Content marketing: Kako se ga lotiti?

Kaj sploh je content marketing?

Content marketing je strateški trženjski pristop, ki se osredotoča na ustvarjanje in distribucijo dragocene, ustrezne in dosledne vsebine. S tem želijo pritegniti in obdržati jasno določeno ciljno skupino – in navsezadnje spodbuditi potencialne kupce.

Kot potrošnik ste verjetno opazili, da tradicionalno trženje ni tako učinkovito kot v preteklosti. Televizijski in radijski oglasi niso več tako učinkoviti kot v preteklosti. Podobna zgodba je tudi na spletu, kjer kar 40% uporabnikov uporablja ”ad-blocker” na svojih napravah. Prav tako pa mlajša generacija, ki tvori največjo skupino potrošnikov pravi, da tradicionalnemu trženju ne zaupanjo. Content marketing pa premaguje izzive, povezane s tradicionalnimi metodami. Content marketing uporablja različne strategije, prek katerih oglašujejo razne izdelke in storitve. Vse strategije content marketinga pa dajejo globok vpogled in v središče pozornosti postavi kupca- ne izdelka.

Pridobite ponudbe in cene za content marketing

Content marketing deluje tako, da bralcem ponuja informativno in uporabno gradivo, preko katerega bralci dobijo boljši vpogled. Z uporabo blogov, e-knjig, objav na družbenih omrežjih, videoposnetkov in grafik content marketing privlači potencialne stranke.

Glavni cilji strategije vsebinskega trženja so izboljšanje uporabniške izkušnje, ustvarjanje in negovanje poslovnih potencialov ter podpiranje ciljev in meril organizacije za uspeh.

Preverite tudi: Koliko stane grafični oblikovalec?

content marketing
Content marketing je ena izmed najuspešnejših oblik oglaševanja.


Zakaj uporabljati content marketing?

Content marketing v primerjavi s tradicionalnimi marketinškimi strategijami bolje ustvarja vrednost za blagovne znamke in potrošnike. Spodaj si lahko pogledate nekatere ključne prednosti content marketinga. Kot prva je vključenost strank. Vsebine, kot so blogi in ciljne spletne strani želijo potencialnega kupca pritegniti prek družbenih omrežij. Pri tem se potrošnikom zdi, da so bolj seznanjeni z neko znamko. Druga prednost je povečanje pomena blagovne znamke. S tem znamki dodamo dodano vrednost (etično vrednost) in potrošniki se na ta način tudi miselno povežejo z znamko. Vse to lahko dodatno pripomore k prepoznavnosti znamke, potrošniki pa so tej znamki bolj zvesti. Preko content marketinga, predvsem z raznimi vsebinskimi kampanjami, lahko podjetja potrošnike vključijo v celoten prodajen cikel. Vse to poveča zanimanje potrošnikov. Te prednosti se lahko prenesejo v katerokoli podjetje na vseh trgih. Ko dobro poznate svoje potencialne kupce, lahko ustvarite privlačno vsebino, ki podpira vaše poslovne cilje.

Preveri tudi: CENA ZA PISANJE ČLANKOV / BESEDIL

Vrednost blagovne znamke

Prvo, kar vam bo povedal vsak strokovnjak za content marketing je, da je blagovna znamka veliko več kot zgolj logotip. Uspešne blagovne znamke ustvarjajo svoje vrednote in ustvarijo popolno sliko v javnosti. Definirajo kdo so, kaj jih žene, obljube strankam, osebnost znamke in vrednote. Veliko svetovnih znamk v samo oglaševanje vključuje priporočila in nasvete lastne baze strank. Zgolj spletna stran vaši znamki ne bo dala možnosti, da predstavi vse svoje vrednote. Zato je potrebna dobra vsebina, ki zagotavlja doseg do potencialnih kupcev.

Kot že omenjeno marsikdo ne spremlja oglasov, zato boste prek content marketinga dosegli občinstvo, ki se izogiba oglasom. Uporaba content marketinga namesto tradicionalnega oglaševanja vam lahko pomaga doseči potencialne stranke, ki uporabljajo programsko opremo za blokiranje oglasov ali pa se temu aktivno izognejo. Ena izmed glavnih prednosti pa je tudi zmanjšanje stroškov, saj se boste izognili velikim stroškom, ki nastanejo če želite vaše oglase predvajati na tradicionalne načine.

Preverite tudi: IZDELAVA SPLETNIH STRANI: Koliko stane programiranje v Sloveniji?

Kako začeti s content marketingom?

Content marketing je ena izmed stroškovno najučinkovitejših trženjskih strategij, vendar so njegove koristi odvisne od kakovosti in izvedbe vaše strategije. Zato izkušenejši pisci in marketinške agencije zaračunavajo več in dolgoročno strategije delujejo bolje. Da pa bi tudi sami pridobili izkušnje si poglejte nekaj napotkov, kako postati boljši v content marketingu.

Vaša prva naloga je, da pripravite nekakšen osnutek, kjer na kratko zapišete, kaj želite vključiti v content marketing. Pri tem se morate poglobiti v podrobnosti. Seznanite se s tem, kako boste merili svoje rezultate in donosnost naložbe ter izberite postopek s katerim boste izboljšali vašo oglaševalsko strategijo. Na temo izboljšanja content marketinga se vsako leto odvije tudi kar nekaj seminarjev, kjer vam bodo strokovnjaki iz prve roke podali svoje izkušnje.

Pomemben korak je tudi, da raziščete svoje konkurente. Oglejte si podjetja s podobnimi zasnovami kot je vaše in poglejte, kako se poslužujejo content marketinga. Preverite, katere vrste content marketinga so najbolj priljubljene, kako pogosto objavljajo in na koga ciljajo. Pri tem pa bodite pozorni, tudi če so vaša podjetja v zasnovi podobna, ne kopirajte strategije drugih. Namesto tega se učite od njih in pridobite navdih za oblikovanje lastne strategije.  Po tem, ko ste se odločili, kakšna bo približno videti vaša strategija sestavite okvirni koledar. Pri tem si lahko pomagate z lastnimi spletnimi predlogami, ki vam bodo pomagale usmerjati vaše ideje. Razčlenite svojo vsebino na različne kategorije in določite datume objav. Pomembno je, da se ciljev, ki ste si jih zastavili tudi držite. Določite približne rezultate, ki jih želite videti. Na primer, kako pogosto želite objavljati, kaj želite doseči in tako dalje.

content marketing
Pomembno je, da imate veliko idej.

Preverite tudi: PRAVNI NASVET: CENE ZA PRAVNO SVETOVANJE, PRAVNO POMOČ IN PREVERJENI PRAVNIKI

Kako nadaljevati?

Svoje prve objave obravnavajte kot nekakšne eksperimente. Pozorno opazujte, kako se ljudje odzivajo na vaše objave in si zapisujte, kaj bi lahko naredili bolje. Prav tako bodite previdni in ne dovolite, da pristranskost ne narekuje vaših objav. Ostanite nevtralni in se pripravite na možnost, da vaše prvotne ideje ne bodo delovale tako kot ste mislili. Nato si vzemite čas in popravite napake, ki ste jih opazili. Z vsako objavo bodo vaše tehnike bolj izpopolnjene.

Do tega trenutka boste že osvojili osnove in lahko začnete izkoriščati resnično moč trženja vsebin. Upoštevajte, kar ste se naučili, in še naprej objavljajte nove objave ter natančno merite uspešnost vsake. Te objave promovirajte in objavite na svojih kanalih na družbenih omrežjih (tako kot blagovna znamka kot posameznik) in nadaljujte z angažiranjem vseh, ki se odločijo za komentiranje ali skupno rabo vaših objav. Čeprav se postopek sprva morda zdi zastrašujoč, ga boste osvojili v nekaj tednih. Najpomembnejše pa je, da se nikoli ne nehajte izboljševati. Razlog da izkušeni pisci delajo bolje kot neizkušeni je ta, da so imeli več časa za učenje. Z nenehnim učenjem in izpopolnjevanjem boste ustvarili boljše vsebine in dosegali boljše rezultate. To je pomembno tudi zato, ker se trendi in norme vsebinskega marketinga pogosto spreminjajo. Zaradi tega nenehno spremljajte trg, eksperimentirajte z novimi tehnikami in si na splošno prizadevajte izboljšati svoje sposobnosti.

Preverite tudi: RAČUNOVODSKI SERVIS: CENE IN PREVERJENI RAČUNOVODSKI SERVISI



Kaj sploh počnejo ”content marketerji”?

Učinkovita strategija content marketinga uporablja več različnih spretnosti za ustvarjanje povezanih kampanj. Najboljši content marketerji delajo v skupinah, v katerih se lahko zanesejo na strokovno znanje več ljudi.

Izkušeni content marketerji se lahko pohvalijo z raznimi znanji. Spodaj si lahko preberete nekaj njihovih odlik. Kot prvo, imajo širok spekter strokovnega znanja. Tržniki temeljito raziskujejo panožne trende, težave s strankami in tržne razmere. Uporabljajo tiskane in digitalne vire ter se posvetujejo z uveljavljenimi strokovnjaki. Tržniki izredno dobro poznajo glas blagovne znamke in osebnost. Pomemben korak v izboljševanju content marketinga sta strategija in analitika. Tržniki razvijajo strategije kampanj odvisno od tem, vrst sredstev in promocij. Uporabljajo Google Analytics za ugotavljanje, katera sredstva dobro delujejo in katera je treba izboljšati.

Content marketerji so tudi zelo kreativni. Ustvarjanje vsebin zahteva pridih umetnosti in veliko kreativnosti. Content marketing pogosto združuje pisatelje, ilustratorje, grafične oblikovalce, igralce in spletne oblikovalce ter številne druge talente. Kot lahko vidite, se lahko vsaka od teh veščin pretvori v različne vrste content marketinga, od objav na družbenih medijih do animiranih videoposnetkov. Učinkovita trženjska strategija se opira na več oblik medijev za ozaveščanje in spodbujanje prepoznavnosti blagovne znamke.

Preverite tudi: SEO OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI: CENA, TRENDI IN PREVERJENI STROKOVNJAKI

Primeri content marketinga

Ugotoviti, katera vrsta content marketinga je za vaše občinstvo najpomembnejša, je lahko izziv, vendar ni nujno. Ko si boste vzeli čas za razumevanje svojih ciljnih kupcev in njihovih potreb, boste hitro dobili ideje. Spodaj je naštetih nekaj najbolj prepoznavnih oblik content marketinga.

Blogi

Optimizirane objave v spletnih dnevnikih so preprosta, a zmogljiva orodja za vključevanje ciljne publike. Ustvarjalci vsebin uporabljajo napredna SEO orodja, da prepoznajo prave ključne besede, teme, trende in perspektive. Nato v izdelavo pronicljivih del, ki bralcem prinesejo vrednost, dodajo strokovno znanje s področja industrije. Zainteresirane stranke bodo sledile pozivom k dejanjem in notranjim povezavam, če bodo želele izvedeti več ali se nagibajo k nakupu. Ko je spletni blog objavljen, lahko strateg spremlja njegovo uspešnost s pomočjo storitve Google Analytics.

Preverite tudi: SPLETNO OGLAŠEVANJE: CENE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE NA SPLETU (CONTENT / INBOUND VSEBINSKI / DIGITALNI MARKETING)

E-knjige

E-knjige in tehnični dokumenti bralcem nudijo poglobljene informacije s konkretnimi podatki. Kot del širše vsebinske strategije pomagajo bralce povleči nagovoriti, da kupi nek izdelek. Bralci lahko v zameno za brezplačno sredstvo navedejo svoje ime in e-poštni naslov. Če želite, da se ta sredstva uvrstijo med iskanje, jih mora spremljati podporna objava v blogu. Prek tega, ko pridobite njihov e-naslov, boste lahko bralcem ponudili še več svojih vsebin.

Vizualno oblikovanje

Današnji potrošniki smo vse bolj vizualna bitja. Zato vas ne bi smelo presenetiti, če ugotovite, da 95% tržnikov meni, da je vizualna vsebina bolj učinkovita kot samo besedilo. Preko vizualnih grafik bralcem olajšate vizualizacijo in obdelavo zapletenih podatkov, kar je pogosto bistveno za prodajni postopek. Lahko jih delite v družabnih omrežjih ali jih vključite v objavo v blogih. Tudi ilustracije, grafično oblikovanje in fotografiranje po meri naredijo vsebino bolj zanimivo.

Videoposnetki

Potrošniki v povprečju porabijo skoraj šest ur na dan za gledanje video vsebin. Video posnetki so kot marketinško orodje zelo privlačni in lahko privabijo široko občinstvo. Danes se videoposnetki pojavljajo na vedno več straneh z rezultati iskalnikov, zaradi česar so odlični za privabljanje morebitnih strank. Ne glede na to, ali gre za posnetek ali animacijo, video vsebine blagovnim znamkam omogočajo, da svojo zgodbo pripovedujejo na čustven, osebnostno usmerjen način.

E-poštna sporočila in content marketing

E-poštno trženje je ena najpogosteje uporabljenih strategij, saj blagovnim znamkam ponuja neposredno povezavo do svojih strank. Najnovejši trendi v e-poštnem trženju, na primer vse večja uporaba vizualnih elementov in personalizacija, naredijo sporočila še bolj privlačna. Najboljše e-poštne kampanje združujejo kakovostne pisne in vizualne vsebine.

Družbeni mediji

Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn, Pinterest, TikTok, Snapchat – zdi se, da se seznam platform za družabne medije z vsakim letom povečuje. Toda ali mora biti vaša znamka prisotna na vsaki od njih? Da bi pritegnili pozornost ciljne publike morate razumeti, kje se izmenjujejo informacije v spletu. Z uporabo znanja o vaši panogi in najnovejših trendov v družabnih medijih lahko izberete dva ali tri najboljše medije za promocijo svojih sporočil.

content marketing
Družbeni mediji so odlično orodje za content marketing.

Preverite tudi: SPLETNO OGLAŠEVANJE: CENE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE NA SPLETU (CONTENT / INBOUND VSEBINSKI / DIGITALNI MARKETING)

Content marketing in influencerji (vplivneži)

Pomemben vidik content marketinga so vplivneži. Seveda so zelo učinkovite tudi vse ostale metode content marketinga, vendar nobena od njih ne more prinesti toliko dosega med potrošnike kot vplivneži. Tako lahko rečemo da gre za najučinkovitejšo obliko content marketinga. Spodaj smo našteli nekaj najvidnejših prednosti, ki jih nudi oglaševanje prek vplivnežev. Kot prvo prednost navajamo izvirnost in pristnost. Zaradi tesne interakcije vplivnežev s svojimi sledilci verjetno nihče ne razume trga bolj kot oni. Blagovne znamke lahko torej neizmerno izkoristijo prednosti sodelovanja z vplivneži kot strategijo trženja.

Ena največjih prednosti sodelovanja z vplivneži je, da delijo svoje osebne izkušnje z uporabo vaših izdelkov. Te izkušnje so resnične in verodostojne. Ne izgledajo kot plačani oglasi. Tako se stranke lahko zlahka povežejo z njimi in zaupajo njihovim priporočilom. Ne pozabite, ljudje zaupajo ljudem. Izkoristite to. Blagovne znamke morajo torej sodelovati z vplivnimi skupinami, da promovirajo pristne izkušnje, namesto da bi samo prodale svoje izdelke. Kot zadnje, pa preko vplivnežev dostopate do nove ciljne skupine. Ne glede na to, ali je vaša blagovna znamka nova ali že uveljavljena, vas trženje prek vplivnežev nikoli ne bo razočaralo. Zakaj? Ker je pozornost ljudi še vedno eden glavnih ciljev trženja. Vplivneži lahko pridobijo nove ciljne skupine, ki jih drugače morda ne bi mogli doseči.

Preverite tudi: SPLETNO OGLAŠEVANJE: CENE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE NA SPLETU (CONTENT / INBOUND VSEBINSKI / DIGITALNI MARKETING)

To je širok, a neizčrpen seznam vrst vsebin, ki lahko ustrezajo vaši blagovni znamki. In kdo ve, v prihodnjih letih se lahko pojavijo dodatni kanali z vsebinami. Zato je pomembno, da ostanete na tekočem s hitrimi trendi in da ste vedno pozorni na spreminjanje trga. Za več informacij pa preverite tudi forum, kjer boste našli še več informacij.

Kontaktirajte preverjene strokovnjake za content marketing in tekstopisje (ponudbe / cene)


VPRAŠAJTE MOJSTRE S PODROČJA


Naša skupnost šteje skupaj s preverjenimi ponudniki storitev preko 60.000 članov >> Vprašajte nas karkoli glede brane tematike v tem članku.

vprašajte mojstra s področja





Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 1 Povprečje: 5]

Add a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja