66 % potencialnih strank je neresnih in le “firbcajo” za najnižjimi cenami. Tukaj je rešitev!

Kot v trgovini in na tržnici, so tudi na spletu ljudje, ki le pridobivajo ponudbe oz. iščejo najnižje cene storitev. Znano? A vendar, tudi največji firbec lahko postane zvesta stranka.

Odločitev glede izvajalca storitve se danes v veliki meri odvija na podlagi ustnih priporočil, ki pogosto niso ustrezna. Nekateri prijatelji bodo seveda priporočili svojega prijatelja (ponudnika storitve), ki pa ni nujno najboljši za projekt. Po drugi strani samodejno hvalimo nekaj, kar nas je stalo veliko (sram pred priznanjem, da so nas “prinesli okoli”). Slovenija je zelo “referenčno” usmerjena država. Zaradi majhnosti trga se ogromno poslov sklene zgolj zaradi poznanstva, kar pa ni nujno najboljša izbira za iskalca in ponudnika storitve.

Vse stranke niso za vas >> Parretovo pravilo (80/20)

Upoštevajte Parretovo pravilo (80/20) in ne poskušate ugoditi vsem potencialnim strankam. Ampak, kako identificirati stranke, ki le firbcajo? Preko teh vprašanj boste hitro dobili odgovor na to, ali je stranka resna ali le zbira ponudbe.

Vprašanja, ki jih zastavite stranki

  • Ste že informirani glede postopkov del, imate že kakšno ponudbo pri sebi? (poizvedba ali lovijo najnižjo ceno)
  • Če bi se danes dogovorila za idealno ceno in storitev, kdaj bi lahko pričeli z deli, da preverim ali imam takrat prost termin? (poizvedba o resnosti namena)
  • Ste imeli s katerim od ponudnikov že kakšne izkušnje s tega področja? (poizvedba o težavnosti stranke)

Če stranka ne želi odgovoriti na ta vprašanja, jo lahko prijazno zavrnete ali pa jo povabite na brezplačen pogovor ob kavi, kjer bi se pogovorili glede podrobnosti projekta. Če stranko zanima zgolj cena, bo verjetno tudi tak predlog zavrnila. Večino “firbcev” namreč zanima zgolj cena. Zato z njimi ne izgubljajte preveč časa pri ponudbi. Zadostovala bo okvirna cena oziroma cenovni okvir, povezava do vaših fotografij zaključenih projektov, itd.


Želite več koristnih nasvetov za ponudnike storitev?

Vpišite podatke spodaj in se naročite brezplačno.




* odjavili se boste lahko kadarkoli


Na trgu obstajata dva tipa ponudnikov storitev:

a) Ponudniki, ki stavijo na nizko ceno
b) Ponudniki, ki stavijo na visoko kvaliteto

In tako se ločijo tudi naročniki storitev oziroma potencialne stranke: nekateri iščejo zgolj najnižjo ceno (lovci na nizke cene), drugi pa kvaliteto oziroma dobro razmerje med slednjima.

Kako prepoznati “lovce na cene”?

Statistika kaže, da najnižja cena ni prevladujoč faktor pri nakupu. Kratek test: napišite seznam 5-ih stvari, ki ste jih kupili v zadnjih 5-ih mesecih in odkljukajte tam, kjer je bila najnižja cena glavni faktor nakupa. Presenečeni boste.

Cena ni vedno glavni faktor, se pa včasih ljudje odločamo zgolj na podlagi cene. Vsaj v začetni fazi pogovorov. Lovce na cene je težko prepoznati, ampak lahko ste pozorni na določene besede, ki jih potencialne stranke uporabijo v povpraševanjih (iščem najnižjo ceno, zanima me cena, koliko to stane, …). Seveda lahko tudi lovce na cene prepričate. Svojo (višjo) ceno opravičite z izkušnjami, kvaliteto, priporočili, surovinami, itd.

Če ste eden tistih ponudnikov, ki bi se raje, namesto brskanja med strankami ukvarjali s svojim poslom, obstaja nekaj rešitev. Pri Omisli.si namesto vas brezplačno preverjajo stranke in izločajo “firbce”. Iskalce storitev ločijo na tiste, ki iščejo najnižje cene oz. na tiste, ki prisegajo na kvaliteto. S tem ponudnikom prihranijo čas in vas povežejo le z vašimi idealnimi strankami.

Zdravila za tegobe malih obrtnikov

Neučikovito oglaševanje, zbijanje cen, neresni firbci in neplačniki!

(brezplačno prenesi .pdf)
<davaj email>

 

* zahtevana polja



Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 1 Povprečje: 5]