Po vadbi sledijo raztezne vaje

Tako kot je pred vadbo pomembno ogrevanje, po vadbi sledi raztezanje. Verjetno ste po vadbi pogosto že zelo utrujeni in se vprašate: Zakaj so vaje za raztezanje sploh pomembne? Razlogov je več: raztezanje telesa zmanjšuje verjetnost nadaljnjih poškodb, dan po vadbi boste zagotovo manj čutili obremenitev mišič od prejšnjega dne, dolgotrajno pa raztezne vaje pripomorejo k boljši gibčnosti vašega telesa. Vaje lahko izvajate kjerkoli, pomembno je le, da se potrudite in tega dela vadbe ne izpustite!


PRIPRAVLJENI NAJETI OSEBNEGA TRENERJA?

BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH OSEBNIH TRENERJEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)

 

Pridobite ponudbe in cene preverjenih osebnih trenerjev

Raztezne vaje: najprej vratne mišice

Mišice vratu si raztezate z odklonom glave na stran, pri čemer si lahko pomagate tudi z roko, kot je prikazano na sliki.

Raztezne vaje za vrat
Raztezne vaje za vrat

Sledijo mišice rok

Pri prvi vaji za raztezanje mišic rok potisnite komolec k nasprotnemu ramenu in vztrajajte nekaj sekund.

Vaje za roke
Komolec k nasprotnemu ramenu
Pri drugi vaji roki dvignite nad glavo, nato dlan ene roke položite na nasprotni komolec in ga poskušajte potisniti čim dlje za glavo.

> Preberite tudi: OSEBNI TRENER: CENA (HUJŠANJE / PRIDOBIVANJE MIŠIČNE MASE)

Vaje za roke
Potisk komolca za glavo
Pri tej vaji roki sklenite za hrbtom in ju skušajte potisniti čim višje. Pazite, da vaš trup ostane vzravnan.

Vaje za roke
Potisk sklenjenih rok navzgor

Nato hrbtne mišice

Za raztezanje mišic hrbta eno roko dvignite ob telo, nato pa poskusite skleniti roki za hrbtom kot prikazuje slike. V kolikor ena roka ne doseže druge, si lahko pomagate s kakšnim podolgovatim predmetom, na primer s palico. Pomembno je, da ohranite vzravnano telo.

Vaje za raztezanje hrbta
Vaje za raztezanje hrbta
Pri naslednji vaji se usedite kot prikazuje spodnja slika. Ena noga naj bo iztegnjena pred telesom, druga pa pokrčena v kolenu in postavljena čez iztegnjeno nogo. Glava naj bo postavljena vstran. Eno roko imejte na tleh, drugo pa naslonite na zunanjo spodnjo stran noge, ki je pokrčena. Raztezanje povečujte s potiskom komolca ob koleno.

Razteg hrbta
Razteg hrbta in prsnega koša

Za na konec še mišice nog

Pri prvi vaji za raztezanje mišic nog se postavite proti steni ali kakšni drugi opori in se z rokama naslonite nanjo. Z eno nogo naredite korak naprej, v drugi meči pa boste po nekaj sekundah vztrajanja začutili sprostitev.

Vaje za noge
Raztezanje meč
Pri drugi vaji se postavite v razkorak, nato eno nogo nekoliko pokrčite, hkrati pa na njej ohranite težišče. V drugi nogi boste začutili rahlo bolečino, ki bo z vztrajanjem v tem položaju pojenjala. Nato enako ponovite še z drugo nogo.

Vaje za noge
Raztezanje nog v razkoraku vstran
Pri naslednji vaji za raztezanje se ulezite na hrbet in oprimite koleno z rokama. Nato ga potiskajte k trupu dokler ne začutite mišic kolka. Enako ponovite tudi z drugo nogo.

Vaje za noge
Raztezanje mišic kolka
Pri tej vaji se postavite v razkorak naprej, nato pa se oprite na sprednjo nogo in boke potiskajte naprej. Začutili boste raztezanje stegenskih mišic.

Vaje za noge
Raztezanje stegenskih mišic
Pri naslednji vaji se usedite in pokrčite noge. Nato potisnite kolena navzven in z rokama objemite gležnje. Telo pritiskajte naprej in začutili boste notranje stegenske mišice.

Vaje za noge
Razteg notranjih stegenskih mišic
Prestavljene vaje za raztezanje lahko izvajate kjerkoli. Dobro je, da si ustvarite prijetno okolje, poskusite lahko tudi s pomirjajočo glasbo. Za dodatne nasvete ali prilagojeno vadbo pa se obrnite na omisli.si/trenerja. Želim vam uspešen zaključek vadbe!

 


Pripravljeni najeti osebnega trenerja?

Brezplačno pridobite ponudbe preverjenih osebnih trenerjev iz vaše okolice

Zahtevaj ponudbe preverjenih osebnih trenerjev

Vprašajte & Odgovorimo


Ker sodelujemo z ogromno preverjenimi ponudniki, ki opravljajo v tem članku opisane storitve, nas lahko vprašate karkoli. Potrudili se bomo, da vam odgovorimo čim prej!
Storitev je brezplačna. Z oddajo vprašanja se strinjate s pogoji na https://omisli.si/pogoji-uporabe/.
Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 0 Povprečje: 0]