Kaj naredi jumbo plakat bolj učinkovit?

ocena bralcev
5 od 1

Ko pripravljate vsebino za nov jumbo plakat imejte vedno v mislih, da ima voznik le nekaj sekund časa, da ga bo prebral in vtisnil v spomin.

Oglaševanje z jumbo plakati je učinkovit način za zbujanje pozornosti, krepitve prepoznavnosti in utrjevanja vaše blagovne znamke. Uporabni so tudi za pospeševanje prodaje z opozarjanjem na posebne akcije. Da pa kar najbolje posreduje sporočilo, je treba paziti na več dejavnikov.

Kateri Jumbo plakat ste najprej pogledali?
Kateri Jumbo plakat ste najprej pogledali?

PRIPRAVLJENI NAJETI GRAFIČNEGA OBLIKOVALCA ZA JUMBO PLAKAT

BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH GRAFIČNIH OBLIKOVALCEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)

 

Pridobite ponudbe in cene preverjenih oblikovalcev

6 pravil za učinkovit jumbo plakat:

1. Čim manj besed

Prvo pravilo pravi, da uporabite največ šest besed, da bo voznik lahko prebral celotno besedilo. V avtomobilih se precej pogosto vozimo sami. Iz tega sklepamo, da je velik del ciljne publike v času, ko gleda jumbo plakate, za volanom. Torej lahko zelo malo pozornosti (le nekaj sekund) posveti sporočilu.

2. Pisava naj bo brez okraskov

Pri izbiri pisave bodite pozorni, da so črke čim večje, odebeljene in brez nepotrebnih okraskov (serifov). Takšne plakate praviloma gledamo zelo od daleč, zato izberite kontrastne barve, da bo sporočilo učinkovito izstopalo.

3. Slika pove več kot 1000 besed

Dobro razmislite, ali je smiselno vse pisati, ali pa bi raje uporabili kakšno sliko ki lahko vaše sporočilo prenese na drugačen način.

4. Kaj si lahko voznik zapomni?

Voznik si med vožnjo ne more zapomniti ali zapisati dolge telefonske številke ali zapletenega naslova spletne strani. Predlagamo, da namesto tega raje izpostavite ime blagovne znamke. Če si bodo zapomnili vaše ime, jim bo že Google kasneje povedal, kje in kako lahko pridejo do vas.

> Preverite tudi: Povprečne cene grafičnih oblikovalcev: Cenik za grafično oblikovanje

5. Samo eno sporočilo

Ne poskušajte razložiti preveč stvari hkrati. Osredotočite se na eno sporočilo, vsi ostali elementi naj ga le podpirajo. Poskusite sporočilo začiniti s humorjem ali čim udarnim. Tako boste res zbudili pozornost in dosegli, da bodo potencialne stranke o vašem oglasu govorile.

6. Kako preveriti učinkovitost jumbo plakata?

Pred samim tiskom jumbo plakata lahko njegovo učinkovitost preverite na preprost način. Natisnite ga na navaden A4 list ter ga samo za 5 sekund z razdalje 4-5 metrov pokažite parim “poskusnim zajčkom”. Naj vam povedo, kaj so uspeli prebrati in videti. Na tak način lahko hitro ugotovite, ali ste pripravili učinkovit oglas, ali pa še morate kaj popraviti.


PRIPRAVLJENI NAJETI GRAFIČNEGA OBLIKOVALCA ZA JUMBO PLAKAT

BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH GRAFIČNIH OBLIKOVALCEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)

 

Pridobite ponudbe in cene preverjenih oblikovalcev








ocena bralcev
5 od 1