikovanjem?

Najbolj idealno je, da stranka pripravi BRIEF s smernicami za oblikovanje, ki jih grafični oblikovalec potrebuje. Sicer pa je najbolj pomembna komunikacija stranke z oblikovalcem, saj vam bo le ta znal povedati zahteve za vrsto grafičnega oblikovanja ki jo potrebujete. Za grafične oblikovalce, ki še niste šli na svoje, preverite tukaj

grafični poster

Preverite tudi: RAČUNOVODJA: ZAKAJ GA POTREBUJEMO IN KOLIKO STANE RAČUNOVODSTVO?

Kontaktirajte preverjene grafične oblikovalce (ponudbe / cene)



VPRAŠAJTE MOJSTRE S PODROČJA


Naša skupnost šteje skupaj s preverjenimi ponudniki storitev preko 60.000 članov >> Vprašajte nas karkoli glede brane tematike v tem članku.

vprašajte mojstra s področja


Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 1 Povprečje: 5]