Ponudba vzorec: Kako pisati zmagujoče ponudbe za storitve? Nasveti za ponudnike storitev (obrtnik, mojster, izvajalec, … )

Kot ponudnik storitev imate pri sklepanju poslov samo eno priložnost ustvarit dober prvi vtis. Ta vtis lahko odloča med tem, če se bo stranka odločila za vaše storitve ali ne. Pri pošiljanju ponudb za vaše storitve sta pomembni dve stvari: da ste hitri ter da je ponudba jasno in dobro napisana. Tudi, če je različna ponudba, vzorec lahko pripravite vnaprej.

30 STRANK BREZPLAČNO ZA PONUDNIKE STORITEV

pridobivanje strank omisli.si

Ponudba vzorec: Ponudba naj bo slovnično ustrezna

Lahko se še tako potrudite pri pisanju ponudbe, pa bo slaba slovnica vse pokvarila. Čeprav se na prvi pogled slovnica ne zdi najbolj pomembna, ampak bi raje dali več poudarka vsebini, bodo ljudje hitro opazili pomanjkljivosti. Verjeli ali ne, to jih lahko odvrne od tega, da bi vašo ponudbo sprejeli. Ustrezna in dobra slovnica kažeta profesionalnost. Takšne podrobnosti vas lahko ločijo od ostalih in vam priskrbijo posel, ki si ga želite. Tudi, če slovnica ni popolna, ko gre za vzorec, ponudba mora biti slovnično brezhibna.

Ponudba vzorec naj bo slovnično ustrezna
Ponudba naj bo slovnično ustrezna.

Ponudba naj bo dovršena in osebna

Pazite, da bo imela ponudba prijazen, a profesionalen ton. Vedno naslovite stranko z imenom in priimkom, saj takšna ponudba daje boljši vtis. Osebi, ki je poslala povpraševanje ali se odzvala na ponudbo, se za to vedno zahvalite. Lažje vam bo, če imate že pripravljen vzorec, ponudba pa je nato še prilagojena vsakemu posamezniku. V ponudbi lahko omenite tudi, da so mesta omejena ali da ste precej zasedeni in s tem morda pospešite strankino odločitev. Stranki lahko v ponudbi omenite nekaj preteklih del in referenc, da se bo lažje odločila za vas.

Preverite 4 ključne nasvete za več strank in posla v spodnjem VIDEU.

VIDEO: Nasveti za pisanje ponudb (in več posla)

Ponudba vzorec: Bodite pozorni na ceno

Imate več možnosti, kako želite postaviti ceno za svoje storitve. Cena je lahko fiksna, lahko opredelite urno postavko ali pa ostanete fleksibilni in se cena prilagaja glede na zahteve stranke (priporočamo). Veliko je odvisno od tega, kakšna je vaša storitev. Ne glede na to, kako je postavljena vaša cena, bodite pri postavljanju cene stranki kolikor se le da jasni. Ko se enkrat dogovorite za določeno ceno, se tega držite. Stranke imajo rade, če jim postavite konkretno številko. Bodite jasni kaj je vključeno v ceno in za kaj je potrebno morebitno doplačilo.

Povsem jasno pa je, da vedno ne morete postaviti konkretne cene oziroma konkretne ponudbe. A stranka je vedno v lovu za ponudbami. Zatorej je tudi to lahko dobra ponudba: “Cena naših storitev se giblje 15-45 EUR/h, zelo odvisno od vaših specifičnih želj po ceni in kvaliteti. Prepričan sem, da bomo našli optimalno rešitev za vas, zato vas bom poklical, da dorečemo nekaj podrobnosti, lahko pa se tudi snidemo na kavi, …”. Zakaj je to dobra ponudba? Ker na Omisli.si stranka poleg vaše komunikacije že vidi vaše reference, število najetij, ocene strank, itd… Zdaj je prejela še zagotovilo in cenovni okvir. Ste na dobri poti do sklenjenega posla!

> Preberite tudi: Kako postaviti cene storitev in kako ceno dvigniti?

Dogovorite se za ceno preden začnete opravljati storitev (ponudba vzorec)
S stranko se dogovorite za ceno.

Poskrbite, da izvajanje storitve za stranke ne bo komplicirano in zahtevno, sicer vas ne bojo izbrali. Že v ponudbi jim lahko jasno navedete kako bo potekal celoten proces in katere informacije od njih potrebujete.

Če se le da, ponudbo zaključite z vprašanjem, saj bo stranki vaša ponudba tako ostala v boljšem spominu.


30 STRANK BREZPLAČNO ZA PONUDNIKE STORITEV

pridobivanje strank omisli.si

Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 4 Povprečje: 5]