Naša ekipa Omisli.si je že preverila tega ponudnika, zato mu lahko zaupate. Preverili smo:
Ta ponudnik vrne denar, vas oprosti plačila oz. ponudi popust, če storitev ne bo opravljena tako, kot ste bili z njim dogovorjeni.
Oprostitev sorazmernega deleža plačila (do 1000 €) lahko od ponudnika zahtevate, če:
Več o garanciji zadovoljstva tukaj.
Gradimo moderne spletne strani, interaktivne spletne trgovine in aplikacije, enostavne za uporabo. Ne ustavimo se pri "dovolj dobro", temveč pri "izjemno". Ne glede na težavnost.
Svetujemo iz izkušenj, programiramo iz strasti in digitalno kreiramo, ker si ne znamo predstavljati, da ne bi.
Spletna stran, narejena po meri:
• www.studentski-tolar.si
• www.cyrus-watches.ch
Spletna trgovina (+ povezovanje z rač. programom):
• www.energijabikes.com
• www.lima-medical.com
Mobilna aplikacija:
• www.chipolo.net/sl
• www.nuitapp.com
• www.gardentags.com
Programiranje celotnega sistema in iOS aplikacije:
• www.stocktraderapp.net
Booking stran:
• www.beerway.si
E-učilnica:
• www.bodyatwork.si
Hitro se odzivamo, ko nas potrebujete in hitro rešujemo probleme.
Kar so za vas ovire, so za nas izzivi.
TOP 10 izbor najboljši ponudniki za pisanje besedil (copywriting) je narejen na podlagi ocen preteklih strank in preko 43 drugih dejavnikov kvalitete, ki vplivajo na Omisli.si rang za leto 2024. Seznam osvežimo vsak dan.
Če poznate ponudnika za pisanje besedil (copywriting) in menite, da manjka na seznamu, mu posredujte to povezavo.
Tekstopisec ali copywriter (angleški izraz) je oseba, ki piše prispevke. Kakšni so ti prispevki, njihova tema ipd. pa je odvisno od povpraševanja. Copywriter namreč nudi storitev pisanja različnih člankov, glede na to, kar stranka potrebuje. Članki so torej lahko poljudnoznanstvena besedila, znanstveni ali akademski članki, SEO ali PR članki, oglasi, dopisi, ipd. Le-ti so lahko potem objavljeni na internetu, na spletnih straneh trgovin ali drugih podjetij, v knjigah, itd.
Tekstopisje ali copywriting je običajno asociiran z digitalnim marketingom oz. drugačnimi oblikami trženja.
Primarni cilj copywriter-ja je napisati estetsko in vsebinsko dovršeno strokovno besedilo, ki bo pritegnila pozornost potencialnih strank in jim podala koristne informacije, ki jih morda iščejo. Avtor besedila mora poznati področje o katerem piše in mora imeti dovolj znanja s področja pisanja, ekonomije (predvsem marketinga) in seveda storitve, ki jo poskuša v tekstu predstaviti.
Oba termina se običajno uporabljata za isto stvar, le da je beseda »copywriter« nekoliko bolj mednarodna. V slovenščini je tekstopisec vsak, ki piše tekst. V ožjem pomenu besede, gre za nekoga, ki piše besedila z ekonomsko vsebino oz. marketinškim učinkom, torej copywriter-ja.
Tekstopisci poskrbijo za predstavitev storitev ali izdelkov s pomočjo marketinških besedil, promocije (oglasi na spletni strani, akcijske ponudbe, novice …). Po želji se pripravijo tudi reklamni plakati oz. panoji in podobno gradivo.
Delo zajema pripravo, pisanje, urejanje in lektoriranje poljudnoznanstvenih besedil, znanstvenih ali akademskih članke, SEO ali PR člankov, oglasov, dopisov, ipd. Le-ti so lahko potem objavljeni na internetu, na spletnih straneh trgovin ali drugih podjetij, v knjigah, itd.
Cilj copywriter-ja je napisati estetsko in vsebinsko dovršeno strokovno besedilo, ki bo pritegnila pozornost potencialnih strank in jim podala koristne informacije, ki jih morda iščejo.
Na naši spletni strani smo vam pripravili seznam preverjenih ponudnikov storitve. Večina vam bo z veseljem tudi brezplačno svetovala in odgovorila na morebitna vprašanja.
S pisanjem različnih besedil se dandanes ukvarja marsikdo, a to še ne pomeni, da svoje delo opravljajo kvalitetno. Ker gre za pisanje vsebine, ki je lahko ključnega pomena za vaše poslovanje, vam svetujemo, da za delo najamete strokovnjaka. Na naši spletni strani smo zbrali preverjene ponudnike storitve, ki vam bodo z veseljem svetovali in odgovorili na morebitna vprašanja.
Pisanje člankov se morda na prvi pogled zdi lahka naloga, a je tekst potrebno ne le pripraviti in napisati, ampak tudi urediti in lektorirati. Ker gre za obliko pisanja, ki zahteva veliko predznanja z določenih področij in običajno tudi dodatno raziskavo teme ali trga, vam svetujemo, da se obrnete na strokovnjaka. Na naši spletni strani smo zbrali preverjene ponudnike storitve, ki vam bodo z veseljem svetovali in odgovorili na morebitna vprašanja.
Ostali razlogi, zakaj želite za to najeti nekoga drugega: prihranili boste veliko časa, ne bo vam potrebno delati dodatnih raziskav, večina podjetij ima svojega tekstopisca, saj le-ti opravijo raziskave hitro in učinkovito ter bolje zajamejo bistvo, ker na vaše storitve gledajo skozi oči potencialnih klientov.
Da. Naloga vsakega copywriter-ja je priprava estetsko in vsebinsko dovršenih besedil, ki bodo služila marketinškim namenom – pritegnila potencialne kupce in jih informirala o vaši storitvi. Dobra reklama nedvomno lahko izboljša poslovanje.
Tekstopisec bo temeljito raziskal poslovni trg in vzdrževal komunikacijo z vašimi strankami. Zaradi izkušenj s SEO metodami, socialnimi mediji ter trenutnimi trendi trženja, bo z nepristranskim pogledom pripomogel k boljšemu poslovanju.
Dober copywriter je nekdo, ki ni le vešč pisanja različnih besedil v željenem jeziku, ampak ima tudi potrebno znanje s področja marketinga. Besedila, ki so namenjena marketingu imajo določene lastnosti, ki so značilne le za to vrsto besedil in marsikdo se tega ne zaveda. Oseba mora imeti vso tehnično znanje, veliko pa pripomorejo tudi izkušnje na področju pisanja različnih besedil. Ker se časi hitro spreminjajo, je zaželeno tudi, da oseba konstantno izpopolnjuje in nadgrajuje svoje znanje s pomočjo izobraževanj ipd. na področju tekstopisja.
Dober tekstopisec bo znal pritegniti pozornost strank in jih spodbuditi k izbiri vaše storitve. Ne le, da ta oseba zna z besedami in pozna besedilne vrste, ampak mora biti tudi kreativna, inovativna in empatična. Le tako bo tekst dovršen in bo služil svojemu namenu.
Storitve se seveda razlikujejo od ponudnika do ponudnika – po navadi glede na njihovo znanje oz. usposobljenost. V mislih je potrebno imeti, da nihče ni mojster za vsa področja. Tekstopisci poskrbijo za predstavitev storitev ali izdelkov s pomočjo marketinških besedil, promocije (oglasi na spletni strani, akcijske ponudbe, novice …). Po želji se pripravijo tudi reklamni plakati oz. panoji in podobno gradivo.
Na tekstopisce se obrnemo, če potrebujemo poljudnoznanstvena besedila, znanstvene ali akademske članke, SEO ali PR članke, oglase, dopise, ipd. Le-ti so lahko potem objavljeni na internetu, na spletnih straneh trgovin ali drugih podjetij, v knjigah, itd. Delo zajema pripravo, pisanje, urejanje in lektoriranje besedila glede na vaše želje (namen teksta).
Glede na raziskave so tekstopisci najbolj iskani marca in oktobra, seveda pa je odvisno od tega kaj iščete in na katerega ponudnika se obrnete.
Cena storitve je odvisna od vrste besedila (npr. SEO članek, znanstveni članek, besedilo za spletno stran, pisanje e-novic …), njegove dolžine, namena in seveda od ponudnika. Na splošno se cene gibljejo med 5 – 70 € na stran. Okviren cenik lahko najdete na naši spletni strani ali pa se kar direktno obrnete na ponudnika – mu pošljete povpraševanje. Le-ta vam bo z veseljem tudi svetoval in odgovoril na morebitna vprašanja.
V več jezikih kot je vaša ponudba, več ljudi boste lahko dosegli. Tekstopisju v tujem jeziku se ne morete izogniti, če je vaše podjetje mednarodno in posluje v tujini ali če je vaša spletna stran prevedena v več jezikov.
Ko se odločate za copywriting v jezikih, ki jih sami niste vešči, bodite še bolj pozorni, da ste res našli kvalitetnega copywriter-ja, ki bo znal vaše zamisli vključiti tudi v tuj jezik.
V večini primerov je bolje, da so marketinška besedila napisana na novo, kot pa prevedena. Temu je tako zaradi njihove vsebine, ki se mnogokrat opira na kulturne reference, privlačne fraze in podobne metode, katerih namen je pritegniti bralca in ga prepričati v nakup izdelka/storitve.
Neizogibno je, da se bo v prevodu nekaj zgubilo – bodisi vsebinsko ali stilistično – zato vam svetujemo, da se tekst napiše posamično v vsakem jeziku posebej, četudi bosta zelo različna. Pomen sam je tukaj sekundarnega pomena, prioriteta je zagotovo marketing in spodbujanje poslovanja.
To je odvisno od vašega podjetja in namena teh besedil. Če poslujete izven Slovenije, potem zagotovo potrebujete tekstopisje v jezikih, kjer imate svoje poslovalnice. Vedno je dobra ideja tudi to, da imate možnost vsaj angleškega jezika, ki je trenutno svetovni »lingua franca« (mednarodno razširjen skupni jezik), kar pomeni, da četudi morda ne boste imeli vaših vsebin na voljo v maternem jeziku določenega kupca, bo le-ta še vedno lahko prebiral vaše članke v angleščini.
Spletne vsebine v tujih jezikih pa so praktične tudi za tista podjetja, ki morda niso mednarodna, še posebej če se ukvarjajo s storitvami, ki jih morda iščejo turisti oz. drugi tujci, ki so se znašli v naši državi.
Ker gre za pisanje vsebine, ki je lahko ključnega pomena za vaše poslovanje, vam svetujemo, da za delo najamete strokovnjaka. Na naši spletni strani smo vam pripravili seznam preverjenih ponudnikov. Večina vam bo z veseljem tudi brezplačno svetovala in odgovorila na morebitna vprašanja glede tekstopisja.
Cena storitve je odvisna od vrste besedila, njegove dolžine, namena in seveda od ponudnika. Okviren cenik lahko najdete na naši spletni strani ali pa se kar direktno obrnete na ponudnika – mu pošljete povpraševanje. Le-ta vam bo z veseljem tudi svetoval in odgovoril na morebitna vprašanja.
Začetna cena je 10 €/stran, razlikuje se predvsem od željenega tujega jezika pa tudi od kvalitete članka, njegove zahtevnosti in izkušenosti tekstopisca.
Članki so navadno krajša besedila, ki jih zasledimo predvsem v časopisih, revijah, ipd. Kot pri vseh besedilnih vrstah, tudi članek delimo na podkategorije glede na njegov namen oz. ciljne bralce.
Znanstveni članek je vrsta članka, ki poda informacije na podlagi znanstvene raziskave in izhaja iz znanstvene teorije ali problema. Pred objavo so takšni članki recenzirani, saj drugače niso veljavni. Recenzent je nekdo, ki je priznan vodilni strokovnjak s področja, ki ga članek naslavlja.
Strokovni članek je vrsta članka, ki splošno obravnava določeno temo ali problem iz stroke oz. prakse. Predstavi nam že znano problematiko in poudarja širjenje znanja in dosedanje rezultate. Gre za strokovno, vendar ne znanstveno stališče avtorja. Ti članki niso recenzirani, so pa ključnega pomena v vsaki stroki.
Akademski članek je vrsta članka, ki se pojavlja v akademskih krogih – torej predvsem na univerzah. Avtorji in uredniki so strokovnjaki na področju o katerem pišejo, jezik članka pa je striktno formalen in pogosto vsebuje žargon. Običajno so objavljeni v priznanih znanstvenih, akademskih, ali tehnoloških revijah.
Akademski članek je običajno tudi strokovni ali znanstveni članek, medtem ko ne moremo za vsak znanstveni ali strokovni članek reči, da je tudi akademski.
Če potrebujete znanstveni, strokovni ali akademski članek, potem najverjetneje poznate strokovnjaka iz danega področja oz. ste sami strokovnjak na tem področju. Preverite pri prejšnjem vprašanju kako se posamezne vrste razlikujejo.
Potrebno je tudi omeniti, da te vrste besedil pišejo strokovnjaki. Če niste strokovnjak z določenega področja, se morda pisanja takšnih besedil ne lotite oz. če ste študent, ki potrebuje akademski članek za oceno, iščete storitev, ki je v Sloveniji ilegalna – vsa dela, ki jih oddate na univerzi bi naj bila izključno vaša stvaritev.
Ker gre za pisanje vsebine, ki je lahko ključnega pomena za vaše poslovanje, vam svetujemo, da za delo najamete strokovnjaka. Na naši spletni strani smo vam pripravili seznam preverjenih ponudnikov. Večina vam bo z veseljem tudi brezplačno svetovala in odgovorila na morebitna vprašanja.
Cena storitve je odvisna od vrste besedila, njegove dolžine, namena in seveda od ponudnika. Ker gre za zelo zahtevne tekste, ki vsebujejo strokovno terminologijo, je to zagotovo ena najdražjih storitev v copywriting-u. Pozorni bodite pri izbiri ponudnika in v tem primeru ne varčujte, saj to besedilno vrsto lahko spišejo le strokovnjaki z izbranega področja, ki jih običajno ni lahko najti, članki pa običajno terjajo dolgotrajne raziskave.
Med kreativno pisanje uvrščamo pisanje knjig, zgodb, oglasov, sloganov, ponudbe, ipd. Gre za tekste, ki nimajo nujno točno določene oblike ali stila ter od avtorja zahtevajo ustvarjalnost in edinstvenost.
Kreativno pisanje se razlikuje predvsem po tem, da ima avtor običajno več svobode pri pisanju. Čeprav nima nujno točno določenega formata ali stila, ki bi se ga moral držati, pa to ne pomeni, da pri kreativnem pisanju ne obstajajo nobena pravila.
Kreativno pisanje je lahko dosti bolj zahtevno od stalnih besedilnih vrst, saj od pisca zahteva več ustvarjalnosti in unikatnih idej.
Primarni cilj je ustvariti nekaj novega, nekaj posebnega. To je ključen element marketinga, saj z inovativnostjo in privlačnimi zgodbicami ali slogani pridobivamo na prepoznavnosti podjetja in njegovemu ogledu.
Seveda. Tukaj je nekoliko več manevrskega prostora kot pri drugih, bolj stalnih besedilnih vrstah. Če ste po naravi ustvarjalni in polni idej, si lahko sami omislite slogan za vaše podjetje ali pa napišete reklamo.
Kljub temu, da kreativno pisanje dopušča večje odstopanje od klasičnih ustaljenih besedilnih vrst, je potrebno poudariti, da sta pravopis in primernost besedila še vedno ključnega pomena, zato svetujemo posvet vsaj z lektorjem, idealno pa sodelovanje z izkušenim copywriter-jem, s katerim boste našli idealne rešitve glede na vaše potrebe.
Ker gre za pisanje vsebine, ki je lahko ključnega pomena za vaše poslovanje, vam svetujemo, da za delo najamete strokovnjaka. Na naši spletni strani smo vam pripravili seznam preverjenih ponudnikov. Večina vam bo z veseljem tudi brezplačno svetovala in odgovorila na morebitna vprašanja.
#Kakšne so cene storitve?
Cena storitve je odvisna od vrste besedila, njegove dolžine, namena in seveda od ponudnika. Okviren cenik lahko najdete na naši spletni strani ali pa se kar direktno obrnete na ponudnika – mu pošljete povpraševanje. Le-ta vam bo z veseljem tudi svetoval in odgovoril na morebitna vprašanja.
Okvirno se cene gibljejo med 20 – 45 €/stran, odvisno od kvalitete članka, njegove zahtevnosti in izkušenosti tekstopisca.
Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje, ki ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.
Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.
S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.
Iščete delo in si želite več zaslužka?
Včlanite se v največji posredovalnik povpraševanj in ponudb v Sloveniji.
Brezplačen vpis, zato pohitite z registracijo.