Kako Facebook oglaševanje prilagoditi prodajnemu ciklu, za največji učinek?

ocena bralcev
0 od 0

Bi želeli v enem mesecu pridobiti 50, 100, 300… novih povpraševanj za vaš produkt?

Graf spodaj prikazuje primer Facebook oglaševalske kampanje, ki je prinesla zavidljive rezultate.

Facebook oglaševanje
Prikaz konverzij Facebook oglasne kampanje

Ali Facebook oglaševanje deluje ali ne, ni več vprašanje. Rezultati so odlični. Vprašanje je ali se jih lotevate na pravi način?

V tem članku se boste naučili:

  1. Postaviti oglaševalsko kampanjo na način, da bo prinašala dobre rezultate.
  2. Kako pravilno komunicirati s publiko glede na prodajni cikel, v katerem se nahajajo.
  3. Kako obiskovalce vzpodbuditi, da naredijo korak naprej v vašem prodajnem ciklu.

Kako prodajni cikel pomaga pri prodaji?

Ste se kdaj vprašali, komu lažje prodate?

Nekomu, ki ga dobro poznate, veste kaj ga zanima in kaj potrebuje, poznate njegove glavne nakupne vzvode ali naključnemu mimoidočemu?

Verjetno se strinjate, da komunikacija ne poteka stalno enako. Nekomu, ki mu šele prvič stisnete roko, ne boste že v naslednjem koraku prodajali vaš produkt.

Najprej boste ugotovili ali ga sploh zanima, ima kakšne težave, ki jih lahko rešite in šele nato sledi navduševanje ter čez čas prodaja. Zato je smiselno komunikacijo prilagoditi fazi v kateri se kupec nahaja.

Prodajni cikel
Prodajni cikel – Facebook oglaševanje

 

Torej, če poznamo naš prodajni cikel, lahko komuniciramo temu primerno. Glede na fazo v kateri se kupec nahaja, mu posredujemo informacije, ki jih najbolj potrebuje, da stopi korak bližje.

Primer:

Recimo, da kupujete nov avto. V začetku procesa vam informacije o popustih, dobavnih rokih, cenah ne pomenijo kaj dosti, če še niti modela ali vrste avtomobila niste izbrali.

Ali tudi drugače… ne bo vas ganil 70 % popust na nek produkt, če niti ne veste, kakšne težave vam bo rešil. Balast.

Kako naj pričnem oglaševati?

Smiselno je najprej pričeti z ustvarjanjem zanimanja.

Tega boste ustvarili, ko boste reševali konkretno težavo. Recimo bolečine v križu, povečanje produktivnosti, olajšanje procesov, izboljšanje razpoloženja… Karkoli pač vaša rešitev ponuja.

Komunikacija naj poteka v skladu z zanimanjem vaše potencialne stranke.

Spodnja vidite faze prodajnega cikla in namen, ki ga v posameznem koraku lovimo.

prodajni cikel

 

1. Definirajte problem

V prvi fazi torej identificirate problem, ga izpostavite, pokažete posledice, se poistovetite s stranko. Tako ustvarite zaupanje. Stranka začuti, da veste o čem govorite, da jo razumete.

 

2. Predstavite rešitve

Oglasi, ki bodo vzpodbudili razmišljanje, se recimo dotikajo vsakega posameznega argumenta za zamenjavo avtomobila.

Torej, če ima interesent težave s stalnimi okvarami, ga bo pritegnila dolga garancija, življenjska doba, stroški vzdrževanja. Če ga moti velika poraba, izgled, velikost, ga bodo pritegnili oglasi, ki bodo poudarjali te prednosti.

To pomeni, da je potrebno najti bistvene prednosti vašega produkta in jih posamezno predstaviti. Ne bo vsak oglas pritegnil vsakega interesenta pa čeprav gre za isti produkt.

 

3. Podajte podrobne informacije

Če se vas je oglas dotaknil v pravem trenutku, boste kliknili in si želeli več informacij, več navduševanja, poudarjene posebnosti.

Zato naj vas povezava pripelje na stran, kjer boste to tudi dobili.

 

4. Predstavite dokazila

V naslednjem koraku namreč iščemo dokaze za potrditev naših čustvenih želja.

Sem zagovornik mišljenja, da vsak nakup bazira iz čustvenih vzgibov, ki pa jih potem eni bolj kot drugi, potrjujemo s tehničnimi lastnostmi. In, če smo od interesenta uspešno pridobili kontakt, lahko te informacije kasneje tudi bolj usmerjeno podajamo.

Zelo prav v tej fazi pridejo mnenja strank, razne študije, ocene zunanjih ocenjevalcev ipd. Več kot je mnenj in bolj kot je močna avtoriteta ocenjevalcev, bolj bodo kupčevi možgančki zadovoljni.

 

5. Omogočite testiranje

Pri programskih rešitvah je zelo aktualnih 30 dni preizkusne dobe. Mailchimp ima recimo brezplačno uporabo za prvih 2000 uporabnikov, lahko pošljete kakšen vzorec, pri Zappos-u si lahko naročiš neomejeno število čevljev v preizkus… Mercedes vam recimo pripelje izbranega konjička na vaš dom, da ga lahko testirate.

Inovativnost in enostavnost je v tej fazi bistveni element. Ko uporabnik začuti udobje želene reči se ji težko odreče. Morate pa mu to čim bolj enostavno omogočiti, saj je še vedno v fazi razmišljanja.

 

6. Olajšajte nakup

V zadnjem koraku gre zgolj za tehnične izboljšave. Poskrbeti je potrebno za kratek nakupni proces, nakup v parih klikih, različne načine plačila. Škoda je izgubljati kupce zaradi tehničnih omejitev.

Če kupcu pokažemo še pot do financiranja, pa lahko tudi kakšno možnost več za nakup ustvarimo.

 

Povzetek

Pri oglaševanju  se osredotočite torej na način komunikacije, ki bo zajemala tri različne faze v prodajnem ciklu:

  1. Zavedanje
  2. Razmišljanje
  3. Nakup

Oglase slikovno in tekstovno prilagodite potencialnemu kupcu. S tem boste dosegli najboljše učinke. Cilj pa je v vsakem koraku interesenta premakniti globlje v prodajnem tunelu.

Akcijski načrt za uspešen prodajni cikel

Vzemite list papirja in odgovorite na spodnja tri vprašanja, ki bodo definirala način komunikacije za vaš celotni prodajni cikel:

  1. Kaj je glavna težava kupca? Kateri problem rešujete?
  2. Kaj bo kupec z vašo rešitvijo pridobil? Naštejte vsaj 10 reči, ki pomenijo dodano vrednost kupcu.
  3. Kako lahko vzpodbudim nakup? Kako ga olajšam? Napišite 10 idej s katerimi boste kupcu olajšali proces.

Bonus:

Potrebujete dodatne primere, za zagon vaše Facebook kampanje? Prenesite si seznam s konkretnimi primeri za uspešno postavitev oglaševalske kampanje.

 








ocena bralcev
0 od 0