Profesionalno fotografiranje izdelkov, storitev in portretna fotografija – Poslovna fotografija za rast podjetja
0 (0)

Kaj je profesionalno fotografiranje za podjetja?

Profesionalno fotografiranje močno pripomore k boljši samopromociji podjetja, zato je pomembno, da so fotografije kvalitetne, unikatne in pristne. Pri tem je najboljše stopiti v stik s profesionalnim fotografom, ki vam bo pomagal pri ustvarjanju marketinških vsebin s pomočjo fotografij. Vaše izdelke ali storitve bo prikazal v najboljši možni luči, pri čemer bo uporabljal dosleden stil fotografiranja, kar bo kazalo na profesionalnost vašega podjetja. Skupaj boste vnaprej zasnovali predprodukcijo, ki bo odražala drugačnost od ostalih podjetij. To je v času vse pogostejšega obiska spletnih strani še kako pomembno.

Profesionalno fotografiranje je namenjeno vsem podjetjem, ki potrebujejo vizualno osvežitev, ne glede na njihovo velikost. Pripomore k večji uspešnosti podjetja in spletne trgovine.

Poslovni portreti

V večini primerov se prvi stik med stranko in podjetjem ustvari ravno na spletu, zato je pomembno kako boste predstavili svoje podjetje skozi fotografije. Najbolj učinkovit je energičen portret na nevtralnem ozadju, ki omogoči gledalcu lažjo povezanost z vami in mu poda občutek sproščenosti, strokovnosti in zaupanja.

Tudi če niste izkušeni v poziranju in vam ob pogledu v kamero postane neprijetno, ne skrbite. Izkušen fotograf vam bo svetoval, kakšna poza je najbolj primerna in kakšna naj bo vaša obrazna mimika. Fotografije boste vedno sproti preverjali in po potrebi popravili.

Pri tem svetujemo še vključitev lifestyle portretnih fotografij, ki bodo prikazovale vaš način dela in vzdušja v podjetju. Kot zadnjo pa bi dodali še skupinsko fotografijo vseh zaposlenih.

Portretna fotografija by Andraž Jenkole.
Portretna fotografija by Andraž Jenkole.

Kaj naj oblečem?

Na prvem mestu naj vam bo udobje in ujemanje z vašim delovnim mestom. Oblačila naj bodo čim bolj enobarvna, brez vpadljivih vzorcev in raznih logotipov. Priporočljivi so nevpadljivi zemeljski odtenki barv.

Proces poslovnega fotografiranja

  1. Pogovor, analiza konkurence in priprava na fotografiranje.
  2. Izbor oblačil in dodatkov.
  3. Priprava primerne osvetlitve oseb in prostora.
  4. Ustvarjanje samozavestnega izgleda s pomočjo vizažistov.
  5. Izbor, obdelava in retuširanje fotografij.
  6. Dostava fotografij v različnih formatih in velikostih.


Profesionalno fotografiranje kozmetike

Se sprašujete kako se povzpeti med najboljša kozmetična podjetja in vas skrbi številčna konkurenca?

S profesionalnimi fotografijami kozmetičnih izdelkov, prilagojenimi aktualnim trendom, boste pridobili pozornost strank, vaš izdelek pa bo s tako fotografijo izražal preverjenost, kakovost in zaupanje.

Profesionalna fotografija kozmetike by Andraž Jenkole
Profesionalna fotografija kozmetike by Andraž Jenkole.

Kot najbolj učinkovita se izkaže konsistentna serija fotografij vseh vaših izdelkov, pri čemer so poudarjene enotnost, barve, toni in teksture vaše kozmetike.

Ne dopustite, da fotografija negativno odraža vaše podjetje. Pri tem vam lahko pomaga izkušen profesionalni fotograf.

Profesionalno fotografiranje hrane

Veste, ko včasih že samo ob pogledu na fotografijo postanemo lačni ali se nam vzbudi želja po tej hrani?

To je cilj, ki ga želite doseči s pomočjo objave fotografij, za pridobitev novih strank, navduševanja že obstoječih, večje izpostavljenosti na Google zemljevidih in izstopanja od drugih konkurentov.

Glejte, da so vaša socialna omrežja, spletna stran in aktualna ponudba ves čas posodobljena in obogatena z mamljivimi fotografijami. Že na podlagi ene same slabe fotografije lahko potencialni gost posploši to na ostalo ponudbo.

Priporočamo vam, da za to izberete specializiranega in izkušenega fotografa hrane, ki bo s pomočjo postavitve svetlobe in razporeditve jedi ter kuhinjskih pripomočkov, prikazal vašo hrano kot užitno in privlačno.

Ambientalna fotografija hrane by Andraž Jenkole
Ambientalna fotografija hrane by Andraž Jenkole

Proces fotografiranja hrane

  1. Izvedba telefonskega pogovora in dogovor o vaših željah in strategiji.
  2. Analizira konkurence in iskanje možnosti za izboljšave vašega podjetja.
  3. Ustvarjanje galerije že obstoječih fotografij.
  4. Izbor kuhinjskih dodatkov, pripomočkov in ozadja ter po potrebi stilista za hrano.
  5. Fotografiranje hrane, portretov in ambienta.
  6. Postprodukcija in dostava različnih formatov fotografij.

Kje pa naj uporabim te fotografije?

Nekaj pomembnih predlogov:

  • Google business stran (tu vas najdejo preko zemljevida)
  • Wolt
  • Glovo
  • Tripadviser
  • Ad words – Google
  • vaša socialna omrežja (objave in reklame na teh omrežjih)
  • vaša spletna stran
  • jedilni list/meni
  • oglasni pano
  • lokalno-turistične publikacije
  • lokalni časopis

Profesionalno fotografiranje industrije in proizvodnje

S fotografijami delovnega procesa, prostorov, proizvodnje linije, ekipe in skladiščnih kapacitet se boste približali novim strankam in poslovnim partnerjem ter si tako lažje pridobili njihovo zaupanje.

Ker je v svetu vedno več poudarka na odgovornem ravnanju do okolja in krožnem gospodarstvu, si tudi potencialni partnerji želijo sodelovanja s takimi podjetji in zato želijo pobližje spoznati vašo firmo, vodstvo, pristop, specializacijo, kapacitete, vaše prednosti in pričakovanja. Vse to vam olajšajo že profesionalne fotografije proizvodnje in industrijskih procesov.

Foto proizvodnje by Andraž Jenkole.
Profesionalna fotografija proizvodnje by Andraž Jenkole.


Profesionalno fotografiranje nakita

Eno izmed glavnih vlog pri nakupu nakita igrajo fotografije. V prostem času radi brskamo po spletnih straneh in si ogledujemo izdelke…predstavljajte si, da zraven ne bi bilo fotografij. Verjetno ne bi nič kupili, kajne?

Fotografija nakita mora prikazovati vse detajle prodajnega kosa, pri čemer je moč zaznati eleganco, prestiž, popolnost in lepoto. S tako fotografijo boste pri kupcu ustvarili željo po izdelku in tako spodbudili nakup.

Profesionalna fotografija nakita by Andraž Jenkole

Za stranko je najbolje, da nakit vidi na modelu. Tako si lahko predstavlja njegovo velikost in uporabo, kar poveča možnost nakupa in zadovoljstva po prejetju izdelka ter tako zmanjša število vračil.

Za konec pa še nasvet…

Nikar ne hitite s predstavitvijo, vložite veliko truda, saj smo v času, ko je spletna stran velikokrat prvi kontakt, ki ga stranka vzpostavi s ponudnikom.

Investicija v vizualno podobo vašega podjetja na spletni strani, bo skozi čas zagotovo prinesla dobiček. Povečala bo vašo prepoznavnost, ugled in izboljšala poslovanje, hkrati pa bo pripomogla k uresničitvi zastavljenih ciljev podjetja. Za brezhibne fotografije, ki bodo privabile nove stranke in ustvarile najboljšo možno predstavitev podjetja, se obrnite na profesionalnega fotografa.

Uporabne povezave: Andraž Jenkole profesionalni fotograf

 








Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 0 Povprečje: 0]

Add a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja