Radio oglaševanje: Cenik, trendi, ideje in preverjeni ponudniki

ocena bralcev
5 od 5

Radijsko oglaševanje morda deluje staromodno, zlasti s porastom spletnega marketinga in novih oblik medijev ter oglaševanja. Vendar to ne drži. Sploh v času korona krize ima komercialni radio vsak teden večji doseg. In ne le doseg, tudi učinek. Kar nekaj ur dnevno ljudje porabimo za poslušanje radia, večina doma, nekateri pa tudi na poti v avtomobilu. Kakšne so prednosti radio oglaševanja, cena in kateri so preverjeni radii? Kakšni so trendi za radio oglaševanje in odgovore na pogosta vprašanja najdete vse spodaj…

RADIO OGLAŠEVANJE – CENE

povprečne cene za radijsko oglaševanje / radio oglase ter ceniki

0,4-9 EUR/s

Kontaktirajte preverjene ponudnike radio oglaševanja (ponudbe / cene)

Radijsko oglaševanjeDoseg radijske postajeRegija dosega
Radio Aktual294.000Celotna Slovenija
Radio 1270.000Celotna Slovenija
Radio Val 202233.000Celotna Slovenija
Prvi program - PRVI118.000Osrednja Slovenija
Radio Ekspres110.000Celotna Slovenija
Radio City85.000Maribor in okolica
Radio Center81.000Celotna Slovenija
Radio Ognjišče78.000Celotna Slovenija
Radio Veseljak68.000Osrednja Slovenija
Radio Aktual - KUM50.000-
Rock Radio46.000-
Radio Capris40.000Obalno-kraška
Radio Rogla37.000Štajerska
Radio Koper37.000Koper in okolica
Radio Ptuj34.000Podravje in Prlekija
Radio Murski val33.000Pomurje in Podravje
Radio Antena 30.000-
RADIO Krka29.992Dolenjska
Radio Hit21.000Domžale in okolica
Radio Robin15.000Goriška
Zeleni val18.000Osrednja Slovenija in dolenjska
Radio Fantasy14.000Celje, Trbovlje
Radio Štajerski val14.000Savinjska in Koroška
Radio Triglav14.000Gorenjska
Radio Gorenc12.000Gorenjska
Radio Odmev9.000Osrednja Slovenija
Radio Sora8.000Gorenjska
Radio 948.000Primorsko-Notranjska
Radio Primorski val7.000Primorska
Radio Kranj5.000Kranj in okolica

Kontaktirajte ponudnike za radio oglaševanje (ponudbe / cene)
radio oglaševanje
Obstajajo številni razlogi, zakaj se odločiti za radio oglaševanje.

Najboljši ponudniki za radio oglaševanje v Sloveniji

TOP 10 najbolj iskanih ponudnikov radijskega oglaševanja


celoten seznam ponudnikov radijskega oglaševanja

Če menite, da vam ljuba radijska postaja manjka na seznamu, mu posredujte to povezavo, da bi ga lahko predlagali strankam, ki iščejo njegove storitve.


Zakaj se odločiti za radio oglaševanje?

Radio je živ in učinkovit oglaševalski medij, ki ponuja prednosti, ki jih drugi mediji ne zagotavljajo. Ko izberete radijsko oglaševanje, lahko neposredno sodelujete s svojo ciljno publiko, kadar so najbolj dovzetni. In na tak način lahko prikažete oglase in dosežete odlične rezultate v veliko manj časa kot bi jih sicer. Tu je 5 razlogov, zakaj smo takšnega mnenja.

Izbirno ciljanje:

Skozi izbrano radijsko postajo lahko ciljate na posebne demografske skupine in je vaš glas ujet med potencialne stranke, ki jim želite svojo ponudbo predstaviti.

Stroškovno učinkovito:

Radijsko oglaševanje ima bistveno manj stroškov v primerjavi z drugimi vrstami medijev. Televizijski in tiskani oglasi obsegajo večkratne zneske radijskega oglaševanja. Prav tako radijski oglasi zahtevajo manj sredstev, obenem pa lahko dosežejo isto ciljno publiko, kot bi jo povzročil televizijski ali digitalni oglas. Hkrati je precej hitreje ustvarjen kot je ustvarjen televizijski oglas.

Povečana frekvenca:

Oglaševanje deluje s pogostostjo in večkrat doseže vaše ciljno občinstvo. Radio je odličen medij za to, saj lahko večkrat izpostavite svoj oglas občinstvu in ga tako ozavestite o svojem podjetju in ponudbi. Tudi zaradi zvestobe ljudi, ki poslušajo isto postajo, lahko na iste ljudi pogosteje vplivate.

Zapomljivost:

V primerjavi s pisnim oglasom se zvok učinkoviteje shrani v spomin. Ne pozabite tudi na humor, ki povzroči, da v potencialni stranki vzbudimo čustva in jim omogočamo, da uporabijo svojo domišljijo, da ustvarijo svojo podobo izdelka/ storitve.

Merljivi rezultati:

Rezultate lahko hitro in natančno spremljate v primerjavi s televizijo. Rezultate za radijske oglase je mogoče analizirati vsak dan, in če sporočilo ne deluje v tednu ali dveh, ga lahko nadomestimo z novim. V nasprotju pa za rezultate televizijskega oglasa lahko čakamo kar nekaj mesecev, za tiskane medije pa je celotna analiza še težja.

Preverite tudi: OGLAS V ČASOPISU IN OGLAŠEVANJE V REVIJAH: CENIK, DOSEGI, BRANOST IN KAKO DO PONUDB ZA OGLAŠEVANJE V TISKU?

Radio oglaševanje še predvsem priporočajo manjša podjetja, ki menijo, da se je radio oglaševanje izrazilo kot najboljši medij za oglaševanje svojih izdelkov/storitev, saj je konkurenca v primerjavi z drugimi mediji še vedno močna.

Kontaktirajte preverjene ponudnike radio oglaševanja (ponudbe / cene)

Radio oglaševanje – Cenik radijskega oglaševanja in povprečne cene

Povprečna cena za radio oglaševanje se giblje okoli 5 €/s, sicer pa se cene gibljejo od 0,6€/s pa vse do 9€/s. Vse je odvisno od dosega in dodatnih storitev. Radio oglas, ki ga denimo prebere znana osebnost, ima načeloma boljši želeni učinek.

Cena za radio oglaševanje je odvisna tudi od drugih faktorjev.

Samo oglaševanje na radiu lahko vključuje tri segmente:

  • oglaševanje z oglasom poljubne dolžine
  • ekskluzivni oglasni bloki pred rubrikami šport/vreme/promet
  • 3-minutne oglasne oddaje

Od česa je odvisna cena?

V prvi vrsti je seveda odvisna od tega, na katerem radiu si želite oglaševati. Nato je cena tudi odvisna od termina, v katerem si želite oglaševati. Namreč v času od 6.00-8.00 zjutraj, ko je večina na poti v službo in so radii najbolj poslušani, je cena višja kot če oglašujete po 10. uri ali med vikendom. Prav tako se lahko dogovorite za tedenske pakete in določite, ali želite, da je vaš oglas predvajan pred športom, pred vremenom ali sredi določene oddaje.

Kaj vse omogočajo radii v svoji ponudbi?

Nekateri radii omogočajo istočasen prenos tudi na svojih drugih radiih, kjer tržijo (npr. RTV omogoča, da se vsebina predvaja tudi na Radio Maribor in Radio Koper).  V cenikih imate pogosto tudi možnost, da radijska ekipa sama izdela oglas za vaše podjetje. Cena za to storitev je odvisna od zahtevnosti produkcije in se giblje od 80 € dalje. Hkrati pa lahko dodatno oglašujete tudi v oblike pasice ali članka na njihovi spletni strani ali v njihovem časniku. Kot vidite, možnosti je ogromno in hitro se lahko izgubite, kaj si želite in kako, zato najbolje, da se obrnete na preverjene ponudnike, ki se vam bodo posvetili in vam znali svetovati.

radio oglas
Dolžina radio oglasa se običajno giblje med 30 in 120 sekundami.

PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE se brezplačno vpišite tukaj

Radijske postaje, kjer lahko oglašujete: Preverjeni ponudniki za radio oglaševanje

Spodaj si lahko ogledate radijske postaje, ki v svojem radijskem prostoru dopuščajo mesto tudi za vaše oglaševanje. Oglejte si jih, njihov doseg in območje, ki ga pokrivajo.

Radii, kjer lahko oglašujete:

Radio Aktual | Doseg: 192.000 | Celotna Slovenija

Radio Val 202 | Doseg: 236.000 | Celotna Slovenija

Radio 1 | Doseg: 249.000 | Področje: Celotna Slovenija

Slo 1 | Doseg: 125.000| Področje: Osrednja Slovenija

Radio Center | Doseg: 100.000 |Celotna Slovenija

Radio City | Doseg: 110.000 | Maribor in okolica

Radio Ognjišče | Doseg: 71.000 | Področje: Celotna Slovenija

Radio Rogla | Doseg: 80.000 | Področje: Štajerska

Radio Ekspres | Doseg: 110.000 | Področje: Celotna Slovenija

Radio Hit |Doseg: | Področje: Domžale in okolica

Radio Murski val | Doseg: 32.000 | Področje: Pomurje in Podravje


PONUDNIKI RADIJSKEGA OGLAŠEVANJA se brezplačno vpišite tukaj

posredujemo vam stranke ?
največ strank v SLO ?
brezplačen vpis ?


radio oglasi
V Sloveniji lahko najdete številne radie, ki v svojem obsegu omogočajo tudi oglaševanje.

In še drugi

Radio Fantasy | Doseg: 9.000 | Področje: Celje, Trbovlje

Radio Sora | Doseg 8.000 | Področje: Gorenjska

RADIO Krka| Doseg: 29.992 |Področje: Dolenjska

Radio Ptuj |Doseg: 34.000 | Področje: Podravje in Prlekija

Radio Robin | Doseg: 15.000 | Področje: Goriška regija

Radio Štajerski val | Doseg: 14.000 | Področje: Savinjska in Koroška

Radio Kranj| Doseg: 5.000 | Področje: Kranj in okolica

Radio Triglav| Doseg: 14.000 | Področje: Gorenjska

Radio 94| Doseg: 8.000 | Področje: Primorsko-Notranjska

Radio Primorski val | Doseg: 7.000 | Področje: Primorska

Radio Gorenc | Doseg: 12.000 | Področje: Gorenjska

Radio Koper | Doseg: 30.000 | Področje: Koper in okolica

Radio Odmev | Doseg: 9.000 | Področje: Osrednja Slovenija

Kje do podatkov o dosegu in področju, ki ga pokriva želeni radio?

Ne glede na to, na katero mesto se poslušanost radia in njegov doseg umešča, na samo učinkovitost oglasa vplivajo tudi drugi dejavniki, kot so kreativnost vašega oglasa, frekvenca predvajanja in zanimivost produkta.  Na njih lahko oglašujete praktično vse, saj vsi nekako pokrivajo tako informativni kot tudi zabavni del. Priporočam vam, da se za točne podatke obrnete direktno na radio, saj boste lahko le tako dobili najnovejše podatke, ki jih želite. Da vam prihranimo čas, smo ponudbe in njihove kontakte za preverjene in najboljše radie za oglaševanje za vas zbrali kar tu.

oglasna deska
Radio oglaševanje je le ena izmed oblik oglaševanja. Lahko ga kombinirate z digitalnim, televizijskim, tiskovnim ali zunanjim oglaševanjem.

Preberite tudi: JUMBO PLAKAT IN REKLAMNI PANO: CENA ZA ZUNANJE OGLAŠEVANJE V SLOVENIJI?

Kontaktirajte preverjene ponudnike radio oglaševanja (ponudbe / cene)

Trendi in ideje za radijsko oglaševanje

Če je radijski oglas dobro pripravljen, lahko igra pomembno vlogo pri doseganju uspešnih rezultatov.

A kakšni so trendi, da ustvarite odličen radijski oglas?

Raziskave so potrdile, da zvočne slike v spominu ljudi trajajo dlje kot vizualne slike, zato je to odličen način, da se vaš oglas ne izgubi na tretji strani revije ali časopisa.

Čustva

Čustva v radijskem oglasu so vedno zaželena, saj so tako oglasi zelo zapomljivi.  Predlagamo vam, da poskušate vzbujati pozitivna čustva in humor, da se človek v svojem dnevu nekoliko nasmeji.

Interakcija

Interakcije med starši in otroci ali med dvema odraslima vedno pritegnejo pozornost, saj ni direktno namenjeno poslušalcu. Tako ima poslušalec občutek, da ni namen direktna prodaja njemu, hkrati pa se s karakterji lažje poistovetijo.

Vzbudite pozornost

Z zvokom vašega produkta, glasom ali s kakšnim drugim zvokom lahko vzbudite pozornost poslušalca, da bo slišal vaš oglas.

Poudarite znamko

V radijskem oglasu običajno nimate veliko časa. V njem poskušajte večkrat izpostaviti ime podjetja ali spletno stran, ki jo želite, da jo poslušalec obišče in si na njej ogleda več informacij o vaši ponudbi.

mikrofon
Kljub temu, da je zgodovina radio oglasov sega precej v preteklost je, je radio oglaševanje še vedno precej učinkovita oblika oglaševanja.

Pogosta vprašanja in odgovori za radio oglaševanje

Kljub temu, da radio oglaševanje sega že precej v preteklost, se trendi zanj spreminjajo in z njimi se pojavljajo nova vprašanja. Preverite odgovore nanje.

Kako pogosto naj oglašujem na radiu?

Radijski oglasi zahtevajo ponavljanje, da delujejo. Kako pogosto vam svetujemo, da sporočilo delite s ciljno publiko? Priporoča se najmanj 15 oglasov na eni postaji v obdobju enega tedna, da zakroži vaš oglas. Če bo celotno oglaševanje na določeni postaji manj kot 60-krat v mesecu, poskušajte oglase obdržati v določenem obdobju.

V katerem času dneva naj oglašujem na radiu?

Najboljši čas za oglaševanje je zjutraj in med tednom, ko se večina pelje na delo, saj takrat večje število poslušalcev radio posluša dlje časa. Za razliko od tiskanega oglaševanja je vaš oglas v tistem času v ospredju vsega drugega, ko se predvaja. V tem času je vaša priložnost, da vaš oglas ni spregledan kot je lahko v časopisu ali v reviji. Z njim lahko dosežete želeno občinstvo in pridobite nove stranke.

Kako vem, kateri radio si izberem za oglaševanje?

V Sloveniji imate ogromno izbire, ko govorimo o radiih. Oglaševanje na vseh bi bilo verjetno precej nedosegljivo, zato je med njimi potrebno narediti dobro selekcijo. Izbira radia je seveda odvisna tudi od tega, ali je vaš produkt lokalen ali pa se lahko veže na celotno Slovenijo. Najprej vam svetujem, da si oblikujete vašo idealno persono, ki jo želite ciljati. Pri ciljanju izbirčni, saj vam ni treba doseči vseh. Vsi namreč niso vaša potencialna stranka.

Ko enkrat opredelite svojo idealno persono, določite na katerem žanrskem radiu si želite to vsebino predvajati  (zabavni/informativni/predstavitveni). Ko enkrat zožate ta izbor, vam svetujem, da si določite uro, ko želite, da se vaš oglas sliši in si pogledate cenik oglaševanja ter naredite selekcijo za tiste, ki so v vašem okviru namenjenega proračuna, ki ga boste porabili za radio oglaševanje. Nato vam svetujem, da se na radio obrnete na osebo, ki je odgovorna za oglaševanje in jih zaprosite za podatke o dosegu in vpogledu v statistiko poslušalcev, ki ga primerjate s svojo idealno persono. S tem je vaša pot do izbire pravega radia za oglaševanje precej lažja.

Kaj naj povem v svojem oglasu, saj je tako kratek?

Predlagamo, da preidete takoj k bistvu. Vprašajte se: “Zakaj bi nekdo hotel poslovati z mano? Kaj so moje prednosti?” In bodite natančni. Oglejte si svoje prednosti v primerjavi s slabostmi vašega konkurenta in navedite tiste prednosti, ki vas naredijo posebne, da bi stranka izbrala prav vas. Predlagamo, da vključite nekaj humorja, ki oglas naredi poseben in zapomljiv.  Pri tem vam lahko pomagajo tudi posamezni radii ali pa preverite na forumu, na kakšen način oglašujejo drugi.

Katere so najpogostejše napake, ki jih opažate pri radijskem oglaševanju?

V zadnjem času smo zaznali kar nekaj napak, ki jih podjetja naredijo, ko oglašujejo na radiu.

Napaka #1

Prva je, da se zaženejo in želijo v treh dneh oglaševati kar se da, nato pa jih proračuna, ki je namenjen temu zmanjka in oglaševanje prekinijo.

Napaka #2

Druga je ta, da si zastavijo preveč ciljev in oglašujejo na preveč platformah naenkrat in so povsod malo, a nikjer res dobro. S tem zamajejo svoj uspeh, saj se zanašajo na to, da če so povsod, bo nekje že delovalo, vendar je bolj pomembno, da ste vidni na manjšem mestu in tam dobro.

Napaka #3

Naslednja napaka je pričakovanje takojšnjih rezultatov. Seveda vsi želimo videti rezultate takoj, a stranka potrebuje čas, da se odloči za nas.

Napaka #4

Začetek je najtežji del in koristi se resnično začnejo, ko mislite, da ste dali vse od sebe. Če želite med vadbo dobiti želeno obliko telesa, jo morate zaslužiti tako, da se držite svojega načrta. Uspešno oglaševanje ni nič drugače. In še ena napaka, ki jo delajo podjetja v oglasih je ta, da v sam oglas želijo podati preveč informacij in hkrati ponudijo številne moteče dejavnike, ki odvračajo pozornost poslušalca od ključnega sporočila, ki ga podajate v oglasu.

Kontaktirajte preverjene ponudnike radio oglaševanja (ponudbe / cene)









ocena bralcev
5 od 5