Kako postanete TOP ponudnik na Omisli.si in zakaj se vam to izplača?

TOP ponudniki realizirajo 3x več posla! Kako?

Stranki takoj po oddaji povpraševanja predlagamo TOP ponudnike, še preden povpraševanje razpošljemo drugim, ki bi tudi lahko bili primerni. S tem pohitrimo proces nakupa storitve in najem najbolj primernega ponudnika storitve za projekt, ki si ga je stranka omislila (npr. poroka, prenova stanovanja, zavarovanje doma, itd.).

> TOP ponudnik je po naši skupni oceni najboljši ponudnik za strankin projekt.

TOP ponudniki so torej po naši oceni najboljši kandidati, glede na strankine želje. Za to skrbi tehnologija hitrega ujemanja, ki predlagane ponudnike (kandidate) tudi razvrsti po naši skupni oceni kvalitete (TOP ponudniki na vrhu). Pomenljiv podatek je, da so TOP ponudniki 3x bolj pogosto najeti.

top ponudniki storitev na Omisli.si
TOP ponudniki na Omisli.si realizirajo 3x več posla!

Kako rangirate, lahko enostavno preverite znotraj imenika ponudnikov (To so npr. TOP poročni fotografi v Ljubljani), kjer ponudnike razvrščamo po enakem principu.

Kako postanete TOP ponudnik storitev?

Verjamemo, da svojo storitev opravljate vrhunsko. Problem je, da tega ne sporočate strankam. In na koncu je zaupanje tisto, ki šteje. S spodnjimi nasveti boste strankam dokazali, da ste zaupanja vreden ponudnik, hkrati pa vas bomo večkrat in višje prikazovali strankam kot »po naši oceni najboljšega ponudnika za njihov projekt«. Na vaše rangiranje na Omisli.si vpliva preko 40 različnih dejavnikov, na nekatere pa imate neposreden vpliv.

> Na vaš rang vpliva preko 40 različnih dejavnikov, na nekatere imate neposreden vpliv.

hitro ujemanje cenik storitev top ponudniki
S pomočjo tehnologije hitrega ujemanja stranki takoj predstavimo TOP ponudnike za njihove potrebe oz. projekt.

Da bi postali TOP ponudnik in do 3x povečali uspešnost na Omisli.si, si uredite (v tem vrstnem redu):

1) Certifikat Preverjen ponudnik (največja teža)

Poleg ocene preteklih strank je pomembno tudi, kaj o vaši kvaliteti storitev govorijo priznanja, certifikati oziroma zaupanja vredne tretje osebe. Pri Omisli.si preverjeni ponudniki prejmejo certifikat Preverjeni ponudnik. Ekipa Omisli.si preveri vaše poslovanje, ocene in mnenja uporabnikov na socialnih omrežjih, forumih in drugih straneh ter preveri tudi naključne pretekle stranke. Ponudniki s certifikatom Preverjen ponudnik zato sklenejo več posla kot tisti, ki ga nimajo, saj stranke zaupajo naši presoji.

Kaj storiti? Certifikat preverjen ponudnik lahko prejmejo le PROFI in PREMIUM člani

2) Ocene in mnenja preteklih strank

Če smo včasih vprašali prijatelje in znance, koga so oni najeli in kako so bili z opravljeno storitvijo zadovoljni, danes takšna priporočila iščemo na Internetu. Uporabniki Omisli.si so zelo pozorni na to, koliko preteklih strank je podalo oceno, kakšna je skupna ocena in kakšni so komentarji najslabših in najboljših ocen. Ter celo, kako se je javno glede slabe ali dobre ocene zagovarjal ponudnik.

Kaj storiti? Tukaj pridobite ocene preteklih strank (kliknite na Moj poslovni profil, nato pa čisto na dnu strani skopirajte povezavo, ki jo nato pošljete preteklim strankam, četudi vas niso najele preko Omisli.si.)

3) Urejenost in CENE (okviren cenik storitev, opis, fotografije, reference, …)

Morda se vam zdi urejanje predstavitve vašega podjetja na Omisli.si trivialno, a ljudje smo vizualna bitja. Slovenci pa smo znani po svoji nezaupljivosti, zato je zelo pomembno, kako vas stranka vidi. In zato temu dajemo težo tudi pri razvrščanju ponudnikov. Za opis vašega podjetja lahko uporabite tekste iz vaše spletne strani ali drugih reklamnih materialov. Zelo pomembno je, da stranki preko predstavitve sporočate, da ste zaupanja vreden ponudnik, s katerim je vredno sodelovati. To najlažje dosežete preko jedrnatega opisa ter predvsem s fotografijami preteklih projektov zadovoljnih strank (reference). Ne pozabite dodati logotipa in/ali vaše fotografije.

POMEMBNO: Prvi stavek vaše predstavitve naj bo povzetek vašega splošnega cenika storitev, ki jih nudite. To je ZELO pomembno, saj stranke kar 2,3x bolj verjetno kliknejo in najamejo ponudnika, ki ima vnaprej določen okviren cenik (psihologija zaupanja).  Tukaj ne gre za vnaprej definirano ponudbo ali predračun, le za zelo okvirne cene, ki so lahko predstavljene tudi kot cenovni razpon (npr. od 30 EUR/m2 ALI 20-40 EUR/uro, itd…)

Primeri, kako izgledajo pavšalni ceniki v uvodu predstavitve ponudnika na Omisli.si:

  • Primer za fotografa: “CENIK ZA FOTOGRAFIRANJE POROKE: Cena za celodnevno fotografiranje poroke = 950 EUR; Cena za 3-urno fotografiranja poročnega obreda = 300 EUR; …”
  • Primer za keramičarja: “CENIK ZA KERAMIČARSKA DELA: Cena za polaganje ploščic = 13-15 EUR/m2; Cena prenove kopalnice = 600-750 EUR/m2; …”
  • Primer za računovodski servis: “CENIK ZA RAČUNOVODSTVO: Cena za računovodstvo za mali s.p. = od 50 EUR/mesec; Cena za računovodstvo za srednje podjetje = od 140 EUR / mesec; …”
  • Primer za catering: “CENIK ZA CATERING: Cena za poročni catering = 20-45 EUR / osebo; Cena za poslovni catering = 15-35 EUR / osebo; …”

Primer dobro urejenega profila tukaj.

Če ste v dilemi, kako najbolje predstaviti cenik storitev, ki jih nudite, nam pišite na info@omisli.si in pomagali vam bomo.

Kaj storiti? Svojo predstavite uredite tukaj (Moj poslovni profil / Uredi predstavitev podjetja).

top ponudnik storitev - pogovor - cenik
Stranka tekom pogovora z vami opazuje vaš profil, zato je ključnega pomena, da stranki vlijete dovolj zaupanja, da bi nadaljevala pogovor z vami in vas na koncu najela.

4) Garancija zadovoljstva

Poleg tega so iskalci zelo pozorni tudi na Garancijo zadovoljstva Nekateri ponudniki namreč vrnejo denar (do max 100 EUR), če storitev ni opravljena, kot je bilo s stranko dogovorjeno. V resnici še ni zabeleženega primera vračila denarja, tak podatek pa naredi ogromno v smislu zaupanja izbranim ponudnikom.

Kaj storiti? Garancijo zadovoljstva si označite znotraj Predstavitve vašega podjetja (Moj poslovni profil / Uredi predstavitev podjetja).

5) Kolikokrat so vas najeli?

Več strank, kot vas je najelo preko Omisli.si v preteklosti, bolj ste verodostojni v očeh novih strank. Zato ta podatek tudi posebej izpostavimo.

Kaj storiti? Če veste, da ste bili najeti in je stranka to pozabila označiti jo lahko na to spomnite ali nam sporočite na info@omisli.si.

Pridružite se kot ponudnik storitev na Omisli.si

Pod črto, glavni dejavnik, ki vpliva na to, kolikokrat vas bomo predlagali strankam in kolikorat boste na koncu najeti, je torej »ZAUPANJE«, na kar imate neposreden vpliv.

Če potrebujete pomoč pri urejanju predstavitve vašega podjetja na Omisli.si, nam pišite na info@omisli.si.

 


Video-izjava enega bolj uspešnih ponudnikov, ki je s pomočjo Omisli.si povečal promet za 50%


Preverite TOP ponudnike za vaš projekt
Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 1 Povprečje: 5]


VPRAŠAJTE MOJSTRE S PODROČJA


Naša skupnost šteje skupaj s preverjenimi ponudniki storitev preko 60.000 članov >> Vprašajte nas karkoli glede brane tematike v tem članku.

vprašajte mojstra s področja