Kaj je to influencer marketing in koliko stanejo slovenski influencerji?

ocena bralcev
5 od 1

Še pred desetletjem je bil influencer marketing omejen na zvezdnike in nekaj zavzetih blogerjev, ki so imeli velik vpliv na množice ljudi. Dandanes smo priča hitri rasti števila influencerjev na družbenih omrežjih, trend influencer marketinga pa se je začel z razvojem družbenih omrežij. Poleg celebrity influencerjev poznamo tako tudi mikro in celo makro influencerje. Slednji so navadni ljudje s povprečnim dosegom, ki masovno širijo dobre zgodbe o vas ali sodelujejo pri (pozitivnem) komentiranju vaših vsebin.

Če ste že začeli poizvedovati o influencer marketingu, ste verjetno naleteli na nasprotujoče si trditve o vlogi influencerjev pri promociji izdelkov in pospeševanju prodaje. V nadaljevanju preberite več informacij o influencer marketingu. Tako boste lažje ugotovili, ali je marketing z vplivneži primeren način trženja vašega izdelka in vaše blagovne znamke.

Namig: Če se nihče v vaši branži z influencerji še ne ukvarja, je to idealna priložnost za nov promocijsko-prodajni kanal, ki vas bo ločil od konkurence.

Kontaktirajte preverjene slovenske influencerje in agencije (cene / ponudbe)

Kaj je to influencer marketing oziroma vplivnostni marketing?

Influencer marketing je sodoben marketinški prijem za trženje izdelkov, storitev in blagovnih znamk. Ideja vplivnostnega marketinga je izkoristiti vpliv, ki ga ima influencer na svoje sledilce in na ta način doseči čimvečje število kupcev v ciljni skupini.

Vedno več podjetij uporablja influencer marketing kot del svoje oglaševalske strategije. Zavedajo se, da velika večina internetnih uporabnikov zaupa pozitivnemu mnenju drugih ljudi o določeni blagovni znamki, naj bo to prijatelj, znanec ali oseba, ki sledilcu predstavlja idol, kar običajno influencer je.

Z oglaševalskimi kampanjami influencer marketing pripomore k oglaševanju podjetja in ustvarja trdnejše odnose med kupci in podjetjem. Influencerji po svoji mreži širijo vsebine o določeni blagovni znamki in jo priporočajo svojim zvestim sledilcem. Najem influencerja lahko pomeni ogromno prednost pred konkurenco in veliko spremembo v uspešnosti vašega podjetja.

Preverite tudi: SPLETNO OGLAŠEVANJE: CENE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE NA SPLETU (CONTENT / INBOUND VSEBINSKI / DIGITALNI MARKETING)

influencer marketing
Vplivnostni marketing se lahko opravlja preko različnih družbenih omrežij, kot so TikTok, Snapchat, Facebook in trenutno najbolj priljubljena platforma Instagram.

Influencer marketing – kdo so influencerji oziroma vplivneži?

Influencerji oziroma vplivneži so posamezniki, ki so izjemno aktivni na internetu in zelo močno prisotni na socialnih omrežjih. Influencerji so ustvarjalci internetnih vsebin, blogerji, vlogerji, znane osebnosti ali mikro vplivneži, mnenjski vodje in strokovnjaki z določenih področij.

Običajno imajo influencerji velik krog zvestih in zavzetih sledilcev, s katerimi so vzpostavili zaupanje. Zaradi svoje avtoritete, položaja, znanja, priljubljenosti in odnosa s svojim občinstvom imajo moč vplivanja na nakupne odločitve svojih sledilcev. Zato so influencerji idealni ambasadorji oziroma promotorji blagovnih znamk, izdelkov ali storitev, ki jih ponujajo številna podjetja.

Njihovi privrženci jih večinoma posnemajo in sledijo njihovim priporočilom. Influencer nastopi v vlogi prijatelja, ki vam svetuje le najboljše. Referenca zaupanja vredne osebe pogosto privede do nakupa proizvoda ali storitve, ki jo vplivnež oglašuje, oziroma trži. Sledilci namreč bolj zaupajo influencerju kot podjetju, ki ga še ne poznajo.

Preverite tudi: TV OGLASI: CENIK, TRENDI, IDEJE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE NA TELEVIZIJI

Zakaj influencer marketing deluje?

Potrošniki so naveličani bombardiranja z nadležnimi reklamami in vse manj nasedajo prodaji preko klicnih centrov, akviziterska prodaja po domovih pa je za večino ljudi vsiljiva in preveč agresivna. Staromodni načini marketinga pogosto rezultirajo v tem, da potencialni kupec med reklamnim blokom preklopi na drug kanal, klicatelju poklopi slušalko, reklamne letake zabriše med odpadni papir, akviziterja na pragu pa na hitro odslovi.

Potencialni kupci bolj verjamejo reklami, ki gre od ust do ust. Prej se bodo odločili za izdelek ali storitev, ki jim jo je priporočil prijatelj ali proizvod, ki ga uporablja znana oseba. Influencer marketing ima pri tem zelo veliko vlogo, ker v veliki meri vpliva na oblikovanje javnega mnenja in nakupovalno vedenje sledilcev.

Ljudje kupujejo odnose in zgodbe prej kot izdelke. Tega se vse bolj zavedajo mnoga podjetja, ki s pomočjo influencerjev in ustvarjalcev vsebin gradijo odnose s svojimi potencialnimi strankami. Podjetja v vse večji meri uporabljajo influencer marketing, ki se je v praksi izkazal za zelo učinkovito metodo povečanja prodaje.

Kontaktirajte preverjene influencer agencije (cene / ponudbe)

Kakšne koristi vam lahko prinese influencer marketing?

Tudi če sprva ne boste dosegli ekstremnega porasta prodaje, vam sodelovanje z vplivneži prinaša dolgoročne koristi. Učinek angažiranja enega ali dveh večjih influencerjev je enak, kot če delate z več manjšimi. Povezovanje znotraj influencer marketinga z več influencerji hkrati hitro ustvari splošno prepričanje, da gre za storitev ali izdelek, ki ga uporabljajo že skoraj vsi in ga je preprosto treba imeti. Izzove potrebo po nakupu.

Mnenje influencerja njegovim predanim sledilcem veliko pomeni in v precejšnji meri vpliva tudi na njihove nakupovalne navade. Verjetnost, da bodo kupili enak izdelek in koristili isto storitev, kot jo priporoča vplivnež, je zelo velika. Sledilci delijo objave dalje in tako širijo glas med druge ljudi.

Influencer marketing vam tako pomaga pri brandingu oziroma pozicioniranju vaše blagovne znamke na trgu. Objave, video vsebine in zapisi na blogih so zaradi prisotnosti influencerja sprejeti precej bolje kot sicer. Pozitivni učinki influencer marketinga so hitro opazni in vodijo h končnemu cilju, ki je vsekakor povečanje prodaje.

Preverite tudi: OGLAS V ČASOPISU IN OGLAŠEVANJE V REVIJAH: CENIK, DOSEGI, BRANOST IN KAKO DO PONUDB ZA OGLAŠEVANJE V TISKU?

Kaj morate vedeti pred najemom influencerja?

Influencerji imajo na svojih družbenih omrežjih vpogled v demografijo svojih sledilcev. Pred odločitvijo za influencer marketing se pozanimajte, ali je influencer te informacije pripravljen deliti z vami. Na podlagi teh podatkov boste lažje presodili, kateri influencer je glede na ciljno skupino potencialnih kupcev primernejši za sodelovanje z vašim podjetjem in promocijo vaše blagovne znamke.

Svetujemo vam, da se z influencerjem dogovorite sodelovanje na dolgi rok. Zakaj se vam to splača? Ciljna skupina kupcev tako ne bo preveč zasičena s ponudbo vaših izdelkov ali storitev v kratkem intervalu. Z občasnimi objavami v daljšem časovnem obdobju potrošnik ne bo imel občutka, da mu skušate na vsak način nekaj prodati. Obenem se boste z influencerjem lažje dogovorili, da v obdobju najema ne bo oglaševal konkurenčnih izdelkov.

Veliko slovenskih influncerjev je pridruženih platformi Influee, ki povezuje podjetja z ustreznimi influencerji, ki imajo verodostojne sledilce. Kot podjetje oziroma iskalec za influencer marketing boste proti plačilu preko platforme lažje vzpostavili sodelovanje z influencerjem, ki je najprimernejši za promocijo vašega izdelka ali storitve. Pridobili boste pravico do uporabe ustvarjenih vsebin tudi na drugih vaših oglaševalskih kanalih.

fotografije influencerja
Cena za sodelovanje je odvisna tudi od tega, ali idejo za fotografije in samo fotografiranje nudi influencer sam, ali pa to uredite sami. Kako se tega lotijo drugi, lahko preverite tu.

Preverite tudi: RADIO OGLAŠEVANJE: CENIK, TRENDI, IDEJE IN PREVERJENI PONUDNIKI

Koliko boste odšteli za sodelovanje s slovenskimi influencerji?

Manjši slovenski influencerji večinoma delajo v zameno za izdelek ali storitev, ki jo promovirajo. Bolj znani in vplivnejši influencerji pa so za svojo aktivnost tudi plačani. Koliko stanejo slovenski influencerji je odvisno od angažiranosti in samoiniciative posameznega influencerja.

Plačilo se oblikuje glede na število aktivnosti, ki jih influencer opravi za vas. Večje število objav na svojih družbenih omrežjih, več zgodb, večje število oznak v svojih objavah in ne nazadnje veliko število sledilcev, ki jih influencer ima, seveda pomeni višjo vrednost influencerja.

Kreativo, na podlagi katere influencerji nato tržijo vaše izdelke ali storitve, lahko izdelate sami, ali pa jo prepustite strokovnjakom. Najboljši influencerji opravijo vse sami. Pripravijo idejno zasnovo kampanje, organzirajo in izvedejo snemanje, pred objavo obdelajo videoposnetke in fotografije.

Z influencer marketingom slovenski influencerji z manjšim številom sledilcev zaslužijo približno 100 evrov do nekaj sto evrov na objavo, vplivnež z milijon sledilci približno desetkrat toliko, v tujini pa je ta številka še 10x večja. Preprosta fotografija izdelka z influencerjem stane okoli 300 evrov.

Kontaktirajte preverjene slovenske influencerje in agencije (cene / ponudbe)







ocena bralcev
5 od 1

Add a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja