Mojmojster marketinga: Kako privabiti stranke: Nasveti za ponudnike storitev?

Vsak ponudnik storitev si želi dobiti kar največ strank. Stranke so namreč tiste, ki prinašajo obstoj dejavnosti oziroma dobiček. A stranke ni vedno enostavno privabiti. Vsak mojster se mora potruditi, da jih pridobi in predvsem obdrži. Imejte v mislih, da želite strankam pokazati kdo ste in zakaj ste ravno vi najboljši za opravljanje storitve, ki jo potrebujejo. Cilj je, da se stranka na koncu pohvali “mojmojster je res dober izvajalec, ga priporočam tudi vam…”.

30 STRANK BREZPLAČNO ZA PONUDNIKE STORITEV

pridobivanje strank omisli.si

Urejen profil je ključen (mojmojster marketinga nasvet št.1)

Urejen in lep profil je prvo kar bodo bodoče stranke opazile. Tudi cenik bodo pogledale šele po tem, ko bodo pregledale vaš profil. Ne pozabite ga opremiti s kratkim in jedrnatim opisom vaših storitev in kakovostnimi fotografijami. Zelo dobro bo, če boste dodali fotografije vas, medtem ko opravljate storitev. Bodite pozorni, da se na fotografijah smejite in da so posnete ob naravni svetlobi. Če pri delu nosite uniformo, jo uporabite na fotografiji, a pazite, da bo sveža in čista.

mojmojster-marketinga-za-ponudnike-storitev-izvajalce
Mojmojster marketinga: Nasveti za ponudnike storitev / izvajalce / obrtnike…

Jasno opredelite vaše pogoje(mojmojster marketinga nasvet št.2)

Strankam bo veliko lažje, če boste že v svojem profilu jasno opredelili pogoje dela. Zapišite kaj točno so vaše storitve in v čem ste zares dobri kot obrtnik oziroma izvajalec določene storitve. Če se niste pripravljeni daleč voziti, napišite od kod ste in do kje ste pripravljeni priti. Jasno opredelite kakšen je vaš delovni čas in kdaj lahko določeno storitev opravite. Seveda nikar ne pozabite objaviti tudi cenika – vsaj okvirnega. Strankam bo všeč, če si bodo lahko predstavljale za kakšen znesek gre in ga primerjale z ostalimi ponudniki. Tudi, če so vaši pogoji strogi in niste pripravljeni veliko odstopati, razmislite o mogočih prilagoditvah. Včasih preprosto ne gre vse po načrtih, zato je dobro imeti nekaj prostora za prilagoditve.

Opredelite pogoje dela
Opredelite pogoje dela

Zadovoljne stranke prosite za odziv(mojmojster marketinga nasvet št.3)

Prav je, da se sami pohvalite in izpostavite, da storitve opravljate dobro in kakovostno. Še bolje pa bo, če se bodo na vašem profilu ali spletni strani znašli tudi odzivi zadovoljnih strank. Po opravljeni storitvi jih lahko prijazno prosite, če bi podale oceno in komentar vaših storitev. Nič ne skrbite, če ne bodo vse stranke popolnoma zadovoljne. Kakšna slabša kritika lahko da še več kredibilnosti vsem dobrim in pozitivnim.

Prosite stranko za komentar (mojmojster)
Prosite stranko za komentar

Nove stranke je včasih res pravi izziv pridobiti, a naj vas to ne ustavi. Če se marketinga lotite pravilno, jih boste zagotovo hitro našli in jim lahko prodali svoje storitve.

30 STRANK BREZPLAČNO ZA PONUDNIKE STORITEV

pridobivanje strank omisli.si

Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 4 Povprečje: 5]