Influencer in influencerka za dvig vaše prodaje: Seznam vplivnežev v Sloveniji

ocena bralcev
5 od 2

Kvalitetna promocija izdelkov in storitev na trgu je vedno pomembna. V vašo marketinško strategijo je dandanes dobro vključiti tudi vplivneže. Influencer marketing je namreč učinkovit način trženja, ki ne le, da podjetju poveča prepoznavnost, ampak tudi prispeva k dvigu prodaje. Preberite več o tem, kdo so vplivneži in kaj obsega njihovo delo. Na Omisli.si/oglasevanje pa oddajte povpraševanje, da vam čim prej pomagamo poiskati pravega.

Kontaktirajte preverjene slovenske influencerje in agencije (cene / ponudbe)
influencer-marketing-kreativno-edinstveno-novo-ideje
Za promocijo svojih izdelkov izberite influencerja, ki vas bo navdušil s svojimi objavami in pritegnil vašo pozornost. To je namreč dober pokazatelj, da tako vpliva tudi na svoje sledilce, oziroma vaše bodoče potencialne stranke/kupce.

Influencer: kdo je to in kaj vključuje njegovo delo

Oseba, ki na družbenih omrežjih s svojim znanjem, izkušnjami, inovativnimi idejami izvaja promocijo in trženje različnih izdelkov ali storitev, je influencer oziroma influencerka. V sodelovanju z različnimi podjetji in ponudniki predstavi njihov izdelek ali storitev na različne načine. Da je oseba prepoznana kot vplivnež, mora imeti zadostno število sledilcev, ki sledijo njenim objavam na izbranem profilu. To pomeni vsaj od 5.000 in tudi do več kot 130.000. Več kot ima sledilcev, več potencialnih kupcev je lahko med njimi in več oseb kot bo neka objava dosegla, večjo promocijo to predstavlja za podjetje ali ponudnika. Seveda pa je poleg števila sledilcev zlasti pomembno, da influencer ustvarja unikatne vsebine, vključuje čim več različnih možnosti prezentacije izdelkov kot so na primer blogi, vlogi, fotografije, kratki video izseki, ipd. Pri nas na področju influencerstva govorimo predvsem o tako imenovanih nano-influencerjih z do 5.000 sledilci in mikro-influencerjih, ki imajo od 5.000 – 100.000 sledilcev in več.

Preberite tudi: DIGITALNI MARKETING: CENIK ZA FACEBOOK OGLAŠEVANJE, GOOGLE OGLAŠEVANJE VSEBINSKI / EMAIL / INFLUENCER MARKETING (CENE ZA SEO, SEM, SMM, CONTENT)

Zakaj izbrati influencer marketing / Cena za marketing z vplivneži

Dober influencer ima na svojem profilu na družbenem omrežju določeno mrežo sledilcev. Več kot jih je, večja je ciljna skupina, ki bo na podlagi objav influencerja prišla v stik z vašim izdelkom ali storitvijo. Marketing z vplivneži vključuje komponento človeškega faktorja, saj influencer s svojimi sledilci komunicira, vzpostavi zaupanje in oblikuje odnos. S tem si sledilci o influencerju ustvarijo nek vtis, mu zaupajo in če jim predstavi kvaliteten izdelek na dober način, je večja verjetnost, da ga bodo kupili po njegovem priporočilu. Najpopularnejša družbena omrežja za influencer marketing trenutno so Instagram, Facebook, Youtube, Twitter, raznorazni blogi, ipd. Okvirna cena objave pri influencer marketingu znaša od 9 €/1.000 sledilcev dalje. Stroški influencerskih objav so lahko različni, odvisni od vrste sodelovanja, količine želenih objav podjetja, kot tudi influencerja samega. O teh podrobnostih se dogovorite pred sklenitvijo pogodbe o sodelovanju.

Preveri tudi: JUMBO PLAKAT IN REKLAMNI PANO: CENA ZA ZUNANJE OGLAŠEVANJE V SLOVENIJI?

Slabosti in pasti influencer marketinga

Ko se odločite za marketing z vplivneži, upoštevajte, da ni vseeno, kdo je influencer ali influencerka. Ni bistveno zgolj to, da ima oseba veliko sledilcev na profilih različnih socialnih omrežjih, ampak šteje tudi to, kakšen odnos ima do sledilcev, kako se predstavlja in kakšne vsebine kreira. Za povečevanje prodaje določenega izdelka je namreč ključno, da je ta predstavljen na drugačen, nov način, da pritegne obiskovalca. Prav tako influencer  v kreirano vsebino vključi sebe in s tem ostaja v stiku s sledilci ter svojo vizijo. Ko sklepate sodelovanja z različnimi influencerji, se dogovorite o vseh podrobnostih, tudi o tem, koliko objav tedensko/mesečno pričakujete. Tako uskladite vaša pričakovanja in njihovo angažiranost, kar posledično vodi v pospeševanje prodaje in kvalitetno promocijo.

angažiranost-vplivneža-na-profilu-statistični-podatki
Pri izbiri pravega vplivneža bodite pozorni tudi na resničnost podatkov in njegovo angažiranost na profilu.

Prav tako bodite pozorni, da vas zelo visoke številke sledilcev na prvo žogo ne zavedejo. Namreč na nekaterih omrežjih, kot je na primer Instagram, obstaja možnost nakupa sledilcev. To pomeni, da oseba kupi sledilce po določeni valuti, to so t.i. lažni sledilci, ki sčasoma izginjajo iz profila. Pojavijo se zgolj zaradi prepoznavnosti in vtisa, da ima oseba veliko število sledilcev, kar bi lahko pritegnilo potencialne ponudnike. Resničnost števila sledilcev najlažje preverite tako, da pogledate, kolikšna je angažiranost pod objavami vplivneža. Več o tem najdete med pogostimi vprašanji o influencer marketingu v nadaljevanju.

Preberite tudi: SPLETNO OGLAŠEVANJE: CENE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE NA SPLETU (CONTENT / INBOUND VSEBINSKI / DIGITALNI MARKETING)

Kdo so najboljši influencerji / Seznam vplivnežev v Sloveniji

Za vas smo poiskali nekaj najboljših in najbolj prepoznavnih vplivnežev v Sloveniji. To so: Patricia Pangeršič, Robert Roškar, Lea Filipovič, Špela Grošelj, Teja Jugovic, Jani Jugovic, Petra Parovel, Vanesa Rola, Jerica Zupan, BQL, Katka Bogataj, Tamara Simovič, Anej Šverko, Ajda Sitar, Lana Spital, Hribovc, Gaja Prestor, Nina Kogej, Laura Škvorc, Rok Gracer, Oopsi Urška, Valerija Slapnik, Kam z mulcem, Indira Ekic, Barbi Završnik, Rebeka Dremelj, Ines Juranovič, Komotar Minuta, Anja Baš, Ajda Podgoršek, Anja Jenko, …


INFLUENCERJI se brezplačno vpišite tukaj

posredujemo vam stranke ?
brezplačen vpis ?


… Tomaž Gorec, Jaka Ivančič, Marko Žerjal, David Urankar, Ana Žontar, Nives Orešnik, Manca Šepetavc, Nuša Gnezda, Adrijana Dimec, Alenka Zakojč, Sanja Grohar, Maša Črešnik, Tina Stubljar, Beno Kobra, Anja Oman, Nina Držaj, Alen Podlesnik, Luka Dončić, Challe Salle, Nika Erčulj, Tim Kores Kori, Gašper Tratnik, Primož Roglič, Miha Robnik, Ana Klašnja, Lea Sirk, Ilka Štuhec, Gaja Ribič, Benjamin Radič, Nika Erčulj, Žan Serčič, Peter Prevc, Nina Pušlar in seveda številni drugi, ki nosijo naziv influencer. Oddajte ponudbo za oglaševanje na Omisli.si/oglaševanje.

Preveri tudi: DIGITALNI MARKETING: CENIK ZA FACEBOOK OGLAŠEVANJE, GOOGLE OGLAŠEVANJE VSEBINSKI / EMAIL / INFLUENCER MARKETING (CENE ZA SEO, SEM, SMM, CONTENT)

Marketing z vplivneži: Pogosta vprašanja in odgovori za influencer marketing

Influencer marketing je danes uveljavljen kot eden najbolj razširjenih načinov promocije na spletnih omrežjih. Ker pa je konkurenca med vplivneži velika, smo za vas poiskali nekatera najpogostejša vprašanja, ki jih lahko upoštevate pri izbiri pravega.

Kaj naj upoštevam, ko izbiram influencerja za promocijo svojih izdelkov?

Za promocijo vašega podjetja in izdelkov je ključno, da izberete vplivneža, ki ne samo, da ima dovolj veliko ciljno skupino sledilcev, ampak je pri svojem delu vesten, kreativen in zna stopiti izven okvirjev. To pomeni, da poleg tega, da objavi zadostno količino objav skladno z določili pogodbe o sodelovanju s podjetjem, ampak so te tudi estetsko in vsebinsko res dobro dovršene. Če povemo drugače, da zna ustvariti nekaj novega in ni le zgolj kopija ostalih vplivnežev. Seveda pa je odvisno tudi od tega, koga izberete kot promotorja vašega podjetja. Pomemben je namreč tudi karakter, življenjski stil, znanje na področju marketinga (to je lahko velika prednost), kot tudi količina časa, ki ga influencer nameni izvajanju marketinga na socialnih omrežjih. Nekateri namreč to opravljajo kot aktivnost poleg redne službe, drugim pa je to glavni vir dohodka.

Preberite tudi: SEO OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI: CENA, TRENDI IN PREVERJENI STROKOVNJAKI

Na kakšen način lahko influencer prispeva k dvigu prodaje?

Če izberete influencerja, čigar življenjski stil in vsebina na profilu je primerna vaši znamki oziroma izdelku, je to velika prednost za oba. Namreč on bo preizkusil vaše izdelke in se na podlagi dobre izkušnje z njimi odločil za sodelovanje s podjetjem. Predstavil bo izdelek na inovativen način, s čimer bo vam kot podjetju najprej razširil prepoznavnost. Posledično pa bo s sledilci delil tudi svojo pozitivno izkušnjo, jim dal ustrezen feedback, odgovarjal na njihova vprašanja, delil mnenja in jim s tem pomagal pri odločanju za nakup. Sledilci, ki radi spremljajo izbranega influencerja, mu tudi zaupajo, se z njim v določenih aspektih poistovetijo in posledično hitreje odločijo za nakup določenega izdelka. Prav tako influencerji s strani podjetij običajno dobijo kodo za popust, ki velja nekaj dni ali več tednov. To kodo posredujejo med vse sledilce, kar je za njih še dodatna motivacija za nakup, za vas pa dobra marketinška poteza.

Preberite tudi: TEKSTOPISEC MORA BITI DEL VAŠE STRATEGIJE ZA DIGITALNI MARKETING

Kako vem, da je izbrana influencerka ali influencer res pravi?

V osnovi seveda najprej preverimo, koliko sledilcev oseba ima na svojem profilu. Potem lahko med objavami vidimo, kolikšna je njena angažiranost. To pomeni, kolikšno je povprečno število všečkov in komentarjev v primerjavi s številom sledilcev. Namreč če ima oseba na profilu 90.000 sledilcev, všečkov in komentarjev pod objavami pa le dobrih 100, vemo, da nekaj pri tem ni v redu. Po vsej verjetnosti je v ozadju nakup lažnih sledilcev. V tem primeru je dobro izbrati influencerja z manj sledilci in večjo angažiranostjo. Pri tem je seveda ključnega pomena to, koliko se influencer na svojem profilu posveča svojim sledilcem in z njimi ostaja v stiku.

Preverite tudi: TV OGLASI: CENIK, TRENDI, IDEJE IN PONUDNIKI ZA OGLAŠEVANJE NA TELEVIZIJI

Kako se lahko uveljavim kot prepoznaven influencer?

Če si želite postavi vplivnež in zastopati različna podjetja ter biti njihov ambasador, si najprej ustvarite kvalitetno vizijo. To pomeni, da opredelite področje, ki vas zanima in na katerem želite delovati, oziroma je skladno z vašo izobrazbo, poklicem. Najpogosteje so trenutno to moda, fitnes, kozmetika, hrana in potovanja. Potem začnite z ustvarjanjem kreativnih avdio in video vsebin, blogov, fotografij z dodanimi citati in opisi, ipd., s katerimi počasi pridobivate nove sledilce. Oblikujte svoj stil, vključite tudi svojo osebnostno noto in na ta način se približajte sledilcem. Komunicirajte z njimi, dajte jim možnost, da vas spoznajo. Za dobro prepoznavnost je potrebno v oblikovanje profila in svojih vsebin seveda vložiti veliko truda in dela. To je ob trenutni veliki konkurenci na trgu lahko velik izziv za posameznika. A če si dovolite izstopati in oblikujete kvalitetno vsebino na profilu, boste s tem tudi hitreje pridobili zaupanje svojih sledilcev. Prav tako pa pritegnili pozornost različnih ponudnikov, ki vas bodo kontaktirali za sodelovanje.

Kontaktirajte preverjene slovenske influencerje in agencije (cene / ponudbe)







ocena bralcev
5 od 2

Add a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja