Marketing za ponudnike storitev: Digitalni marketing za obrtnike, izvajalce in mojstre (+ Facebook + Google oglaševanje)

ocena bralcev
5 od 2

Marketing za ponudnike storitev je eno najpomembnejših orodij za povezovanje s strankami. Pogosto je dober marketing povezan tudi z visokimi stroški, a brez skrbi – tudi z nizkim proračunom lahko dosežete dobre rezultate. Začeti z lastnim poslom je zares velik zalogaj. Potrebnega je veliko poguma, znanja, časa in truda. A ne obupajte, če vam na začetku ne bo šlo tako, kot ste si zamislili. Prosti čas vlagajte v učenje o vašem področju storitev in o vaši ciljni skupini. Mi bomo pa poskrbeli za reden pritok preverjenih strank, ki pravkar išče storitve, ki jih vi nudite.

pridobivanje strank omisli.si - marketing za ponudnike storitev

Marketing za ponudnike storitev je pomemben za uspešen posel

Preden se posla sploh lotite si morate postaviti dve zelo pomembni vprašanji:

  1. kaj prodajate in
  2. komu prodajate.

Da bo vaš marketing resnično uspešen, morate najprej dobro poznati svojo ciljno skupino. Poznati morate svoje stranke. Oziroma, kakšne stranke si želite imeti, celo. Glede na ciljno publiko strank boste namreč lahko prilagodili vsebine in komunikacijo ter izbiro družbenega omrežja ali drugega marketinškega pristopa. Ko začnete s poslom, preglejte tudi svojo konkurenco. Od konkurence se lahko namreč veliko naučite. Tudi to je del marketinga za ponudnike storitev.

Za uspešen marketing morate poznati svojo ciljno skupino
Za uspešen marketing morate poznati svojo ciljno skupino

Izbirate lahko med različnimi načini marketinga za vaš posel

Danes je izbire za povezovanje in doseganje svojih strank ogromno. Lahko se odločite za uporabo družbenih omrežij, kjer sta profil na Facebooku in Instagramu skoraj nujna. Je pa tam vaša angažiranost izredno pomembna, zato bodite pozorni, da boste redno odgovarjali na sporočila in komentarje vaših sledilcev. Objavljajte le vsebino, ki je povezana z vašo dejavnostjo. Navdih lahko poiščete tudi pri ostalih ponudnikih storitev, ki so podobne vašim.

Preverite tudi: Ponudba vzorec: Kako pisati zmagujoče ponudbe za storitve? Nasveti za ponudnike storitev (obrtnik, mojster, izvajalec, …

Ne pozabite tudi na vizitke, ki jih je, kljub digitalni dobi, še vedno dobro imeti pri sebi. Nikoli ne veste na koga naletite. Morda ravno prijatelj vašega prijatelja potrebuje storitve, ki jih vi nudite.

Na koncu dneva imate dve učinkoviti metodi, za pridobivanje strank.

  1. Storitve, ki jih nudite, na družbenih omrežjih ali spletnih straneh oglašujete ali
  2. ustvarite dovršen profil na portalu Omisli.si.

Če oglaševanja ne obvladate, to raje prepustite strokovnjakom, vi pa čas in energijo vložite v svoj posel, v čemer ste zares dobri.

Družbena omrežja so pomemben del digitalnega marketinga za ponudnike storitev
Družbena omrežja so odlična za povezovanje s strankami

Marketing za ponudnike storitev nedvomno vključuje tudi v privlačno spletno stran. Tam bodo bodoče stranke lahko našle poglobljene podatke o vas, vaših storitvah in cenah. Na spletno stran lahko dodate tudi blog, kjer delite svoje znanje, izkušnje in nasvete. Podobno, kot to pravkar počnemo mi, tukaj.

Pametno izkoristite svoj čas

Družbena omrežja so odlično orodje za doseganje zares velika števila ljudi. Namesto, da se trudite doseči (pre)veliko strank, se osredotočite na vašo ciljno skupino. Npr. namesto iskanja strank, ki išče slikopleskarja, se osredotočite na stranke, ki želijo prebeliti nepremičnino ob vselitvi (če je to vaša niša, seveda). Z Omisli.si je to zelo enostavno.

> Preberite tudi: Marketing mojster: Kako se odzvati na slabe spletne ocene in komentarje?

Bodite pozorni, da z vsako bodočo stranko vzpostavite dober odnos. Tudi, če se ne odloči za vaše storitve takoj, jo kontaktirajte še nekaj tednov kasneje – ljudje in njihove potrebe se spreminjajo, zato se lahko zgodi, da bodo čez nekaj časa zainteresirani za storitve, ki jih ponujate.

Dobro izkoristite svoj čas - marketing za ponudnike storitev
Dobro izkoristite svoj čas

Ves vložen čas v marketing za ponudnike storitev pa bo lahko brez uspeha, če ne boste imeli urejenega profila. Kratek in jedrnat opis, kakovostne fotografije in urejeni odzivi vaših zadovoljnih strank so tisto, kar odlikuje popolne profile. Redno ga posodabljajte in ga povežite tudi z vašo spletno stranjo.

pridobivanje strank omisli.si








ocena bralcev
5 od 2