Izstopajoč oglas – kako ga narediti?

Na današnjem trgu so potrošniki preplavljeni z informacijami in oglasi o različnih izdelkih, storitvah in blagovnih znamkah. Z oglaševanjem se srečujemo že skoraj na vsakem koraku in posledično morajo podjetja vložiti v oglaševanje njihovega izdelka ali storitve veliko truda. Poskrbeti morajo, da se bo prav njihov izdelek vtisnil v spomin potencialnim kupcem. Kaj morate torej upoštevati, da boste lahko oblikovali izstopajoč oglas.

Izstopajoč oglas - biti mora viden
Vaš oglas mora izstopati

1. Ime izdelka je prva stvar, ki jo odjemalec opazi

Prva stvar, ki jo morate upoštevati je izbira imena izdelka, ki ga boste oglaševali. Ime ne sme biti preveč kompleksno, biti mora udarno, zanimivo in lahko zapomnljivo. Ime vašega izdelka potrošniki direktno povezujejo z vašim podjetjem in preostalim asortimentom, ki ga ponujate. Dober primer učinkovite izbire imena sta pijači iz Pivovarne Union, »Nula Malina« in »Nula Grenivka«. Gre za vodo z okusom maline ali grenivke, ki ne vsebuje sladkorja. Čeprav je na trgu veliko tovrstnih izdelkov, je k uspehu pijače botrovalo ravno njeno ime, saj je večina drugih podjetij izdelke poimenovalo s tujko »Zero«, z imenom »Nula« pa se je podjetje še dodatno približalo slovenskim potrošnikom.

> Preberite tudi: JUMBO plakati in reklamni panoji: Cene v Sloveniji?

2. Izstopajoč oglas mora imeti zelo dober slogan

Izdelek, ki ga oglašujete mora imeti dober slogan. Slogan mora biti enostaven, kreativen, dobro mora predstaviti vaš produkt. Dober slogan si potencialni kupci zlahka zapomnijo in posledično velikokrat pomislijo na vaš izdelek ali storitev. V sloganu lahko uporabljate rime, združite lahko dve pomensko močni besedi, izpostavite lahko pomembna dejstva ali pa pozovete ciljno skupino. Dobri primeri tujih sloganov, ki jih poznamo prav vsi, so: »I’m loving it«, »Just do it«, »Life. Powered by Edison«. Dober in izstopajoč oglas ter izstopajoč slogan pri nas pa je, na primer: »Mercator, najboljši sosed«.

3. Barve in grafično oblikovanje oglasa

Ljudje smo vizualna bitja in zato je pomembno, da je oglas estetsko oblikovan. Običajno besedilo na enobarvnem ozadju lahko izpade izredno dolgočasno in tovrstnih oglasov potrošniki navadno ne opazijo oziroma si jih ne zapomnijo. Pomembno je, da je oglas vpadljiv, na oglasu ne sme biti preveč teksta, saj ga ljudje navadno ne preberejo. Zelo pomembne so same barve, uporabljene v oglaševanju, saj te opisujejo, za kakšen izdelek gre. Če boste uporabili bolj nežne barve, bodo potrošniki vaš izdelek asociirali s preprostostjo, nežnostjo, počitkom. Če boste uporabili žive izstopajoče barve bodo vaš izdelek povezali z aktivnostjo in zabavo. Preden določene barve uporabite, lahko tudi preverite, s čim jih večina ljudi asociira in kakšen vpliv imajo na počutje ljudi. Z upoštevanjem teh nasvetov boste lahko oblikovali grafično zelo dober in izstopajoč oglas.

4. Glasba v radijskih in televizijskih oglasih

Glasba, ki bo uporabljena v oglasu, naj bo odvisna od vrste izdelka ali storitve, ki ga oglašujete. Če oglašujete izdelke, ki jih bodo potrošniki uporabljali v poletnem času, je smiselno v ozadju oglasa predvajati zvoke, ki nas asociirajo na poletje, na primer, zvok valov morja, zvok galebov, smeha. Če oglašujete ženske izdelke za higieno, lahko uporabite nežno glasbo in tako povežete vaš izdelek z milino, čistostjo in nežnostjo. Prav tako je treba upoštevati, kdaj in kje bodo potrošniki slišali vaš oglas. Če ste prepričani, da bodo vaš oglas predvajali po radiju, v jutranjih urah, ko se potencialni kupci vozijo na delovna mesta, morate paziti, da v oglas ne vključite preveč motečih elementov.

5. Humor in preprostost lahko naredita izstopajoč oglas

Pri uporabi humorja v oglaševanju morate biti previdni. Če humor ustrezno uporabite, bo vaš oglas izredno uspešen in najverjetneje bo pripravil potencialnega kupca do interakcije ter dosegel, da si bodo potrošniki zapomnili vaš produkt. Zavedati se morate, da ima humor na ljudi različen vpliv. Obstaja nevarnost, da bo vaš oglas za neko skupino potrošnikov izredno zanimiv in smešen, drugi skupini potrošnikov pa se bo zdel povsem neprimeren in brez pomena. Izrednega pomena je, da dobro poznate vašo ciljno skupino in se zavedate, kje so meje. Paziti morate tudi, da vaš oglas ni predolg, saj bi drugače lahko potencialni kupci izgubili pozornost oziroma jo namenili neki drugi stvari. Zelo dober primer uspešnih oglasov teh vrst so oglasi podjetja Si.mobil za pakete ORTO. Pri oglasih teh paketov so predstavljena številna zanimiva in zabavna dejstva, na primer: “Večina WC školjk splakuje v tonu ES”.

Izstopajoč oglas - oglas za sesalnik
Zabaven oglas za sesalnik

Vsekakor je uspeh vašega oglaševanja odvisen tudi od številnih drugih dejavnikov, kot so dosegljivost vaše ciljne skupine, razpoložljivost sredstev namenjenih za marketinške aktivnost in moči konkurence. Z upoštevanjem zgoraj napisanih nasvetov pa upamo, da bo sestava oglasa za vaš izdelek ali storitev potekala nekoliko lažje in z nekoliko manj ovirami. Če se z oglaševanjem šele pričenjate ukvarjati ter če menite, da bi strokovnjak na področju marketinga lažje oblikoval izstopajoč oglas, lahko kontaktirate naše strokovnjake na omisli.si, ki bodo poskrbeli, da bo vaš oglas v javnosti res izstopal.

 

Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 0 Povprečje: 0]