Zakaj se NE smete sami lotiti spletnega oglaševanja?
|Kazalo >
5 razlogov ZA spletno oglaševanje…
Cilj vsakega oglaševanja je, da se potrošnika prepriča v nakup. In ker ljudje vse več časa preživimo ob uporabi interneta, je spletno oglaševanje postalo idealna promocija za nove storitve ali izdelke. Internet obenem omogoča tudi enostavno in hitro pridobivanje informacij o podjetju, ki oglašuje.
Spletno oglaševanje lahko izvajamo na spletnih straneh, na družbenih omrežjih, spletnih iskalnikih, portalih, blogih, forumih, aplikacijah ipd. Gradivo za spletno oglaševanje pa lahko pripravimo in promoviramo v tekstu, sliki ali videu.
5 prednosti spletnega oglaševanja:
- Usmerjeno oglaševanje: V primerjavi z drugimi oblikami oglaševanja spletno oglaševanje omogoča doseganje definirane ciljne publike s točno določenimi lastnostmi. Posledično so oglaševalske akcije na spletu cenejše, saj oglas doseže tiste ljudi, ki jih področje oglasa zanima.
- Nizki stroški: Naročnik spletnega oglaševanja plača stroške posameznih klikov na oglas za razliko od oglaševanja v ostalih medijih, kjer je strošek oglasa enak ne glede na število ljudi, ki jih oglas doseže.
- Dostop do spleta: Splet je dostopen vsak dan, vse leto, po celem svetu. Spletno oglaševanje tako doseže ljudi ob katerikoli uri v dnevu in ne zgolj v zakupljenem terminu kot npr. na televiziji med programom.
- Odziv kupcev: Internet nam v kratkem času da povratne informacije s strani uporabnikov in to nam omogoča, da se na njihove izkušnje lažje in veliko hitreje odzovemo in izboljšamo kampanjo.
- Merljivost rezultatov: Pri spletnem oglaševanju lahko vidimo, kolikšnemu številu ljudi se je oglas prikazal, koliko jih je oglas kliknilo in koliko jih je preko oglasa prišlo na našo spletno stran. Zaradi tega lažje izmerimo uspešnost spletnega oglaševanja v primerjavi z oglaševanjem v ostalih medijih.
Preverite tudi: OGLAS V ČASOPISU IN OGLAŠEVANJE V REVIJAH: CENIK, DOSEGI, BRANOST IN KAKO DO PONUDB ZA OGLAŠEVANJE V TISKU?
Se lahko spletnega oglaševanja lotite sami?
Nekateri sistemi so takšni, da jih uporabljajo samo poklicni oglaševalci in takrat celotno izvedbo prepustimo zunanjemu izvajalcu. Obstajajo pa tudi orodja, s katerimi lahko posameznik oziroma podjetje samo vodi svoje oglaševanje. Takrat je potrebno redno vzdrževanje oglaševalske strategije, saj v nasprotnem primeru ni mogoče stopiti iz sence konkurence.
Tradicionalni mediji v oglaševalskem prostoru seveda ne bodo zamenjani. Namreč vsaka oglaševalska strategija se ne obnese enako dobro za vsako podjetje. A v svetu interneta lahko za veliko manjši vložek izberete ali testirate več različnih strategij, dokler ne najdete tiste, ki se bo najbolje obnesla za vaše podjetje.
Niste prepričani, kako izbrati oglaševanje, ki bo za vas najbolj donosno? Zaupajte strokovnjakom na Omisli.si! Pošljite nam povpraševanje in mi vam bomo izdelali neobvezujočo ponudbo.
Članek je odličen, vendar pa bi opozorila na morebitno slabo razumevanje 5. točke – “Merljivost rezultatov: Pri spletnem oglaševanju lahko vidimo, kolikšnemu številu ljudi se je oglas prikazal, koliko jih je oglas kliknilo in koliko jih je preko oglasa prišlo na našo spletno stran. Zaradi tega lažje izmerimo uspešnost spletnega oglaševanja v primerjavi z oglaševanjem v ostalih medijih.”
Izmerijo se kliki, ki pa jih ne gre menjavati za izmerljivost nakupov. Smisel oglaševanja je delovanje po AIDA principu (Attraction = pridobitev pozornosti, Interess – ustvarjanje zanimanja, Desire – ustvarjanje želje, potrebe, Acton = po domače povedano nakup).
Čeprav sem v oglaševalskem poklicu že mnogo let, bi opozorila, da ni direktne povezave med oglaševanim in kupljenim in je zato običajno cilj = nakup, težko izmerljiv, oziroma se ga težko pripiše katerikoli akciji.
Vendar pa sem mnenja, da če imate dovolj dober proizvod in smiselno, ciljno usmerjeno oglaševanje, boste želi tudi zadovoljive rezultate.
Zakaj menite, da ni neposredne povezave med oglaševanim in kupljenim?
V bistvu se ne da nikdar v nulo raziskati ciljno vodilo k nakupu – običajno gre za cel splet marketinških okoliščin, predvsem pa mora biti izdelek dober (in pa tudi servis vezan na proizvod/storitev), sicer še tako odlična trenutna napihnjenost, s časom splahni.
2015-03-18 16:37 GMT+01:00 Disqus :
V bistvu se ne da nikdar v nulo raziskati ciljno vodilo k nakupu – običajno je nakup odvisen (kot že vemo) od celotnega spleta marketinških okoliščin, predvsem mora biti sam izdelek/proizvod in nanj vezan servis dober, sicer še tako odlična trenutna napihnjenost, s časom ponikne.