Naša ekipa Omisli.si je že preverila tega ponudnika, zato mu lahko zaupate. Preverili smo:
Ta ponudnik vrne denar, vas oprosti plačila oz. ponudi popust, če storitev ne bo opravljena tako, kot ste bili z njim dogovorjeni.
Oprostitev sorazmernega deleža plačila (do 1000 €) lahko od ponudnika zahtevate, če:
Več o garanciji zadovoljstva tukaj.
Za uspešno poslovanje oz. prodajo storitev/izdelkov, je potrebna izvedba celostne podobe podjetja.
KAJ VAM NUDIMO?
IZOBRAZBA IN NAGRADE:
IZKUŠNJE: pospeševanje prodaje, večji dogodki, manjši prodajni dogodki, izobraževalni dogodki, vodenje delavnic, digitalni marketing.
CENIK STORITEV: za več informacij nas kontaktirajte.
Ne glede na to, na kakšen način se lotevamo prodaje, najpomembnejša je izkušnja uporabnika – pot do prodaje.
Celostno obravnavanje marketinških storitev za stranko (besedilo, grafika, izvedba), osebni pristop, velika mera kreative in samoiniciativnosti, usmerjenost k rešitvam, prilagajanje, po izvedbi spletne strani poskrbim še za vašo promocijo.
TOP 10 izbor najboljši ponudniki za ponudnike oglaševalskega prostora in marketinga je narejen na podlagi ocen preteklih strank in preko 43 drugih dejavnikov kvalitete, ki vplivajo na Omisli.si rang za leto 2023. Seznam osvežimo vsak dan.
Če poznate ponudnika za ponudnike oglaševalskega prostora in marketinga in menite, da manjka na seznamu, mu posredujte to povezavo.
Čeprav se velikokrat pojavi, da sta v javni rabi marketing (trženje) in oglaševanje pojmovana kot isto, temu v resnici ni tako. Oglaševanje predstavlja le majhno področje tržnega komuniciranja, katerega namen je privabljanje pozornosti pri širšem krogu javnosti. Gre za način sporazumevanja, s katerim želimo prepričati čim večje število ljudi, da seže k izdelku in je namenjeno za vsako dejavnost, od informiranja o dogodku, do promocije izdelka ali storitve.
Tržno komuniciranje poteka preko različnih kanalov, kot so oglasi na radiu, televiziji, spletnih straneh, časopisi, revijah, knjigah, letakih, jumbo plakatih. Danes pa je tudi vedno bolj prisotno spletno raba oglaševanja preko družabnih omrežij kot so Facebook, Google, Instagram, Youtube itd..
Trženje je dolgoročna poslovna dejavnost, ki ni namenjena promociji izdelka, ampak se poglobi v tržni proces izdelka. Torej povedano z drugimi besedami, marketing pokriva od analiziranja razmer na trgu, prepoznavanja potreb kupcev in oblikovanje izdelkov po zahtevah strank, izbiranje primernega medija za oglaševanje, nanaša se tudi na distribucijo in prodajo izdelka, ustvarjanja odnosa z javnostjo, ter zagotavljanja splošnega zadovoljstva pri kupcih. Namen marketinga je ustvariti trg za novi ali obstoječi izdelek in zgraditi uspešno blagovno znamko z vedno večjo prodajo.
Na kratko, trženje je promocijski postopek, s katerim lahko izdelek na pravem trgu postavimo za prave ljudi po pravi ceni.
Medtem ko je pri obeh skupen namen povečevanja prodaje in omogočanje storitev za svoje stranke, sta oglaševanje in trženje (marketing) dve neposredno izhajajoči, a ločeni veji marketinškega kolača.
Ključne razlike, ki razdvajajo oglaševanje in marketing so;
Oglaševanje je del trženja, ampak trženje ni del oglaševanja. Glavni vidik trženja je izdelek, njegova cena, promocija, ciljna skupina ljudi in trg, pri oglaševanju pa je bistvo le promocija izdelka ali storitve. Trženje poteka z namenom po povečevanju prodaje na dolgi rok, medtem ko se pri oglaševanju v krajšem času spodbudi kupce k storitvi ali izdelku Trženje se osredotoči na ustvarjanje trga za izdelek ali storitev, medtem ko se oglaševanje osredotoči na privabljanje pozornosti v javnosti. Trženje je dolgoročen proces, po drugi strani pa je oglaševanje krajši.
Od tradicionalnih natisnjenih časopisov in revij, pa do oglasov na radiu in televiziji, ter postavljenih jumbo plakatov ob glavnih cestah, poznamo še par različnih metod oglaševanja. Spletno oglaševanje pokriva od oglasov na spletnih straneh in družbenih omrežjih od Facebooka, do Googla, Instagrama, Youtuba. Danes pa se je tudi že dobro uveljavila nova oblika spletnega trženja z influencerji.
Digitalni marketing je del širšega pojma marketing. Za promocijo določenih izdelkov in storitev uporablja splet in digitalne tehnologije – naprave, paltforme in različne digitalne medije. Dandanes se vse seli na splet, zaradi tega je pomembno, da stvari digitaliziramo in začnemo razmišljati bolj digitalno ter da začnemo marketinške aktivnosti opravljati, med drugim, tudi preko spleta. Digitalni marketing poleg spleta zadeva tudi televizijo in mobilne telefone. Vključevanje kanalov, ki niso spletni, razlikuje digitalni marketing od spletnega.
Spletni marketing je del digitalnega marketinga. Nanaša se na strategije marketinga na spletu. Spletni marketing so dejansko aktivnosti na spletu, ki jih opravljate, ker bi radi nek izdelek ali produkt tržili na internetu. Različne strategije spletnega marketinga so na primer marketing in oglaševanje na družbenih omrežjih, optimizacija iskalnikov (SEO), e-mail marketing, vsebinski marketing in podobno.
Spletno oglaševanje je del spletnega marketinga in je dandanes zelo pomembno, saj je oblika digitalnega marketinga, ki je zelo učinkovita. Poleg tega gre za dokaj cenovno ugodno oglaševanje. K temu prispeva tudi dejstvo, da omogoča zelo natančno targetiranje določene ciljne skupine, ki si jo izberete. Ta ciljna skupine pa ne rabi biti fiksna za celotno kampanijo, ker spletno oglaševanje omogoča spreminjanje ciljne skupine tekom oglaševalske akcije. Prav tako se lahko tekom kampanje spreminja strategija in proračun, na podlagi opažanj med kampanijo. Spletno oglaševanje je zares prilagodljivo, hkrati pa tudi ena izmed najbolj merljivih oblik oglaševanja, kar omogoča neprestano poglabljanje v učinkovitost kampanje. S spletnim oglaševanjem tako lahko postanete resna konkurenca svojim konkurentom.
Tudi pri digitalnem marketingu pride prav neko osnovno znanje programiranja. Če ne zaradi drugega, zato, da se tisti, ki opravlja delo digitalnega marketinga, bolje razume z različnimi programerji. Prav pride tudi zaradi tega, ker je digitalni marketing zelo podatkovno obarvan, saj vsebuje kode za sledenje, velike baze podatkov in podobno. Tako da je seznanjenost z osnovami programiranja lahko velika prednost za tiste, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom.
Svetujejo, da se naučite vsaj en programski jezik. Med štiri najbolj uporabne programske jezike za tiste, ki opravljajo delo digitalnega marketinga, spadajo SQL, JavaScript, Python in Bash. Učenje prvega programskega jezika vam bo morda vzelo kar nekaj časa, a potem vam bo učenje drugega mnogo lažje. Programskega jezika, ki se ga boste začeli učiti ne izberite naključno. Prvo se pozanimajte, kateri jezik je primeren za kaj. Odvisno je, kakšne naloge vaš čakajo, s katerimi orodji upravljate in kakšne cilje imate pri digitalnem marketingu.
Digitalni marketing je lahko za vsakega, ki se želi začeti ukvarjati s tem, saj na osnovni ravni ne gre za zelo kompleksno delo. Tako bi lahko rekli, da je začetek digitalnega marketinga dokaj enostaven. Intuitivnost, izvirnost in ustrajnost so lastnosti, ki vam bodo pri začetkih digitalnega marketinga prišle zelo prav.
Ne obstaja napisano pravilo, ki bi govorilo o natančno določenem postopku, kako ustvariti uspešno kampanjo. Odvisno je od strategij, izkušenj, znanja in posameznika oziroma skupine ljudi. Za začetek ustvarjanja kampanje oziroma ukvarjanja z digitalnim marketingom je zelo pomembno, da si zastavite jasne in merljive cilje. Le-te vas bodo nekako usmerjali in pomagali pri opažanju pomanjkljivosti in tudi dobro opravljenih stvari. Celotna kampanja pa je lahko popolnoma drugačna glede na različne cilje, ki si jih zastavite na začetku. Razmisliti morate o proračunu, o tem, koliko ste namenjeni vložiti v digitalni marketing. Vedeti morate, koga targetirate oziroma kdo je vaša ciljna skupina. To zelo vpliva na komunikacijo, ki poteka preko digitalnih kanalov. Svetujemo, da se o ciljnih skupinah in njihovih lastnostih dobro pozanimate, da boste vedeli, na kakšen način izpeljati kampanjo. Na zečtku poskušajte uporabljati različne strategije, da se naučite raznolikih stvari, da vidite, katera strategija kako deluje.
Enkratna odzivnost, hvala za super projekt. Lp, Klara
Z video produkcijo Cheelot sem zelo zadovoljen. So zelo odzivni in fleksibilni , pristop pa profesionalen. Tudi sam koncni izdelek je presegel pričakovanja tako po kvaliteti kot tudi cenovni ugodnosti in bi jih definitivno priporocil tudi ostalim ki želijo imeti posnetke na popolnoma novem nivoju.
Profesionalni, hitri, ugodni in več kot odlično opravljena storitev.
SUper vse, kar tako naprej.
Žana poznam že več let. Všeč mi je njegova doslednost, natančnost, inovativnost, vesten in celovit pristop k delu.
Ne bo vam žal sodelovanja z njim. Priporočam.
Snemali smo videospot. Izdelek je nastal odličen. Enkraten "moving" kamere.
Hitra in kakovostna izvedba.
Zan najde odlicno konceptualno resitev. kakovost je odlicna. Cenovno je 2 x cenejsi od drugih produkcijskih his za enako storitev
S ponudnikom sem zelo zadovoljen saj se povsem prilagofi potrebam stranke.
Zelo profesionalno
Vse narejeno kot smo zahtevali in seveda v dogovorjenem roku.
Super ekipa!
Hvala Cheelot
Kvaliteten izdelek, prijazno osebje...
Oglaševali smo že na obeh portalih, zurnal24 in medovernet (SEO / PR članki)... Doseg in brand sta tako znana, cene so korektne. Ustrežljivost, komunikacija in izvedba sta vrhunska!
Zelo smo zadovoljni, Nataša je hitra in besedilno spretna! Poglobi se v tematiko, pozna pravila pisanja v smislu navajanja virov, citatov..., zato ji zaupamo pisanje tudi zahtevnejših tekstov.
Hitro in profesionalno
Odlična izkušnja
Resno, kvalitetno, v roku.
Hitro in korektno opravljeno delo.
Prijaznost. Profrsionalnost
S storitvijo sem bila več kot zadovoljna. Besedilo je bilo napisano odlično. Preseglo je vsa moja pričakovanja. Poleg tega bi želela pohvaliti odnos gospe Nataše Okorn. Poleg strokovnosti, zelo sočutna, prijazna in razumevajoča. Kaj takega redko doživiš. Zelo, zelo priporočam!
strokovni, prilagodljivi, kredibilni nasveti
Super odnos, prijazni, odzivni.
Se bomo še vrnili.
Z Natašo iz podjetja BN kreativ je super delati. Že več let imamo izzive pri pisanju tekstov in Nataša nam je pri tem več, kot samo pomagala. Iz naših vsebin je izluščila bistvo, podala vsebini drugo perspektivo in vse to zelo lepo zaokrožila v tekstu. Dober pisec je zlata vreden in to Nataša vsekakor je. Vsem jo toplo priporočam.
BN Kreativ je izpolnil vsa moja (visoka) pričakovanja.
Korektno in hitro. Vsec mi je stil besedila.
S ponudnikom sem izredno zadovoljen, tako iz tekstovnega (copywriting) stališča kot tudi oblikovno (design besedila). Gre za izjemno angažirano in kreativno ekipo, ki vas bo za vas hitro in efektivno našla rešitev. Zelo samo iniciativni, idejni in zmožni realizirati celoten paket - od besedila do izgleda. Toplo priporočam!
Nataša je super profesionalna, ima oseben pristop, je hitro odzivna, prijazna in ima zares dolgoletne izkušnje, kar je najino sodelovanje naredilo hitro, učinkovito in prijetno. Se veselim vseh prihodnjih projektov.
všeč mi je poglobljen pristop, ki naredi končni izdelek res neverjetno osebnostno izpopolnjen. Izjemno me impresionira predvsem dejstvo, kako je z igro pravih besed mogoče narediti tak "wau" učinek. Hvala!
Že prvi vtis ob pogovoru z Natašo je bil odličen, prisluhnila je željam in pripravila vsebino točno tako, kot sem pričakovala. Pohvalila bi še Natašino odzivnost in proaktivnost, računam, da je to začetek dolgoročnega sodelovanja.
Živim za, z in od avtomobilov, zato bi pri sodelovanju z BN Kreativ izpostavila štiri značilnosti, ki so ključne tudi pri avtomobilih: kakovost, varnost, vrhunskost in zanesljivost.
Kakovost, ker znajo najti najboljšo rešitev. Varnost, ker si pri sodelovanju z njimi oddahneš, za marketing bo poskrbljeno in se sam lahko brezskrbno posvetiš svojemu delu. Vrhunske so njihove izbrane besede, ki te ne pustijo ravnodušnega. Zanesljivost pa pomeni, da je obljubljeno zagotovo dokončano v roku. Najkrajše je bilo narejeno čez noč.
Delo z BN Kreativ je sproščeno in zabavno. Natančno naredijo to, kar obljubijo. So polni novih in izvirnih idej in znajo najti prave besede. Priporočam.
Z BN Kreativ smo se povezali pri komunikaciji novega brezplačnega svetovalnega telefona OnkoFON. Njihovo razumevanje naših izzivov, ideje in izkušnje so bile nad pričakovanji in verjamemo, da je pripravljena komunikacija z jasno sporočilnostjo in bo sporočilo prišlo do pravih ljudi.
BN Kreativ je našemu klasično zastavljenemu obvestilu za javnost dodal novo svežino s svojim kreativnim pristopom.
V BN kreativ so čudoviti!
Imamo super izkušnjo sodelovanja, zelo so bili odzivni in kreativni in z njihovo pomočjo smo v kratkem času zelo razširil vest o naši Božični zgodbi.
Toplo priporočamo!
BN Kreativ odlično PR svetuje in poišče izvirne možnosti sodelovanja z mediji!
Kreativno, igrivo in učinkovito.
Erika
BN Kreativ ima veliko idej, včasih še preveč. Všeč mi je, da znajo prisluhniti in so takoj za akcijo.
Pred izbruhom izrednih razmer zaradi koronavirusa smo v našem podjetju pripravili za naše razmere veliko oglaševalsko akcijo. Ko smo
imeli pripravljeno že večino gradiva, smo ugotovili, da je tekst sicer strokovno pravilno napisan, je pa zelo, zelo dolgočasen in prav nič prijazen. Želeli smo namreč tekst,ki bi kupca takoj pritegnil, ohranil njegovo pozornost in ga pritegnili k nakupu.
Vse to nam je pripravil BN Kreativ in moram reči, da smo bili navdušeni. Zdaj, ko smo jih odkrili, bodo naši teksti
pristali najprej na njihovem računalniku in šele nato pri oglaševalcu.
Zelo profesionalno in kreativno.
Iz lastnega promocijskega gradiva, s katerim sem predstavljala svojo dejavnost, je BN Kreativ pozorno izluščil najpomembnejša sporočila in izdelal predstavitev, ki je odražala v čem se razlikujem od konkurence, kaj prejmejo moje stranke, kaj je avtentično pri meni, zakaj sem jaz zanje najboljša rešitev. Stvari se loteva premišljeno, poglobljeno, igrivo, srčno, predano - in rezultat je kreativno besedilo, ki zadene, ki prodaja, ki dela obrate. Toplo priporočam vsem, ki potrebujete nekoga z idejami, ki dela daleč nad-povprečno.
Maksimalno posvečen projektu, upošteva želje naročnika, pove svoje predloge. Top izbira.
Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje, ki ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.
Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.
S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.
Iščete delo in si želite več zaslužka?
Včlanite se v največji posredovalnik povpraševanj in ponudb v Sloveniji.
Brezplačen vpis, zato pohitite z registracijo.