Potrošniki smo ves čas obkroženi s številnimi blagovnimi znamkami. Zavedamo se, da na to kako smatramo neko blagovno znamko, vpliva tudi izgled njene embalaže. Embalaža mora biti učinkovita, izpolnjevati mora svoje naloge ter izgledati zanimiva in izstopati med poplavo izdelkov.Oblikovanje embalaže je lahko zato kar težka naloga.
Oblikovanje embalaže in preprostost
Naslednjič, ko boste obiskali vaš najljubši supermarket, si vzemite malce več časa in pogled usmerite na vse izdelke na policah. Pri tem se vprašajte »Za kaj se ta izdelek uporablja« ter »katera blagovna znamka je to«. Presenečeni boste kako težko si včasih odgovorite na ta preprosta vprašanja. Znano je, da potrošniki porabijo povprečno maksimalno štiri sekunde, da se odločijo kateri izdelek bodo izbrali s police. V tem izredno kratkem času si mora odjemalec odgovoriti na zgoraj napisani vprašanji.
PRIPRAVLJENI NAJETI GRAFIČNEGA OBLIKOVALCA ZA OBLIKOVANJE EMBALAŽE?
BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH GRAFIČNIH OBLIKOVALCEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)
Na policah v supermarketih velikokrat najdemo embalaže s katerih ne moremo točno razbrati imena blagovne znamke in tega, za kaj se sploh izdelek lahko uporablja. Najverjetneje ste že sami opazili podobnosti med različnimi izdelki, ki si v resnici ne bi smeli biti podobni. Tako lahko na različnih čistilih, ki so nežnih naravnih barv, opazimo velike slike sadja. Nevarnost pri tem je, da bi veliko odjemalcev pomislilo, da ta produkt ni čistilo, ampak kakšna sadna pijača.
Prvo pravilo, ki si ga moremo zapomniti pri oblikovanju izstopajoče in učinkovite embalaže je torej: »Takoj predstavite vaš produkt in takoj predstavite vašo blagovno znamko«.
Oblikovanje embalaže in odkritost
Oblikovanje embalaže se velikokrat zatakne pri odkritosti o tem, kakšen je točno izdelek, ki ga ponujamo. Ena izmed največjih napak pri oblikovanju je ta, da izdelek predstavimo kot preveč popolnega ter precej nerealnega. Velikokrat na nakupovalnih policah opazimo, da so na kakšni embalaži narisani piškoti, ki so obliti z obilo čokolade. V resnici, v tem primeru, največkrat kupujemo navadne piškote, čokolado moramo seveda dodati sami. To je pogost pojav tudi na oddelku za mlečne izdelke. Na jogurtih, ki imajo najmanjšo vsebnost sadja, so največkrat narisane ogromne, sveže in rdeče češnje.
> Preverite tudi: Povprečne cene grafičnih oblikovalcev: Cenik za grafično oblikovanje embalaže
S tem, ko opisujemo izdelek kot desetkrat boljšega kot v resnici je, zavajamo odjemalce in jih tudi razočaramo. Posledično odjemalci ne bodo več zapravljali denarja za naše izdelke, to bo vodilo v upad prodaje in tudi v slabo ime naše blagovne znamke. Zato moramo biti pri oblikovanju odkriti. Odjemalci nimajo nič proti preprostim izdelkom, dokler vedo kaj kupujejo. Vsekakor morate izdelek predstaviti na najboljši način, vendar pri opisovanju ne smete pretiravati in lagati.
Oblikovanje embalaže in pristnost
Oblikovanje embalaže je najbolj učinkovito, ko smo pri oblikovanju originalni in pristni. Originalnost je zelo pomembna, saj je v trgovinah že na tisoče izdelkov. Naš izdelek bo na nakupovalnih policah izstopal le, če bo drugačen in originalen. Največji vpliv na originalnost in pristnost pa ima tudi kreativnost. Pri oblikovanju embalaže moramo biti kreativni in poizkusiti nekaj novega. Če imate na razpolago neko generično embalažo, glede na izgled, potem poiščite načine kako bi jo lahko vizualno izboljšali.
Na primer, če ste opazili, da imajo preostali izdelki v vaši izdelčni skupini na embalaži fotografije, vi uporabite ilustracije. Če ste opazili, da so preostali izdelki v vaši izdelčni skupini bele barve s črno pisavo, uporabite vi črno barvo za ozadje in belo barvo za napise. Zadnje čase več pozornosti dobijo izdelki z retro izgledom tako, da lahko razmišljate tudi v tej smeri. Biti morate pogumni in drugačni.
Izgled izdelka na nakupovalni polici
Odjemalci nikoli ne vidijo le enega izdelka na polici, zato ne vidijo vseh detajlov, ki ste jih vložili v ta izdelek. Izdelki neke vrste in neke blagovne znamke so navadno zloženi v vrstah, ki jih odjemalci vidijo kot nekakšen vzorec. Le takrat, ko bo nek vzorec izstopal, bo odjemalec za izdelke namenil več pozornosti. Ta izgled izdelka na nakupovalni polici ima lahko ogromen vpliv na velikost prodaje.
Celoten izgled izdelkov na polici morate upoštevati pri oblikovanju vaše embalaže. To lahko storite z imitacijo nekega trgovinskega stojala in izdelkov, ki bi v realnosti stali na njemu. Med te izdelke postavite izdelke z vašo embalažo in opazujte ali bo izdelek izstopal. Bolj kot bo izstopal, bolje se bo prodajal. Včasih bo najlepša embalaža izginila v morju preostalih embalaž in embalaža, ki je najbolj enostavna bo najprej padla v oči potencialnemu kupcu.
Oblikovanje embalaže je lahko kar zahtevna naloga. Ob upoštevanju zgornjih nasvetov bo oblikovanje potekalo nekoliko bolj gladko. V primeru, da bi to težavno nalogo raje prepustil profesionalcu, ki bo embalažo za vaš izdelek oblikoval brezhibno, ga lahko kontaktirate na Omisli.si.
PRIPRAVLJENI NAJETI GRAFIČNEGA OBLIKOVALCA ZA OBLIKOVANJE EMBALAŽE?
BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH GRAFIČNIH OBLIKOVALCEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)