Zakaj si je dobro omisliti dobrega tekstopisca? Vsaj 14 razlogov ZA 

ocena bralcev
5 od 1

Dober tekstopisec je most do vaših kupcev, ki zbližuje ter povezuje prave stvari in prave ljudi na avtentičen način. O tej pomembni temi smo se pogovorili s preverjenim ponudnikom za pisanje besedil, BN Kreativ, komunikacijske storitve. Tole so nam povedali ?? …

Učinkovita komunikacija izboljšuje vaš posel in osrečuje vaše kupce. Dober tekstopisec bo vaše poslanstvo opisal na način, da bodo ljudje prebrali, še preden se bodo odločili, da bodo ? in vas pristno spoznali, še preden vas bodo osebno spoznali ?. Proaktivno bo mislil na vas in vas zalagal z vedno novimi in izvirnimi idejami glede priložnosti komuniciranja, povezovanja z drugimi in iskanja novih prodajnih priložnosti.

Zahtevaj ponudbe za pisanje besedil

Učinkovita komunikacija izboljšuje vaš posel in osrečuje vaše kupce.

Ste mogoče kdaj zaznali trenutek, ko se vam je zdelo, da niste našli najboljših besed za opis vašega odličnega izdelka ali storitve in ob tem pomislili, kako dobro bi bilo imeti nekoga, ki bi to hitro in strokovno opravil namesto vas? Da bi dobili pomočnika, ki bi se s srčnim veseljem poglobil v vašo dejavnost in poiskal najboljše besede in izvirne ideje za vaše komunikacijske rešitve – od predstavitvenih besedil (za spletne strani, brošure, letake …) do oglaševanja (besedila za tiskani, radijski, TV-oglas, zunanja oglaševalska mesta …) in odnosov z javnostjo (obvestilo za javnost, PR-članek, intervju, govor …). In vse to, medtem ko vi delate to, v čemer ste najboljši in vas za komunikacijo več ne skrbi .

Vrednost vašega dela je to, kar ljudje povedo o vas, vašem izdelku in storitvi, ko vas ni v zraven ?

Bi to res radi prepustili naključju ali bi raje imeli zapisano ponudbo tako, da bi ljudem pomagala reševati njihov problem? 

14 razlogov zakaj je pametno vlagati v dobrega tekstopisca?

  1. Kaj je tukaj notri zame? (Iz kaj v zakaj? oz. Vaša dodana vrednost). Grobo rečeno ljudi ne zanima kdo ste vi, zanima jih, kaj vi oziroma vaš izdelek ali storitev lahko naredi za njih? Dober tekstopisec pri besedilih izpostavi predvsem vašo edinstveno dodano vrednost oziroma rešitev, ki jo prinašate. Fokus ni na izdelku ali storitvi temveč na koristi, ki jo prinašate oziroma načinu doseganja koristi.
  2. Besedila, ki vzpostavijo dolgoročen odnos poskrbi za ustrezen slog pisanja ter sistematičen in strukturiran pristop, ki temelji na avtentičnosti, srčnosti, kreativnosti, inovativnosti in prodajno naravnani komunikaciji.
  3. Nova spoznanja o vašem poslu dober tekstopisec pred pisanjem naredi »domačo nalogo«: vas v pogovoru in na osnovi vaših obstoječih materialov spozna ter začuti vaše poslanstvo, strast, vse vaše prednosti in koristi. S posnetkom stanja naročniki marsikdaj dobijo nove uvide v svoje poslovanje. Dober tekstopisec analizira, kaj in kako komunicira konkurenca, preverja uspešne primere dobre prakse iz tujine in potem za vas pripravi izvirno komunikacijo ?
  4. Več kot besedilo ob pripravi besedila se največkrat rodi tudi dober slogan, ki v nekaj besedah objame srce vašega posla 
  5. Z očmi kupca in marketinškega strokovnjaka – dober tekstopisec se vedno postavi v vlogo bralca, potencialnega oziroma dejanskega kupca in približa besedilo na način, ki je bralcu najbližji in se lahko z njim z lahkoto poistoveti.
  6. Povezuje – ker piše za različne naročnike, vas največkrat lahko spontano in pristno poveže z njimi in na ta način omogoči nova partnerska sodelovanja ali vzpostavi stik s potencialnimi kupci. Po drugi strani pa vas lahko poveže z zaupanja vrednim oblikovalcem, filmskim producentom, prevajalcem … ter vam na ta način prihrani čas in denar pri iskanju zaupanja vrednih zunanjih sodelavcev oziroma članov vaše poslovne družine.
  7. Marketing in prodaja z roko v roki – dober tekstopisec razmišlja celostno in na ta način nemalokrat pripelje tudi do novih idej za prodajo.
  8. Občutek za podrobnosti. Dober tekstopisec ima znanje in občutek za podrobnosti – npr. pri obvestilih za javnost ni nepomembno, kdaj poslati obvestilo medijem (na kateri dan, ob kateri uri …)
  9. Nujnost kontinuirane in dolgoročne komunikacije – tako kot s prijatelji ne izgubite stika in komunicirate vedno znova in znova, to popolnoma naravno vodilo velja tudi za komunikacijo z vašimi potencialnimi kupci. Ad hoc in samo občasno komuniciranje ne vzpostavlja odnosov.
  10. Omogoči personalizacijo in dialog – dober tekstopisec zastavi komunikacijo na način, da bralca (p)osebno nagovori in vzpostavi komunikacijo, ki omogoča dialog. Misli, mnenja vaših kupcev so zlata vredni. Še posebej tistih, ki prinašajo tudi kakšno kritiko in s tem možnost za izboljšavo. 
  11. So res vsi samo na spletu? Zna svetovati glede na vašo dejavnost in cilje, kje je najbolje nagovoriti vašo potencialno stranko. Niso vsi mediji za vse in ni za vse samo en medij. Omogoči, da niste povsod za vsako ceno, da ne sledite slepo drugim.
  12. Je res to dobro, učinkovito tudi v mojem primeru? / Zakaj ne bi vodili in ne samo sledili?/ Dober tekstopisec včasih postavlja pod vprašaj preizkušene, varne metode, ki sicer omogočajo pričakovane donose, a po drugi strani oranje ledine in postavljanje novih pravil komuniciranja bogato nagradi z večjo pozornostjo, všečnostjo in nakupnimi namerami.
  13. Manj je več – dober tekstopisec se ne omejuje s številom znakov ali besed, ker zasleduje celostnost in bogato sporočilnost besedila. To se včasih lahko doseže z minimalnim številom besed ?
  14. Ko ga najdete, ga ne izpustite – Če vam je všeč slog pisanja, ne eksperimentirajte z drugimi tekstopisci. Škoda vašega časa in vnašanja nemira v vaš ritem in ton komunikacije, ki lahko z različnimi slogi zmede vaše kupce … 

Še vedno ne verjamete, da besede in stavki naredijo razliko? Pišite in vam pošljemo besedilo prej / potem – v igrivem tonu bi lahko dejali pred obnovo besed in po obnovi ? (tako kot pred in po obnovi kopalnice ?).

Naložba v dobrega tekstopisca je naložba v plemenitenje vašega posla in osrečevanje ljudi – karkoli že počnemo, smo v poslu z in za ljudi ? s ciljem vplesti se v življenja ljudi in delati z njimi in zanje. 

Tudi zato naročniki največkrat prerasejo v več kot naročnike – prirasejo k srcu in dober tekstopisec jih ima vedno v kotičku svojih misli in proaktivno predlaga … Vam je mogoče kaj znano: »nisem vedel, kaj si želim, dokler mi nisi ti tega predlagal!« ?

Gremo skupaj strokovno, pristno, srčno in igrivo osrečevat ljudi z besedili in komunikacijskimi pristopi, ki jim bodo olajšali izbire? 

BN Kreativ – Poiščemo najboljše besede in izvirne ideje.








ocena bralcev
5 od 1

Add a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja