Velika slovenska raziskava razkriva: Kaj nas najbolj odbija pri ponudnikih storitev?

Slaba izvedba, zamude in nespoštovanje rokov so glavni krivci za nezadovoljstvo, ki ga hitro delimo s 7 do 10 ljudmi v svojem krogu. Vas zanima, zakaj Slovenci raje izberemo Bosanca pred Hrvatom in kaj še razkriva raziskava? Berite naprej!
ocena bralcev
5 od 7
kaj vas najbolj moti pri izvajalcih

Kazalo

Slovenci smo menda znani po tem, da pri nakupu storitev za izboljšanje kakovosti življenja tekmujemo s sosedi, izvajalce le redko pohvalimo, nezadovoljstvo pa raje potlačimo in ga ne izrazimo takoj in na glas. Pa je temu res tako? To smo preverili v najnovejši raziskavi o največjih pomanjkljivostih pri izvajalcih storitev! Spodaj preverite, kje ga izvajalci najbolj “biksajo”?

ŽIVA RAZISKAVA: Spodaj v grafih si oglejte podatke v živo. Vabljeni, da tudi vi prispevate svoj odgovor tukaj.

Najbolj zmoti slaba kakovost izvedbe

Rezultati ankete, ki smo jo izvedli pri Omisli.si, so pokazali, da smo Slovenci najbolj občutljivi na kakovost izvedbe.

Slaba polovica anketirancev ne dopušča nespoštljivega vedenja izvajalcev

Skoraj enak delež strank boste ponudniki storitev izgubili z zamujanjem in neodzivnostjo. Odgovarjajte strankam na klice in SMSE in držite se dogovorjenih rokov.

Kot zelo pomemben dejavnik se je izkazala tudi nespoštljivost s strani izvajalca, sledijo pa ji pomanjkanje strokovnosti in znanja, nepričakovani dodatni stroški izvajalcev ter komunikacija v tujem jeziku.

Kateri narodnosti (pod)izvajalcev najbolj zaupamo?

Ali narodnost izvajalca vpliva na zaupanje? Raziskava razkriva, da ja.

Kot pričakovano, vnaprej najbolj zaupamo slovenskim ponudnikom storitev.

Med najmanj zaželenimi ponudniki storitev so Indijci, katerim ne zaupa kar 9 od 10 ljudi, sledijo Filipinci. Takoj za njimi, z izenačenim številom glasov, so Kitajci in Črnogorci.

Bi Slovenec raje izbral Bosanca ali Hrvata?

Večje število vprašanih je izkazalo večje zaupanje delavcem iz Bosne kot iz sosednje Hrvaške. Bosanci se po lestvici zaupanja nahajajo na drugem mestu, takoj za Slovenci.

Kako pomembno je, da podjetje razkrije narodnost delavcev?

Ko se dogovarjamo za posel, pogosto ne vemo, kakšne narodnosti bodo delavci. Koliko nas to moti?

Odgovori so neenotni – slaba petina jih meni, da je podatek zelo pomemben, polovica vprašanih je enakomerno porazdeljena med odgovoroma, da je to le nekoliko pomembno ali pa sploh ni, največ vprašanih pa trdi, da je to manj pomembno.

Preverite še druge zanimive raziskave Omisli.si

Kako pomemben je poprodajni stik izvajalca?

Velika večina vprašanih pravi, da je zelo pomembno, da izvajalec storitev po zaključku del vzpostavi ponoven stik s stranko. Po drugi strani pa zelo majhen delež pravi, da to sploh ni pomembno.

Večina nezadovoljna z izvedbo!

Slabo opravljena storitev ali kako drugače neizpolnjena pričakovanja glede izvajalca storitve so pogosto razlog za slabo voljo in nezadovoljstvo.

Kako pogosto se to dogaja?

Več kot četrtina vprašanih trdi, da se to dogaja pogosto, vsak drugi pa pravi, da to doživlja občasno.

Le 21 % vprašanih pravi, da redko ali nikoli nimajo slabih izkušenj.

Zato je zelo pomembno, da najemate le preverjene izvajalce ter dodatno preverite reference in ocene ponudnikov storitev na Omisli.si.

Slab glas seže v deveto vas!

Dokazano je, da zadovoljna stranka v povprečju o svoji pozitivni izkušnji poroča 1–3 osebam, nezadovoljna pa 7–10. Negativnost ima pač močnejši glas, kar izhaja iz naše prvobitne narave, saj želimo ostale okoli sebe zaščititi pred negativnim izidom. To še posebej velja pri storitvah, kjer je v igri večja vsota denarja.

Velika večina vprašanih je že kdaj naredila slabo reklamo izvajalcem, obrtnikom ali drugim ponudnikom storitev, ko z izvedbo niso bili zadovoljni.

Glede na raziskavo velika večina najprej o slabi izkušnji informira bližnje.

Sledijo slabe spletne ocene in mnenja uporabnikov na platformah kot so Facebook, Google in Omisli.si.

Pisanja po spletnih forumih in negativno komentiranje objav podjetja pa se poslužuje enak a manjši delež vprašanih.

Največji sprožilec slabe reklame je slabo opravljena storitev

Pričakovano je večina vprašanih pripravljena narediti “slabo reklamo” na račun slabo oz. nekakovostno izvedene storitve.

Drugi veliki sprožilci pa so zamude in neupoštevanje dogovorjenih rokov ter slaba odzivnost (neodgovorjena sporočila in klici)!

ocena bralcev
5 od 7
Povezane vsebine
Search

SODELUJEMO Z VEČ KOT 11.000 IZVAJALCI

✅ BREZPLAČNO POVPRAŠEVANJE
✅ PREVERJENI IZVAJALCI
✅ BREZ PROVIZIJ

Pridobite 7 ponudb


Nudite storitve?
Registrirajte podjetje brezplačno