fb

Kako si lahko povečam možnosti, da dobim posel?

Stranka dobi navadno nekaj ponudb še od drugih zainteresiranih ponudnikov, nato primerja ponudbe in se odloči s kom bo komunicirala dalje. Zelo pogosto ima stranka dodatna vprašanja. Vaša komunikacja med vami in stranko je zasebna, konkurenti je nikoli ne vidijo.

Ne pustite strank čakati

Pohitite: 35–50% posla dobijo ponudniki, ki se prvi odzovejo. Če oddate ponudbo v 1 uri, imate kar 7x večje možnosti, da stranka izbere prav vas.

Pišite jasna in profesionalna sporočila

Naredite dober prvi vtis! Naslovite vsako podrobnost strankinih želja. Jasno povejte kaj lahko ponudite in česa ne morete. Nagovorite stranko z njenim imenom, pazite na slovnične napake in se na koncu podpišite.

Izogibajte se sporočilom tipa »sporočite mi e-mail ali telefon in vas bomo kontaktirali«, saj so take ponudbe preverjeno večinoma zavrnjene.

Podajte oceno

Stranke se bodo veliko raje zapletle v pogovor, če bodo vedele o kakšni ceni je govora. Ni nujno, da je vaša cena končna, lahko se spreminja tekom vašega pogovora. Razložite kaj točno vsebuje ponudba in kako lahko različne podrobnosti vplivajo na končno ceno. Vedno lahko vidite koliko ponudb je stranka že prejela (ne morete pa videti dejanskih konkurenčnih ponudb). Recite stranki, da boste ponudili najnižjo ceno. Če je vaša cena visoka, pojasnite zakaj.

Zgradite dober poslovni profil

Stranke iščejo izkušene strokovnjake, ki jim lahko zaupajo. Vaš poslovni profil mora zato sporočati, da ste vi prava izbira. Opišite prednosti sodelovanja z vami (ne le lastnosti), svoje izkušnje in reference ter vzpostavite pristen človeški stik s svojimi potencialnimi strankami.

Nasvet: Vedno lahko urejate in izboljšate svoj poslovni profil, dodate logotip in všečen opis. To bo precej povečalo vaše možnosti, da boste dobili dobre potencialne stranke.

Ne obupajte!

Veliko podjetij precej poveča svoj promet z doslednim odgovarjanjem na vsa povpraševanja. Včasih je potrebno več poskusov (5 ali več) preden dobite svoj prvi posel preko naše storitve. Če boste vztrajni in če ste pripravljeni preizkusiti kaj deluje in kaj ne, lahko uspe tudi vam. Poskusite različne pristope, zavrnite nekvalitetna povpraševanja, eksperimentirajte in se učite od vsakega povpraševanja.

4 koraki do uspeha

Preverite kako lahko v štirih korakih izboljšate svoje rezultate z Omisli.si: