Vodilna platforma Omisli.si/fotografa pametno povezuje fotografe in stranke, ki fotografe potrebujejo. Vendar, če ste fotograf, ali se vam izplača pridobivati stranke preko Omisli.si ali morda preko katere druge platforme? V tem članku bomo odgovorili na pogoste pomisleke glede pritoka strank, realizacij fotografiranja oz. sklenjenih poslov ter donosnosti takšne investicije (ROI izračun).
Ali se fotografom izplača pridobivati stranke preko Omisli.si?
Kratek odgovor je DA, zelo. V spodnji tabeli si lahko ogledate aktualen ROI izračun, kjer je upoštevana cena letnega PREMIUM paketa brez provizij ali omejitev (v trenutni akciji je tak paket na voljo za 180€ – če berete ta članek v času, ko akcije ni več, nam pišite na info@omisli.si s pripisom “akcija PREMIUM za PROFI” in odobrili vam bomo članstvo po omenjeni ceni).
Splošna konverzija od kontakta stranke do sklenjenega posla za fotografe znaša 2,7%, kar pomeni, da če fotograf/inja (od tod dalje za potrebe tega zapisa uporabljamo le moški spol) kontaktira vse stranke oziroma se odzove na sporočila / vprašanja strank, bo letno realiziral cca 13 poslov preko Omisli.si/fotografa (seveda eni nekaj manj, drugi veliko več). Izračunana povprečna vrednost enega posredovanega posla fotografom znaša 589 €.
Fotograf bo ob letni investiciji 180 € beležil letni dobiček 7.235 € (ROI = 4.019 %). Vsak investiran evro se vam bo torej kar 40-krat povrnil!
Hitro lahko torej izračunamo, da bo fotograf ob letni investiciji 180 € beležil letni dobiček 7.235 €. Ali drugače, ROI bo znašal kar 4.019 %. Vsak investiran evro se vam bo torej kar 40-krat povrnil!
TABELA: ROI IZRAČUN: DONOSNOST PRIDOBIVANJA STRANK PREKO OMISLI.SI/FOTOGRAFA
Vaša investicija (članarina) | 180 € / leto |
Predvideni prihodki od najetij | 7.415 € / leto |
Dobiček | 7.235 / leto |
ROI (izračun donosnosti) | 4.019 % |
posredovanih strank | 28 / mesec |
posredovanih strank | 466 / leto |
pridobljenih strank / sklenjenih poslov | 12,6 / leto |
% pridobljenih strank | 2,7 % |
povprečna vrednost posla | 589,3 € |
Kot fotograf nimam časa pisati ponudb. Stranke naj mene pokličejo.
Način angažiranja okoli pritoka novih strank je za vsakega fotografa drugačen. Nekateri se borijo za vsako stranko, ki išče fotografa, drugi fotografirajo le poroke, tretji so specializirani za fotografiranje izdelkov, itd. Večina fotografov pa ne želi pisati “ponudb” tja v prazno. No, seveda to ne drži zgolj za fotografe, prav noben ponudnik storitev nima toliko časa (in volje) da bi se kratkočasil s pošiljanjem ponudb.
Zato je Omisli.si izumil, poleg klasičnega modela povpraševanje / ponudba, tudi hitro ujemanje. Postopek iskanja fotografov preko Omisli.si/fotografa gre po novem takole:
1) Iskanje: Stranka nam sporoči želje
2) Hitro ujemanje: Predlagamo ji najprimernejše / TOP fotografe (lokacija, ocene, …)
3) Pogovor: Stranka lahko s predlaganimi TOP fotografi prične pogovore (včasih se že tukaj stranka odloči – brez da bi prejela eno samo ponudbo – zato je pomembno, da ste na seznamu predlaganih fotografov)
4) Obvestilo ponudnikom / ponudbe: Šele za tem stranko preverimo, posel ovrednotimo in to informacijo posredujemo primernim fotografom, ki lahko nato pošljejo svoje ponudbe ali pa se dogovorijo za sestanek.
Zaradi opisanega postopka se zato lahko zgodi, da stranka izbere ponudnika, brez da ponudnik sploh pošlje ponudbo. Več v članku Kako postanete TOP fotograf in zakaj se vam to izplača?
Kot fotograf imam dovolj dela, ne potrebujem novih strank.
To je pravzaprav SUPER novica, za zdaj. A vendar, vaša obstoječa mašinerija ustnih priporočil ne deluje za vedno, nove generacije pa priporočila lažje prebavljajo v obliki spletnih ocen in avtoritet, ki jih gostijo.
Kaj pa prazne sezone? Verjetno niste 100% zasedeni skozi vse leto, kajne? In ravno v ta namen smo ustvarili tudi 3-mesečne pakete, da lahko dotok strank sezonsko zapirate in odpirate, kakor hitro lahko sprejemate nove stranke.