Vsak ponudnik storitev si želi dobiti kar največ strank. No, vsi si želimo čimveč strank do točke, ko imamo strank preveč. Tudi to je lahko problem a se tega rešuje na drugačen način. In članel pred vami se z dilemo prezasedenih izvajalcev storitev ne ukvarja. Stranke so namreč tiste, ki prinašajo obstoj vaše dejavnosti in dobiček. A stranke ni vedno enostavno privabiti. Vsak mojster se mora potruditi, da jih pridobi in predvsem obdrži. Imejte v mislih, da želite strankam pokazati kdo ste in zakaj ste ravno vi najboljši za opravljanje storitve, ki jo potrebujejo. Cilj je, da se stranka na koncu pohvali “moj mojster je res dober izvajalec, ga priporočam tudi vam…”.
Urejen profil je ključen (mojster marketinga nasvet št.1)
Urejen in lep profil oziroma optimalna spletna predstavitev je vaš glavni stik z novimi strankami. Četudi ste stranko prepričali na sejmu ali preko radijskega oglasa. Stranka vas bo vedno “pogooglala” in pomembno je, kako se predstavljate spletni javnosti. Velikokrat je to prva stvar, ki jo stranka opazi.
> Preverite tudi: Kako postati TOP ponudnik storitev na spletu?
Celo vaš cenik storitev bodo pogledale šele po tem, ko bodo pregledale vaš profil. Ne pozabite ga opremiti s kratkim in jedrnatim opisom vaših storitev in kakovostnimi fotografijami. Zelo dobro bo, če boste dodali fotografije vas, medtem ko opravljate storitev. Bodite pozorni, da se na fotografijah smejite in da so posnete ob naravni svetlobi. Če pri delu nosite uniformo, jo uporabite na fotografiji, a pazite, da bo sveža in čista.
Jasno opredelite vaše pogoje(mojster marketinga nasvet št.2)
Strankam bo veliko lažje, če boste že v svojem profilu jasno opredelili pogoje dela. Zapišite kaj točno so vaše storitve in v čem ste zares dobri kot obrtnik oziroma izvajalec določene storitve. Če se niste pripravljeni daleč voziti, napišite od kod ste in do kje ste pripravljeni priti. Jasno opredelite kakšen je vaš delovni čas in kdaj lahko določeno storitev opravite. Seveda nikar ne pozabite objaviti tudi cenika – vsaj okvirnega. Strankam bo všeč, če si bodo lahko predstavljale za kakšen znesek gre in ga primerjale z ostalimi ponudniki. Tudi, če so vaši pogoji strogi in niste pripravljeni veliko odstopati, razmislite o mogočih prilagoditvah. Včasih preprosto ne gre vse po načrtih, zato je dobro imeti nekaj prostora za prilagoditve.
Preveri tudi: Kaj mora vsebovati ponudba (vzorec ponudbe)
Zadovoljne stranke prosite za odziv(moj mojster marketinga nasvet št.3)
Prav je, da se sami pohvalite in izpostavite, da storitve opravljate dobro in kakovostno. Še bolje pa bo, če se bodo na vašem profilu ali spletni strani znašli tudi odzivi zadovoljnih strank. Po opravljeni storitvi jih lahko prijazno prosite, če bi podale oceno in komentar vaših storitev. Nič ne skrbite, če ne bodo vse stranke popolnoma zadovoljne. Kakšna slabša kritika lahko da še več kredibilnosti vsem dobrim in pozitivnim.
Nove stranke je včasih res pravi izziv pridobiti, a naj vas to ne ustavi. Če se marketinga lotite pravilno, jih boste zagotovo hitro našli in jim lahko prodali svoje storitve.