Radi bi se lotili pisanja besedil in vsebinskega marketinga, pa niste čisto prepričani, kje in kako začeti. Je treba za pisanje besedil najeti tekstopisca? Koliko stane strokovnjak, ki bi mi pomagal s pisanjem besedil in vsebinskim marketingom? Kje ga najti? To so verjetno samo tri od mnogih vprašanj, ki vas begajo. Če se boste iskanja tekstopisca lotili v lastni režiji, se lahko izgubite v poplavi različnih ponudnikov. Poleg tega nikoli ne morete vedeti, ali ste naleteli na izkušenega strokovnjaka, ki vam bo pomagal uresničiti vaše cilje, ali pa je to zgolj nekdo, ki si je navodila in nasvete glede pisanja besedil prebral zgolj na spletu – kar bi lahko konec koncev storili tudi sami. Kako torej na hiter in enostaven način do zaupanja vrednega in izkušenega tekstopisca, boste izvedeli v spodnjem članku. Prav tako tudi odgovore na vsa najpogostejša vprašanja o pisanju besedil in vsebinskem marketingu.
PISANJE BESEDIL : CENA
Povprečne cene pisanja besedil ter ceniki
≈ 3-45 €/stran
Cena za pisanje člankov: Koliko stane pisanje besedil v Sloveniji?
Na ceno pisanja besedil ima največji vpliv tekstopisec, ki ga izberete. Cena je namreč v veliki meri odvisna od njegovega znanja, strokovnosti, usposobljenosti in izkušenj. Bolj strokovno podkovanega in izkušenega tekstopisca najamete, več vas bo seveda praviloma tudi stal. Cena za pisanje besedil se tako giblje vse od 4 pa do 56 €/avtorsko stran, kar pomeni 1500 znakov brez presledkov. Cena velja za vsa večja slovenska mesta, kot so Ljubljana, Maribor, Celje, Kranj, Novo mesto, Koper, Velenje … Poleg izkušenj in znanja tekstopisca pa na ceno v veliki meri vpliva tudi zahtevnost in vrsta besedila, ki ga želite. Za pisanje običajnih člankov ali blogov boste odšteli od 5 do 36 €/avtorsko stran, za pisanje SEO člankov od 20 pa tudi do 150 €/članek, za pisanje marketinških besedil od 22-43 €/avtorsko stran … Preden najamete tekstopisca, je vsekakor dobro, da natančno premislite, kaj od njega sploh pričakujete in kakšni so vaši cilji.
Copywriting | Cena tekstopisja |
---|---|
Pisanje člankov/prispevkov/blogov | 5-36 €/avtorsko stran |
Pisanje SEO člankov | 4-10 €/avtorsko stran |
Pisanje marketinških besedil in PR člankov | 22-43 €/avtorsko stran |
Pisanje opisov izdelkov | 3-26 €/avtorsko stran |
Prevajanje besedil za spletno stran | 15-45 €/avtorsko stran |
Najboljši COPYWRITERJI ZA PISANJE BESEDIL v Sloveniji
TOP 10 najbolj iskanih strokovnjakov za pisanje besedil
celoten seznam piscev besedil >
Če menite, da vam ljubi copywriter za pisanje besedil manjka na seznamu, mu/jim posredujte to povezavo, da bi ga lahko predlagali strankam, ki iščejo njegove storitve.
Članki, prispevki in blogi
Čeprav se na prvi pogled zdi, da lahko bloge in razne prispevke danes piše praktično kdorkoli, ni vedno tako. Tekstopisec mora imeti smisel za pisanje, obvladati mora zakonitosti za dobro optimizacijo, obenem pa mora izbrano tematiko tudi dobro poznati. Priporočamo vam, da za pisanje tovrstnih besedil najamete strokovnjaka, ki se na svoje področje resnično spozna. Morda se zdi, da pisanje blogov in člankov ni pretirano zahtevno, vendar morate vedeti, da je je v resnici vse prej kot enostavno. Gre za izjemno pomemben del vsebinskega marketinga. Z atraktivno in informativno vsebino, ki je napisana kvalitetno ter premišljeno boste na svojo spletno stran znova in znova privabljali nove obiskovalce. Vse to pripomore h gradnji stabilnega odnosa okoli vaše blagovne znamke. Ljudem lahko približate svoje izdelke oziroma storitve in jim na zanimiv način pripovedujete o njihovih lastnostih in prednostih. Cena za pisanje tovrstnih besedil se giblje od 5 do 36 €/avtorsko stran.
Preverite tudi: Koliko stane grafični oblikovalec?
SEO članki
Pri pisanju SEO člankov je poleg kvalitetne vsebine ključnega pomena, da se zastavijo premišljeno izbrane ključne besede in se upoštevajo vse SEO zakonitosti. Za SEO članke je značilno, da se ne objavljajo le na vaši spletni strani, ampak tudi izven nje, na raznih sorodnih straneh in blogih. Namen tega je namreč preusmerjanje bralcev na vašo spletno stran. Seveda pa kvalitetno napisani SEO članki pripomorejo tudi k uspešni optimizaciji vaše spletne strani, kar je ključno za dobro rangiranje na Googlu.
Se sprašujete, koliko vas bi stalo pisanje SEO člankov, če bi se odločili najeti tekstopisca? Ponavadi se cena SEO člankov giblje od 4 do 10 €/avtorsko stran oziroma od 20 do 150 €/članek. Spodnja meja velja za 300 besedne SEO članke povprečne kvalitete, ki se objavljajo izven spletne strani naročnika z namenom pridobivanja kvalitetnih vhodnih povezav. Zgornja meja pa velja za kvalitetne SEO članke, ki se objavljajo tudi na spletni strani naročnika. Cena je v veliki meri odvisna od izkušenj in znanja pisca, pa tudi od zahtevnosti besedila.
Preveri tudi: CENA ZA PISANJE ČLANKOV / BESEDIL
PR članki/marketinška besedila
Kvalitetne PR članke oziroma prodajne članke lahko prepoznamo po prepričljivem tonu, brezhibnem opisu izdelka oziroma storitve, primerno poudarjenih prednostih in izpostavljanju težave, ki jo je moč rešiti z izdelkom oziroma storitvijo. Seveda ne smemo pozabiti na povezave, ki vodijo na spletno stran naročnika. Na prvi pogled deluje povsem enostavno, vendar je vse prej kot to. PR članki ne smejo biti vsiljivi in pretirano prodajno naravnani, saj s tem marsikaterega bralca odvrnejo. Kljub temu pa nekoliko že morajo biti prodajno naravnani, saj so vendar prodajni članki. Kje je torej meja? V prvi vrsti mora biti tak članek zanimiv in privlačen. Koristen in uporaben.
Čeprav PR članki zahtevajo določeno mero strokovnosti, je še vedno izjemnega pomena, da so napisani poljudno in razumljivo širšemu občinstvu. Beseda v kvalitetno napisanem PR članku teče gladko v lepem, knjižnem in atraktivnem slogu. Poleg kvalitetne vsebine in stila pisanja pa je zelo pomembno tudi, da poskrbimo za dobro optimizacijo, da se bo na spletnih iskalnikih uvrščal čim višje. Kvalitetno napisani PR članki so lahko izjemno koristni – nagovorijo in prepričajo lahko ogromno potencialnih kupcev. Ravno zato, da bodo napisani na učinkovit način, vam priporočamo, da se obrnete na strokovnjaka. Računate lahko, da boste za pisanje marketinških besedil odšteli od 22 do 43 €/avtorsko stran, seveda odvisno od zahtevnosti besedila in različnih ponudnikov.
Preverite tudi: IZDELAVA SPLETNIH STRANI: Koliko stane programiranje v Sloveniji?
Koga se splača najeti za pisanje člankov?
Veliko podjetij se odloči, da bodo za pisanje besedil najeli kar študenta, kar je zagotovo ena najbolj poceni možnosti. Vendar tudi to prinaša svoje tveganje. Če s pisanjem besedil in digitalnim marketingom nimate pretirano veliko izkušenj, vam svetujemo, da se obrnete na resničnega strokovnjaka. Ta vam bo znal ustrezno svetovati in vas uspešno voditi skozi celoten proces. Besedila bodo z veliko verjetnostjo napisana kvalitetno in učinkovito. Če se odločite za študenta, pa je to lahko dvorezni meč; lahko, da boste imeli srečo in našli nekoga, ki bo delal kvalitetno, lahko pa, da v resnici ne bo vedel kaj veliko več od vas. Zato raje izberite nekoga, ki vam bo delil nasvete na podlagi svojega strokovnega znanja in izkušenj, ne pa samo iz napotkov in priporočil, ki jih kar mrgoli na spletu.
Preverite tudi: PRAVNI NASVET: CENE ZA PRAVNO SVETOVANJE, PRAVNO POMOČ IN PREVERJENI PRAVNIKI
Kako poskati in kje najti zanesljivega tekstopisca?
Če se boste iskanja tekstopisca lotili na lastno pest, boste hitro ugotovili, da je na voljo ogromno različnih ponudnikov. Nekoliko težje pa se je potem med vsemi odločiti, koga izbrati. Pomembno je, da se odločite za nekoga, ki se na svoje delo resnično spozna in si napotkov o pisanju besedil ni prvič prebral šele včeraj na spletu. Kvaliteten in zaupanja vreden tekstopisec vam bo znal ustrezno svetovati v vsaki situaciji, obenem pa vam ne bo treba nikoli podvomiti v kvaliteto napisanega. Kje pa najdete zanesljivega pisca besedil?
Nekateri tekstopisci, na katere boste najbrž naleteli med brskanjem po spletu, so Pametni mediji d.o.o., Tanja Žuvela s.p., Simon Ručigaj s.p., Barbara Brodnik s.p., Feniks, pisanje člankov, besedil, Nina Žoher s.p., Karmen Valant, Matija Zajšek., Smart Ad d.o.o., Nejc Puš s.p., Studio Mazzini d.o.o., Cloovis d.o.o., Dignitas ekipa, Daniel Nemac s.p., David Veselič s.p., Jure Ikić s.p., Adstar d.o.o., Igor Dornik s.p., Nina kodrič s.p., Canper d.o.o., …
TEKSTOPISCI se brezplačno vpišite tukaj
posredujemo vam stranke ?
največ strank v SLO ?
brezplačen vpis ?
… Nino Škalič s.p., Olga Vončina s.p., GNP d.o.o., Tadej Bogataj s.p., Vendi d.o.o., Meld d.o.o., Gorazd Trbovšek s.p., Miring d.o.o., Petra Hozjan s.p., Grafični butik Škofja Loka, Spletna agencija Ideaz, Spletni donos, Matic Pogladič s.p., Vladimir Lazarevski s.p., Radian svetovanje d.o.o., Gašper Andrejc s.p., Valkire d.o.o., Tauria d.o.o., Tvoj Splet, Ad Star d.o.o., eAvio d.o.o., Kreat d.o.o., Birokrat IT d.o.o., ART A oglaševalska agencija …
Da prihranite nekaj časa in denarja, pa vam priporočamo hitrejšo in bolj udobno pot do zaupanja vrednega tekstopisca – Omisli.si/pisca . Tukaj so zbrani vsi preverjeni in ocenjeni pisci, ki vam bodo zagotovo pomagali uresničiti vaše cilje. Vse, kar morate narediti, je, da oddate povpraševanje, potem pa vam bodo ponudniki posredovali svoje ponudbe. Prepričani smo, da boste našli pravega.
Preverite tudi: RAČUNOVODSKI SERVIS: CENE IN PREVERJENI RAČUNOVODSKI SERVISI
Se lahko pisanja besedil lotim v lastni režiji?
Seveda se lahko za pisanje besedil odločite tudi sami. Na spletu obstaja ogromno različnih navodil in priporočil za pisanje vseh vrst besedil, na voljo pa so tudi številni strokovnjaki, ki nudijo primerna usposabljanja. Če vas pisanje veseli, zakaj se ne bi v tem preizkusili? Vendar bi vas radi opozorili na to, da je pred sprejemanjem kakršnihkoli odločitev dobro temeljito razmisliti. Vprašajte se, kakšni so vaši cilji in želje. Bi javnosti radi predstavili svoje nove produkte oziroma storitve? Potrebujete besedila za spletno stran, opise izdelkov? Razmišljate o PR člankih? Ali pa bi morda radi le postavili svojo spletno stran, kjer bi »za dušo« objavljali bloge s področja, ki vas veseli?
Preverite tudi: SEO OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI: CENA, TRENDI IN PREVERJENI STROKOVNJAKI
Dejstvo je, da se za potrebe digitalnega in vsebinskega marketinga zagotovo splača najeti izkušenega tekstopisca, sploh če na tem področju še nimate veliko izkušenj. Takšna oseba vas lahko vodi skozi celoten proces marketinga; ne samo, da poskrbi za ustvarjanje kvalitetnih vsebin, ampak vam je v pomoč tudi s koristnimi nasveti, ko sami niste prepričani, kaj storiti. Samo pomislite: četudi se odlično spoznate na svoje področje, ni nujno, da znate vse to tudi dobro ubesediti.
Verjetno pa ni treba posebej poudarjati, kako zelo pomembno je, da so vsebine na spletni strani, opisi izdelkov in storitev ter razni prispevki napisani kvalitetno. Na tak način se boste na svojem področju pozicionirali kot strokovnjak, na katerega se lahko obrnejo potencialne stranke. Vse to je lahko tista pika na i, ki vas postavi pred vašo konkurenco, zato se nikar ne obotavljajte. Če vas pisanje besedil tudi osebno veseli, pa se boste iz te izkušnje zagotovo tudi sami naučili kaj novega.
Vsebinski marketing: kakšni naj bodo prvi koraki/kako začeti?
Vsebinski marketing, ki ga poznamo tudi pod izrazom content marketing, je danes izjemno priljubljena marketinška strategija, saj je stroškovno izjemno učinkovit. Ravno zato se ga poslužuje vse več podjetnikov. Vendar premalo izkušenj in premišljenega načrtovanja pogosto vodi v napake, ki vas lahko stanejo veliko časa in denarja. Rezultatov pa na koncu ni. Učinkovitost vsebinskega marketinga je namreč v veliki meri pogojena s kvaliteto njegove izvedbe. Drugače povedano, ne, ne more se vsak začetnik lotiti vsebinskega marketinga in kar takoj pričakovati neverjetne rezultate.
Za resničen uspeh je potrebnega ogromno znanja in izkušenj na področju pisanja besedil in samega marketinga. Včasih tudi nekaj sreče. Zato vam priporočamo, da se v primeru, da na tem področju nimate veliko izkušenj, obrnete na strokovnjaka. Ta vas bo pravilno usmerjal in vam pomagal s pripravo vsebin ter koristnimi nasveti. Če se imate namen lotiti vsebinskega marketinga, se ga lotite celostno in s polno paro.
Preverite tudi: SPLETNO OGLAŠEVANJE: CENE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE NA SPLETU (CONTENT / INBOUND VSEBINSKI / DIGITALNI MARKETING)
Prvi korak, ki ga morate narediti, je, da razmislite, kakšni so sploh vaši cilji in želje. Kaj točno bi počeli, kako bi merili svoje rezultate, kakšen bi bil postopek vaše strategije. Spoznajte svojo konkurenco, preverite, katere kvalitete jih odlikujejo. Še bolj pa bodite pozorni na to, katere so njihove slabosti. Tam je prostor, da vskočite vi. Nikar jih ne kopirajte – ravno nasprotno. Njihova strategija je lahko navdih za vašo lastno.
Ko boste izoblikovali svojo strategijo, se seveda posvetujte s strokovnjakom, ki vas bo zagotovo znal pravilno usmerjati naprej in kasneje pripraviti besedila glede na vaše želje. Ko boste besedila objavljali, bodite pozorni na odzive, opazujte in zapisujte si. Če se nekaj ne obnese, lahko to naslednjič popravite in na tak način nenehno izpopolnjujete vašo strategijo. S pomočjo vedno več izkušenj in znanja boste lahko dosegali vse boljše rezultate in temeljito izpilili svoje sposobnosti. Morda na koncu za doseganje vrhunskih rezultatov sploh ne boste potrebovali več strokovnjaka, ampak boste strokovnjak vi sami.
Trendi in ideje za vsebinski marketing in pisanje besedil
Prisotnost na družbenih omrežjih
To dandanes ni le trend, ampak skorajda nuja. Poznamo ogromno različnih platform, lahko bi rekli, da jih je vsako leto več. Razmislite, na katera družbena omrežja bi lahko premišljeno umestili vašo znamko. To, da je prisotnost na družbenih omrežjih pomembna, pa še zdaleč ne pomeni, da morate biti prisotni na vseh. Mnogi podjetniki delajo velike napake prav na tak način – na silo skušajo biti prisotni na čim več platformah, pretiranih učinkov in uspehov pa na koncu ni. Raje natančno premislite, na katerih družbenih omrežjih bi se vaša znamka najbolje obnesla in izbirajte raje po načelu manj je več.
Natančno premislite, na katerih družbenih omrežjih bi se vaša znamka najbolje obnesla.
Preverite tudi: DAVČNI SVETOVALEC: CENE IN PREVERJENI DAVČNI SVETOVALCI
Vizualni dodatki
Pri pisanju besedil in content marketingu ima besedilo seveda zelo pomembno vlogo, zato je izjemnega pomena, da se odločite za izkušenega tekstopisca. Po drugi strani pa ni nobena skrivnost, da je za doseganje prodajnih ciljev ključna tudi vizualna vsebina. Pravi recept za uspeh je torej kvalitetna kombinacija obojega. Navsezadnje imamo vsi radi fotografije, videoposnetke in vizualne grafike, medtem ko se pri branju daljših besedilih pogosto nehote izgubimo in odnehamo, še preden pridemo do konca. Včasih je informacije veliko lažje in bolj uspešno podati vizualno. S pomočjo videoposnetkov lahko zgodbe in informacije podajate na povsem drugačen način – čustven, personaliziran. Takšne vsebine ne bodo pritegnile pozornosti le na vaši spletni strani, ampak tudi z delitvami na družbenih omrežjih. Več idej, mnenj in izkušenj najdete tudi na forumu.
S pomočjo videoposnetkov lahko zgodbe in informacije podajate na čustven in personaliziran način.
Influencerji
Ena najučinkovitejših oblik vsebinskega marketinga so zagotovo influencerji oziroma vplivneži. Zakaj? Influencerji se s svojimi sledilci povežejo na prav poseben način, zato je oglaševanje prek njih na prvi pogled bolj pristno in izvirno – v veliko primerih tudi zelo učinkovito. Mnogi sledilci v svojih priljubljenih vplivnežih vidijo vzornike in ideale, jim zaupajo, jih občudujejo, jih smatrajo za svoje »prijatelje«. Vplivneži z njimi delijo svoje osebne izkušnje glede vaših produktov oziroma storitev, sledilci pa te informacije doživljajo kot verodostojne. Prav zaradi tega se takšna tržna strategija v veliko primerih izkaže kot izemno uspešna. Vendar vam enako kot pri družbenih omrežjih svetujemo, da najprej dobro razmislite. Ne izberite kar kogarkoli, ampak se potrudite, da najdete pravo osebo, ki ima prav ciljno skupino za vas oziroma vam lahko zagotovi novo ciljno skupino, ki je relevantna za vas.
Vplivneži so ena izmed najučinkovitejših oblik content marketinga – pazite le, da izberete pravega.