Velika slovenska raziskava razkriva: Kaj nas najbolj odbija pri ponudnikih storitev?

Slaba izvedba, zamude in nespoštovanje rokov so glavni krivci za nezadovoljstvo, ki ga hitro delimo s 7 do 10 ljudmi v svojem krogu. Vas zanima, zakaj Slovenci raje izberemo Bosanca pred Hrvatom in kaj še razkriva raziskava? Berite naprej!
kaj vas najbolj moti pri izvajalcih

Kazalo

ocena bralcev
5 od 4

Slovenci smo menda znani po tem, da pri nakupu storitev za izboljšanje kakovosti življenja tekmujemo s sosedi, da izvajalce neradi pohvalimo, ter da nezadovoljstva ne pokažemo takoj in glasno. Pa je temu res tako? Preverjamo v najnovejši raziskavi o največjih motilcih pri izvajalcih storitev! Spodaj preverite, kje ga izvajalci najbolj “biksajo”?

ŽIVA RAZISKAVA: Spodaj v grafih si oglejte podatke v živo. Vabljeni, da tudi vi prispevate svoj odgovor tukaj.

Najbolj zmoti slaba kakovost izvedbe

Rezultati ankete, ki smo jo izvedli pri Omisli.si, so pokazali, da smo Slovenci najbolj občutljivi na kakovost izvedbe.

Slaba polovica anketirancev ne dopušča nespoštljivega vedenja izvajalcev, prav tako pa boste kot ponudnik storitev več kot polovico strank izgubili z zamudami in neupoštevanjem dogovorjenih rokov.

Druge stvari, ki stranke pri izvajalcih bolj motijo so še neodzivnost, neodgovarjanje na klice in sporočila, nepričakovani dodatki stroški izvajalcev ter pomanjkanje strokovnosti in znanja.

Kateri narodnosti (pod)izvajalcev najbolj zaupamo?

Ali narodnost izvajalca vpliva na zaupanje? Raziskava razkriva, da ja.

Pričakovano vnaprej najbolj zaupamo Slovenskim ponudnikom storitev.

Med NAJMANJ zaželjenimi ponudniki storitev so Indijci, katerim ne zaupa kar 9 od 10ih ljudi, sledijo pa Kitajci in FIlipinci.

Bi Slovenec raje izbral Bosanca ali Hrvata?

Dobra četrtina vprašanih bolj zaupa delavcem iz Bosne kot iz sosednje Hrvaške. Skoraj vsak drugi vprašani hrvaškemu izvajalcu ne zaupa, medtem ko je slika obrnjena, ko gre za Bosno: manj jim zaupa šele vsak tretji vprašani.

Kako pomembno je, da podjetje razkrije narodnost delavcev?

Ko se dogovarjamo za posel, pogosto ne vemo, kakšne narodnosti bodo delavci. Koliko nas to moti?

Odgovori so neenotni – četrtina jih meni, da je podatek zelo pomemben, ravno toliko pa jih meni tudi, da ni, oz. da je manj pomemben ali vsaj le “nekoliko” pomemben.

Preverite še druge zanimive raziskave Omisli.si

Kako pomemben je poprodajni stik izvajalca?

Velika večina vprašanih pravi, da je zelo pomembno, da izvajalec storitev po zaključku del vzpostavi ponoven stik s stranko. Po drugi strani pa zelo majhen delež pravi, da to sploh ni pomembno.

Večina nezadovoljna z izvedbo!

Slabo opravljena storitev ali kako drugače neizpolnjena pričakovanja do izvajalca storitve so pogosto razlog za slabo voljo in nezadovoljstvo.

Kako pogosto se to dogaja?

Več kot četrt jih trdi, da se to dogaja pogosto, vsak drugi pravi, da to doživlja občasno.

Le 18% vprašanih pravi, da redko ali nikoli nimajo slabih izkušenj.

Zato je zelo pomembno, da najemate le preverjene izvajalce in dodatno preverite reference in ocene ponudnikov storitev na Omisli.si.

Slab glas seže v deveto vas!

Dokazano je, da zadovoljna stranka v povprečju o svoji pozitivni izkušnji poroča 1-3 osebam, nezadovoljna pa 7-10. Negativnost ima pač močnejši glas čisto iz prvobitnosti, ko želimo ostale okoli nas zaščititi pred negativnim izzidom. To pa še posebej velja pri storitvah, sploh če je v igri večja vsota denarja.

Velika večina vprašanih je že kdaj naredila slabo reklamo izvajalcem, obrtnikom ali drugim ponudnikom storitev, ko z izvedbo niso bili zadovoljni.

Glede na raziskavo velika večina najprej o slabi izkušnji informira bližnje.

Sledijo slabe spletne ocene in mnenja uporabnikov na platformah, kot so Facebook, Google in Omisli.si.

Pisanja po spletnih forumih in negativno komentiranje objav podjetja pa se poslužuje manjši delež vprašanih.

Največji sprožilec slabe reklame je slabo opravljena storitev

Pričakovano je večina vprašanih pripravljena narediti “slabo reklamo” na račun slabo oz. nekakovostno izvedene storitve.

Drugi veliki sprožilci pa so zamude in neupoštevanje dogovorjenih rokov ter slaba odzivnost (neodgovorjena sporočila in klici)!

ocena bralcev
5 od 4

Povezane vsebine

Search

SODELUJEMO Z VEČ KOT 11.000 IZVAJALCI

✅ BREZPLAČNO POVPRAŠEVANJE
✅ PREVERJENI IZVAJALCI
✅ BREZ PROVIZIJ

Pridobite 7 ponudb


Nudite storitve?
Registrirajte podjetje brezplačno