Medtem ko mnogi trdijo, da konvencionalne metode trženja počasi postajajo zastarele, tiskani oglasi ostajajo osnova v oglaševalskih proračunih številnih podjetij. Zakaj je temu tako, kakšne so prednosti oglaševanja v revijah in časopisih, kakšna je cena oglaševanje in kateri so najnovejši trendi, si poglejte v nadaljevanju. Ter seveda seznam preverjenih tiskanih medijev s cenami oglasov.
OGLAŠEVANJE V REVIJAH IN OGLAS V ČASOPISU – CENE
povprečne cene za oglaševanje v tisku ter ceniki
≈ 520-8200 EUR/stran
≈ 0,22 EUR/bralca
Tiskani medij (časopis / revija) | Cena oglasa (notranja barvna stran) | Periodika izhajanja |
---|---|---|
Salomonov oglasnik | 530 € | večdnevnik |
AutoBild | 1045 € | mesečnik |
Adut letni katalog | 1000 € | 1x letno |
Adut mesečnik | 1120 € | mesečnik |
Zeleni raj | 1350 € | mesečnik |
EkipaSn | 1514 € | dnevnik |
Suzy | 1600 € | tednik |
Avto magazin | 2000 € | mesečnik |
Sensa | 2000 € | vsak drugi mesec |
Bodi zdrava | 2100 € | mesečnik |
Playboy | 2200 € | vsak drugi mesec |
Reporter | 2300 € | tednik |
TOP! | 2400 € | dvomesečnik |
Ženska | 2400 € | mesečnik |
Avenija | 2500 € | mesečnik |
Vklop | 2500 € | tednik |
In | 2500 € | - |
Story | 2600 € | vsak drugi teden |
Elle | 2800 € | 2x mesečno na 2 meseca |
Maja | 2800 € | 14-dnevnik |
Svet24 | 2900 € | dnevnik |
Cosmopolitan | 3300 € | mesečnik |
Dolenjski list | 3549 € | tednik |
Zarja | 3900 € | tednik |
Zvezde | 3900 € | tednik |
Zdravje in lepota | 3900 € | 5x letno |
Svet Kapitala | 4500 € | mesečnik |
Ona | 4750 € | tednik |
Slovenske novice | 5730 € | dnevnik |
Dnevnik | 7500€ | dnevnik |
Delo | 8200 € | pon–sob |
Koliko stane oglas v časopisu (cena)?
Ste zagledali oglas v časopisu? Konkurenca? Kar malo zaboli, ne? Takoj naslednja misel je bila verjetno “Koliko stane ogla v časopisu”? Je to nekaj, kar si lahko privoščimo? Kakšen efekt da oglaševanje v časopisu in kako to izmeriti?
No, gremo po vrsti. Celostranski oglas v časopisu stane nekje med 500 in 8000 evri. In da, celostranski oglasi v časopisu so najdražji in to z razlogom. Navadno so pozicionirani na desni strani, na ovitku ali celo kar na naslovnici časopisa. Slednje je sicer za časopise v Sloveniji bolj redko. Cena oglaševanja v časopisih v Sloveniji seveda niha glede na naklado oz. doseg izbranega časopisa. Cene nikoli niso povsem sorazmerne s temi merili. Pa tudi težko se je prebiti do realne cene, saj marketing oddelki v časopisih zelo radi pretiravajo z rednimi cenami, da bi potem lahko ponudili 50-% ali več popust…
Po drugi strani ni celostranski (A4 ali več) edina možna izbira za oglas v časopisu. Manjše oglase velikosti poslovne vizitke si lahko omislite že za nekaj 10 evrov. Zopet, odvisno od milosti tržnika oglasnega prostora, dosega medija oziroma naklade časopisa.
Najboljši način, kako hitro preveriti koliko vas stane oglas v časopisu ali reviji je ta, da oddate na omisli.si/oglasevanje povpraševanje vsem medijem hkrati ni nato primerjate cene in aktualne podatke o dosegu medija.
Le 0,22 € stane/bralca stane, da bralec vidi in si zapomni oglas v časopisu.
A če pustimo suhoparne cenike oglaševanja, … Se ozrimo na analitiko. Tega smo vajeni z Interneta, ne? Koliko me stane, da en bralec vidi in si zapomni oglas? Pri RBB so izmerili, da 0,22 € / bralca. Več o tem spodaj. Kar je povsem primerljivo z digitalnimi kanali oglaševanja. S to razliko, da je v tisku težje optimizirati oglaševanje. Veliko podjetjem pa je to celo bolj po godu, saj to zanje pomeni manj dela.
Od česa je odvisna cena oglaševanja v časopisu in revijah? Kje se splača oglaševati?
Vedno bodite bolj pozorni na doseg medija, kot na podatek o nakladi. Nekateri časopisi namreč ne zmorejo dostaviti vseh natisnjenih izvodov do strank. Stranska posledica takšne remitende so kupi časopisov in revij preteklih številk po sejmih, na fakultetah in drugod. Da, to so izvodi, ki jih nihče ni kupil. Nekatere hiše celo tako umetno dvigujejo ceno, z višanjem naklade, torej.
Po drugi strani doseg navadno izračunajo analitične firme, kot je denimo Mediana ali Valicon. In takšen doseg je predstavljen tudi v zgornji tabeli.
Kakšna je torej branost tiskanih medijev v Sloveniji?
V spodnji tabeli smo povzeli podatke obranosti vseh tiskanih medijev iz raziskave Mediana TGI Slovenija. Tukaj so uporabili metodo zadnjega branja v populaciji 15-75 let, katere velikost vzorca je bila 4006 anketirancev. Raziskava se nanaša na obdobje julij 2018-junij 2019.
Tiskan medij | Doseg | % dosega |
---|---|---|
NEDELJSKI DNEVNIK | 218800 | 13,8 |
SLOVENSKE NOVICE | 206300 | 13 |
ONA | 169900 | 10,7 |
DELO | 152700 | 9,6 |
DELO IN DOM | 125600 | 7,9 |
PILOT | 125400 | 7,9 |
MOJ DOM | 120100 | 7,6 |
ABC ZDRAVJA | 115300 | 7,3 |
VIKEND | 114300 | 7,2 |
VEČER | 111500 | 7 |
MOTOREVIJA | 110800 | 7 |
DNEVNIK | 104000 | 6,6 |
NEDELO | 96200 | 6,1 |
RAZVEDRILO | 91800 | 5,8 |
MLADINA | 87800 | 5,5 |
NEDELJSKE NOVICE | 87500 | 5,5 |
SVET24 | 85500 | 5,4 |
ONAPLUS | 85300 | 5,4 |
OGNJIŠČE | 81500 | 5,1 |
SALOMONOV UGANKAR | 79000 | 5 |
SOBOTNA PRILOGA | 68000 | 4,3 |
NATIONAL GEOGRAPHIC | 62100 | 3,9 |
VZAJEMNOST | 62000 | 3,9 |
ZVEZDE | 60700 | 3,8 |
ZDRAVJE | 59900 | 3,8 |
PRIMORSKE NOVICE | 59200 | 3,7 |
POLET | 57600 | 3,6 |
STOP | 55400 | 3,5 |
GORIŠKA | 55000 | 3,5 |
FINANCE | 54000 | 3,4 |
LADY | 53100 | 3,3 |
ZARJA | 53100 | 3,3 |
DRUŽINA | 53000 | 3,3 |
NIKA | 49500 | 3,1 |
VZAJEMNA | 49500 | 3,1 |
AVTOMAGAZIN | 48600 | 3,1 |
SUZY | 48400 | 3 |
RAČUNALNIŠKE NOVICE | 46300 | 2,9 |
MOJE FINANCE | 44600 | 2,8 |
JANA | 42100 | 2,7 |
BUKLA | 41000 | 2,6 |
V SOBOTO | 39800 | 2,5 |
GORENJSKI GLAS | 39300 | 2,5 |
GLOBAL | 38100 | 2,4 |
NAŠA LEKARNA | 37800 | 2,4 |
DOKTOR | 37000 | 2,3 |
COSMOPOLITAN | 35700 | 2,2 |
KMEČKI GLAS | 35600 | 2,2 |
ODPRTA KUHINJA | 34600 | 2,2 |
REPORTER | 34500 | 2,2 |
CICIBAN | 34500 | 2,2 |
BODI EKO | 33800 | 2,1 |
BONBON | 33500 | 2,1 |
SUPER 50 | 33100 | 2,1 |
ROŽE IN VRT | 32100 | 2 |
CICIDO | 31000 | 2 |
HISTORY ILLUSTRATED | 30000 | 1,9 |
SENSA | 29800 | 1,9 |
EKIPASN | 29500 | 1,9 |
SVET KAPITALA | 29300 | 1,8 |
ŽIVLJENJE IN TEHNIKA | 28600 | 1,8 |
DOLENJSKI LIST | 28500 | 1,8 |
DNEVNIKOV OBJEKTIV | 28000 | 1,8 |
NAŠ DOM | 27700 | 1,7 |
RADAR | 27400 | 1,7 |
V NEDELJO | 26800 | 1,7 |
LIZA | 26400 | 1,7 |
OBRAZI | 26300 | 1,7 |
VESTNIK | 26000 | 1,6 |
AUTO BILD | 25900 | 1,6 |
VEČER KOROŠKA | 25200 | 1,6 |
VKLOP | 24700 | 1,6 |
KIH | 24400 | 1,5 |
GEA | 24200 | 1,5 |
ŠTAJERSKI TEDNIK | 23400 | 1,5 |
KVADRATI | 23400 | 1,5 |
MONITOR | 22100 | 1,4 |
SCIENCE ILLUSTRATED | 21600 | 1,4 |
AVTOFOKUS | 21400 | 1,4 |
READERS DIGEST | 21300 | 1,3 |
ČVEK V KRIŽANKAH | 21000 | 1,3 |
STORY | 20700 | 1,3 |
KAJVES | 20000 | 1,3 |
OBRTNIK PODJETNIK | 19900 | 1,3 |
ISTRA | 19600 | 1,2 |
NOVI TEDNIK | 19100 | 1,2 |
DEMOKRACIJA | 18000 | 1,1 |
NOVA | 17800 | 1,1 |
PLAYBOY | 17400 | 1,1 |
OBRAMBA | 17000 | 1,1 |
POLITIKIN ZABAVNIK | 16300 | 1 |
ZELENI RAJ | 16300 | 1 |
DOM 2 | 16000 | 1 |
MOJ PES | 15700 | 1 |
VIVA | 15700 | 1 |
GLOSS | 15600 | 1 |
MOJ MALI SVET | 14700 | 0,9 |
NAŠ ČAS | 14500 | 0,9 |
CELJAN | 13900 | 0,9 |
NATIONAL GEOGRAPHIC JUNIOR | 13800 | 0,9 |
LEPA&ZDRAVA | 13800 | 0,9 |
MANAGER | 13300 | 0,8 |
ŽENSKA | 13300 | 0,8 |
MOJE LEPO STANOVANJE | 13100 | 0,8 |
BODI ZDRAVA | 12300 | 0,8 |
PIL | 12200 | 0,8 |
L&Z | 12100 | 0,8 |
CICI ZABAVNIK | 11300 | 0,7 |
DOBER TEK | 10900 | 0,7 |
MOJ MALČEK | 10400 | 0,7 |
ŽIVA | 10300 | 0,6 |
AVTO+ŠPORT | 10200 | 0,6 |
ELLE | 10000 | 0,6 |
MAJA | 8900 | 0,6 |
AVENIJA | 8900 | 0,6 |
MOJ PLANET | 8400 | 0,5 |
EKO HIŠA & STIL | 8200 | 0,5 |
MEDICINA&LJUDJE | 8000 | 0,5 |
ZAKLADNICA ZDRAVJA | 7700 | 0,5 |
SALOMONOV OGLASNIK | 7100 | 0,4 |
MARKETING MAGAZIN | 6600 | 0,4 |
ČAROVNIJA OKUSA | 6400 | 0,4 |
LUBLANSKE NOVICE | 6100 | 0,4 |
COOL | 6000 | 0,4 |
ENIGMA | 5900 | 0,4 |
VAL NAVTIKA | 5700 | 0,4 |
ŽENSKI SVET | 5600 | 0,4 |
MAMA | 3500 | 0,2 |
NAJA | 2200 | 0,1 |
TOP | 700 | 0 |
- 40 % odraslih bere tiskano izdajo časopisa ali revije 1x tedensko
- in to 30 minut dnevno med vikendom, ter 27 min med tednom
- 50 % kupcev časopisov je nanje, 28% jih kupi časopis v trgovini, 14% v trafiki, 3% pa na bencinskem servisu
- 1/3 kupcev revij je nanje naročenih, 48% jih kupi revijo (tudi) v trgovini, 36% v trafiki, 12% pa na bencinskem servisu
- 36 % odraslih opazi oglase v časopisih ali revijah
- 18 % odraslih se na oglaševanje v dnevnih časopisih odzove
Spodaj poglejte še eno konkurenčno študijo RBB. Rezultati niso tako zelo različni.
Ali oglas v časopisu oz. reviji deluje?
Študij je precej na to temo, tukaj poglejmo to od RBB, čigar upravljajo družbe DELO Časopisno založniško podjetje d.o.o., DNEVNIK, družba medijskih vsebin, d.d., ČASNIK FINANCE, ČASNIK VEČER časopisno založniško podjetje d.o.o. in MLADINSKA KNJIGA ZALOŽBA d.d. ter seveda VALICON.
51% bralcev vidi in si zapomni oglas v časopisu ali reviji.
Naredili so serijo oglasov oz medijsko kampanjo po zgornjih medijih. Potem pa so klicali naključne ljudi, da bi ugotovili, koliko od njih lahko oglas prikliče. Ali drugače, koliko bralcev si zapomni sporočilo oglasa v tisku (časopis / revija). Po njihovih podatkov, kar 51%. Kar je precej fascinantna ugotovitev, če pomislite.
Ali torej kdo sploh še bere časopise in revije? In ali ima oglas v časopisu težo? Dokazano da.
Časopisi in revije skupaj dosežejo 1.213.700 bralcev (brez prilog). Tistih, ki v roke vzamejo vsaj eno od 149 tiskanih edicij, pa je 1.234.500.
Raziskava je še pokazala, da tiskane izdaje dnevnikov v populaciji 15-75 let dosežejo vsaj 421.700 bralcev. Priloge vseh dnevnikov in časopisov pa da dosežejo 632.600 bralcev.
Vsi časopisi in revije skupaj dosežejo 1.213.700 bralcev vsaj enega časopisa ali revije (brez prilog). Tistih, ki v roke vzamejo vsaj eno od 149 v raziskavo zajetih slovenskih tiskanih edicij, pa je 1.234.500.
Zakaj je oglaševanje v revijah in časopisih v porastu?
Ker podjetja nenehno oglašujejo v spletu in na družbenih medijih, je včasih edini način, da izstopa, uporaba tradicionalnih marketinških tehnik. Natisnjeni oglasi so v zadnjem času spet v porastu in to z dobrim razlogom. Namreč raziskave uporabnikov interneta kažejo, da se jim zaradi prenasičenosti spletnega oglaševanja tiskani oglasi zdijo bolj zaupanja vredni kot tisti na spletu.
Posledično večina bralcev na spletu brska po spletnem mestu in se na njem zadrži do največ dve minuti. Če je vaš oglas postavljen na koncu spletne strani ali v kotu, obstaja velika možnost, da ga bralci prezrejo. Po drugi strani so revije odličen način za trženje storitev in izdelkov, saj ne le, da imajo donosnost naložbe, imajo tudi naslednje prednosti:
1. Oglaševanje v revijah je lahko usmerjeno na točno določene demografske podatke.
Če veste, da revija doseže kupce, ki so v vaši ciljni demografiji, je vaš oglas izpostavljen mnogim potencialnim pričakovanjem. Povprečen človek lahko v enem dnevu vidi več kot 350 oglasov, a ker je vaš oglas znotraj blagovne znamke, ki ji zaupate, je bolj verjetno, da je oglas v tej umestitvi bolj dobičkonosen.
2. Revije imajo dolgo življenjsko dobo.
Če boste vzeli nekaj let staro revijo in jo začeli listati, boste lahko še vedno videli oglase, ki so bili naročeni za to številko. To je resnična moč oglaševanja revije. Revija je več kot preprost vir novic ali malo zabave. Tu je možno najti literaturo, ki jo mnogi naročniki prihranijo za pregled več kot enkrat. Sploh v kakšnih frizerskih, zobozdravstvenih in kozmetičnih salonih, kjer revije večkrat krajšajo čas med čakanjem na vrsto. In posledično to daje oglasu potencial za ponavljajočo se izpostavljenost.
3. Omogoča cenovno ugodno možnost tiskanega oglaševanja.
Oglaševanje v revijah je običajno cenejše kot oglaševanje na radiu ali televiziji. To omogoča cenovno ugodno tržno možnost za podjetja skoraj vseh velikosti.
4. Na voljo imate več možnosti oblikovanja.
Oglaševanje v revijah je lahko samo besedilno ali pa celoten prikazni oglas. Lahko je nameščen na notranji sprednji strani ali zakopan na zadnjih straneh. To je lahko koda kupona ali popusta, anketa ali celo majhen advertorial, ki je videti, kot da je bil napisan za revijo. Obstaja veliko načinov, kako lahko izkoristiti ta medij sebi v prid.
Preberite tudi: TV oglasi: Cenik, trendi, ideje in ponudniki za oglaševanje na televiziji
5. Prepoznavanje blagovne znamke in verodostojnosti
Številne revije so na splošno dobro spoštovane, zato se ob oglaševanju v tako ugledni reviji lahko ljudje seznanijo z vašim podjetjem in raven zaupanja je samoumevno zvišana. To ne ustvarja samo prepoznavnosti blagovne znamke, ampak sčasoma tudi zvestobo znamki, če se vaš oglas pojavi večkrat. Bralci lahko posledično vap prispevek ne smatrajo kot oglas, temveč kot priporočilo iz zaupanja vrednega vira.
Oglaševanje v revijah in časopisih – Cenik za oglaševanje v tisku in povprečne cene
Cena oglaševalske celotne notranje barvne strani je povprečno 2.000 evrov.
Končna cena je seveda odvisna od tega, v kateri reviji/časopisu si želite oglaševati in na kateri strani si želite, da se vas oglas prikaže. Prav tako je odvisen od pozicije oglasa, če se odločite za manjši oglasni prostor (ali je vaš oglas pozicioniran v desnem kotu zgoraj, na sredini, spodaj, levi kot …).
Kar veliko podatkov, kajne? Ne skrbite, da vam prihranimo čas, smo za vas pripravili in zbrali ponudbe že preverjenih ponudnikov, ki jih lahko najdete tu.
ZALOŽNIKI / PONUDNIKI OGLAŠEVANJA V TISKU se brezplačno vpišite tukaj
posredujemo vam stranke 📸
največ strank v SLO 🙏
brezplačen vpis 👀
Seznam revij in časopisov, kjer lahko oglašujete: Preverjeni ponudniki za oglaševanje v revijah in časopisih
Možnosti za oglaševanje v revijah in časopisih je ogromno. Tu lahko preverite le nekaj ponudnikov:
- Zarja | 3.900 evrov/notranja barvna stran | Tednik
- Delo | 8.200 evrov/notranja barvna stran | Pon. – sob.
- Salomonov oglasnik | 520 evrov/notranja barvna stran | Večdnevnik
- Suzy | 1.600 evrov/notranja barvna stran | Tednik
- Playboy | 2.200 evrov/notranja barvna stran | Vsak drugi mesec
- Elle | 2.800 evrov/notranja barvna stran | 2x mesečno na 2 meseca
- EkipaSn | 1.514 evrov/notranja barvna stran | Dnevnik
- Dnevnik | 7.500 evrov/notranja barvna stran| Dnevnik
- Svet Kapitala | 4.500 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
- Avto magazin | 2000 evrov/notranja barvna stran| Mesečnik
- Zvezde | 3.900 evrov/notranja barvna stran | Tednik
- Slovenske novice | 5.730 evrov/notranja barvna stran | Dnevnik
- Svet24 | 2.900 evrov/notranja barvna stran | Dnevnik
- Ona | 4.750 evrov/notranja barvna stran | Tednik
- Sensa | 2000. evrov/notranja barvna stran | Vsak drugi mesec
- AutoBild | 1.045 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
- Story | 2.600 evrov/notranja barvna stran | Vsak drugi teden
- In | 2500 evrov/notranja barvna stran
- Cosmopolitan | 3.300 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
- TOP! | 2.400 evrov/notranja barvna stran| Dvomesečnik
- Ženska | 2.400 evrov/notranja barvna stran| Mesečnik
- Dolenjski list | 3.549 evrov/notranja barvna stran | Tednik
- Zeleni raj | 1.350 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
- Zdravje in lepota | 3.900 evrov/notranja barvna stran | 5 x letno
- Zeleni raj | 1.350 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
- Maja | 2.800 evrov/notranja barvna stran | 14.dnevnik
- Reporter | 2.300 evrov/notranja barvna stran | Tednik
- Avenija | 2.500 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
- Bodi zdrava | 2.100 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
- Vklop | 2.500 evrov/notranja barvna stran | Tednik
Preden zakupite oglasni prostor v kateri koli reviji, v kateri želite oglaševati, se ne pozabite pozanimati o naslednjih podatkih: število povpraševanja in naročnin na revijo, njihovi kanali distribucije, pogostost objavljanja revij in razumevanje distribucijskega sistema ter demografije bralcev. Nato preverite, ali se vse to ujema z vašo ciljno publiko, saj to ti dejavniki ključni pri izbiri prave revije za vas. Preverite ponudnike tu.
Preberite tudi: RADIO OGLAŠEVANJE: CENIK, TRENDI, IDEJE IN PREVERJENI PONUDNIKI
Oglaševanje v revijah – trendi in ideje
Preprosto. Osebno. Zaupanja vredno. To so besede, ki odlikujejo najnovejše trende tiskanega oglaševanja. In na podlagi trendov, ki se pojavljajo, bo tiskarsko trženje ostalo zanesljiv in zelo učinkovit način za krepitev vašega podjetja v prihodnjih letih. Kateri so najnovejši trendi tiskanega oglaševanja?
1. Naj bo preprosto
Obstaja razlog, da stari rek “manj je več” še ni šel v pozabo. Pravzaprav v tem obdobju digitalnega kaosa je med strankami to hrepenenje po preprostosti še tako bolj opazno. Ker so ljudje nasičeni vsega, je minimalističen pristop trenutno tisti, ki vam prinese zmago. Zato naj bodo slike in besedilo kratki in jasni.
2. Oživite svoj oglas
Ste se ukvarjali z 3D tiskanim oglasom? Ne glede na to, koliko so stari naši ciljni bralci, so navdušeni nad projicirano resničnost. Augmentirani tisk uporablja aplikacijo, ki v bistvu zloži digitalno vsebino prek vašega tiskanega oglasa. Ko gledalec oglas pogleda prek svojega pametnega telefona, se zdi, da je tiskani oglas izginil in popolnoma nov digitalni oglas zaživi. Takšni tiskani oglasi so v zadnjem letu zelo popularni, presenetljivo pa je, koliko podjetij še vedno ne uporablja te neverjetne tehnologije.
3. Vključite edinstvene kode kuponov
Kuponi so že dolgo glavni tisk oglaševanja, vendar edinstvena koda kupona posodablja ta klasični model. Edinstveno kodo kupona lahko zainteresirani potrošnik vnese v posebej določeno polje na vaši spletni strani. Edinstvene promocijske kode odlična tehnika tiskanega oglaševanja, ki pritegne nove stranke ali nagradi dolgoletne ter tako prinese povečanje prodaje.
4. Izberite pravilno barvo
Barva je kritična pri tiskanju. Ima moč, da ustvari ali uniči dober marketinški dizajn tiska. Še vedno pa močno vpliva na razpoloženje stranke!
Barva bo vedno ostala bistvena pri nastavljanju razpoloženja oglaševalske kampanje za tiskanje. Zato si zapomnite: izberite pravo barvo in določite razpoloženje vaše stranke.
5. Povejte unikatno zgodbo
Da bi kar najbolje izkoristili oglaševalsko kampanjo za tisk, razmislite o tem, da vaš produkt/storitev spremenite v zgodbo. Del tistega, zaradi česar se tiskarsko oglaševanje dvigne na visoko stopnjo, je prepričljivo pripovedovanje zgodb. Da bi danes privabili potrošnike, morajo vaši plakati, tiskani oglasi in letaki narediti več kot običajni poziv k akciji ali navesti podatke o izdelku ali blagovni znamki. Danes morate te elemente spremeniti v zgodbo v katero se bodo oni našli in se poistovetili z vami.
Preberite tudi: JUMBO PLAKAT IN REKLAMNI PANO: CENA ZA ZUNANJE OGLAŠEVANJE V SLOVENIJI?
Oglaševanje v tisku: Pogosta vprašanja in odgovori za oglaševanje v revijah in časopisih
1. Kakšne velikosti oglasa so na voljo?
Na splošno velikosti za večino revij vključujejo polno stran, pol strani (vodoravno in navpično), četrtino strani (vodoravno in navpično), 1/8 strani (na vseh pozicijah) in včasih oglase za tretjo, šesto in še manjše strani. Najbolje, da tu preverite pri kontaktu za oglaševanje pri posamezni reviji, da veste, kaj je na voljo in kaj bo najbolje delovalo pri vaših marketinških ciljih.
2. Ali si lahko izberem, kje v reviji bo moj oglas pozicioniran (ali pa oglas v časopisu)?
Da. Vendar boste za določene položaje v reviji plačali različno. Očitno je, da bolj kot je sprednja stran revije, višja je cena. Najdražje so običajno naslovnica, notranja sprednja stran in zadnja platnica, ki so običajno tudi polne strani. Pogosto lahko zaprosite, če je posamezni oglasni prostor na voljo, ne da bi ga zahtevali. Vendar ne podcenjujte vrednosti, da ste v kasnejših razdelkih, saj tudi tam bralci preživijo kar nekaj časa.
3. Kdo pripravi oglas v časopisu?
V večini primerov ustvarite svoj oglas v skladu s specifikacijami, ki vam jih kontaktna oseba za oglaševanje posreduje. Hkrati pa imajo tudi oni običajno grafične ustvarjalce, ki vam lahko za doplačilo pomagajo ali ustvarijo vaš oglas iz nule. Ideje najdete tudi na različnih forumih.
4. Ali bom svoj oglas pred tiskom preveril in ga potrdil?
Da, v večini primerov vam vedno pošljejo v pregled nekaj dni pred tiskom, da imate čas za popravke pred dejanskim tiskom.