Naša ekipa Omisli.si je že preverila tega ponudnika, zato mu lahko zaupate. Preverili smo:
V podjetju Birokrat IT d.o.o. se ukvarjamo z razvojem in prodajo programske opreme. Ponujamo sodobne poslovno informacijske rešitve za podjetja, samostojne podjetnike, društva, javne zavode, hotelsko-turistične objekte, trgovine, gostinske lokale ipd..
Osnovni izdelek našega podjetja je programski paket Birokrat, s katerim si boste olajšali delo in prihranili čas pri obveznih in nepriljubljenih opravilih kot so izdelava računov, obračun potnih nalogov, izpolnjevanje raznih zakonsko predpisanih obrazcev in podobno. Na voljo vam je več različic, tako da lahko funkcionalnost programa prilagodite svojim željam in potrebam.
Izdelki in storitve, ki jih nudimo:
Računovodstvo v oblaku
Davčna blagajna na ključ (za Android, desktop, Windows...)
Programi Birokrat:
Birokrat: Birokrat je program za vodenje knjigovodstva - poslovanja, skladišča, glavne knjige oz. računovodstva.
Birokrat POS: Birokrat POS je en izmed modulov programa Birokrat. Birokrat POS je program za vodenje maloprodajne trgovine, gostinskega lokala.
Birokrat ANDROID: Najpreprostejša rešitev za pametne telefone in tablice, ki delujejo na os Android
DAVČNE BLAGAJNE: Rešitev za davčne blagajne za os MS Windows in za Android,
Hotelir: Hotelir je program za vodenje hotelsko turističnega objekta.
Birokrat elShop: Spletna trgovina samostojno ali v povezavi s programom Birokrat
Prireditelj - prodaja vstopnic: Prireditelj je program za organizacija prireditev, prodajo kart, ...
Receptor: Receptor je program za vodenje izobraževalnih, športnih, kulturnih dejavnosti z evidenco članstva.
Brezplačni program Računi in potni nalogi: Program za izdajo računov in obračun potnih nalogov.
Mobilna prodaja, Čitalci, Inventure: Prenosne terminale/čitalce črtne kode lahko uporabljate za prodajo na terenu.
Izdelava poslovnih aplikacij po naročilu: Vaši procesi bodo enostavnejši, bolj definirani in časovno hitrejši kot kadarkoli prej.
O nas: Vsa naša programska oprema je plod lastnega razvoja. Naše več kot 25 letne izkušnje so zagotovilo za odlično rešitev. Trenutno naše poslovno-informacijske rešitve uporabljajo več kot 14.000 uporabnikov po celi Sloveniji.
Poslovno informacijske rešitve: Veleprodaja, Maloprodaja, Storitve, Računovodstvo, Proizvodnja, Gostinstvo, Turizem, Hotelirstvo, Ticketing, Internetna trgovina, Izdelava internetnih strani – CMS sistem
Naše rešitve uporablja že več kot 14.000 uporabnikov. Skupaj s poslovnimi partnerji uporabnikom naših programskih orodij zagotavljamo hiter servis in strokovno pomoč po vsej Sloveniji.
Vse reference in mnenja uporabnikov najdete na povezavi: http://www.birokrat.si/izjave-uporabnikov/
Uvrščamo se med 6 največjih slovenskih razvojnih ponudnikov programske opreme. Leta 1997 smo pridobili naziv Microsoft Independent Software Developer, štiri leta smo izpolnjevali Microsoftove zahteve za pridobitev statusa Microsoft Certified Solution Provider, v letu 2001 smo pridobili naziv Microsoft Certified Partner in ga v letu 2007 oplemenitili v Microsoft Gold Certified Partner.
Kakovost našega poslovanja potjujejo tudi nazivi: Microsoft Small Business Specialist, kompetence Information Worker Solutions Competency in Networking Infrastructure Solutions Competency.
TOP 10 izbor najboljši ponudniki (računovodski servis, računovodske storitve (računovodja, knjigovodstvo)) je narejen na podlagi ocen preteklih strank in preko 43 drugih dejavnikov kvalitete, ki vplivajo na Omisli.si rang za leto 2023. Seznam osvežimo vsak dan.
Če poznate ponudnika za računovodske storitve in menite, da manjka na seznamu, mu posredujte to povezavo.
Knjigovodstvo je nujno, saj podjetniku pomaga, da je na tekočem s svojim poslovanjem, sredstvi in obveznostmi.
Gre za vodenje poslovnih knjig in evidenc, knjiženje dogodkov (npr. mesečni iztržki, fakture), knjiženje bančnih izpiskov, obračun potnih nalogov, ipd.
Računovodske storitve so odvisne od ponudnika, a celovita računovodska storitev najpogosteje zajema: vodenje računovodstva, poročanje, davčne obračune in svetovanje.
Vodenje računovodstva zajema evidentiranje poslovnih dogodkov, vodenje registra osnovnih sredstev, pomoč pri vodenju in usklajevanju pomožnih knjig z glavno knjigo, vodenje davčnih evidenc, svetovanje glede zakonodaje in razumevanja računovodskih usmeritev ter podporo stranke.
Poročanje vključuje predvsem računovodske izkaze in poročila na podlagi poslovnih knjig. Primeri poročil: za management, za državno statistiko, AJPES, banke, ipd. Zajeta je tudi izdelava letnih izkazov (npr. bilanca stanja, poslovni izid, denarni tokovi, ipd.).
Davčni obračuni vključujejo obračun DDV in ostalih davkov, vodenje davčnih knjig in evidenc skladno s predpisi, izdelavo davčnih napovedi, obračun davčnih odtegljajev in pomoč pri uveljavljanju ugodnosti.
Svetovanje zajema pregled in nadzor poslovnih in davčnih knjig, kontrola skladnosti knjigovodstva z zakonodajo, svetovanje pri organizaciji računovodstva, financ in pri sprejemanju poslovnih odločitev.
Računovodstvo je nadpomenka, ki zajema več informacijskih funkcij znotraj podjetja – knjigovodstvo je le ena izmed njih. Računovodstvo je torej zbiranje in beleženje poslovnih dogodkov v ustreznem dokumentu, knjigovodstvo pa predstavlja le del tega procesa, t.i. knjiženje teh dokumentov v poslovne knjige (vodenje evidenčnih knjig).
Računovodstvo zajema: planiranje (predračuni), knjigovodstvo (beleženje), analiziranje (kazalniki, bonitete), nadziranje, informiranje uporabnikov.
Enostavno knjigovodstvo pomeni, da se vsak poslovni dogodek (priliv ali odliv) beleži le v eni knjigi. Pri dvostavnem knjigovodstvu se vsak poslovni dogodek beleži v dveh knjigah – v prvi so dogodki razvrščeni glede na datum, v drugi glede na vrsto.
Smiselno je, da se podjetja, ki imajo letni prihodek nad 50.000 €, odločijo za dvostavno knjigovodstvo. Če je vrednost letnega prihodka nižja, se posameznik lahko poljubno odloči katero mu bolj ustreza.
Seveda. Če vam je proces poznan, lahko sami vodite vse evidence. Če z delom niste seznanjeni, imate na voljo mnoga izobraževanja oz. usposabljanja, zadeve pa se lahko lotite tudi s samostojnim učenjem.
Glede na preciznost panoge je še vedno najboljša izbira, da izberete izkušenega računovodjo, ki vam zagotovi celovito računovodsko storitev (če si to lahko privoščite).
Iskanje računovodje oz. knjigovodje je lahko zelo zahtevno, zato smo vam na naši spletni strani pripravili seznam nekaterih ponudnikov željene storitve. Če se iskanja lotite sami, bodite pozorni predvsem na to katere storitve posameznik ponuja (najbolje, da je vse na enem mestu), kakšen je standard zaščite informacij in ali nudijo storitve tudi za mednarodna podjetja (če to potrebujete).
Velike pohvale podjetju Atilus, saj s strokovnostjo, hitrostjo in voljnostjo popeljejo odnos in sodelovalno izkušnjo na popolnoma drug nivo, kjer je poudarek na vzajemnosti, zadovoljstvu in ažurnosti. Priporočam. Hvala vam ekipa Atilus-a .)
Tako slabega računovodskega servisa v svoji 30letni karieri nisem srečala. Ceprav je na začetku obljubljala vse, sem dobila popolnoma nekaj drugega. Napake so se dogajale neprestano od napačnega izračuna ddv (trikrat ga je popravljala po mojem opozorilu in sele četrtič naredila pravilno in se to na zadnji dan), veliko računov sploh ni upoštevala pri obračunu ddv, napačen obračun plače, napacno oddani rek obrazci, nedvigovanje telefona in neodgovarjanje na maile ter izgovarjanje za napake na študentsko pomoč, furs je 2x poslal opozorilo glede napak na katera ni odgovorila, ker baje ne rabimo saj ima baje furs napačne podatke (sem pa sama preverila in ugotovila da ima furs prav!) in da MORAMO popraviti napake v določenem času. Tudi enkrat se ni opravičila za svoje napake. Je pa Vedno ponavljala, da se napake dogajajo, da smo vsi ljudje in da jih je vedno mogoce popraviti. Napak je bilo se kar nekaj, a za prvi vtis naj bo to to. In da ne pozabim: vse to samo v treh mesecih ko sva začeli in tudi končali sodelovanje.
Nikakor jo ne priporočam - nikomur.
Odlična komunikacija, zna prisluhniti stranki in tudi uresniči želje.
Vsi dogovori so potekali preko telefonskega pogovora in e-pošte. Vse narejeno kot je bilo dogovorjeno, tudi časovno. Prav vsako, zgoraj navedeno, postavko za ocenjevanje lahko pohvalim: prijaznost, ceno, kvaliteto, hitrost in odzivnost. Pripravljeni pomagati tudi kasneje.
Na Agencijo 5ka se obrnemo, ko urejamo delovne vize ali jih podaljšujemo. Vedno so zelo ažurni, korektni in imajo pošteno ceno.
Zelo mi je všeč njihova hitra odzivnost, prijaznost zaposlenih in kvaliteta dela.
Doroteja Burlak (ustanoviteljica Agencija 5KA) je izjemno strokovna in natančna računovodkinja. Zelo cenim njeno znanje in izkušnje, ki ji omogočajo, da zagotavlja vrhunske storitve svojim strankam. Doroteja je tudi zelo prijazna in vedno pripravljena pomagati s kakršnimkoli vprašanjem ali izzivom. Njena zavzetost za svoje delo in skrb za stranke sta izjemni. Vsekakor bi jo priporočila vsakomur, ki potrebuje zanesljivo in strokovno računovodsko pomoč.
Hitri in strokovni
Vse super, strokovnost in hiter odziv
Uslišal so moje želje
odzivnost kvaliteta
Zelo zadovoljna.
nimam pripomb
Vse je OK :)
Odziven in prijazen računovodsko servis.
Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje, ki ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.
Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.
S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.
Iščete delo in si želite več zaslužka?
Včlanite se v največji posredovalnik povpraševanj in ponudb v Sloveniji.
Brezplačen vpis, zato pohitite z registracijo.