Slovenski influencerji: Kdo so najvplivnejši influencerji v Sloveniji?

V zadnjih letih je pomen družbenih medijev vse bolj pomemben. Zato so izredno pomembni tudi influencerji oziroma vplivneži. Ti na družbenih omrežij redno objavljajo raznorazne vsebine in s tem ustvarjajo veliko množico sledilcev, ki pozorno spremljajo njihova življenja, nasvete in stališča. Pomembni pa so tudi za oglaševanje raznih blagovnih znamk. Tudi v Sloveniji se je znatno povečalo število influencerjev, zato smo vam spodaj našteli nekaj najbolj znanih in avtentičnih slovenskih influencerjev. Prav tako pa smo odgovorili na nekaj najbolj pogostih vprašanj. Poglejte, kdo so najvplivnejši slovenski influencerji.

Kontaktirajte preverjene slovenske influencerje in agencije (cene / ponudbe)

Lepa Afna (Lea Filipovič)

Med influencerji v Sloveniji eno izmed glavnih mest zaseda Lepa Afna. Lea Filipovič je slovenska influencerka, ki je bolje poznana pod svojim vzdevkom Lepa Afna, pod katerim ustvarja na Youtubu in Instagramu. Na svojem Instagram profilu ima okoli 108 tisoč sledilcev, kar je za slovenski trg zelo veliko število, zato se tudi uvršča med influencerje z največ sledilci v Sloveniji. Svojo kariero je začela z vloganjem na Youtubu, videi pa se navezujejo predvsem na kozmetiko, modo, potovanja in ”lifestyle” vlogi.

Preveri tudi: SPLETNO OGLAŠEVANJE: CENE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE NA SPLETU (CONTENT / INBOUND VSEBINSKI / DIGITALNI MARKETING)

Skozi svoje objave oglašuje tudi mnoge izdelke raznih slovenskih podjetij, prav tako pa je v zadnjih letih ustvarila kar nekaj lastnih kolekcij, katere s pomočjo objav na Instagramu tudi uspešno prodaja. Med drugimi je ustvarila več šolskih kolekcij, kar nam kar veliko pove o njenem ciljnem občinstvu, ki so v glavnem predstavnice ženskega spola, tako najstnice, na katere cilja predvsem s šolskimi kolekcijami, kot tudi nekoliko starejše ženske (stare nekje med 18-35 let), na katere cilja z objavami o ličilih in sodelovanjem s kozmetičnimi podjetji.

slovenski influencerji
Lepa Afna navdušuje z raznimi vsebinami glede lepote in življenjskega sloga
Kontaktirajte preverjene slovenske influencerje in agencije (cene / ponudbe)


Komotar Minuta (Ciril Komotar)

Komotar Minuta oziroma Ciril Komotar je vsekakor en izmed najbolj znanih slovenskih influencerjev, ki ustvarja kvalitetne vsebine, vezane predvsem na avtomobilsko tematiko. Vseeno pa so njegovi vlogi tako edinstveni in zanimivi, da h gledanju privabijo tudi tiste, ki se sicer za avtomobile ne zanimajo. Na Youtubu ima okrog 37 tisoč naročnikov, medtem ko na Instagramu presega število 50 tisoč sledilcev. Njegove vsebine so izredno kvalitetne in dovršene. Poleg avtomobilov pa v svoje vloge vključuje tudi družino in ljubezen do košarke, kar njegove vloge naredi povsem edinstvene in zanimive tudi za tiste, ki se nad avtomobili ne navdušujejo v veliki meri.

Preveri tudi: RADIO OGLAŠEVANJE: CENIK, TRENDI, IDEJE IN PREVERJENI PONUDNIKI

slovenski influencerji
Komotar Minuta je znan predvsem po svojem navdušenju nad avtomobili.
Kontaktirajte preverjene slovenske influencerje in agencije (cene / ponudbe)

Alenka Trogrlič

Alenka Trogrlič je zagotovo ena izmed najbolj avtentičnih infuencerjev v Sloveniji. Tudi ona, tako kot vsi slovenski influencerji skrbi za zanimivo in raznoliko vsebino. Njeni videi so povsem drugačni od največkrat izbranih ”lifestyle vlogov”. Posveča se namreč bolj misterioznim temam, kot so zločini, paranormalne aktivnosti, hkrati pa nekaj pozornosti namenja tudi življenjskim temam. Glede na to, da je s snemanjem začela šele leta 2017, je v hitrem času dosegla izjemne uspehe. Na Instagramu je dosegla že visoko število 38 tisoč sledilcev, na Youtubu pa ima že 42 tisoč naročnikov. Njene vsebine si lahko ogledate na njenem Youtube kanalu, kjer je objavljenih ogromno različnih videoposnetkov z raznoliko vsebino.

Preveri tudi: JUMBO PLAKAT IN REKLAMNI PANO: CENA ZA ZUNANJE OGLAŠEVANJE V SLOVENIJI?

Alenka Trogrlič
Alenka Trogrlič ustvarja zelo avtentične vsebine.
Kontaktirajte preverjene slovenske influencerje in agencije (cene / ponudbe)

Cool Fotr in Cool Mamacita (Jani in Teja Jugovic)

Cool Fotra poznamo iz šova Gostilna išče šefa, kuharskega šova, kjer je spoznal svojo ženo Tejo, ki je bolje poznana kot Cool Mamacita. Cool Fotr ima na Instagramu kar 82 tisoč sledilcev, Cool Mamacita pa kar 92 tisoč sledilcev. Objavljata povsem življenjske vsebine, od kuhanja, pa do ogromno koristnih nasvetov glede družine. Cool Mamacita je izdala tudi lastno serijo izdelkov, ki obsegajo tako oblačila kot tudi nakit in mnogo drugih. S svojimi koristni nasveti privabljata tako starejšo občinstvo, kot tudi mlajše, ki jim pomagata z raznoraznimi življenjskimi  nasveti.

Preveri tudi: OGLAS V ČASOPISU IN OGLAŠEVANJE V REVIJAH: CENIK, DOSEGI, BRANOST IN KAKO DO PONUDB ZA OGLAŠEVANJE V TISKU?

slovenski influencerji- Cool Fotr in Cool Mamacita
Cool Fotr in Cool Mamacita sta ena izmed najprepoznavnejših slovenskih influencerjev
Kontaktirajte preverjene slovenske influencerje in agencije (cene / ponudbe)

Dans Fotr Kuha (Miha Robnik)

Slovenski influencerji so znani po avtentičnih vsebinah. Miha Robnik s svojimi kuharskimi videi, ki so, poleg tega da so poučni tudi izredno zabavni, prikazuje kuhanje na povsem drugačen, zabaven način. Navdušuje veliko množico ljudi, da tudi sami doma, s svojo družino pripravljajo okusne obroke. Na Youtubu ima kar 15 tisoč naročnikov, ki ga zvesto spremljajo pri njegovih kuharskih dosežkih. Svoje znanje pa je prikazal tudi v oddaji Masterchef Slovenija leta 2020. Njegovi recepti so izredno zabavni, največ ogledov pa ima video z naslovom Vroče Picke, ki presega kar 300 tisoč ogledov.

Preveri tudi: DIGITALNI MARKETING: CENIK ZA FACEBOOK OGLAŠEVANJE, GOOGLE OGLAŠEVANJE VSEBINSKI / EMAIL / INFLUENCER MARKETING (CENE ZA SEO, SEM, SMM, CONTENT)

slovenski influencerji- Dans Fotr Kuha
Miha Robnik objavlja izredno zabavne recepte.


Kaj influencerji delajo?

V nasprotju s splošnim prepričanjem nekaterih, vplivneži niso tisti, ki ves čas preživijo v družabnih omrežjih, se fotografirajo in se trudijo zveneti pomembno. Z znanjem o določeni temi so si ustvarili sloves. O tej temi redno objavljajo na svojih kanalih na družbenih omrežjih. S tem vplivajo na veliko število navdušenih, zavzetih ljudi, ki pozorno spremljajo njihova stališča.

TV OGLASI: CENIK, TRENDI, IDEJE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE NA TELEVIZIJI

Kako so influencerji plačani?

To je odvisno od družbenih platform, kjer influencer deluje. Nekateri pogosti načini zaslužka so sponzorirane objave (slike, videoposnetki ali oglaševalske kampanje), veliko influencerjev pa ustvari tudi lastno blagovno znamko. Najpogosteje pa se torej zaslužek ustvarja prek oglaševanja izdelkov raznih podjetij. Influencerji imajo velik doseg do občinstva, hkrati pa na njih tudi vplivajo. To je idealen pogoj za blagovne znamke, ki poskušajo doseči določeno ciljno skupino. Zato je vedno bolj pogosta praksa oglaševanja blagovnih znamk prav prek influencerjev. Slovenski influencerji se še pred leti nikakor niso mogli preživljati zgolj z družbenimi omrežji, sedaj pa se je trg razširil do te mere.

Preberite tudi: KAJ JE TO INFLUENCER MARKETING IN KOLIKO STANEJO SLOVENSKI INFLUENCERJI?

Mikro in makro influencerji- razlike

Ena najpomembnejših razlik je dejstvo, da imajo mikro-influencerji veliko višjo stopnjo angažiranosti kot makro-influencerji. To preprosto pomeni, da imajo sicer manj sledilcev kot makro vplivneži, vendar so njihovi sledilci ljudje, ki se resnično zanimajo za njihovo vsebino. Zato je bolj verjetno, da se bodo njihovi sledilci poistovetili z vsebino, ki jo influencerji objavijo, četudi je ta sponzorirana. Po drugi strani pa imajo makro-influencerji veliko večji doseg do občinstva kot mikro-influencerji.

Mikro-vplivneži se lažje povezujejo z zelo relevantno publiko, kar lahko raznim podjetjem pomaga bistveno izboljšati donosnost marketinške kampanje prek influencerjev. Mikro-vplivnžei so običajno strokovnjaki za področja, kot so lepotni in modni blogerji, fitnes navdušenci in ostali. Torej, čeprav imajo manjše občinstvo oziroma manjše število sledilcev, pa njihove sledilce te teme dejansko zanimajo. Zaradi tega bodo verjetno ustvarili bolj kvalificirane potencialne kupce v primerjavi v makro- vplivneži. Za razliko od mikro-vplivnežev, ki večinoma oglašujejo izdelke, ki so povezani z njihovim področjem, pa se makro-vplivneži v oglasih večkrat pojavijo zgolj zaradi tega ker so znani v splošnem smislu (razni športniki, pevci, igralci).

Zgoraj so našteti predvsem mikro slovenski influencerji, ki so postali znani prav na družbenih omrežjih in so svoje sledilce pridobili z ustvarjanjem zanimivih in avtentičnih vsebin. Med slovenskimi influencerji lahko za makro influencerje označimo predvsem športnike, kot denimo Tino Maze, Luko Dončića, ter ostale znane osebnosti. Med Slovenci po številu sledilcev prevladuje ameriška prva dama Melania Trump, ki ima kar 5,4 milijona sledilcev.

Kontaktirajte preverjene slovenske influencerje in agencije (cene / ponudbe)
Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 2 Povprečje: 5]


VPRAŠAJTE MOJSTRE S PODROČJA


Naša skupnost šteje skupaj s preverjenimi ponudniki storitev preko 60.000 članov >> Vprašajte nas karkoli glede brane tematike v tem članku.

vprašajte mojstra s področja





Add a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja