Profesionalno fotografiranje izdelkov v studiu, naravi ali v vaši pisarni opravimo z ali brez pomoči modelov oz. statistov. V tem članku boste izvedeli, kje najti preverjene fotografe, kakšne so povprečne cene in na kaj morate paziti ob najemu preverjenega fotografa za komercialno fotografijo..
Lastniki trgovin in zaposleni v prodaji ter marketingu dobro vedo, da je profesionalna fotografija izdelka prvi stik potencialne stranke s prodajanim izdelkom, produktom oz. storitvijo. Profesionalno fotografiranje izdelkov je ključ do uspešne prodaje. V nadaljevanju bomo razkrili povprečne cene fotografiranja izdelkov / storitev v Sloveniji (Ljubljana, Maribor, Celje, Kranj, Koper, Novo mesto, Velenje, itd.) ter način, kako stopiti v stik s preverjenimi in profesionalnimi fotografi.
PROFESIONALNO FOTOGRAFIRANJE IZDELKOV
PREVERJENI FOTOGRAFI ZA PRODUKTNO / STUDIJSKO FOTOGRAFIJO
Cenik za profesionalno fotografiranje izdelkov
Nizka cena za fotografiranje izdelkov | Srednja cena za fotografiranje izdelkov | Visoka cena za fotografiranje izdelkov |
---|---|---|
5 EUR / fotografijo izdelka | 10 EUR / fotografijo izdelka | 20 EUR / fotografijo izdelka |
Zanimiva produktna fotografija z malo obdelave, brez dodatnih storitev. | Dobra produktna fotografija fotografije z nekaj obdelave in dodatnih storitev. | Nadpovprečna produktna fotografija z veliko obdelave in dodatnih storitev. |
Cene veljajo za: Ljubljana, Maribor, Celje, Kranj, Koper, Novo mesto, Velenje in drugod po Sloveniji. Končna cena je zelo odvisno od tega, kje se fotografira izdelek in glede na količino izdelkov oz. fotografij. Za točno ceno pošljite povpraševanje zgoraj (zeleni gumb). Povprečne cene za fotografiranje izdelkov smo empirično izračunali na podlagi preko 9.600 ponudb strankam s strani preverjenih fotografov na Omisli.si/fotografa.
Najboljši fotografi za fotografiranje izdelkov v Sloveniji
TOP 10 najbolj iskanih fotografov za fotografiranje izdelka
Če menite, da vam ljubi fotograf za komercialno / produktno fotografijo manjka na seznamu, mu posredujte to povezavo, da bi ga lahko predlagali strankam, ki iščejo podobne storitve.
Zakaj izbrati profesionalnega fotografa za fotografiranje izdelkov?
Ne glede na to ali iščete profesionalno fotografiranje izdelkov (produktov, predmetov, artiklov) ali storitev (npr. fotografiranje hrane) za spletno stran, Facebook stran, Instagram ali Pinterest promocijo, prodajni katalog / letak, itd., morajo biti fotografije ostre, dobro kadrirane in predvsem pravilno velike, v smislu resolucije, DPI in same velikosti, kot take. Nikoli namreč ne veste, za kaj vse boste to fotografijo še potrebovali.
Primeri forografiranja izdelkov:
- Fotografiranje izdelkov / storitev za spletno stran (na beli ali črni podlagi)
- Fotografiranje za spletno trgovino (ali prodajni tiskani katalog / brošuro)
- Life-style prikaz uporabe izdelka / storitve
- Fotografiranje izdelkov / storitev za reklamne letake, brošure, kataloge, cenike
Kako pravilno fotografirati izdelek?
Profesionalno fotografiranje izdelkov pozna nekaj scenarijev:
- izdelke lahko postavimo v naravo,
- na črni ali beli podlagi (no, tudi drugih barv),
- brez ozadja / transparentno (to se doseže z obrezovanjem izdelka in/ali fotografiranjem na zeleni podlagi),
- ozadje je lahko aranžirano (okolje po dogovoru)
- lifestyle fotografije izdelkov, kjer prikažemo način uporabe izdelka (lahko uporabimo fotomodele ali znane osebe / influencerje),
- v prostorih podjetja / trgovine,
- v foto-studiu,
- itd.
Kaj je pomembno pri fotografiranju izdelkov?
Fotografije izdelkov (artiklov / produktov) morajo pritegniti prodajni nagon strank, oziroma željo po nakupu. Ali vsaj prikazati fotografirani izdelek v najboljši možni luči. Zelo pomembno je:
- pravilno kadriranje,
- dobra osvetlitev,
- profesionalna oprema,
- dobra ostrina fotografije
- pravilna velikost fotografij izdelkov
- itd.
Razmišljate dolgoročno
Zelo pomembno je, da ob fotografiranju izdelka razmišljamo dolgoročno. Če trenutno fotografijo izdelka / storitve potrebujete le za Facebook stran, jo boste morda že prihodnji mesec potrebovali še za tiskan letak ali katalog / prospekt ali celo JUMBO plakat. Bodite pripravljeni.
Fotografiranje izdelkov iz večih zornih kotov (ali celo 3d fotografiranje)
Ker se kupec odloča na podlagi fotografij je pomembno, da je izdelek slikan iz večih zornih kotov, saj si tako kupec izdelek ali storitev lažje predstavlja. Zadnje čase se vse bolj uveljavlja 3D foto izdelkov ali celo VR foto.
Fotografiranje izdelkov / storitev v vašem podjetju ali v foto studiu ali celo na terenu?
Ali se boste odločili za studijsko fotografiranje izdelkov ali za fotografiranje izdelkov v naravi ali morda v vašem podjetju je povsem vaša izbira, vsekakor pa vam bo profesionalen fotograf znal svetovati – le namen fotografij mu zaupajte.
Preberite tudi:
Poročni fotograf: Cena fotografiranja poroke
Profesionalno fotografiranje nosečnic
Cenik za družinsko fotografiranje novorojenčkov / dojenčkov in otrok
Pogovorite se s fotografom
Dobro je, da fotografu pokažete, kam želite umestiti fotografije izdelkov, kateri del izdelka je zelo pomemben, kaj bo kje vidno, primere fotografij izdelkov, ki so vam všeč, itd. Morda vam je pomembno poudariti močan šiv, sijočo barvo, vodoodbojnost, tkanino, …
Kako poteka fotografiranje izdelkov?
1) Naročnik izbere profesionalnega fotografa / foto studio
2) Naročnik in fotograf se uskadita okoli načina, obsega in termina fotografiranja izdelkov
3) Fotografiranje izdelkov
4) Izbira, obdelava (barvni popravki, sence, itd.) in obrezava fotografij izdelkov
5) To je to.
Glede prevzema in transporta izdelkov se naročnik individualno uskladi s fotografom, navadno pa je to že všteto v ceni.
Velikost fotografij izdelkov
Da bi imeli kar najmanj dela s postprodukcijo, zaupajte fotografu, kakšno velikost fotografij potrebujete. Velikost sporočite v pixlih (npr. 800 x 600). Ali drugače, za kam jih potrebujete. Velikosti fotografij za posamezna socialna omrežja, kot so Facebook in Instagram, so standardna. V primeru fotografiranja izdelkov za vašo spletno stran, povprašajte upravljalca spletne trgovine glede velikosti slik – škoda je namreč, da bi spletna stran umatno pomanjševala fotografije po nepotrebnem, saj se tako izgubi kvaliteta pa tudi stran se lahko nalaga dlje, kot je to potrebno.
Preveri tudi: Skrivnosti poročne fotografije
Ozadje fotografiranega izdelka?
Za kataloge in spletne trgovine je najbolj standardno studijsko fotografiranje z belim ozadjem fotografiranega izdelka, saj je tako kupec najbolj fokusiran na izdelek. Podobno a na malce bolj izrazit način dosežemo s črnim ozadjem. To navadno sovpada s prestižem oziroma višjim cenovnim razredom izdelkov. Seveda mora temu slediti tudi barvna shema spletne strani oziroma prodajnega kataloga.