Vse pogosteje se pojavlja vprašanje: “Se oglaševanje na televiziji res še splača?” V nadaljevanju lahko preverite, zakaj so TV oglasi še aktualni, na katerih programih lahko oglašujete, kdo so preverjeni in najboljši ponudniki in kakšna je njihova cena. Hkrati si lahko ogledate, kaj morajo dobri TV oglasi vsebovati in kako se lotiti premišljenega načrtovanja vašega televizijskega oglasa.
OGLAŠEVANJE NA TELEVIZIJI – CENE
povprečne cene za TV oglase ter ceniki
≈ 8-60 EUR/s
TV postaja / hiša / program | Cena za TV oglas |
---|---|
TV Slovenija 3 | 1–3,6 EUR/s |
NET TV | 1,2–3,9 EUR/s |
TV IDEA | 1,7–2,5 EUR/s |
TV STUDIO PROTEUS | 1,60 EUR/s |
GTV Gorenjska televizija | 2,44 EUR/s |
TV Slovenija 2 | 3–12 EUR/s |
TV 3 | 3–30 EUR/s |
TV CELJE | 3,3–5 EUR/s |
GTV Gorenjska Televizija | 4,6 EUR/s |
TV Maribor | 5,5–13 EUR/s |
TV Slovenija 1 | 6–48 EUR/s |
POP TV | 6,7–227 EUR/s |
KANAL A | 6,7–80 EUR/s |
PeTV | 8,3 EUR/s |
Preberite tudi: OGLAŠEVANJE V REVIJAH IN ČASOPISIH: CENIK, TRENDI, IDEJE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE V TISKU
Zakaj se odločiti za TV oglase?
Televizijsko oglaševanje je priljubljeno sredstvo za velike trgovce že odkar se je televizija prvič začela pojavljati v dnevnih sobah. S prihodom kabelske televizije so se znižali proizvodni stroški in pojavila se je priložnost, da dosežejo manjše, bolj ciljno usmerjene trge, s čimer postanejo izvedljiva možnost tudi za mala in srednje velika podjetja.
TV oglaševanje vam omogoča, da dejansko dokažete prednosti lastništva. Pokažete lahko, kako deluje vaš izdelek ali storitev in kako je zapakirano, tako da bodo bodoči kupci vedeli, kaj iskati na prodajnem mestu. Pri oglaševanju je pogosto potrebnih več dotičnih točk, da učinkovito vplivajo na kupčevo vedenje.
Ali so TV oglasi učinkoviti?
Da, oglaševanje na televiziji se splača, saj kar 72 % oglaševalskih kampanj dolgoročno ustvarja dobiček. Splošno prebivalstvo v povprečju preživi štiri ure in pol na dan v skupnem prostoru, zaradi česar je gledanje televizije ena najpogostejših sodobnih prostočasnih dejavnosti. Se potem sploh čudimo, da je televizijsko oglaševanje tudi najmočnejša oblika oglaševanja? Oglaševanje na televiziji vam omogoča, da pokažete in sporočite širokemu občinstvu svoje podjetje, izdelek ali storitev.
Televizijsko oglaševanje je še vedno eden najbolj učinkovitih načinov za ozaveščanje o izdelku ali blagovni znamki, vendar se upravljanje z oglasi čedalje bolj seli v digitalno področje in medijska podjetja si prizadevajo za iskanje rešitev. Zato je pomembno, da se televizijskega oglaševanja lotite premišljeno in se znate soočiti z njihovimi izzivi.
Morda boste plačali visoko ceno, da se bo vaš televizijski oglas predvajal v najbolj gledanem času, vendar to ne zagotavlja gledanosti. DVR-ji omogočajo gledalcem, da hitro previjejo naprej oglase. Nekateri sprejemniki je lahko celo v celoti preskočijo. Spet drugi izziv so pametni telefoni in tablični računalniki, ki težko zadržijo očesa gledalcev na televizorju med oglasi, tudi ko jih ne preskakujejo. Vaš oglas se morda predvaja na širokem spektru domov, vendar ga le majhen odstotek gospodinjstev dejansko pogleda. To je nekaj zastrašujočih ovir, zato se boste morali znajti, če jih boste premagali.
Priprava konkurenčnega in kreativnega televizijskega oglasa ni lahek podvig. A vam dovoljuje temeljit premislek in postopek načrtovanja, ki lahko vaš televizijski oglas naredi res udaren in nepozaben.
Oglaševanje na televiziji – Cenik za televizijski oglas in povprečne cene
Cene TV oglasa se v povprečju gibljejo med 8 € do 60 € na sekundo oglasa.
TV oglasi vas lahko stanejo nekaj sto evrov in vse do nekaj tisoč evrov. Odvisno je seveda tudi od tega na katerem televizijskem kanalu si želite oglaševati. Morate se zavedati, da sama cena TV oglasa ni odvisna od tega, ali bo oglas res učinkovit.
Izbire je res veliko in verjetno niste prepričani, kateri bi bil najbolj primeren televizijski kanal za vas. Predlagamo, da se za to, kateri je najbolj primeren televizijski kanal za vašo ciljno skupino, odločite na podlagi zbranih ponudb, ki smo jih pripravili za vas. Preverjene ponudnike lahko najdete tu.
TV oglasi > Televizijske postaje in programi, kjer lahko oglašujete: Preverjeni ponudniki za oglaševanje na televiziji
Cenik TV oglasov
- TV Slovenija 1 | od 6 eur/s – 48 eur/s
- TV Slovenija 2 | od 3 eur/s – 12 eur/s
- TV Slovenija 3 | od 1 eur/s – 3,6 eur/s
- POP TV | od 6,7 eur/s – 227 eur/s
- KANAL A | od 6,7 eur/s – 80 eur/s
- TV CELJE | 3,3 eur/s – 5 eur/s
PONUDNIKI OGLAŠEVANJA NA TV se brezplačno vpišite tukaj
posredujemo vam stranke 📸
največ strank v SLO 🙏
brezplačen vpis 👀
- NET TV | 1,2 eur/s – 3,9 eur/s
- TV STUDIO PROTEUS | cca. 1,60 eur/s
- GTV Gorenjska televizija | cca. 2,44 eur/s
- TV Maribor | 5,5 eur/s – 13 eur/s
- GTV Gorenjska Televizija | cca. 4,6 eur/s
- TV IDEA | 1,7 eur/s – 2,5 eur/s
- PeTV | cca. 8,3 eur/s
- TV 3 | 3 eur/s – 30 eur/s
Ko preverjate cene, vprašajte tudi za stroške snemanja v kolikor želite snemanje in če so všteti v ceno.
Trendi in ideje za oglaševanje na televiziji
Kot pri vsaki marketinški kampanji morate tudi vi začeti z jasno strategijo. Če nimate kristalizirane slike strategije sporočanja blagovne znamke, potem še niste pripravljeni ustvariti televizijskega oglasa. Namesto tega naprej svoj čas raje porabite za razvoj jasne strategije, ki je lahko temelj celotne marketinške kampanje, vključno s televizijskimi oglasi. Učinkovitost oglaševanja je odvisna od številnih dejavnikov, kot so dolžina TV oglasa, obdobje in čas oglaševanja, potencialni doseg oglasa in cena dosega 1 % ciljne skupine in še številnih drugih.
Preberite tudi: RADIO OGLAŠEVANJE: CENIK, TRENDI, IDEJE IN PREVERJENI PONUDNIKI
Kaj naredi učinkovite TV oglase?
Najučinkovitejši televizijski oglasi so ustvarjene na način, da si občinstvo ne zapomni le oglasa, temveč tudi blagovne znamke in sporočilo, ki stoji za oglasom.
Vaši TV oglasi morajo sprožiti povezavo z vašo blagovno znamko in vašim občinstvom. Brez te povezave se vaše blagovna znamke verjetno večina ne bo spomnila, tudi če se ljudje spomnijo samega televizijskega oglasa. Spominska reklama ni enaka učinkoviti reklami.
Kako ustvarite televizijsko reklamo, ki je hkrati nepozabna in učinkovita?
Pomislite na televizijsko reklamo, ki se je spomnite. Nekaj primerov učinkovitih televizijskih oglasov se je pred kratkim predvajalo na naših televizijah za slušne aparate WIDEX? Se spomnite starejšega para, ko je gospod želel vklopiti sesalec, gospa pa je menjala žarnico nato pa je njega posesalo v sesalec, ona pa sploh ni nič slišala? Ali ko je imela na obisku vnučka, ki je mislil, da lahko leti in je skočil na lestenec, ki je visel iz stropa? Nato pa se pojavi udarno sporočilo: »Ali res slišite vse?« in povabilo na brezplačni pregled sluha.
Kako pa ti TV oglasi pritegnejo našo pozornost?
Te vrste oglasov imajo močno sporočilo, ki vzbudijo v nas čustva in hkrati tudi skrb, da se lahko nekaj zgodi, če dejansko ne bomo slišali. In kaj je lahko boljšega, da brezplačno preverimo, ali smo res že primerni, da to napravico namestimo v svoje uho? Ko berete spodnje nasvete, ne pozabite na elemente vaše nepozabne reklame.
# Jasno predstavite svojo blagovno znamko
Z besednimi in vizualnimi nakazili je treba v celotnem televizijskem oglasu večkrat povedati ime, logotip in morda celo sam izdelek. Ne bodite skrivnostni in ne čakajte do konca oglasa, da pokažete obraz vaše blagovne znamke. Vendar ne pretiravajte glede tega, ime vaše znamke se lahko ves čas pojavlja v kotu vašega televizijskega oglasa.
# Ustvarite zgodbo
Televizijski oglasi se od radijskih razlikujejo po tem, da imate možnost prikazati zgodbo. Dobri oglasi ne prodajajo samo izdelka ali storitve, ampak pripovedujejo celotno zgodbo. Naj gre za simpatično čustveno zgodbo, kjer je izkazana ljubezen ali za odmerek humorja, ki gledalcu popestri oglase. Predvsem pa ustvarite zgodbo, s katero se lahko vaše občinstvo poveže in ima občutek, da ga razumete.
# Razvijte prepoznavni znak vašega oglasa
Vsak vaš televizijski oglas naj ne bo zgolj le enkratni oglas. Kot drugje, vam svetujemo, da ustvarite niz oglasov, ki imajo podobne like/igralce in se navezujejo na vaše produkte. Svetujem vam, da imate en prepoznavni znak, lik, glasbo, da bodo gledalci nato že takoj vedeli, da je televizijski oglas vaš. Naj bo preprosto Na voljo imate malo časa, da sporočilo pošljete in vzpostavite povezavo s svojim občinstvom. Naj bo celoten koncept in zgodba vašega televizijskega oglasa preprosta in kratka.
# Poskrbite za dobro kakovost oglasa
Kakovost je bistven element učinkovitega televizijskega oglasa. Kakovost ne pomeni nujno, da morate pri izdelavi enega oglasa izprazniti žepe. Vendar uporabite profesionalno filmsko ekipo, da zagotovite kakovost vašega oglasa in hkrati pravilno dimenzijo, ki ne obreže kotičkov.
Preberite tudi: JUMBO PLAKAT IN REKLAMNI PANO: CENA ZA ZUNANJE OGLAŠEVANJE V SLOVENIJI?
TV oglas: Pogosta vprašanja in odgovori za televizijski oglas
Kateri del dneva je najbolj primeren za TV oglase?
To je popolnoma odvisno od vašega izdelka/storitev in cilja vaše kampanje. Lahko si želite le boljšo prepoznavnost vašega podjetja ali si želite direktni odziv gledalcev na vaš televizijski oglas. Običajno podjetja ciljajo na televizijske oglase v »prime time« – to je večerni čas, ko je večina doma in v času predvajanja najbolj gledanih oddaj. Vkolikor vam vaš proračun dopušča, lahko oglašujete v tem času ali vaš produkt umestite tudi med samo oddajo (se spomnite Znan obraz ima svoj glas in npr. jogurte EGO?).
Koliko besed je v 30-sekundnem TV oglasu?
Približno 75 do 85 besed, odvisno od hitrosti branja. Oglasi z blagovno znamko so lahko nekoliko počasnejši z manj besedami in bolj natančno opredeljenimi. Kratki oglasi lahko vsebujejo več besed, da ustvarijo občutek nujnosti.
Koliko likov in glasov lahko vsebuje TV oglas?
Kolikor želite. Običajno pa do največ 3. Naše izkušnje kažejo, da je 80 % vseh oglasov enotnih oglasov. Ostalih 20 % sestavljajo 2 in 3 glasovni oglasi. Kako se oglasov lotijo ostali, lahko preverite tudi na forumu.
Ali v televizijskih oglasih priporočate uporabo telefonske številke?
Na splošno ne. Če se želite spomniti običajne telefonske številke, bi jo morali večkrat ponoviti. Kdo se lahko spomni telefonske številke, potem ko jo sliši samo enkrat? Težko, kajne?
Ali naj uporabljam svoj spletni naslov v TV oglasu?
Na splošno da. Ljudje si spletno stran zapomnijo bolje kot telefonsko številko. Slednjo lahko vključite ob rob oglasa ali jo predvajate v zadnjem delu oglasa.