FAQ CENE ZA /graficno-oblikovanje/cene – copied

ocena bralcev
0 od 0

#Koliko stane grafično oblikovanje?

Cena grafičnega oblikovanja se giblje vse med 20€ za osnovnejše izdelke, izrise, izvedbe posameznih strani, do 1.000€ za zahtevnejše izdelke kot so zahtevni logotipi, zasnova celostne grafične podpore, jumbo plakati in kompleksne embalaže.

Povprečna cena grafičnega oblikovanja je odvisna od velikosti, obsega in zahtevnosti oblikovanja. Po nižji ceni okrog 30-60€ se dobijo izdelki kot so cenik, meni, vstopnica, enostranska brošura/letak, kuverta, skeniranje in izris. Večji izdelki kot so zahtevnejše verzije predhodno omenjenih produktov, jumbo plakati, embalaža, katalog, grafična zasnova spletne strani, tiskani oglasi, logotip in zasnova celostne grafične podpore pa stanejo vse od 80€ pa tudi do 1500€ odvisno od strankinih želja.

Cene omenjene zgoraj so le okviren približek cene za določen izdelek. Cena je lahko določena tudi na uro oblikovanja. Urna tarifa je po navadi med 20-30€/uro. Vsak grafični oblikovalec si postavi svojo ceno glede na izkušnje, zasedenost, velikosti podjetja stranke in zahtevnost končnega izdelka zato je najboljše da se pozanimate pri vsakem posebej glede cenika produktov.

#Kje lahko najdem cenik za grafično oblikovanje?

Grafični oblikovalci imajo cene navedene na njihovi spletni strani. Upoštevajte da ima vsak grafični oblikovalec svojo postavko, ki se lahko navezuje na čas porabljen za izdelavo produktov ali pa samo končen izdelek.

Na spletni strani oblikovalcev lahko oddate tudi povpraševanje. Tako pridete v kontakt z oblikovalcem, ki vam bo ponudil ceno primerno glede na potrebe želenega izdelka.

#Je cena postavljena glede na uro dela ali izdelek?

Kako si grafični oblikovalec določi ceno je odvisno od posameznika. Večina cen je določena glede na končni izdelek vendar se lahko ta spreminja glede na potrebe in želje stranke.

Če se grafični oblikovalec odloči za določanje cen glede na uro dela, je urna postavka okoli 20€ do 30€ evrov odvisno od izkušenj in vrste oblikovanja. Če delujejo po urni tarifi, lahko v ceniku najdete predviden obseg dela v urah da dobite okvirno idejo o ceni oblikovanja.

#Kaj je vključeno v ceno grafičnega oblikovanja?

V ceno grafičnega oblikovanja je vključena idejna zasnova projekta, razvoj načrta primernega za podjetje, osnutek ponudbe ter kreacija končnega izdelka. Ta je predstavljen v različnih oblikah (pdf, vektorska oblika, jpg, png).

Za preprostejše naloge kot so izris znaka, tiskanje, skeniranje ali namestitev nalepk je cena določena za individualno storitev.

#Kakšna je cena za grafično oblikovanje logotipa?

Cena za oblikovanje logotipa je med 90€ in 220€. Za logotip boste lahko odšteli vse do 420€, če je potreba po zahtevnejšem logotipu.

V to ceno so vključeni paketi z napisom in simbolom v različnih verzijah (.pdf, .jpg, .eps, itd.). Grafični oblikovalec določi ceno v katero zajame idejo zasnovo in izdelovanje logotipa, določanje barv, pisave, simbolov in ozadja.

#Kakšna je cena za grafično oblikovanje celostne grafične podobe (CGP)?

Cena za celostno grafično podobo se giblje med 300-1500€, tudi do 2500 za večja in 4000€ za velika podjetja.

Osnovna celostna grafična podoba vključuje storitve kot so oblikovanje logotipa, vizitke, žiga, kuvert in dopisnih listov. Služi za namen ustvarjanja podobe podjetja in je cenejša od zahtevne oz. razširjene celostne grafične podobe. Ta, zraven prej omenjenih, vključuje še oblikovanje poslovnih map, promocijskih zastav, računov, oznak na oblačilih in vozilih, itd. Razširjena celostna podoba podjetja je obsežnejša in dražja od osnovne.

Grafični oblikovalec se lahko odloči da bo računal za vsak element celostne grafične podobe posebej. Prednosti tega so, da se osredotoči samo na določene elemente, če imate predhodne izdelke za ponovni dizajn ali pa druge elemente že urejene.

#Na podlagi česa se primerjajo cene grafičnih oblikovalcev?

Cena grafičnih oblikovalcev je odvisna od predhodnih izkušenj z oblikovanjem in projekti, ugledom oblikovalcev in njihove izobrazbe. Cena se lahko razlikuje tudi glede na velikost podjetja ali organizacije povpraševalca (manjše, večje, veliko).








ocena bralcev
0 od 0

Add a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja