Večina podjetnikov digitalnega marketinga, si ob misli na svojo blagovno znamko najprej predstavlja logotip podjetja. Logotipi so čudovit del strategije blagovne znamke. Nekatere so celo tako popularne, zamislimo si na primer Apple ali pa Harley-Davidson, da si jih ljudje celo vtetovirajo na telo. Ampak bodimo jasni. Vaš logotip ni vaša blagovna znamka. Vaš logotip je del vaše blagovne znamke. Blagovna znamka je vrhunec vseh vrst različnih stičnih točk, ki jih imate s potrošniki. Vsi načini s katerimi potrošniki komunicirajo in oblikujejo mnenje o vašem podje≈tju. Zato je zelo pomembno, da imate kot del vaše strategije tudi dobrega tekstopisca. V nadaljevanju vam bomo razložili, zakaj so tako zelo pomembni za digitalni marketing, in kakšne trike uporabljajo.
KOLIKO STANE TEKSTOPISEC? CENA ZA PISANJE BESEDIL
(tekstopisec / copywriter)
≈ 4-300 €/stran
VRSTA VSEBINE / BESEDIL: | CENA (€ / stran) |
---|---|
Pisanje člankov / prispevkov / blogov | 5 – 36 |
Pisanje spletne vsebine / besedila za spletne strani | 7 – 34 |
Pisanje prodajnih člankov | 20 – 40 |
Pisanje SEO člankov | 4 – 10 |
Pisanje oglasov (Google, FB, tisk, ...) | 34 – 56 |
Pisanje marketinških besedil (PR članki / besedila) | 22 – 43 |
Pisanje sloganov | ≈ 100 – 300 |
Pisanje e-novic | 8 – 32 |
Pisanje e-knjige | 7 – 25 |
Pisanje opisov izdelkov | 3 – 26 |
Prevajanje člankov in besedil za spletne strani | 15 – 45 |
Kdo sploh je tekstopisec in kaj je njegova naloga?
Zelo enostavno bi tekstopisca opisali kot osebo, ki piše besedila, za najrazličnejša področja. Usposobljeni tekstopisci so absolutni mojstri, ko gre za izkoriščanje besed za oblikovanje strategije vaše blagovne znamke. Zakaj je poklicni tekstopisec v skupini za digitalno trženje tako pomemben? Našteli bomo nekaj razlogov, ter nalog, ki jih tekstopisec opravlja, da podjetje resnično izkoristi ves svoj potencial. Od sloga in tona glasu do razumevanja niansiranih razlik, potrebnih za pisanje učinkovite kopije po različnih tržnih kanalih, lahko pisci reklamnih besed zagotovijo, da je vse vaše pisanje optimizirano za izboljšanje vaše celotne blagovne znamke. Ko boste s tekstopiscem oglaševalskih kanalov razvili svoje kanale, vaša blagovna znamka ne bo več samo logotip. To bo živa, dihajoča entiteta, skupaj s svojo osebnostjo, ki globoko odmeva na vašem ciljnem trgu.
Tekstopisec oziroma ponudniki tekstopisja v Sloveniji
Zaradi vse večjega trenda digitalnega marketinga, je tudi potreba po tekstopiscih vse večja. Na spletni strani omisli.si smo se odločili, da nekaj ponudnikov teh storitev nanizamo, ter vam prihranimo čas pri iskanju: Copy writing-Ansur Trade, d.o.o., Copywriter, oglaševanje in pisanje tekstov, Klemen Bobnar s.p., Copywriter.si: Kreativno pisanje besedil.
Tukaj so zbrani nekateri tekstopisci oziroma ponudniki teh storitev. Še bolje pa je, če se obrnete kar na spletno stran Omisli.si/pisca, kjer so za vas zbrani vsi preverjeni ponudniki. Odgovorili bomo na vsa vprašanja, ki zadevajo to temo, in vam podali odgovore, ter vam tako prihranili čas in denar pri iskanju odličnih tekstopiscev v Sloveniji.
Preverite tudi: Koliko stane grafični oblikovalec?
Kako vam lahko tekstopisec pomaga pri digitalnem marketingu?
Kot prva in običajno tudi najpomembnejša stvar, ki jo tekstopisci zagotavljajo vašemu digitalnemu marketingu je ta, da z njimi prihranite denar. Vsaka sekunda dneva v vašem podjetju, stane podjetje denar. Najuspešnejša podjetja so tista, ki optimizirajo svoje vire in zagotavljajo, da vsaka sekunda, ki jo porabite za službo, prinese pozitivno donosnost naložbe. Pozitivna donosnost naložbe je običajno takrat, ko podjetja svojim zaposlenim dovolijo, da se osredotočijo na delo, za katero so najeti.
Tako kot nekateri podeljevalci nagrad verjamejo, da so za Grammyja vredni pevci pod tušem, tudi nekatera podjetja želijo verjeti, da lahko vsi v njihovi ekipi napišejo čudovito besedilo, ki bo digitalnemu marketingu zagotovilo uspeh. Toda resnica je naslednja, pisanje besedil nestrokovnjakov vas dobesedno stane, saj zaposlenim preprečuje, da bi ustvarili absolutno najvišjo donosnost naložbe. Zaradi tega je zelo pomembno, da podjetja, ki želijo uspeti najamejo dobrega tekstopisca, saj le ta, točno ve, s kakšnimi metodami pripomore k dobremu poslovanju podjetja. Z izbiro tekstopisca, kot ene izmed strategij vašega digitalnega marketinga, pa ne boste le prihranili denarja. Izurjeni in izkušeni tekstopisci vam bodo celo pomagali, da boste s pomočjo njih služili več denarja, kot bi ga sicer.
Preveri tudi: CENA ZA PISANJE ČLANKOV / BESEDIL
Prodajna sila, ki nikoli ne spi
Tekstopisci namreč ustvarjajo prodajno silo, ki nikoli ne spi. V današnji družbi digitalnega sveta, nikoli ne veste, kdaj potencialna stranka morda išče vaše produkte. Ne glede na to, ali naletijo na vašo Facebook stran, vašo spletno stran ali katero koli drugo tržno pot, ki ste jo objavili na splet, lahko učinkovito napisano besedilo tekstopisca zagotavlja, da je potencialna stranka angažirana, obveščena in pripravljena izvedeti več o vašem podjetju. Tekstopisec vam lahko zagotovi, da se vaše podjetje vedno prodaja. Tudi, če je ura dve zjutraj in vaši zaposleni še spijo, podjetje služi denar, saj zaradi dobro napisanih besedil tekstopisca, potrošniki nakupujejo tudi takrat.
Zakaj je pomembno, da imajo vsa marketinška podjetja dobre tekstopisce?
Za podjetje je izredno pomembno, da je prepoznavno, saj le tako stranke za njih vedo. S prepoznavnostjo si zagotavljajo uspeh in profit, saj več ljudi kot ve za določeno podjetje, večja je možnost, da bodo prodajne artikle tudi kupili. Kako pa to doseči, pa seveda ni enostavno vprašanje. Vendar ste z izbiro dobrega tekstopisca zagotovo na pravi poti do uspeha. Dober tekstopisec bo vašemu digitalnemu marketingu zagotovil prepoznavnost.
Preveri tudi: Kaj mora vsebovati ponudba (vzorec ponudbe)
Vsak dan na spletnem brskalniku Google, ljudje opravijo več kot 5,5 milijarde iskanj. To pomeni več kot 2 bilijona iskanj na leto. A kljub vsemu temu iskanju neverjetnih 91,5% iskanj nikoli ne napreduje dlje od prve strani rezultatov. Kar pa pomeni, da podjetje, razen v primeru, da je na prvi strani iskanja, ne bo doseglo niti približno takšne prepoznavnosti, kot bi jo želelo.Zato si vsaka agencija za digitalno trženje, ki želi dobro poslovati, najame ekipo tekstopiscev. Tekstopisci so namreč zelo uspešni na področju optimizacije iskalnikov (SEO), saj vedo, da je resnična vrednost njihovega dela ocenjena tako po slogu kot po učinkovitosti. In tako ti tekstopisci pridno delajo, da ustvarjajo besedila, ki so ne samo videti in slišati čudovito, ampak omogočajo vašemu podjetju tudi prepoznavnost.
Preverite tudi: IZDELAVA SPLETNIH STRANI: Koliko stane programiranje v Sloveniji?
Poleg prednosti SEO, ki jih omogoča dober tekstopisec, je ključnega pomena tudi sodelovanje z drugimi tržnimi iskalniki, saj lahko s skupnimi močmi izkoristite ves potencial podjetja. Razlika celo ene same besede lahko močno vpliva na razmerje med prikazi in kliki vaših oglasov – in nenazadnje na ceno, ki jo plačate za povpraševanje potencialnih strank. Z urjenjem poklicnih tekstopiscev bo vaša agencija za digitalno trženje lahko razvila veliko bolj učinkovite kampanje v imenu vaše blagovne znamke.
Preverite tudi: PRAVNI NASVET: CENE ZA PRAVNO SVETOVANJE, PRAVNO POMOČ IN PREVERJENI PRAVNIKI
Katere ključne elemente še upoštevajo dobri tekstopisci?
Dobri tekstopisci upoštevajo predvsem pravilo dobrega tona glasu. Kaj to pomeni in zakaj je tako pomembno, vam bomo predstavili v naslednjih odstavkih. Tekstopisci povezujejo vašo blagovno znamko po vseh tržnih kanalih. Nobena tržna kanala si nista enaka. Od neformalnih (na primer, Kanalov v družabnih omrežjih) do formalnih (na primer Tehnične knjige in študije primerov). Vaša blagovna znamka komunicira v številnih medijih, od katerih ima vsak svoje edinstvene standarde za ton glasu.
Preverite tudi: RAČUNOVODSKI SERVIS: CENE IN PREVERJENI RAČUNOVODSKI SERVISI
Podobno kot starši prilagodijo svoj ton glasu, glede na to ali se pogovarjajo s kolegom v službi, ali pa se igrajo z malčkom, starim komaj 2 leti, morajo podjetja prilagoditi svoj glas, da bo ustrezal kanalom, ki jih poslušajo uporabniki. Ker tekstopisci ves dan ne delajo ničesar drugega, kot to, da pišejo po različnih kanalih, na edinstven način razumejo, kakšen ton glasu naj bi imela znamka glede na občinstvo tega kanala. To znanje lahko izkoristijo za zagotovitev, da ne glede na to, kje vaše podjetje komunicira, s to taktiko zadeva pravo tarčo.
Za še več koristnih nasvetov in informacij se lahko obrnete na forum, kjer boste izvedeli veliko zanimivega, ter našli odgovore na vaša vprašanja.
Preverite tudi: SEO OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI: CENA, TRENDI IN PREVERJENI STROKOVNJAKI
Kot vidite, so lahko učinki najema tekstopiscev za vaše podjetje izjemni. Ne samo, da boste prihranili čas, povečana bo tudi vaša iskanost in doslednost blagovne znamke ter konverzija prodaje. Poleg tega so usposobljeni pisci oglaševalskih besedil bistveni del vaše strategije digitalnega trženja in osrednji člen katere koli močne agencije za digitalno trženje.
Preverite tudi: SPLETNO OGLAŠEVANJE: CENE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE NA SPLETU (CONTENT / INBOUND VSEBINSKI / DIGITALNI MARKETING)
Kakšne so cene storitev tekstopiscev?
Cene storitev tekstopiscev so odvisne od vrste besedila, vsebine, ter tarife vsakega tekstopisca posebej. Izbiramo lahko med mnogimi storitvami. Med njimi so na primer pisanje člankov, spletnih vsebin, pisanje SEO člankov, oglasov, marketinških besedil, sloganov, e-novic in knjig, prevajanje člankov in besedil za spletne strani, in tako naprej. Cena posamezne storitve se običajno obračunava po straneh, torej vsaka stran posebej. Cene pa se gibljejo vse od 3€ do 300€, seveda odvisno od zahtevnosti dela, ter storitve.
Preverite tudi: DAVČNI SVETOVALEC: CENE IN PREVERJENI DAVČNI SVETOVALCI