Digitalni marketing: Cenik za Facebook oglaševanje, Google oglaševanje vsebinski / email / influencer marketing (cene za SEO, SEM, SMM, CONTENT)

ocena bralcev
5 od 2

Oglaševanje je pomemben sestavni del kvalitetne in učinkovite prodaje izdelkov ali storitev na spletu. Digitalni marketing zajema številne strategije, poznavanje mnogih spletnih orodij, platform in omrežij. Četudi je večina oglaševalskih platform precej enostavnih, ni enostavno preko njih dobivati vrhunske rezultate. Tukaj vstopijo oglaševalske in marketinške agencije. Delo marketinških agencij ni enostavno. Zato je fluktuacija zaposlenih v takšnih agencijah precej visoka. Delo je visoko stresno in precej naporno, zato dvakrat premislite, če želite to opravljati sami oziroma če želite marketinški oddelek “iz nule” zgraditi sami (inhouse). Vsaka agencija oblikuje svoj sistem dela, večina pa jih ima vnaprej pripravljene pakete, ki vam zagotavljajo temeljit pregled njihove ponudbe. Tako se lažje odločite, s katero oglaševalsko agencijo želite sodelovati. Izbira priznane agencije pa ni tako enostavna, zato je ključno, da izbirate med profesionalci s preverjenimi storitvami. Veliko je namreč samooklicanih agencij, ki težko dostavlja obljubljene rezultate. Zato obstaja Omisli.si/oglasevanje, kjer ponudnike preverjamo, rangiramo ter analiziramo cene storitev,…vse na enem mestu. Tako vi prihranite čas in denar, kar sta najvrednejši komoditeti našega časa…

Kazalo >

DIGITALNI MARKETING – CENE

cene za digitalni marketing in ceniki

≈ 80 – 800 EUR/mesec

Pridobi 7 ponudb marketinških agencij

Digitalni marketingCenik
Facebook oglaševanje (cenik vodenja FB / INSTAGRAM oglaševanje / SMM)Od 300 € - 1.800 €/mesec
Google oglaševanje (cene za vodenje SEM / DISPLAY > Google AdWords spletno oglaševanje)od 150 € - 800 €/mesec
Vsebinski marketing (CONTENT)Od 400 – 900 €/mesec
SEO optimizacija spletnih strani300-800 €/mesec
E-mail marketingOd 80 € - 250 €/mesec
Influencer marketing z vplivnežiod 200 € / 10.000 sledilcev
* Povprečne cene za digitalni marketing prikazujemo na podlagi analize javnih cenikov ter preko 130 ponudb preverjenih marketinških agencij na Omisli.si/oglasevanje. Ti ceniki niso fiksni, ne vsebujejo ddv, veljajo pa za vsa večja mesta: Ljubljana, Maribor, Celje, Kranj, Koper, Novo mesto, Velenje in drugod po Sloveniji. Končna cena digitalnega marketinga je najbolj odvisna od vašega budgeta, kompleksnosti kampanij, renomeja agencije, vrste storitev ter povezanih storitev. Za točno ceno pošljite povpraševanje preverjenim agencijam – zeleni gumb zgoraj.

inbound-digitalni-marketing-omislisi
Pritegnite več strank z digitalnim marketingom. Pomagale vam bodo preverjene marketinške agencije preko Omisli.si/oglasevanje.

Digitalni marketing: Cenik za Facebook / Google oglaševanje, vsebinski / email / influencer marketing: Povprečne cene za SEO, SEM, SMM, CONTENT)

Poznamo različne vrste digitalnega marketinga. Vsaka po svoje ureja oglaševalsko vsebino in zagotavlja večjo prodajo ter promocijo vaših izdelkov ali storitev. Cene za digitalni marketing povprečno segajo od 80 € – 800 € / mesec. Odvisno od vrste in količine vsebin. Večina marketinških agencij ponuja oglaševalne pakete in lahko si izberete tistega, ki ima za vaše podjetje ali organizacijo najustreznejšo ponudbo. Vsekakor pa svetujemo, da se ne odločate le na podlagi cen digitalnega marketinga, temveč glede na ugled preverjenih marketinških agencij ter dokazljive rezultate, ki so jih v preteklosti dostavili svojim strankam.

Preverite tudi: Katere poklice izriva umetna inteligenca? + Seznam AI aplikacij

Facebook oglaševanje (cenik vodenja FB / INSTAGRAM oglaševanja / SMM)

Facebook je socialno omrežje, ki se je uveljavilo po vsem svetu. Facebook profil imajo tako fizične osebe kot samostojni podjetniki, podjetja, znamke, društva, itd. Največja prednost Facebook oglaševanja je, da hitro in poceni doseže res široko množico potrošnikov in uporabnikov. Cilj oziroma namen oglaševanja je odvisen od vrste storitev/izdelkov, ki jih ponujate oziroma izvajate. S pomočjo Facebook oglaševanja si boste zagotovili večjo prepoznavnost in konkretno pospešili prodajo, poleg nekaterih manj pomembnih stvari, kot so zbiranje všečkov… Spremljali boste lahko, koliko uporabnikov obišče vašo stran oziroma profil in si ogleda video posnetke.

facebook-oglasevanje
Oglašujte s pomočjo socialnega omrežja, ki vam bo zagotovilo pozitivne rezultate. Facebook oglaševanje je prava izbira.
Prodobite ponudbe za Facebook oglaševanje

S FB oglaševanjem omogočite uporabnikom dostop do pomembnih informacij vaše organizacije/podjetja in s tem razširite svojo prepoznavnost. Da pa bo Facebook oglaševanje učinkovito, prepustite delo marketing agenciji. Tukaj poteka borba za čim nižji CPO oziroma nizkimi stroški doseganja večje prodaje (max ROI). Cenik za Facebook oglaševanje znaša od 300 € – 1.800 €/mesec, odvisno od zahtevnosti kampanij in budžeta. V kolikor pripravljate dogodek, boste s pomočjo tovrstnega oglaševanja lahko dostopali do informacij, koliko oseb je potrdilo udeležbo, dobili pa boste lahko tudi povratno informacijo od uporabnikov, saj je na profilu omogočena razprava. Trenutno je Facebook oglaševanje najbolj kvaliteten (najcenejši) način pospeševanja prodaje v Sloveniji. Zato se ga poslužuje tudi največ podjetij. Ko rečem Facebook, tukaj štejem poleg še Instagram, saj se ga da upravljati preko iste oglaševalske platforme in je v lasti istega podjetja.

Google oglaševanje (cene za vodenje SEM / DISPLAY > Google AdWords spletno oglaševanje)

Vemo, da danes Google uvrščamo na sam vrh prepoznavnosti, saj služi kot glavni vir informacij po vsem svetu. Številna podjetja in organizacije si torej želijo pridobiti določeno mesto na strežniku Google. S tem si zagotovijo višjo prepoznavnost in večji doseg potencialnih strank oziroma potrošnikov / uporabnikov. Na prva mesta pridete z organsko uvrstitvojo (glej SEO nižje) ali z zakupom pozicij, t.j. SEM (Search engine marketing) in Display. Cena za Google oglaševanje je od 150 € – 800 €/mesec, odvisno od zahtevnosti kampanij in budžeta. Verjetno ste že slišali za Google Ads? To v svojem širokem spektru spletnih orodij omogoča podjetjem, da s pomočjo oglaševanja in trženja dostopajo do vse večjega števila spletnih uporabnikov. S tem lahko povečajo svojo prodajo in prepoznavnost. No, tudi v drugo smer gre, saj lahko tudi monetizirate svojo spletno stran z Google oglasi.

Prodobite ponudbe za Google oglaševanje
digitalni-marketing-google-oglasevanje
S pomočjo Google Ads in drugih spletnih orodij boste izboljšali pogoje za digitalni marketing. Oglašujte premišljeno.

Vsebinski marketing (CONTENT / SEO)

Content marketing

V današnjem, digitalno visoko opremljenem svetu je predvsem pomembno, kako se na spletu in v medijih izražamo. Če želimo povečati prodajo, ali si zagotoviti prepoznavnost, je velik pomen na načinu, kako uporabnikom / potencialnim strankam sporočamo informacije. No, tudi, da jih sploh delimo, pravzaprav. Pa naj gre za prodajo izdelkov ali promocijo storitev. Ključno je, da lahko uporabniki dostopajo do strokovno dovršenih spletnih vsebin, analiz trga (kot je ta), itd. Te so lahko tekstovne oziroma besedilne, avdio, video, slikovne vsebine ali .pdf katalogi in druge brošure, lepljenke, infografike, ipd. Učinek vsebinskega marketinga oziroma content marketinga je odvisen od tega, kakšen namen imajo spletne vsebine, ki jih ponujamo. Izkušena marketing agencija vam bo znala svetovati v kater tip vsebine se usmerite, kako in kje jo delite ali pa bodo vse to storili namesto vas. Cenik je odvisen od količine vsebin in vrste marketinške strategije. Npr, infografiko vam izdelajo med 40 in 100 €, članek vam spišejo za 40-150€, podcast posnamejo za 100-300 €, itd. V povprečju pa podjetja odštejejo za vsebinski marketing med 400-900 € / mesec. Celostne in velike kampanje pa stanejo tudi med 4.000-22.000 €, kjer je ključen podatek ali gre za revizijo celotnega spletnega mesta podjetja, ali zgolj en del.

Prodobite ponudbe za Content marketing

SEO – Optimizacija spletnih strani

Če se omejimo zgolj na SEO aspekt (search engine marketing), torej napor, da bi vaša vsebina kotirala visoko na Google zadetkih, potem se lahko pogovarjamo o precej nižjih zneskih. Navadno SEO strokovnjaki v Sloveniji računajo med 300-800 € / mesec. Ali pa v ponudbi jamčijo visoke pozicije določenih ključnih besed za npr. 40-150€ / mesec na ključno besedo oz. frazo. Ali se SEO splača? DA, predvsem na dolgi rok.

Prodobite 7 ponudb za SEO optimizacijo spletne strani
vsebinski-marketing-za-vase-podjetje
Preverite, kakšne so cene za vsebinski marketing. Prav tako smo za vas pripravili osnovne informacije o tem, kaj vse zajema vsebinski ali content marketing.

E-mail marketing

Gre verjetno za najcenejši od vseh tipov marketinga in k sreči v Sloveniji še vedno deluje. Torej ljudje emial kot komunikacijsko sredstvo še vedno uporabljajo. Poskrbite za ustrezen E-mail marketing s pomočjo izkušene oglaševalske agencije. Ta vam bo zagotovila pripravo prodajno učinkovitih E-mail sporočil vključno s slikovnimi vsebinami. In če še nimate email marketing orodja, vas bodo predstavili z nekaterimi dostopnimi alternativami. Ne, Mailchimp ni edino orodje, je pa trenutno najdražje.

Prodobite 7 ponudb za e-mail marketing

To je tudi odličen način konstantnega testiranja sporočil, saj je a/b testiranje tukaj zelo priročno. Prav tako pa bo marketing agencija za vas sproti pripravljala marketing strategijo z vključenim načrtom dela za vsak mesec posebej. Čemur lahko potem sledijo tudi ostali marketinški napori. Konec meseca pa boste prejeli poročilo, na katerem boste lahko delali naprej in uspešno vodili svojo organizacijo / podjetje / storitev. Cena za E-mail marketing znaša med 80 € in 250 €/mesec.

> Preberite tudi: JUMBO PLAKAT IN REKLAMNI PANO: CENA ZA ZUNANJE OGLAŠEVANJE V SLOVENIJI?

Influencer marketing z vplivneži

Socialna omrežja, spletne revije in drugi mediji so danes poplavljeni s strani “pomembnih” (bolje vplivnih) ljudi, ki promovirajo različne izdelke. Podjetja / organizacije / znamke za povečanje svoje prodaje, prepoznavnosti ali osveščanje v svojo kampanjo vključijo znane ljudi, torej vplivneže. To je podobno, kot na primer, ko v televizijskih oglasih zasledimo znane Slovence. Trenutno tudi v Sloveniji beležimo porast sodelovanja z vplivneži, ki preko svojih spletnih strani, blogov, Youtube, Facebook in Instagram kanalov širijo prepoznavnost ali sporočila drugih organizacij do svojega občinstva, na katerega imajo vpliv. Seveda imajo vplivneži običajno zelo velik nabor uporabnikov oziroma sledilcev. Tako bodo vplivi influencer marketinga zares zagotovili širok domet. Cenik influencer marketinga je zelo različen. Skoraj vedno pa precej drag. Odvisen je od tega, za katerega vplivneža gre (ali je to oseba, ki se z oglaševanjem ukvarja že vrsto let, ali je na tem področju še novinec, doseg kanala, …). Prav tako je pomembno, koliko sledilcev omenjeni vplivnež ima in predvsem, kakšne konverzije vam lahko zagotovijo. Cene se gibljejo od 200 € / 10.000 sledilcev na objavo.

Prodobite ponudbe za influencer marketing
influencer-marketing-prepoznavnost-povecanje-prodaje
Preverjeno povečajte svojo prodajo in si zagotovite prepoznavnost. Enostaven način je influencer marketing.

Se odločate za influencer marketing?

Izbirajte med priznanimi vplivneži v Sloveniji: Ajda Sitar, Ajda Podgoršek, Limetke, Moderna mama, Alja Bitenc, Ana Božič, Anina kuhinja, Anja Baš, Barbara Kvas, Barbi in Matic, Benjamin Radič, Blaž Mehle, Bojana Ksela Rose, Boštjan Gorenc Pižama, Komotar Minuta, Damjan Zorc, Zelena hiška, Mami na off, Dominik Starašinič, Eva Ana Kazič, Eva Lozina, Mamin twist, Hermiona, Iris Mulej, Coolfotr, Coolmamacita, Jernej kitchen, Jure in Tjaša Marolt, Katarina Štular, Katja Grudnik, Ful kul mami, Mali sladkosned, Super bizi mami, Klemen Košir, Lepa Afna, Maja Bračič, Maja Murič, Mateja Delakorda, Mateja Pozeb, Metka Albreht, Mic in Katja, Mojca Juvančič, Malinca Nastja, Neja Stoilkovsky, Neya Peron, Neža Bricelj, Nina Držaj, Nina in Simon, Nina Kožar, Gospodična knjiga, Mama Alarm, Patricia Pangeršič, Sabina Čarman, Sandra, Mega mama, Lolota bopa, Sindiana Jonec, Stašina fit kuhinja, Špela Jereb Planinšek, Špela Jurglič, Tamara Fortuna, Tamara Simovič, Tin Hadžič, Kam z mulcem, Tinin sladki svet, Tjaša Perko, Tomaž Bešter, Oopsi Urška, Carica sveta, Hiška drobižka, Valentina Jarc, Živa Praprotnik in mnogi drugi, ali pa pošljite povpraševanje preko omisli.si/oglasevanje.


VPLIVNEŽI se lahko brezplačno pridružite tukaj


Kateri oglaševalski / marketinški / digital agenciji zaupati digitalni marketing?

Digitalni marketing je zahtevno delo, ki vključuje ogromno znanja in veščin. Zato si zagotovite sodelovanje s priznano oglaševalsko / marketinško agencijo. Izbirate lahko med profesionalci, kot so: Adeo, AgencijaEpic, Digimedia, Kokos Agency, GO tečaji, Sonce.Net, MojPodjetnik, David Špec, Iteejazz, Numo, Admedia, Promarkt Marketing, W3B, Tauria, Media301, Kraft & Werk, Martin Korošec, Piksl, BuyITC, It Melona, Mi6 Marketing, Reflektor Marketing, Agencija Novelus, Kainoto, Wiselads, Nasvet.com, Latera, Amabi, 5Medias, Darius, Fintech, GeoSplet, M&a, Optipro, Kreatik, Lip Art, Aero Print, PERLIN, Adstar, Društvo Quadcopter, 23Agency, Kreativni studio Zaya, Studio Mazzini, PrviNaSpletu.si, GoDigi, Vetibo, Agencija Zorc, Junis, 4m4u, E-Ideje, Martini, Conversion Lab, Protex, Top pozicija,  Supra Mem, Prograf Trade, Koloris, A & T, Nubia, Paragon Invent, ABC Media, Red Orbit, Contentnet, Ginkgo Stories, ePrvak, OptiWeb, Seo-Praktik.si, BSMART, Megawelt, Moja zaposlitev spletno oglaševanje, Coda, Adstar-Agency, Beglobal, Red Orbit in mnogi drugi ponudniki digitalnega marketinga v Sloveniji. Preverite ponudbe na Omisli.si/oglasevanje.

DIGITALNE MARKETINŠKE AGENCIJE brezplačno vpišite tukaj

oglaševanje-cene-storitev-marketinške-agencije
Oglaševalske agencije bodo pripravile načrt za digitalni marketing. Tako se bodo poslužile strategije, ki bo za vas najboljša.

Digitalni marketing: Pogosta vprašanja in odgovori za spletno oglaševanje (SEO / SEM / SMM / CONTENT)

Za vas smo pripravili seznam preverjenih marketinških agencij, da boste lažje poskrbeli za kvalitetno oglaševanje. Poleg številnih vprašanj za digitalni marketing pa ne spreglejte tudi, katere so najbolj iskane storitve oglaševanja in digitalnega marketinga.

Koliko stane vodenje Facebook oglaševanja?

Cena za vodenje Facebook oglaševanja v Sloveniji znaša med 300 € in 1. 800 €/mesec. Vsak evro, ki ga namenite za digitalni marketing se izplača, če lahko zagotovite profitnost kampanje.

Kakšne so povprečne cene vodenja Google oglaševanja?

Povprečna cena za Google oglaševanje je od 150 € – 8000 €/mesec. Odvisno od vaših zmožnosti, želje po povečanju prodaje in prepoznavnosti izdelkov/storitev. Običajno Google oglaševanje vključuje objavo oglasov s pomočjo AdWords in optimizacijo kampanj. Svoj budget lahko kasneje povečate, če se Google oglaševanje izkaže za uspešno.

Razlika med Instagram, Facebook in Google oglaševanjem?

Facebook in Google oglaševanje sta trenutno najpogostejša izbira. Instagram je med njimi najmlajša aplikacija, ki pa je že svetovno priznana in prepoznavna. Torej vse tri platforme zagotavljajo kvalitetno oglaševanje in so tri najpogostejše oblike digitalnega marketinga v Sloveniji. Vsaka od njih ima svoje prednosti in slabosti. Na primer slikovno oglaševanje = Instagram. Z Googlom dosežemo stranke glede na to, kaj na spletu iščejo (SEM). Facebook pa slovi po dobrem targetiranju uporabnikov glede na vse podatke, ki jih Facebook omrežju ti zaupajo (spol, lokacija, interesi, poročeni / samski, …). Cene za digitalni marketing na omenjenih platformah so različne.

oglasevanje-na-socialnih-omrezjih
Velika prednost socialnih omrežij je, da imajo zelo širok krog uporabnikov. Prav tako so poznana po celi Sloveniji in tudi tujini. Pridružite se tudi vi in poskrbite za učinkovitost oglaševanja.

Kaj je to inbound / internetni / spletni / digitalni marketing oz. oglaševanje?

Posebnost inbound marketinga je, da je strategija, ki se osredotoča na kupca (ne pa na storitev oziroma izdelek). Pomembno je, da s to tehniko kupca privabimo, zadržimo in navdušimo. Sicer pa se internetni / spletni / digitalni marketing nanaša na elektronsko obliko izpostavljanja določenih izdelkov, storitev in pomembnih informacij v zvezi s prodajo in promocijo. Podjetja s pomočjo oglaševanja povečujejo svojo prepoznavnost, širijo svoj krog sledilcev oziroma uporabnikov in večajo prodajo. Oglaševalske agencije za učinkovito opravljeno delo s pomočjo marketinške strategije in orodja optimizirajo vašo spletno stran, e – mail sporočila ipd.

inbound-marketing-kako-privabiti-kupce
S pomočjo inbound marketinga boste pritegnili pozornost kupcev oziroma potencialnih strank (pull), brez kričanja navzven (push).

Kaj je to influencer marketing?

Influencerji ali vplivneži so ljudje, ki so v širši javnosti prepoznavni in priljubljeni ali preprosto slavni. To pomeni, da imajo veliko sledilcev, ki jih z veseljem spremljajo in celo reagirajo na njihova sporočila in mnenje. So mnenjski voditelji. Podjetja to uporabijo v promocijske namene, seveda. Sodelujejo z influencerji, da ti na svojih omrežjih / kanalih promovirajo njihove produkte ali storitve. Oboji s tem nekaj pridobijo. Podjetje / znamka širi svojo prepoznavnost in prodajo, influencer pa pridobi večje število sledilcev ali uporabnikov (in denar, seveda). Prav tako širi svojo prepoznavnost in osebno promocijo. Gre za poslovno sodelovanje influencerjev s številnimi podjetji. V tem primeru govorimo o sponzoriranih objavah.

Kaj pomenijo kratice SEO / SEM / SMM?

SEO oz. optimizacija spletnih strani (search engine optimization) je aktivnost, s pomočjo katere zagotavljate visoko rangiranje vaše vsebine na spletnih iskalnikih, kot je Google. Marketinška agencija bo pod vašim nadzorom dodala spletni strani točno to, kar potrebuje, da jo bodo uporabniki videli in torej pogosteje obiskali. Pomembna je vključenost ključnih besed in besednih zvez, ki jih je mogoče na prvo žogo povezati z vašo aktivnostjo, storitvijo ali izdelkom, ki ga oglašujete. Vrelik del SEO-ta je tudi grajenje notranjih in zunanjih povezav ter tehnična ustreznost spletne strani.

Preberite tudi: RAČUNOVODSTVO: CENIK / POVPREČNE CENE ZA RAČUNOVODSKI SERVIS

SEM (search engine marketing) je kratica za digitalni marketing, ki se nanaša na promocijo spletnih strani, glede na iskalne poizvedbe strank, npr. na Googlu. Namen je, da se poveča prepoznavnost spletne strani oziroma število klikov (kolikokrat uporabniki kliknejo in obiščejo stran). Optimizirani oglasi in vsebine vam zagotovijo. Prepustite SEM profesionalcem, saj se to dobesedno izplača.

e-mail-marketing-strategije
Ko gre za e-mail marketing, ali katero koli drugo obliko oglaševanja, bodite pozorni na oblikovno zasnovo promocijo. Naj vam bodo v pomoč kratice SEO, SEM in SMM – preverite, kaj zajemajo.

SMM zajema oglaševanje in objavljanje preko socialnih omrežij in portalov, ki imajo velik nabor uporabnikov oz. sledilcev. Tako si zagotovite širšo (ciljno) publiko. Socialna omrežja so torej uporabljena kot orodje, preko katerega uporabniki spoznajo vašo stvar in celo delijo izpostavljenost vašega podjetja / znamke na svojih profilih. Seveda je pomembno, da je vsebina in stran zastavljena tako, da pritegne čim večje število uporabnikov, ki informacijo širijo dalje. Za kvalitetno vodenje SMM kampanj predlagamo sodelovanje s priznano oglaševalsko agencijo.

Ali obstaja brezplačno spletno oglaševanje?

Četudi je na voljo več različnih oblik brezplačnega spletnega oglaševanja, je pravilni odgovor ne. Vse na koncu nekaj stane. In ni nujno, da je to najboljši način za promocijo vaših izdelkov ali storitev. Namreč oglaševanje je dejavnost, ki ji je vredno nameniti nekaj več denarja in časa. Lahko pa seveda za začetek preizkusite brezplačne načine oglaševanja, kot so profil na Facebook ali Instagram omrežju. Preizkusite tudi Linkedin, ali pa izdelajte brezplačno stran s pomočjo WordPress programa. Posvetujte se s priznano marketing agencijo, ki vam bo znala ustrezno svetovati glede oglaševanja.

Razlika med B2B in B2C marketingom?

B2B se nanaša na business-to-business marketing. Kar pomeni, da gre za prodajo izdelkov ali storitev enega proizvajalca (podjetja) drugemu. Med tem ko B2C pomeni business-to-costumer, da se izdelek / storitev proda direktno k stranki oziroma potrošniku. To sta dve najpogostejši komercialni transakciji.

Kaj je to vsebinski marketing?

Vsebinski marketing pomeni pripravo in objavo privlačne vsebine, ki pritegne uporabnike ali jo celo iščejo. Zagotavlja večjo profitnost in prepoznavnost, saj s pomočjo ustrezne marketinške strategije vsebini spletne strani doda relevantnost, kreativnost, unikatnost in jasnost. S pomočjo marketinškega orodja agencija poskrbi za izpostavljenost tiste vsebine, ki je najbolj pomembna in bo pritegnila pozornost v nekaj sekundah.

Preberite tudi: ČISTILNI SERVIS: CENIK PONUDNIKOV ZA ČIŠČENJE STANOVANJA ALI HIŠE (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, …)

Razlika med Google AdWords, Google Ads in Gogle AdSense?

Preko Google AdWords oglašujemo preko googlovega SEM in display omrežja. Oglasi se bodo potem prikazoval in izstopal med iskalno vsebino (SERP) in na spletnih straneh, ki sodelujejo z Googlom preko programa Google AdSense. Google Ads je nova oznaka za Google Adwords. Google AdSense pa podjetju omogoči, da v sodelovanju z Googlom prikazuje oglase drugih podjetjih na svoji spletni strani.

Kaj je to affiliate marketing?

trzenje-s-partnerskimi-podjetji-affiliate-marketing
”Partnersko trženje” je pogosto začetna oblika oglaševanja podjetij in znamk.

Po domače bi to lahko imenovali ”partnersko trženje”. Gre za sodelovanje med podjetji / partnerji. Ko oglašujete izdelek ali storitev nekoga drugega tako, da s tem tudi vi pridobite del zaslužka. Seveda je zaslužek večji, v kolikor se izdelek s pomočjo te strategije in z vašo pomočjo tudi proda. Velikokrat je to celo nujno.  Velika večina ljudi začne z oglaševanjem ravno preko te strategije, saj je načeloma brezplačna.

Kdaj so digitalne marketinške / oglaševalske agencije najbolj iskane v Sloveniji?

Glede na podatke, zbrane na Omisli.si/oglasevanje in analizo iskanj preko Google iskalnika, so marketinške agencije v Sloveniji najbolj iskane v mesecu marcu. To lahko vpliva na ceno oglaševalskih storitev. Najmanj povpraševanja po marketinških agencijah je v mesecu decembru.

digitalni-marketing-povprasevanje-v-Sloveniji
Agencije za oglaševanje so v Sloveniji najbolj iskane v mesecu marcu.

MARKETINŠKA AGENCIJA?

PREVERJENE MARKETINŠKE AGENCIJE (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER IN DRUGOD PO SLOVENIJI)

Pridobite 7 ponudb








ocena bralcev
5 od 2