Zaradi virusa, ki je letos vsem malo prekrižal načrte smo se na spletni strani Omisli.si/team-building odločili, da odgovorimo na par vprašanj glede organiziranja poslovnih dogodkov v času Covid-19.
Ministrstvo v Sloveniji, organizacijo poslovnega dogodka v okviru podjetja, praviloma ne šteje za javno prireditev. Povabljeni so namreč vnaprej znani oziroma so iz omejenega kroga ljudi. Dostop ni možen ostalim udeležencem, zato se v tem primeru zakon o javnih zbiranjih ne uporablja. Enako velja tudi za poroke in konference, saj so to zasebna srečanja, kjer so udeleženci znani in vnaprej povabljeni. Torej, če so dogodki zaprtega tipa, in ne gre za zbiranje ljudi na javnih mestih, ni ovir niti za večje dogodke.
POVPREČNE CENE za TEAM BUILDING
analiza cen
≈ 50 – 120 EUR/osebo
Omisli.si/najem-prostora > Pridobite ponudbe za najem prostora / lokacije za vaš dogodek…
Poslovni dogodki: Možnosti za organizacijo poslovnih javnih dogodkov
- Samo s seznamom udeležencev dogodka (do največ 50 povabljenih)
- S prijavo dogodka na NIJZ (do največ 500 povabljenih)
Navodila za dogodke do 50 udeležencev
Seveda je na samem dogodku potrebno poskrbeti za ustrezno varnostno razdaljo in higienska priporočila v skladu z NIJZ, organizator pa ne potrebuje dovoljenja NIJZ, vodi le seznam prisotnih ljudi.
Preberite tudi: TEAM BUILDING ZA PODJETJA IN SKUPINE: CENA, IDEJE, IGRE IN PREVERJENI PONUDNIKI
Podatki, ki jih mora seznam vsebovati:
- ime in priimek povabljenih
- naslov stalnega prebivališča
- telefonska številka
- kraj zbiranja (kraj, ulica in hišna številka ter podatek o tem ali gre za zaprt ali odprt prostor),
- čas zbiranja (datum in čas začetka in konca zbiranja).
Preberite tudi: KORONAVIRUS: GRADNJA IN OBNOVA V ČASU COVID -19
Kako dolgo mora organizator hraniti seznam in zakaj?
Organizator mora seznam hraniti en mesec, v primeru da mora na zahtevo NIJZ te podatke posredovati. V primeru, da NIJZ v roku enega meseca od izvedbe dogodka teh podatkov ne zahteva, lahko organizator seznam uniči.
Vložena je bila tudi zahteva, da se število udeležencev na takšne vrste dogodkih poveča, saj se povabljeni praktično vsak dan srečujejo, skupaj delajo, uporabljajo ista dvigala, ne smejo pa biti skupaj na istem dogodku.
Primer omejitev glede Covid-19 v tujini:
Poslovni dogodki: Omisli.si vam pri organizaciji poslovnih dogodkov v obdobju Covid-19 svetuje naslednje:
- Čim več aktivnosti se naj izvaja zunaj, v kolikor je le to mogoče.
- Za namestitve so priporočljiva izbira manjši hoteli ali hostli.
- Če ima vaše podjetje več poslovnih enot, priporočamo posamične dogodke za vsako lokacijo posebej.
- Zagotovite dovolj prostora in potrebnih sredstev za varno izvedbo dogodka.
- Držite se navodil NIJZ (popis udeležencev, razkužila, prostor, razdalja).
Preberite tudi: COVID-19 IN POROKA: PRESTAVLJANJE IN NAČRTOVANJE POROK V ČASU KORONAVIRUSA? (POSODOBLJENO AVG 2020)
Navodila za dogodke do 500 udeležencev:
V primeru kongresov in izobraževanj je dovoljeno zbiranje do 500 ljudi, v kolikor je zagotovljena primerna varnostna razdalja v skladu z navodili NIJZ, ki so objavljena na njihovi spletni strani.
V primeru da nameravate organizirati poslovno zabavo smo vam z veseljem na voljo na spletni strani omisli.si, kjer imamo zbrane odgovore na vaša vprašanja, svetujemo pa vam tudi, kako najlažje in najhitreje organizirati poslovne dogodke. Cilj teh dogodkov je namreč motivacija zaposlenih, ki je v tem času še posebej pomembna. Na zabavah se boste sprostili in vsaj za trenutek odmislili čas, ko je potrebno konstantno razmišljati o maskah, razkužilih ter varnostni razdalji.