Vaje za krepitev mišic vratu, ko vas boli vrat

Ste naredili nenavaden gib in vas mučijo bolečine v vratu? Vaje za krepitev mišic vratu so odlična rešitev. Poskrbite za svoje zdravje zdaj, saj ponavljajoče se bolečine v vratu človeka utrujajo, hkrati pa se bolečina lahko razširi tudi v zgornji predel hrbta in lopatice, spremljevalec pa postane tudi glavobol.

Spodaj opisane vaje za krepitev mišic vratu bodo vaše vratne mišice ojačale in jih naredile bolj prožne. Pomembno je, da vaje izvajate redno (2-3x na teden), v kolikor pa pri sproščanju napetosti vaših vratnih mišic potrebujete vodeno vadbo, se obrnite na omisli.si/trenerja.


PRIPRAVLJENI NAJETI OSEBNEGA TRENERJA?

BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH OSEBNIH TRENERJEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)

 

Pridobite ponudbe in cene preverjenih osebnih trenerjev

1. Nagib glave naprej in nazaj

Vaje za krepitev mišic vratu
Nagib naprej in nazaj

Glavo počasi spustite nazaj do točke, ko zagledate strop. V tej drži vztrajajte nekaj sekund, nato pa glavo počasi in nadzorovano vrnite v prvoten položaj. Za začetek naredite 5 ponovitev, sčasoma stopnjujte do 10.

2.Nagib glave levo in desno

Nagib glave levo in desno
Nagib levo in desno

Pokončno naravnano glavo počasi nagnite v levo stran tako, da se z ušesi ne dotikate ramen. V tej drži vztrajajte nekaj sekund, nato glavo vrnite v pokončno držo. Zatem enako naredite tudi z nagibom v desno stran. Ponovitev nagibov naj bo enaka kot pri prvi vaji.

> Preberite tudi: OSEBNI TRENER: CENA (HUJŠANJE / PRIDOBIVANJE MIŠIČNE MASE)

3.Zasuk glave

Zasuk glave
Zasuk glave

Počasi zavrtite glavo od ene skrajne lege do druge. Po enem zasuku mirujte nekaj trenutkov, nato pa ponovite vajo 5-10 krat.

4.Stranska obremenitev vratu

Stranska obremenitev vratu
Stranska obremenitev vratu

Z desno roko si pridržite levi stranski del glave. S svojimi rokami se uprite gibanju, ko se boste z ušesom poskušali dotakniti rame. V tej drži vztrajajte 5 sekund, nato glavo sprostite. Vajo ponovite še z levo roko in desno stranjo glave, vsakič 5-10 krat.

5.Čelna obremenitev vratu

Čelna obremenitev vratu
Čelna obremenitev vratu

Obe roki položite na čelo. Glavo poskusite premakniti naprej, toda gibanju se uprite s svojimi rokami. V drži vztrajajte 5 sekund, nato glavo sprostite. Vajo ponovite 5-10 krat.

6.Obremenitev vratu od zadaj

Obremenitev vratu od zadaj
Obremenitev vratu od zadaj

Roki položite za glavo. Tokrat poskusite glavo premakniti nazaj, a gibanju se uprite s svojimi rokami. Pri tem pazite, da ne dvigujete brade! V tej drži vztrajajte 5 sekund, nato se vrnite v prvoten položaj. Vajo ponovite 5-10 krat.

Vaje za krepitev mišic vratu: potrebno je le vztrajati!

Vaje lahko izvajate tudi več krat dnevno, ker vam ne vzamejo dosti časa. Izvajate jih lahko praktično vsepovsod, saj za izvajanje ne potrebujte posebnih pripomočkov. Ob redni vadbi bo vaš vrat zagotovo bolj čvrst, posledično pa vas bolečine ne bodo več mučile.


PRIPRAVLJENI NAJETI OSEBNEGA TRENERJA?

BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH OSEBNIH TRENERJEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)

 

Pridobite ponudbe in cene preverjenih osebnih trenerjev

Vprašajte & Odgovorimo


Ker sodelujemo z ogromno preverjenimi ponudniki, ki opravljajo v tem članku opisane storitve, nas lahko vprašate karkoli. Potrudili se bomo, da vam odgovorimo čim prej!
Storitev je brezplačna. Z oddajo vprašanja se strinjate s pogoji na https://omisli.si/pogoji-uporabe/.
Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 0 Povprečje: 0]