Email marketing, vsebinski marketing in inbound marketing: Zakaj je copywriter kralj?

Copywriter ima pomembno vlogo pri različnih vrstah oglaševanja in poslovanja. Kreira vsebine za email marketing in vsebinski marketing, ki sta glavna sestavna dela inbound marketinga. V nadaljevanju smo podrobneje raziskali, kaj vključuje posamezna vrsta marketinga in kakšne so cene teh storitev. Ne spreglejte pa tudi seznama preverjenih mojstrov tekstopiscev vsebin za email marketing in vsebinski marketing. Preverite njihove ponudbe in cenik storitev in si zagotovite uspešno prodajo z dobrimi marketinškimi pristopi.

COPYWRITER za EMAIL MARKETING : CENA

Povprečne cene tekstopiscev za email marketing in ceniki

30-70 €/stran

Kontaktirajte preverjene tekstopisce za copywriting (cene / ponudbe)
inbound-marketing-strategija
Sestavite učinkovito marketinško strategijo za email marketing s pomočjo priznanega strokovnjaka na tem področju.


Inbound marketing: kaj to je, cena in lastnosti

Ključna lastnost, po kateri prepoznamo inbound marketing je ta, da gre za oglaševanje, ki je osredotočeno na kupca oziroma stranko. Gre za podajanje kvalitetne vsebine, s katero se poistovetimo z uporabnikovim vidikom prejemanja informacij in ga opremimo z interaktivnimi in koristnimi informacijami. V inbound marketing sta integrirana tako vsebinski kot tudi email marketing. Cene za inbound marketing so različne, okvirno segajo od 300 – 2.000 €/dalje.

Preverite tudi: Koliko stane grafični oblikovalec?

Inbound marketing pristopi do potencialnih kupcev ‘’od znotraj’’. Gre za vsebinsko in oblikovno dodelano oglaševanje, s katerim pritegnemo pozornost obiskovalcev in jim vzbudimo zanimanje. Inbound marketing pogosto povezujemo s štiristopenjskim modelom: Pritegni – pretvori – prodaj – navduši. Torej z uporabo vpadljivih ključnih besed, naslovov, reklamnih gesel, objavami na socialnih omrežjih vzbudimo zanimanje pri posameznikih in jih povabimo, da obiščejo našo spletno stran. Nato nastopi osrednja komponenta inbound marketinga, to je spletna stran / članek / objava, ki je tako oblikovno kot vsebinsko dobro dodelana. Ta obiskovalce uspešno zadrži in jim poda dovolj vsebinskih informacij o neki storitvi ali izdelku ter jih nagovori k nakupu. Ti obiskovalci s tem postanejo stranke in se še dodatno zanimajo za vaš izdelek ali storitev, ga posledično kupijo, ter tudi z navdušenjem predlagajo drugim.

Email marketing: cena in lastnosti

Glavni vir komunikacije v okviru email marketinga je elektronska pošta. To so tako imenovani promocijski e-maili, kjer kot podjetnik / ponudnik preko e-poštnih naslovov dostopate do potencialnih strank. Zelo pomembno je, da se na začetku vprašate, kakšen namen ima vaš email marketing. Torej, ali želite povečati prepoznavnost podjetja, ostati v stiku s strankami in potencialnimi kupci, jim posredovati uporabne informacije, nove ponudbe, itd? Na podlagi tega zgradite obetavno strategijo za email marketing. Opredeliti morate, kakšno vsebino boste posredovali uporabnikom, poskrbeti, da bo ta optimalno dovršena. Prav tako določiti, kako pogosto boste strankam pošiljali e-maile, ali bo to na tedenski, mesečni ravni, itd. Najpogosteje uporabljena strategija med podjetniki je, da obiskovalcem svoje spletne strani omogočijo, da se prijavijo (subscribe) na e-novice. Na vidno mesto spletne strani torej vključijo prijavni obrazec, ki je skladen z uredbo o varovanju osebnih podatkov (GDPR uredbo). Preko teh lahko ohranjate stik s svojimi strankami, jih obveščate o novih vsebinah, akcijskih ponudbah, itd. Prav tako lahko imajo ti emaili izobraževalno funkcijo v okviru vaših storitev, izdelkov in poslovanja.

email-marketing-oglasevanje-strategija
Za učinkovit email marketing je smiselno opredeliti ciljno populacijo in namen, s katerim pošljete promocijska sporočila po elektronski pošti. Prav tako določite časovni interval, znotraj katerega boste pošiljali email sporočila.

Ne pozabite, da je ključen že prvi stik. Dobro torej razmislite, kako boste naslovili email sporočilo. Naslov naj bo jasen, razumljiv, jedrnat in prepričljiv. Ob navalu email sporočil, ki jih vsak uporabnik elektronske pošte dobi dnevno, je ključno, da predvsem začetek email sporočila res dobro zasnujete. To je namreč lahko odločilni element, ko se bo uporabnik odločal, ali bo sporočilo odprl ali ne. Poskusite biti čimbolj izvirni in unikatni pri oblikovanju sporočil za email marketing. Okvirni stroški email marketinga segajo od 50 € – 400 €/dalje.

Vsebinski marketing: cena in lastnosti

Vsebinski marketing se nanaša na oblikovanje res kvalitetne, zanimive in edinstvene vsebine. V ospredju je prizadevanje, da stranko pritegnemo z neko privlačno vsebino, ji to predstavimo na najbolj unikaten način in jo tudi zadržimo. Oziroma dosežemo, da stranka dalje promovira nek izdelek/storitev, skladno s pozitivno izkušnjo, ki jo je imela z našim podjetjem. V prvi vrsti je pomembno, da se poistovetite s strankami in njihovimi željami, da se vprašate, kaj je njim zanimivo, pomembno, kaj stranke cenijo. Tu je ključno seveda to, da imate z njimi spoštljiv odnos in ste se jim pripravljeni prilagoditi v več pogledih. Cene za vsebinski marketing so različne. Okvirno segajo od 30 € – 70 €/stran in več.

vsebinski-marketing-copywriter
Unikatna, zanimiva, kreativna vsebina je ključna za vsebinski marketing. V ozadju je seveda premišljeno načrtovanje in oblikovanje strateških marketinških pristopov.

Povezujte se s svojimi strankami, redno posodabljajte vsebino spletne strani, ohranjajte zanimivost, unikatnost, edinstvenost. Prizadevajte si za čim boljši odnos in verjemite, da se vam bo obrestovalo. Zelo pogosto stranke želijo videti, kdo stoji za podjetniško vizijo, kdo je tisti, ki ustvarja določeno vsebino. Dajte jim to, opremite svojo spletno stran z video vsebinami, fotografijami, kreirajte objave na družbenih omrežjih, kjer vključujete vsebino, ki je skladna z vašo blagovno znamko, itd. Del vsebinskega marketinga je gotovo tudi povezovanje. Da se pojavite na socialnih omrežjih, v medijih, na spletni strani, z enako vsebino, oziroma, da je ta v kontekstu, ki ga stranke zlahka povežejo z vami.

Preveri tudi: CENA ZA PISANJE ČLANKOV / BESEDIL



Preverjeni mojstri za email marketing, vsebinski marketing in inbound marketing

Če želite posodobiti vaše marketinške strategije, smo za vas poiskali nekatere preverjene mojstre, kot so: Maja Horvat, Kabi, Kokos agency, Simona Berden, Kocbek Ivana, Mojca Marija Hočevar, Piksl, Miloš Čepin, Grafit Group, Prima Komunikacije, Popolno d.o.o,  Media vox, Mirjana Zec, Rta Agencija za stike z javnostmi d.o.o., Deum, Media-Fest, Neža Mirnik, Digitalna agencija Pakt, Actuado, Positiva rešitve d.o.o., AgencijaEpic, Kraft & Werk, Advision, Andreja Terbos, Novelus, W3B, Adeo, Digimedia, GO tečaji, MojPodjetnik, Zmago Pavličič, Denis Žganec, Mojca Mastnjak, Satler Alenka, Global Spot, Tauria, Promarkt Marketing, Numo, Adstar, Latera, Kainoto, Studio Mazzini, GoDigi, Agencija Zorc, Junis, Conversion Lab, Red Orbit, Beglobal, Coda, Sendinblue, Pointout, Issimo Group, Creatim in številni drugi priznani copywriterji. Preverite celoten seznam priznanih piscev marketinških besedil.

Preverite tudi: IZDELAVA SPLETNIH STRANI: Koliko stane programiranje v Sloveniji?

Email marketing, vsebinski marketing in inbound marketing: Pogosta vprašanja in odgovori (copywriter)

Za vas odgovarjamo na nekaj zanimivih vprašanj, vezanih na email marketing in inbound marketing.

Kaj vključuje dober marketing?

Uspešna marketinška poteza pomeni, da z njo razširimo prepoznavnost podjetja, ali oglaševanih izdelkov. In pa da prepričamo čim več strank v nakup nekega izdelka ali storitve. Dober marketing pomeni ohranjanje stika s strankami, uporaba inovativnih in kreativnih pristopov. Prav tako pojavljanje podjetja in prodajanih izdelkov na številnih omrežjih, v različnih medijih in na različne načine. Poslužite se različnih marketinških strategij, z jasno zastavljenimi cilji. Spoznajte svoje stranke, poistovetite se z njimi in jim ponudite to, kar želijo. Zadovoljna stranka namreč širi dober glas naprej, kar za vas kot ponudnika pomeni še dodatno prepoznavost in širjenje dometa prodaje.

Preverite tudi: PRAVNI NASVET: CENE ZA PRAVNO SVETOVANJE, PRAVNO POMOČ IN PREVERJENI PRAVNIKI

Kdo je copywriter?

Copywriting je prodajno usmerjeno pisanje in ustvarjanje vsebin. Delo copywriterja obsega ustvarjanje vsebine, ki bo služila namenom uspešnega oglaševanja. Copywriter bistveno prispeva k strukturi digitalnega marketinga podjetja. Pritegne pozornost, ko se z besedami poigra v številnih PR člankih, na spletnih straneh in spletni trgovini podjetja, na reklamnih panojih, prispevkih v drugih medijih, itd.

Preverite tudi: RAČUNOVODSKI SERVIS: CENE IN PREVERJENI RAČUNOVODSKI SERVISI

Zakaj je copywriter pogosto iskan poklic?

Copywriter nosi eno pomembnih vlog znotraj številnih marketinških strategij. Danes, ko je marketing eno vodilnih področij razvoja gospodarstva in podjetništva, je potrebnih veliko oseb, ki so sposobne na tem področju, kreativne, rade sprejmejo nove izzive in oblikujejo vsebino, s katero vzbudijo pozornost med potencialnimi strankami, kupci, uporabniki. Poleg tega se lahko zaposlite kot profesionalni copywriter, ali pa copywriting storitve opravljate kot dodatno dejavnost.

Kako sta povezana inbound marketing in vsebinski marketing?

Vsebinski marketing je ena od komponent inbound marketinga. Je strategija, s katero lahko dvignete prepoznavnost in prodajo, saj poskrbite za kvalitetno in unikatno vsebino, ki je na voljo vašim strankam, uporabnikom, kupcem. Bolj kot ste inovativni in drugačni od drugih, bolj boste izstopali. Vsebinski marketing vključuje razne izobraževalne članke, video ali avdio material, pomembne informacije o storitvah/izdelkih. Vsebina je namenjena določeni ciljni skupini, opremljena z zabavnimi in interaktivnimi elementi, ki pritegnejo pozornost. Pomemben del inbound marketinga so tudi email marketing, orodja za avtomatizacijo marketinga, pisanje blogov, trženje s plačanim iskanjem in drugi sestavni elementi.

Preverite tudi: SEO OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI: CENA, TRENDI IN PREVERJENI STROKOVNJAKI

Ali obstaja outbound marketing?

Seveda, outbound marketing pomeni, da podjetje vzpostavi stik s stranko in preda svoje sporočilo na trg. Rečeno drugače, podjetje najde stranko (in ne obratno). Outbound marketing vključuje bolj ‘’klasične’’ oblike oglaševanja kot so tv oglasi, brošure, oglasi v revijah, na radiu, email spam sporočila, klicanje strank, ipd. Seveda tovrstne storitve imajo nek doseg in gotovo do neke mere služijo namenom oglaševanja. Stroški outbound marketinga so običajno višji, izid pa v primerjavi z inbound marketingom pogosto manj ugoden. Namreč na podlagi outbound marketinga je večja možnost, da bodo stranke telefonsko oglaševanje preko klicev ali nenehno dobivanje e-mail spam sporočil označile kot neželeno in se temu izognile. Posledično ne bodo iskale vaših storitev ali kupile izdelka.

Preverite tudi: SPLETNO OGLAŠEVANJE: CENE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE NA SPLETU (CONTENT / INBOUND VSEBINSKI / DIGITALNI MARKETING)

Inbound marketing in outbound marketing – kakšna je razlika?

V osnovi lahko rečemo, da se pri outbound marketingu podjetje samo ponudi stranki preko različnih marketinških strategij. Pri inbound marketingu pa se podjetje infiltrira v stik s stranko in ji ponudi storitev na prikrit način. Je strategija, ki je osredotočena na konkretno stranko, ki povprašuje po nekih storitvah. Na primer, stranka na spletu išče neko določeno (podobno) storitev ali izdelek, vi kot ponudnik pa na podlagi ključnih besed, Google Ads-ov, SEO optimizacije in drugih marketinških tehnik stopite v stik z njo in ji predlagate vašo storitev / izdelek. Pri inbound marketingu je torej stranka tista, ki išče neko storitev, vi pa se ji na nevsiljiv način predstavite in ji to ponudite. Outbound marketing pa pomeni bolj izpostavljeno oglaševanje, kjer gre za promovirane objave v različnih omrežjih, klicanje strank po telefonu, televizijske in radijske oglase, ipd. Podjetje se torej samo direktno izpostavi, vsem potencialnim strankam. Obe vrsti marketinga vsaka na svoj način služita namenu oglaševanja in prodaje ter imata svoje prednosti, kot tudi slabosti.

Preverite tudi: DAVČNI SVETOVALEC: CENE IN PREVERJENI DAVČNI SVETOVALCI

Zakaj je email marketing tako pomemben?

Email marketing pomeni ohranjanje stika s svojimi strankami. Je pa bistveno, da strank ne zasipate oziroma bombardirate z maili. Saj to lahko ima ravno obraten učinek. Ampak ključna komponenta za email marketing je dobra marketinška strategija. Ta ima v ozadju zastavljene cilje in vizijo, komu so poslani emaili namenjeni in s kakšnim namenom. Prav tako se stranka prijavi in soglaša s pogoji poslovanja, preden ji vi lahko pošljete mail. Na tak način ostajate povezani s strankami, jih povabite k nakupu, jih spomnite na določene izdelke in s tem vplivate na kvaliteto vašega poslovanja.

Kontaktirajte preverjene tekstopisce za copywriting (cene / ponudbe)


    NASVETI ZA VAŠ DOM

    Revija z idejami in analizami cen preverjenih izvajalcev za gradnjo in obnovo.





    VPRAŠAJTE MOJSTRE S PODROČJA

    Naša skupnost šteje skupaj s preverjenimi ponudniki storitev preko 60.000 članov >> Vprašajte nas karkoli glede brane tematike v tem članku.
    Vprašajte brezplačno >





    Skupna ocena bralcev
    [Skupaj: 0 Povprečje: 0]

    Add a Comment

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja