Vaje za popolno zadnjico: potrebnih je le 15 minut na dan

Ste se čez zimo nekoliko polenili? Bi si do poletja radi izoblikovali svoje telo in se tudi v kopalkah na plaži počutili odlično? Ponujam vam nekaj nasvetov za oblikovanje vaše postave. Vaje za zadnjico so enostavne, potrebnih je le 15 minut na dan, potrebno je le vztrajati. Ste pripravljeni sprejeti izziv in si dokazati, da zmorete? Gremo, akcija!

Vaje za zadnjico
Rezultat redne vadbe

PRIPRAVLJENI NAJETI OSEBNEGA TRENERJA?

BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH OSEBNIH TRENERJEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)

 

Pridobite ponudbe in cene preverjenih osebnih trenerjev

Kaj potrebujete za izvedbo vaj za zadnjico?

Potrebna je športna oprema, podloga za udobnejšo vadbo in seveda samodisciplina.

Kako začeti?

Sprva vsako vajo naredite v treh serija s 15-20 ponovitvami. Te vaje za zadnjico poskušajte izvajati 3-4 x tedensko. Sčasoma število ponovitev povečujte do vaših zmožnosti.

  1. Vaja za zadnjico: IZPADNI KORAK

Vaje za zadnjico
Izpadni korak

Stojte pokončno, stopala naj bodo skupaj. Z eno nogo naredite dolg korak naprej in se pri tem hkrati spustite v počep. Nato se vrnite v prvotni položaj in vajo ponovite še z drugo nogo. Hrbet naj bo med vajo zravnan.

> Preberite tudi: OSEBNI TRENER: CENA (HUJŠANJE / PRIDOBIVANJE MIŠIČNE MASE)

 

  1. Vaja za zadnjico: Dvigovanje bokov

Vaje za zadnjico
Dvigovanje bokov

Ulezite se na hrbet, iztegnjene roke položite ob telo, noge pokrčite v kolenih in razmaknite toliko, kot so široka vaša ramena. Oprite se na pete in dvignite zadnjico visoko v zrak, sekundo počakajte in se vrnite v prvotni položaj. Hrbet naj bo med vajo raven, mišice zadnjice pa napete.

  1. Vaja za zadnjico: Dvig noge nazaj

Vaje za zadnjico
Dvig noge nazaj

Postavite se v položaj mačke – s koleni in rokami se uprite v tla. Roke naj bodo v višini ramen, noge pa pod pravim kotom. Eno nogo stegnite nazaj, energično jo dvignite do najvišje točke ter jo vrnite v prvotni položaj. Hrbet naj bo med vajo raven, mišice zadnjice pa napete.

  1. Vaja za zadnjico: Stranski dvig noge

vaje za zadnjico
Stranski dvig noge

Postavite se v položaj mačke – s koleni in rokami se uprite v tla. Roke naj bodo v višini ramen, noge pa pod pravim kotom. Nogo tokrat stegnite na stran do najvišje točke ter jo vrnite v prvotni položaj. Hrbet naj bo med vajo raven, mišice zadnjice pa napete.

Dodatni nasveti: vaje za zadnjico s pomočjo trenerja

Če vam katera izmed vaj preveč obremenjuje občutljiv del telesa, na primer hrbtenico, to vajo izpustite in se osredotočite na ostale vaje za zadnjico. Dokazano je, da smo pri vajah za zadnjico dosti bolj učinkoviti s pomočjo osebnega trenerja. Preko Omisli.si/trenerja lahko brezplačno pošljete povpraševanje in hitro boste prejeli različne ponudbe osebnih trenerjev. Poskušajte si ustvariti čim prijetnejše vzdušje med izvajanjem vaj. Prostor naj bo dobro prezračen, dodatno motivira pa vas lahko tudi glasba. Zavedajte se, da rezultati ne bodo vidni takoj, zato vztrajajte, saj je vse odvisno samo od vas. Po enem mesecu vadbe bodo rezultati že zagotovo vidni, kar vas bo zagotovo osrečilo in počutili se boste odlično!

Želim vam čim več samodiscipline in čim boljše rezultate!


PRIPRAVLJENI NAJETI OSEBNEGA TRENERJA?

BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH OSEBNIH TRENERJEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)

 

Pridobite ponudbe in cene preverjenih osebnih trenerjev

Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 0 Povprečje: 0]