Radijsko oglaševanje morda deluje staromodno, zlasti s porastom spletnega marketinga in novih oblik medijev ter oglaševanja. Vendar to ne drži. Sploh v času korona krize ima komercialni radio vsak teden večji doseg. In ne le doseg, tudi učinek. Kar nekaj ur dnevno ljudje porabimo za poslušanje radia, večina doma, nekateri pa tudi na poti v avtomobilu. Kakšne so prednosti radio oglaševanja, cena in kateri so preverjeni radii? Kakšni so trendi za radio oglaševanje in odgovore na pogosta vprašanja najdete vse spodaj…
RADIO OGLAŠEVANJE – CENE
povprečne cene za radijsko oglaševanje / radio oglase ter ceniki
≈ 0,4-9 EUR/s
Radijsko oglaševanje | Doseg radijske postaje | Regija dosega |
---|---|---|
Radio Aktual | 294.000 | Celotna Slovenija |
Radio 1 | 270.000 | Celotna Slovenija |
Radio Val 202 | 233.000 | Celotna Slovenija |
Prvi program - PRVI | 118.000 | Osrednja Slovenija |
Radio Ekspres | 110.000 | Celotna Slovenija |
Radio City | 85.000 | Maribor in okolica |
Radio Center | 81.000 | Celotna Slovenija |
Radio Ognjišče | 78.000 | Celotna Slovenija |
Radio Veseljak | 68.000 | Osrednja Slovenija |
Radio Aktual - KUM | 50.000 | - |
Rock Radio | 46.000 | - |
Radio Capris | 40.000 | Obalno-kraška |
Radio Rogla | 37.000 | Štajerska |
Radio Koper | 37.000 | Koper in okolica |
Radio Ptuj | 34.000 | Podravje in Prlekija |
Radio Murski val | 33.000 | Pomurje in Podravje |
Radio Antena | 30.000 | - |
RADIO Krka | 29.992 | Dolenjska |
Radio Hit | 21.000 | Domžale in okolica |
Radio Robin | 15.000 | Goriška |
Zeleni val | 18.000 | Osrednja Slovenija in dolenjska |
Radio Fantasy | 14.000 | Celje, Trbovlje |
Radio Štajerski val | 14.000 | Savinjska in Koroška |
Radio Triglav | 14.000 | Gorenjska |
Radio Gorenc | 12.000 | Gorenjska |
Radio Odmev | 9.000 | Osrednja Slovenija |
Radio Sora | 8.000 | Gorenjska |
Radio 94 | 8.000 | Primorsko-Notranjska |
Radio Primorski val | 7.000 | Primorska |
Radio Kranj | 5.000 | Kranj in okolica |
Najboljši ponudniki za radio oglaševanje v Sloveniji
TOP 10 najbolj iskanih ponudnikov radijskega oglaševanja
celoten seznam ponudnikov radijskega oglaševanja
Če menite, da vam ljuba radijska postaja manjka na seznamu, mu posredujte to povezavo, da bi ga lahko predlagali strankam, ki iščejo njegove storitve.
Zakaj se odločiti za radio oglaševanje?
Radio je živ in učinkovit oglaševalski medij, ki ponuja prednosti, ki jih drugi mediji ne zagotavljajo. Ko izberete radijsko oglaševanje, lahko neposredno sodelujete s svojo ciljno publiko, kadar so najbolj dovzetni. In na tak način lahko prikažete oglase in dosežete odlične rezultate v veliko manj časa kot bi jih sicer. Tu je 5 razlogov, zakaj smo takšnega mnenja.
Izbirno ciljanje:
Skozi izbrano radijsko postajo lahko ciljate na posebne demografske skupine in je vaš glas ujet med potencialne stranke, ki jim želite svojo ponudbo predstaviti.
Stroškovno učinkovito:
Radijsko oglaševanje ima bistveno manj stroškov v primerjavi z drugimi vrstami medijev. Televizijski in tiskani oglasi obsegajo večkratne zneske radijskega oglaševanja. Prav tako radijski oglasi zahtevajo manj sredstev, obenem pa lahko dosežejo isto ciljno publiko, kot bi jo povzročil televizijski ali digitalni oglas. Hkrati je precej hitreje ustvarjen kot je ustvarjen televizijski oglas.
Povečana frekvenca:
Oglaševanje deluje s pogostostjo in večkrat doseže vaše ciljno občinstvo. Radio je odličen medij za to, saj lahko večkrat izpostavite svoj oglas občinstvu in ga tako ozavestite o svojem podjetju in ponudbi. Tudi zaradi zvestobe ljudi, ki poslušajo isto postajo, lahko na iste ljudi pogosteje vplivate.
Zapomljivost:
V primerjavi s pisnim oglasom se zvok učinkoviteje shrani v spomin. Ne pozabite tudi na humor, ki povzroči, da v potencialni stranki vzbudimo čustva in jim omogočamo, da uporabijo svojo domišljijo, da ustvarijo svojo podobo izdelka/ storitve.
Merljivi rezultati:
Rezultate lahko hitro in natančno spremljate v primerjavi s televizijo. Rezultate za radijske oglase je mogoče analizirati vsak dan, in če sporočilo ne deluje v tednu ali dveh, ga lahko nadomestimo z novim. V nasprotju pa za rezultate televizijskega oglasa lahko čakamo kar nekaj mesecev, za tiskane medije pa je celotna analiza še težja.
Preverite tudi: OGLAS V ČASOPISU IN OGLAŠEVANJE V REVIJAH: CENIK, DOSEGI, BRANOST IN KAKO DO PONUDB ZA OGLAŠEVANJE V TISKU?
Radio oglaševanje še predvsem priporočajo manjša podjetja, ki menijo, da se je radio oglaševanje izrazilo kot najboljši medij za oglaševanje svojih izdelkov/storitev, saj je konkurenca v primerjavi z drugimi mediji še vedno močna.
Radio oglaševanje – Cenik radijskega oglaševanja in povprečne cene
Povprečna cena za radio oglaševanje se giblje okoli 5 €/s, sicer pa se cene gibljejo od 0,6€/s pa vse do 9€/s. Vse je odvisno od dosega in dodatnih storitev. Radio oglas, ki ga denimo prebere znana osebnost, ima načeloma boljši želeni učinek.
Cena za radio oglaševanje je odvisna tudi od drugih faktorjev.
Samo oglaševanje na radiu lahko vključuje tri segmente:
- oglaševanje z oglasom poljubne dolžine
- ekskluzivni oglasni bloki pred rubrikami šport/vreme/promet
- 3-minutne oglasne oddaje
Od česa je odvisna cena?
V prvi vrsti je seveda odvisna od tega, na katerem radiu si želite oglaševati. Nato je cena tudi odvisna od termina, v katerem si želite oglaševati. Namreč v času od 6.00-8.00 zjutraj, ko je večina na poti v službo in so radii najbolj poslušani, je cena višja kot če oglašujete po 10. uri ali med vikendom. Prav tako se lahko dogovorite za tedenske pakete in določite, ali želite, da je vaš oglas predvajan pred športom, pred vremenom ali sredi določene oddaje.
Kaj vse omogočajo radii v svoji ponudbi?
Nekateri radii omogočajo istočasen prenos tudi na svojih drugih radiih, kjer tržijo (npr. RTV omogoča, da se vsebina predvaja tudi na Radio Maribor in Radio Koper). V cenikih imate pogosto tudi možnost, da radijska ekipa sama izdela oglas za vaše podjetje. Cena za to storitev je odvisna od zahtevnosti produkcije in se giblje od 80 € dalje. Hkrati pa lahko dodatno oglašujete tudi v oblike pasice ali članka na njihovi spletni strani ali v njihovem časniku. Kot vidite, možnosti je ogromno in hitro se lahko izgubite, kaj si želite in kako, zato najbolje, da se obrnete na preverjene ponudnike, ki se vam bodo posvetili in vam znali svetovati.
Radijske postaje, kjer lahko oglašujete: Preverjeni ponudniki za radio oglaševanje
Spodaj si lahko ogledate radijske postaje, ki v svojem radijskem prostoru dopuščajo mesto tudi za vaše oglaševanje. Oglejte si jih, njihov doseg in območje, ki ga pokrivajo.
Radii, kjer lahko oglašujete:
Radio Aktual | Doseg: 192.000 | Celotna Slovenija
Radio Val 202 | Doseg: 236.000 | Celotna Slovenija
Radio 1 | Doseg: 249.000 | Področje: Celotna Slovenija
Slo 1 | Doseg: 125.000| Področje: Osrednja Slovenija
Radio Center | Doseg: 100.000 |Celotna Slovenija
Radio City | Doseg: 110.000 | Maribor in okolica
Radio Ognjišče | Doseg: 71.000 | Področje: Celotna Slovenija
Radio Rogla | Doseg: 80.000 | Področje: Štajerska
Radio Ekspres | Doseg: 110.000 | Področje: Celotna Slovenija
Radio Hit |Doseg: | Področje: Domžale in okolica
Radio Murski val | Doseg: 32.000 | Področje: Pomurje in Podravje
PONUDNIKI RADIJSKEGA OGLAŠEVANJA se brezplačno vpišite tukaj
posredujemo vam stranke ?
največ strank v SLO ?
brezplačen vpis ?
In še drugi
Radio Fantasy | Doseg: 9.000 | Področje: Celje, Trbovlje
Radio Sora | Doseg 8.000 | Področje: Gorenjska
RADIO Krka| Doseg: 29.992 |Področje: Dolenjska
Radio Ptuj |Doseg: 34.000 | Področje: Podravje in Prlekija
Radio Robin | Doseg: 15.000 | Področje: Goriška regija
Radio Štajerski val | Doseg: 14.000 | Področje: Savinjska in Koroška
Radio Kranj| Doseg: 5.000 | Področje: Kranj in okolica
Radio Triglav| Doseg: 14.000 | Področje: Gorenjska
Radio 94| Doseg: 8.000 | Področje: Primorsko-Notranjska
Radio Primorski val | Doseg: 7.000 | Področje: Primorska
Radio Gorenc | Doseg: 12.000 | Področje: Gorenjska
Radio Koper | Doseg: 30.000 | Področje: Koper in okolica
Radio Odmev | Doseg: 9.000 | Področje: Osrednja Slovenija
Kje do podatkov o dosegu in področju, ki ga pokriva želeni radio?
Ne glede na to, na katero mesto se poslušanost radia in njegov doseg umešča, na samo učinkovitost oglasa vplivajo tudi drugi dejavniki, kot so kreativnost vašega oglasa, frekvenca predvajanja in zanimivost produkta. Na njih lahko oglašujete praktično vse, saj vsi nekako pokrivajo tako informativni kot tudi zabavni del. Priporočam vam, da se za točne podatke obrnete direktno na radio, saj boste lahko le tako dobili najnovejše podatke, ki jih želite. Da vam prihranimo čas, smo ponudbe in njihove kontakte za preverjene in najboljše radie za oglaševanje za vas zbrali kar tu.
Preberite tudi: JUMBO PLAKAT IN REKLAMNI PANO: CENA ZA ZUNANJE OGLAŠEVANJE V SLOVENIJI?
Trendi in ideje za radijsko oglaševanje
Če je radijski oglas dobro pripravljen, lahko igra pomembno vlogo pri doseganju uspešnih rezultatov.
A kakšni so trendi, da ustvarite odličen radijski oglas?
Raziskave so potrdile, da zvočne slike v spominu ljudi trajajo dlje kot vizualne slike, zato je to odličen način, da se vaš oglas ne izgubi na tretji strani revije ali časopisa.
Čustva
Čustva v radijskem oglasu so vedno zaželena, saj so tako oglasi zelo zapomljivi. Predlagamo vam, da poskušate vzbujati pozitivna čustva in humor, da se človek v svojem dnevu nekoliko nasmeji.
Interakcija
Interakcije med starši in otroci ali med dvema odraslima vedno pritegnejo pozornost, saj ni direktno namenjeno poslušalcu. Tako ima poslušalec občutek, da ni namen direktna prodaja njemu, hkrati pa se s karakterji lažje poistovetijo.
Vzbudite pozornost
Z zvokom vašega produkta, glasom ali s kakšnim drugim zvokom lahko vzbudite pozornost poslušalca, da bo slišal vaš oglas.
Poudarite znamko
V radijskem oglasu običajno nimate veliko časa. V njem poskušajte večkrat izpostaviti ime podjetja ali spletno stran, ki jo želite, da jo poslušalec obišče in si na njej ogleda več informacij o vaši ponudbi.
Pogosta vprašanja in odgovori za radio oglaševanje
Kljub temu, da radio oglaševanje sega že precej v preteklost, se trendi zanj spreminjajo in z njimi se pojavljajo nova vprašanja. Preverite odgovore nanje.
Kako pogosto naj oglašujem na radiu?
Radijski oglasi zahtevajo ponavljanje, da delujejo. Kako pogosto vam svetujemo, da sporočilo delite s ciljno publiko? Priporoča se najmanj 15 oglasov na eni postaji v obdobju enega tedna, da zakroži vaš oglas. Če bo celotno oglaševanje na določeni postaji manj kot 60-krat v mesecu, poskušajte oglase obdržati v določenem obdobju.
V katerem času dneva naj oglašujem na radiu?
Najboljši čas za oglaševanje je zjutraj in med tednom, ko se večina pelje na delo, saj takrat večje število poslušalcev radio posluša dlje časa. Za razliko od tiskanega oglaševanja je vaš oglas v tistem času v ospredju vsega drugega, ko se predvaja. V tem času je vaša priložnost, da vaš oglas ni spregledan kot je lahko v časopisu ali v reviji. Z njim lahko dosežete želeno občinstvo in pridobite nove stranke.
Kako vem, kateri radio si izberem za oglaševanje?
V Sloveniji imate ogromno izbire, ko govorimo o radiih. Oglaševanje na vseh bi bilo verjetno precej nedosegljivo, zato je med njimi potrebno narediti dobro selekcijo. Izbira radia je seveda odvisna tudi od tega, ali je vaš produkt lokalen ali pa se lahko veže na celotno Slovenijo. Najprej vam svetujem, da si oblikujete vašo idealno persono, ki jo želite ciljati. Pri ciljanju izbirčni, saj vam ni treba doseči vseh. Vsi namreč niso vaša potencialna stranka.
Ko enkrat opredelite svojo idealno persono, določite na katerem žanrskem radiu si želite to vsebino predvajati (zabavni/informativni/predstavitveni). Ko enkrat zožate ta izbor, vam svetujem, da si določite uro, ko želite, da se vaš oglas sliši in si pogledate cenik oglaševanja ter naredite selekcijo za tiste, ki so v vašem okviru namenjenega proračuna, ki ga boste porabili za radio oglaševanje. Nato vam svetujem, da se na radio obrnete na osebo, ki je odgovorna za oglaševanje in jih zaprosite za podatke o dosegu in vpogledu v statistiko poslušalcev, ki ga primerjate s svojo idealno persono. S tem je vaša pot do izbire pravega radia za oglaševanje precej lažja.
Kaj naj povem v svojem oglasu, saj je tako kratek?
Predlagamo, da preidete takoj k bistvu. Vprašajte se: “Zakaj bi nekdo hotel poslovati z mano? Kaj so moje prednosti?” In bodite natančni. Oglejte si svoje prednosti v primerjavi s slabostmi vašega konkurenta in navedite tiste prednosti, ki vas naredijo posebne, da bi stranka izbrala prav vas. Predlagamo, da vključite nekaj humorja, ki oglas naredi poseben in zapomljiv. Pri tem vam lahko pomagajo tudi posamezni radii ali pa preverite na forumu, na kakšen način oglašujejo drugi.
Katere so najpogostejše napake, ki jih opažate pri radijskem oglaševanju?
V zadnjem času smo zaznali kar nekaj napak, ki jih podjetja naredijo, ko oglašujejo na radiu.
Napaka #1
Prva je, da se zaženejo in želijo v treh dneh oglaševati kar se da, nato pa jih proračuna, ki je namenjen temu zmanjka in oglaševanje prekinijo.
Napaka #2
Druga je ta, da si zastavijo preveč ciljev in oglašujejo na preveč platformah naenkrat in so povsod malo, a nikjer res dobro. S tem zamajejo svoj uspeh, saj se zanašajo na to, da če so povsod, bo nekje že delovalo, vendar je bolj pomembno, da ste vidni na manjšem mestu in tam dobro.
Napaka #3
Naslednja napaka je pričakovanje takojšnjih rezultatov. Seveda vsi želimo videti rezultate takoj, a stranka potrebuje čas, da se odloči za nas.
Napaka #4
Začetek je najtežji del in koristi se resnično začnejo, ko mislite, da ste dali vse od sebe. Če želite med vadbo dobiti želeno obliko telesa, jo morate zaslužiti tako, da se držite svojega načrta. Uspešno oglaševanje ni nič drugače. In še ena napaka, ki jo delajo podjetja v oglasih je ta, da v sam oglas želijo podati preveč informacij in hkrati ponudijo številne moteče dejavnike, ki odvračajo pozornost poslušalca od ključnega sporočila, ki ga podajate v oglasu.