Prodaja storitve: Kako zaključiti posel in pridobiti nove stranke hitro: Nasveti za ponudnike storitev

Ste ponudnik storitve. Mojster, obrtnik, fotograf, glasbenik ali morda digitalna oglaševalska agencija. Tudi vi se borite za stranke na trgu storitev, kajne? Oglaševanje storitve je ključnega pomena. Morda boste vi poslali prvo sporočilo stranki. Ali pa bo stranka prva vzpostavila stik z vami. V vsakem primeru je vaša naloga, da posel zaključite in uspešno pridobite novo stranko. Zelo pomembno, zato ponavljam: Vi ste odgovorni za pridobitev stranke. Prodaja storitve ni lahko delo, a z nekaj triki in vaje lahko tudi vi postanete pravi mojstri v tem.

30 STRANK BREZPLAČNO ZA PONUDNIKE STORITEV

pridobivanje strank omisli.si - marketing za ponudnike storitev

Prodaja storitve bo uspešna, če boste odzivni

Tudi stranke so le ljudje. Ljudje, ki imajo službe, opravila doma, hišne ljubljenčke in morda tudi otroke. Zelo verjetno je, da jim primanjkuje časa, kot vam. Ali pa nimajo potrebnega znanja za določene storitve in ravno zato so se odločili, da najamejo preverjenega strokovnjaka. Ko stranka vzpostavi stik z vami, vas potrebuje hitro oziroma kmalu. Nikar se ne obirajte z odgovorom in ponudbo, saj bodo v takšnem primeru hitro našli drugega, konkurenčnega ponudnika storitev.

Nikoli si ne govorite “Če me rabijo, bodo že še poklicali”. Stranka se rada pohvali s stavkom “Moj mojster se je res potrudil zame”!

In NIKOLI ne recite “če me rabijo, bodo že še poklicali”. To so stavki, s katerimi se tolažijo obrtniki in mojstri, ki izgubljajo posel na trgu storitev. Stranka se vedno znova rada pohvali s stavkom “moj mojster se je res potrudil zame”. Stopite na stran ponudnikov storitev, ki se znajo prodati. A ne za vsako ceno.

V komunikaciji s potencialnimi strankami bodite vedno odzivni in prijazni. Prodaja storitev bo poskočila v nebo!
V komunikaciji s potencialnimi strankami bodite vedno odzivni in prijazni. Prodaja storitev bo poskočila v nebo!

Če stranke pridobivate s pomočjo omisli.si, lahko vidite, kdaj je stranka prisotna v aplikaciji, za računalnikom ali ob telefonu. To popolni trenutek, da stranko ogovorite in zaključite posel. V nobenem primeru pa se ne obotavljajte predolgo. Pri odgovorih bodite kratki in jedrnati ter odgovarjajte to, kar vas stranka sprašuje. Prodaja storitev zahteva dobro in premišljeno komunikacijo.

Nikoli stranki ne odgovorite z “Ne vem, to je odvisno od X,Y,Z…”. Stranka vas sprašuje konkretno vprašanje in želi konkreten odgovor. Bolje je “načeloma je odgovor tak, se pa lahko stvari spremenijo zaradi X,Y,Z razloga”. S tem komunicirate strokovnost in voljo do stranke.

Nikoli stranki ne odgovorite z “Ne vem, to je odvisno od X,Y,Z…”. Stranka vas sprašuje konkretno vprašanje in želi konkreten odgovor.

Lahko se zgodi, da bodoča stranka kar nekaj časa ne bo več odgovorila na vaše sporočilo. To ne pomeni nujno, da je izbrala drugega ponudnika. Danes vsi hitimo in hitro se zgodi, da pozabimo odgovoriti na kakšno sporočilo. Nastavite si opomnik in stranki čez nekaj tednov spet pišite. Če za oglaševanje storitve uporabljate omisli.si, so takšni opomniki že vgrajeni.

> Preverite tudi: KAKO PISATI ZMAGUJOČE PONUDBE ZA STORITVE? NASVETI ZA PONUDNIKE STORITEV

Obvladate storitev, ki jo stranka potrebuje? Imate sploh čas? Le tako bo prodaja storitve uspešna!

Kot TOP ponudnik storitev si zagotovo želite zaključiti čim več poslov. In prav je tako. A vedno pomislite, če ste res najboljši za storitev, ki jo stranka potrebuje? Zagotovo ne želite svojega dela opraviti slabo? Prodaja storitev obsega tudi iskrenost in stranke jo bodo zelo cenile.

Ko prejmete povpraševanje, se vprašajte tudi, če imate čas za opravljanje te storitve. Je stranka blizu vas ali bi to delo od vas zahtevalo veliko vožnje? To so pomembna vprašanja, ki bodo vplivala na kakovost in izvedbo vaše storitve. Nihče ne mara zamudnikov in klicev tipa “jutri pa res pridem…”.

Stranke ne marajo zamudnikov in klicev tipa “jutri pa res pridem…”. Ali imate res čas za to stranko?

marketing storitve - stranke, prodaja
Razmislite ali res obvladate storitev, ki jo stranka potrebuje? Marketing storitve je odvisen tudi od tega.

Seveda se lahko s stranko povežete tudi, če ne ustrezate čisto vsem zahtevam. A v tem primeru bodite res iskreni. Ne obvladate vsega, kar stranka potrebujete? Predlagajte soizvajalce, ki jih lahko tudi vi poiščete preko Omisli.si. Nimate časa točno takrat, ko vas stranka potrebuje? Preverite, če je morda fleksibilna glede datumov, ko naj bi bila storitev opravljena. Nikakor pa ne obljubljati nemogočega. Ta bumerang se vam bo vrnil z 10-kratno močjo. Nezadovoljna stranka ima v svetu Interneta ogromno moč, ki vam lahko skazi oglaševanje storitve.

Ne obljubljati nemogočega. Ta bumerang se vam bo vrnil z 10-kratno močjo. Nezadovoljna stranka ima veliko moč.

Zakaj se stranke ne odzovejo na vaša sporočila?

Če se stranke slabo odzivajo na vaše ponudbe ali sporočila si zastavite nekaj vprašanj. Jasno je, da ne boste dobili prav vsakega posla. A če se stranke ne odzivajo, je nekaj izzivov tudi na vaši strani.

Najprej pomislite na predstavitev podjetja oziroma svoj profil. Opremite ga z okvirnimi cenami storitev, ki jih nudite. Dodajte kratek opis dejavnosti in vaše reference.  Nikar pa ne pozabite na dobre fotografije in morebitne video posnetke, ki naj odražajo to, kako vi stranki rešite problem. Oziroma to, kako vi opravite storitev. To je pomemben korak za učinkovito oglaševanje storitve.

> Preverite tudi: MARKETING STORITVE: KAKO PRIDOBITI VEČ (DOBRIH) SPLETNIH OCEN IN STRANK: NASVETI ZA PONUDNIKE STORITEV

Prodaja storitev bo boljša, če bodo stranke takoj videle s kom imajo opravka. Redno ga posodabljajte in vključite tudi odzive zadovoljnih strank, torej ocene preteklih strank. Slednji so lahko pomemben člen pri odločitvi za vaše storitve. Do strank bodite vedno vljudni in prijazni, tudi če kdaj naletite na kakšno slabo oceno ali komentar. Dober glas se hitro širi, slabši žal še hitreje. Več nasvetov okoli tega tukaj: KAKO POSTANETE TOP PONUDNIK NA OMISLI.SI IN ZAKAJ SE VAM TO IZPLAČA?

Pripravite se na telefonski pogovor ali srečanje v živo

Če veste, da se boste s stranko slišali po telefonu ali srečali v živo, se na to dobro pripravite. Tako bo prodaja storitev lažje in bolje stekla. Še enkrat dobro preberite vse, kar stranka želi od vas oziroma vse kar potrebuje. Še enkrat se poglobite v strahove, ki jih ima stranka. In dodatno odgovorite na vsa vprašanja. Če se kje zatakne, si to zapišite kot opombo, da se boste lahko o tem pogovorili.

> Preverite tudi: MOJMOJSTER MARKETINGA: KAKO PRIVABITI STRANKE: NASVETI ZA PONUDNIKE STORITEV?

Pripravite vprašanja za stranko, da boste dobili čim bolj natančne informacije o njenih željah in zahtevah. Stranka mora dobiti občutek, da bo delo z vami enostavno in brez zapletov. To je skoraj tako pomembno kot kvalitetno opravljena storitev na koncu.

Pripravite se na sestanek - marketing storitev
Ko je oglaševanje storitve za vami, se dobro pripravite se na sestanek ali klic s stranko.

Zagotovo bo pogovor stekel tudi o ceni storitve, zato bodite pripravljeni na to. Pripravite okvirno ceno in rang, v katerem ste se še pripravljeni pogajati. Če ste že delali kaj podobnega, na sestanek prinesite fotografije s primeri. V primeru telefonskega pogovora fotografije stranki posredujete preko omisli.si aplikacije ali po elektronski pošti.

> Preverite tudi: MARKETING MOJSTER: KAKO SE ODZVATI NA SLABE SPLETNE OCENE IN KOMENTARJE?

Tudi, ko je posel sklenjen in je prodaja storitev opravljena, nikar ne pozabite na svoje stranke. Prosite jih za oceno in komentar ter preverite ali so bile zadovoljne z vašim delom. Odnos, ki ga boste zgradili z eno stranko, vam bo prinesel številne druge. To je temelj, okoli katerega gradite marketing storitve.


30 STRANK BREZPLAČNO ZA PONUDNIKE STORITEV

pridobivanje strank omisli.si - marketing za ponudnike storitev

Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 5 Povprečje: 5]