Ali izkoriščate magnetno moč besed?

Dobra besedila so virtualna resničnost s čustvi, ki jo morate znati ustvariti vi

Ste se že postavili ob bok podjetjem, ki sledijo trende sodobnega načina poslovanja in postavljajo skrb za svoje vsebine (besedila) visoko med prioritetne cilje? Če še niste prijeli tega izziva ‘za roge’, ga boste morali kar najhitreje. Danes, ko se promocija in prodaja s svetlobno hitrostjo selita na splet, je nujno potrebno skrbno načrtovati zanimive in privlačne vsebine, s katerimi se srečujejo vaši uporabniki in kupci: besedila na spletnih straneh, objave na družabnih omrežjih, blogi, članki, oglasna sporočila,  sporočila za različne javnosti in druga besedila.

Ljudje se z ljudmi povezujemo na različne načine, osebno ali poslovno.  Uporaba skrbno premišljenih besedil za povezovanje z ljudmi (kupci) je praktično marketinško orodje, ki gradi odnos in ima lahko naravnost magično moč. Ta moč se kaže v vplivu podjetja na mnenje kupcev ter pri doseganju svetega grala vsakega podjetja – odlične prodaje.

Vsebinski marketing je torej vsaka napisana beseda, ki bo gradila povezanost z vašim občinstvom, ki vas gleda preko TV, računalniškega, mobilnega, LCD ali drugega ekrana oziroma se z vami povezuje preko besed v vaših oglasih, katalogih, letakih in brošurah. Ker ste v vaše vsebine že investirali čas, trud in poglobljeno razmišljanje, želite, seveda, videti tudi pričakovane rezultate. Ali jih?

Ko zmanjka časa besed ali idej_slika_napis spodaj
Znanje, ki bo zapisanim besedam dalo magnetno moč

Besedila (slogani, opisi, članki, blogi, spletne vsebine, objave na digitalnih medijih ipd.) morajo biti privlačna, da bodo bralci angažirani vsaj toliko, da bodo naredili korak v vaši smeri. Vendar pa v obrti pisanja besedil velja nekaj zakonitosti, ki bi jih moral upoštevati vsak, ki je v podjetju odgovoren za vsebine, bodisi zaposleni ali pa zunanji izvajalec (copywriter ali agencija).


Na kaj je potrebno paziti pri pisanju besedil in oglasov
(copywritingu)?

Vsi, ki se tako ali drugače ukvarjate s pisanjem besedil oziroma ste v podjetju odgovorni za vsebine, se vsakodnevno srečujete s priporočili in napotki za odlično pisanje. A kljub vsemu ne bo nič narobe, če imate v vašem mobilcu ali pa na listku blizu računalnika zapisanih sledečih šest ‘must do‘ opomnikov:

  1. Prioriteta #1 je najboljša uporabniška izkušnja vašega bralca.
  2. Upoštevajte zlata pravila za večjo odzivnost uporabnikov.
  3. Izkoristite neverjetno moč sprožilcev čustev.
  4. Ne pozabite na skrben nadzor – na pregledovanje in stilsko urejanje besedil (obstoječih in novih).
  5. Lotite se pisanja kot umetnik in kot znanstvenik obenem.
  6. Če najemate pisce, bodite pozorni na znanje, izkušnje in energijo, ki jih izmenjujete.

Na sodobnih spletnih platformah je potrebno vse več in več vsebin. Te naj bodo skrbno premišljene in tudi premišljeno napisane.


Pisanje – umetnost in znanost

Dobro napisano besedilo je zagotovo oboje. Pisanje je umetnost, kjer se na izviren in slikovit način, z občutkom za slog in všečnost, ljudem približujejo različne vsebine. Obenem so vsa promocijska in prodajna besedila hkrati podvržena meritvam odziva uporabnikov in potencialnih kupcev, ocenjevanju, testom, anketam, analizam, predvidevanju, učenju in seveda – menedžerskem odločanju.

Znanstveni vidik kreativnega besedila se kaže v preverjanju, kako dobro (v jeziku prodaje) dejansko vzpostavljate povezavo z uporabniki in kupci ter kako vaše vsebine delujejo na njihovo obnašanje. Četudi vzporedno zasledujete druge, tudi kvalitativne cilje (npr. prepoznavnost blagovne znamke, zavedanje, dober piar ipd.), je končni cilj vedno ta, da se z ljudmi povežete in od njih izzovete konkreten odziv.

Če predvidevamo, da dobro skrbite za kar najboljšo uporabniško izkušnjo vaših bralcev, da sledite zlata pravila za večjo odzivnost uporabnikov, da se v besedilih in oglasih poigravate z različnimi čustvenimi sprožilci ter da svoj izdelek vedno skrbno preverite in stilsko uredite, potem se resnično lahko osredotočite na vsebino – kakšna naj bo in katero strategijo pri ustvarjanju le-te boste izbrali.

Pa si poglejmo primere najboj učinkovitih pristopov k pisanju besedil, ki imajo v praksi tudi največji potencial za povezovanje z bralci. To so: preprost opis izdelka oziroma storitve, storytelling (op. pripovedovanje), kjer iz malih zgodb nastanejo velike, dialog prodajalec-kupec, domišljija (Marjana Držaj ali John Lennon pristop), dokumentiranje, ‘glej kdo piše’, odkritosrčnost, presežki in superlativi.

Obstajajo tudi druge učinkovite tehnike, a naštete so zagotovo med preverjeno zelo uspešnimi. Dobro besedilo zna tudi kombinirati tehnike tako, da je, kar najbolj slikovito, kratkočasno, gradi odnos in vodi k akciji s strani bralcev.

Ostanite torej v ustvarjalnem in zaupnem kolesju komunikacije z vašim kupcem in čim prej spoznajte, da v sodobnem času kupec ni več kralj, kajti postati mora vaš prijatelj.

Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 0 Povprečje: 0]


VPRAŠAJTE MOJSTRE S PODROČJA


Naša skupnost šteje skupaj s preverjenimi ponudniki storitev preko 60.000 članov >> Vprašajte nas karkoli glede brane tematike v tem članku.

vprašajte mojstra s področja


Komentiraj